Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Skrevet

Nå har hun tilsynelatende akkurat sluttet å amme? Men sliter ikke med noe melkespreng eller noe? Hun som klager på alt ville jo klagd på det og? Har ikke hun hatt sjukt mange brystbetennelser? Rart det gikk så bra å slutte…

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Palmemor skrev (11 minutter siden):

Nå har hun tilsynelatende akkurat sluttet å amme? Men sliter ikke med noe melkespreng eller noe? Hun som klager på alt ville jo klagd på det og? Har ikke hun hatt sjukt mange brystbetennelser? Rart det gikk så bra å slutte…

Ja, jeg reagerte også på det. Hun sutrer jo for det minste, vanligvis. 

• Liker 2
Skrevet

Det sier vel kanskje bare at hun ikke har ammet sååå mye som hun har prøvd å lage til fullamming osv .og kanskje lenge siden hun sluttet … 

• Liker 6
Skrevet
Anemoi skrev (19 minutter siden):

Ja, jeg reagerte også på det. Hun sutrer jo for det minste, vanligvis. 

Var akkurat min tanke og… 

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (10 minutter siden):

Det sier vel kanskje bare at hun ikke har ammet sååå mye som hun har prøvd å lage til fullamming osv .og kanskje lenge siden hun sluttet … 

Var sprikende forklaringer der. «Ammet 80%» mens PF vaska to maskiner med flakser hver kveld. «Fullammer på natten»… kjøper uhorvelig mengder ferdigblanda nan mens hun bare ammet… enten er hun begrepsforvirret eller så lager hun en historie hun mener passer 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (10 minutter siden):

Det er så mye at det som sies som pakkes inn eller justeres. Det gjør at jeg blir skeptisk til absolutt alt som sies av SB. Og for så vidt andre influensere også. 😅🤭

• Liker 3
Skrevet

Noen som er med på drikkelek? 1 slurk hver gang Stina tar seg i håret under Garden Tour? 🤣 Herregud, hun er ekstrem?!! 

• Liker 12
Skrevet
Cami9 skrev (12 minutter siden):

Noen som er med på drikkelek? 1 slurk hver gang Stina tar seg i håret under Garden Tour? 🤣 Herregud, hun er ekstrem?!! 

Schåååååål ! Da blir vi fort fulle tenker jeg …

• Liker 5
Skrevet
Cami9 skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde vært drita halvveis i den tour'n ihvertfall😅 

Hadde også vaska resten av taket og rydda opp i bønnestengelen på terrassen til PR.. Fjerna brusbokser på gårdsplassen også.. 

• Liker 3
Skrevet
Katinkalille skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde vært drita halvveis i den tour'n ihvertfall😅 

Hadde også vaska resten av taket og rydda opp i bønnestengelen på terrassen til PR.. Fjerna brusbokser på gårdsplassen også.. 

men hun leser ikke på Jodel eller kg 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

men hun leser ikke på Jodel eller kg 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Stemmer det,var sånn det var ja🤷🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet
Cami9 skrev (56 minutter siden):

Tar 2 for hver «eh..» i tillegg så er vi drita lenge før klokka er 16

• Liker 3
Skrevet

Spent på om man vil se en endring hos henne mtp hårfikling framover… 

• Liker 2
Skrevet
Anemoi skrev (13 minutter siden):

Spent på om man vil se en endring hos henne mtp hårfikling framover… 

Hadde hun bare lest her inne..

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (1 minutt siden):

Hadde hun bare lest her inne..

Jeg er overbevist om at de leser og følger med både her og der, de fleste influenserne. Alternativt har de nære bekjente som gjør det for dem. At de likevel fortsetter i samme dur, viser vel hvor hardbarket de er blitt i forhold til kritikk…

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (23 minutter siden):

Jeg er overbevist om at de leser og følger med både her og der, de fleste influenserne. Alternativt har de nære bekjente som gjør det for dem. At de likevel fortsetter i samme dur, viser vel hvor hardbarket de er blitt i forhold til kritikk…

Du ser jo godt på de forandringene som blir gjort at de har lest her eller Jodel eller begge steder … det skjønner jo selv jeg som har blokkert henne på det som blir skrevet om de …

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Du ser jo godt på de forandringene som blir gjort at de har lest her eller Jodel eller begge steder … det skjønner jo selv jeg som har blokkert henne på det som blir skrevet om de …

Det er både litt morsomt, trist og tragikomisk. De vil både bli likt og tjene mest mulig, hver og en finner vel seg en slags overlevelsesstrategi for å mestre all kritikken som kommer. Men noe har alle felles, de blir ofre… 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Tar 2 for hver «eh..» i tillegg så er vi drita lenge før klokka er 16

Oh yes🤣🤣🤣

Skrevet
Anemoi skrev (36 minutter siden):

Ja selvsagt gjør de det. Svarer på kritikken hver gang det er noe. Eller «nå kommer sikkert folk på Jodel eller KG til å snakke om dette…»

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...