Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hu blitt skilt og alenemor eller? Så en artikkel i dag hvor hu skriver 15000kr i mnd på seg selv og barnet, hvir hr det blitt av mannen

Skrevet
Kaneel skrev (30 minutter siden):

Er hu blitt skilt og alenemor eller? Så en artikkel i dag hvor hu skriver 15000kr i mnd på seg selv og barnet, hvir hr det blitt av mannen

Det er det hun bruker på mat fra meny og foodora på seg selv og halvparten av kostnadene på ungen… hun hadde glemt å ta med i beregningene hva det koster å spise ute, så da var det mye mer 

• Liker 2
Skrevet
Kaneel skrev (46 minutter siden):

De har hver sin økonomi og deler på alle utgiftene til barnet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
FruRosa skrev (3 timer siden):

De har hver sin økonomi og deler på alle utgiftene til barnet.

Ahhh for en spesiell ordning men men 

Skrevet

Hun her har vært alt for lenge i sin egen boble. Da blir man sær, spesiell og lite tilpasset et normalt liv. Det er fascinerende hvordan disse influenserne stenger verden ute og kunne tenker meg-meg- meg og 💵💰💴 Så snart inntekten går over et visst nivå, flyttes fokuset. Vel, det er seg selv de lurer, vi andre ser forfallet. Dessverre. 😔

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor har hun/de begynt med dronefilming av seg selv?

• Liker 5
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

For å vise fine taket sitt? For å vise oss nydelige terrassen sin, vi får ikke nok av speilbilder så da må dronefilming også til. 

• Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (4 timer siden):

De har nok lagt hodene i bløt for å tenke «nytt» her, mtp frafallet av følgere. Og det er jo en grei sak det. Om det funker er en annen sak. 

• Liker 4
Skrevet
Whitesnake69 skrev (2 timer siden):

Er det PF som styrer dronen? 

Nei den er så fæncy at den kan stilles inn på «follow me» 😅

• Liker 4
Skrevet

Jeg får helt mark av å se hun i den gule toppen 😩 ser hun ikke at den er alt for liten? Skjønner hun er opptatt av pupper siden hun har kjøpt påfyll, men må man gå med alt for liten topp i tillegg for å vise de frem?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Lillibet skrev (18 minutter siden):

Jeg får helt mark av å se hun i den gule toppen 😩 ser hun ikke at den er alt for liten? Skjønner hun er opptatt av pupper siden hun har kjøpt påfyll, men må man gå med alt for liten topp i tillegg for å vise de frem?

Det oser kvalitet av den toppen siden knappene klarer å holde stand.

• Liker 6
Skrevet
Lillibet skrev (3 timer siden):

Hun er definisjonen på harry

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Ser hun sier huset koster 9 millioner… tror hun helt oppriktig at noen blar opp 9 milioner for en enebolig med oppussingsbehov som ligger nærme en sump? 
Ikke vet hun hva boareal er heller åpenbart. Ett kjapt søk på finn så kan man nok konkludere med at ingen ville satt takst på 9 mill på det huset.  Ikke har hun fått med seg at verdiene på hus har sunket de siste årene heller… 

• Liker 7
Skrevet
Whitesnake69 skrev (11 timer siden):

Er det PF som styrer dronen? 

Den kan stilles inn til å følge droneføreren…i mangel av bedre ord

Skrevet
Palmemor skrev (31 minutter siden):

Ser hun sier huset koster 9 millioner… tror hun helt oppriktig at noen blar opp 9 milioner for en enebolig med oppussingsbehov som ligger nærme en sump? 
Ikke vet hun hva boareal er heller åpenbart. Ett kjapt søk på finn så kan man nok konkludere med at ingen ville satt takst på 9 mill på det huset.  Ikke har hun fått med seg at verdiene på hus har sunket de siste årene heller… 

Jepp, husk den havutsikten er verdt 2 milioner da

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Himmelen_91 skrev (15 minutter siden):

Jepp, husk den havutsikten er verdt 2 milioner da

Ja, glemte meg… 😆

• Liker 3
Skrevet

9 mill for det huset i Sandefjord? Nei, Stina. Nei.

• Liker 6
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

9 millioner 😅😅 Hun eler jo ikke begrep

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...