Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (7 minutter siden):

Ja selvsagt gjør de det. Svarer på kritikken hver gang det er noe. Eller «nå kommer sikkert folk på Jodel eller KG til å snakke om dette…»

Felles for de alle er at de mener kg består av gale kjerringer 💃💃💃

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Felles for de alle er at de mener kg består av gale kjerringer 💃💃💃

Ja stemmer. Locos som ikke lever det livet de gjør 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
oss-to skrev (På 11.7.2025 den 13.35):

Såg på Rex i går, i følgje serien er ein ikkje ekte influensar før ein har "haters"😅 So No skjønnar eg at Stina B faktisk er ein ekte influensar.
Ikkje fordi ho tener pengar på reklame eller har mange følgjarar , men fordi ho no har fått sin eigen fastbuande gjeng på Kvinneguiden som diskuterer livsstilen hennar som om det var pensum.

Jo mer dumme de er jo mer underholdende 😄

• Liker 3
Skrevet
Margit777 skrev (28 minutter siden):

Hehehe, det må være som å slåss mot vindmøller å prøve å ta oss gale kjerringer her på KG…  😎🥳

• Liker 1
Skrevet
Margit777 skrev (1 time siden):

Orkar ikkje ta den diskusjonen fleire gangar. . Eg berre siterar far min. "Dei som seiar at andre er dumme, dei er dumme dei"

• Nyttig 2
Skrevet
Anno1969 skrev (På 16.7.2025 den 7.13):

Da hun blokkerer mennesker for hver minste ting må man nesten bare bruke Kvinneguiden for å respondere på hva hun legger ut. 
Har lagt merke til at di ikke bruker insektsnett på barnevogna når di er ute. Er jo helt på gjordet. Selv om man vet at di har fått det rådet. Håper hun leser her og tar til fornuft. 1 myggstikk kan jo plage barnet i lang tid… Far er jo veldig allergisk, så kan jo også hende barnet også utvikler allergi. Da er det jo skummelt med stikk fra insekter også. Trodde det var normal tankegang! 

En annen ting jeg lurer på er om disse grøtpakkene hun bruker er like næringsrike og sunne som Babygrøt man lager fra eske? Denne grøten er vel ei nødløsning på tur?

Ryddet for persondebatt. Sol, admin.

Jeg har aldri hatt det på ute bortsett fra under soving 🫢🔥🔥

Skrevet

Coca-Cola Zero til frokost.. hun lever virkelig i sin egen verden når det gjelder hva som er sunt og ikke 😅

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
kittykaat skrev (2 minutter siden):

Coca-Cola Zero til frokost.. hun lever virkelig i sin egen verden når det gjelder hva som er sunt og ikke 😅

Sukkerfritt må vite 

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (1 minutt siden):

Sukkerfritt må vite 

Fortsatt langt fra bra for en, men hun nekter å innse det 🙈

• Liker 2
Skrevet
kittykaat skrev (2 minutter siden):

Fortsatt langt fra bra for en, men hun nekter å innse det 🙈

Ja jeg vet jo det. Men hun tror jo alt sukkerfritt er sunt…

• Liker 3
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (4 minutter siden):

Ja jeg vet jo det. Men hun tror jo alt sukkerfritt er sunt…

Så sprøtt.. jeg hadde en kollega som altid drakk Coke Zero som det første om morgenen. Det var en løpende vits på kontoret hvor usunn den personen var.. og Stina som tror hun er så sunn.. det er cringe 

Endret av kittykaat
  • Liker 5
Skrevet
kittykaat skrev (14 minutter siden):

Så sprøtt.. jeg hadde en kollega som altid drakk Coke Zero som det første om morgenen. Det var en løpende vits på kontoret hvor usunn den personen var.. og Stina som tror hun er så sunn.. det er cringe 

Det polarbrødet er nå mye mer usunt enn den brusboksen . Hun er ikke sukkerfri så lenge hun spiser det brødet iallfall . Men komboen der er jo fantastisk frokost fra en som tror hun spiser sjukt sunt ..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har selv uttalt at hun blir kvalm når hun spiser hvis hun ikke drikker Cola Zero til maten 😆

• Liker 4
Skrevet
FruRosa skrev (13 minutter siden):

Hun har selv uttalt at hun blir kvalm når hun spiser hvis hun ikke drikker Cola Zero til maten 😆

Går det an! Her er det veldig mye rart både mtp matlaging og spising. Attpå til er de to stykker særinger, samboer har også sitt, etter som jeg forstår. Og midt i dette skal gutten vokse opp. Da blir vel barnehagen normaliteten, da…

• Liker 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Det polarbrødet er nå mye mer usunt enn den brusboksen . Hun er ikke sukkerfri så lenge hun spiser det brødet iallfall . Men komboen der er jo fantastisk frokost fra en som tror hun spiser sjukt sunt ..

Jeg liker ikke polarbrød, så jeg har ikke engang tenkt på at det også er usunt.. sukk Stina.. håpløs jente

Skrevet

De knappene jobber for harde livet i dag🫣

IMG_1976.png

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjære kyrkjefolk . Ser ut som hun ikke har råd til en topp i rett str . Ellers ser jeg bare øyenbryn/øyevipper og lepper . Håper sånt snart går opp for henne at det forbedrer ikke utseende hennes . Ikke at alt det filteret gjør henne en så stor tjeneste heller da men..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (45 minutter siden):

IMG_1976.png

Hvorfor er det så vanskelig å forstå at hun må kjøpe litt større størrelser hvis hun absolutt skal ha de puppene? Frøken petite kan også faktisk kjøpe større enn XXS 🫠

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Katinkalille skrev (3 timer siden):

IMG_1976.png

Dette er bare komisk!!! En klovn som poserer… De fleste andre klovner vet når de er morsomme eller tragikomiske - hun her skjønner det ikke selv… 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Mye som må fikses jentamii 😂 både inne og ute🥹 de som tjener så heftig, men klarer ikke male huset 😭😭

• Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...