Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gipetto skrev (1 time siden):

Han tør vel kanskje ikke si henne imot, skal jo tross alt bo me dama må vite. Ser for meg at han klapper i henda og sier "så bra jenta mi" hver gang hun har trilla tur. 

..   Nja, bo og bo… 😂 De bor vel ganske separat 🤣 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Love2017juni skrev (1 time siden):

..   Nja, bo og bo… 😂 De bor vel ganske separat 🤣 

For ikke å snakke om at begge er så travle at man ikke kan forvente at de blir med på hverandres familieselskap bestandig. Så det er vel bare guds løkke at han ble med i går :D

• Liker 9
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (På 6.7.2025 den 11.21):

Han trenger det ikke for å overleve, men det kan likevel være den beste løsningen for barnet. Ikke alle er klare for nattavvenning ved 8 mnd. 

E forskjell på 1-2 ganger kontra 6 ganger våken. Har aldri hørt om en 8 mnd gammelt barn våkner 6 ganger om natta for mat/mm

• Liker 3
Skrevet
Mamma53 skrev (4 minutter siden):

E forskjell på 1-2 ganger kontra 6 ganger våken. Har aldri hørt om en 8 mnd gammelt barn våkner 6 ganger om natta for mat/mm

Har du ikke? Mulig jeg er uheldig med omgangskretsen min men av det 15-20 jeg møter regelmessig som og er hjemme med barn på den alderen, så er ikke det uvanlig med så mange oppvåkninger. Uønsket, men ikke uvanlig. Pupp er dog en enkel form for trøst, så det er ikke sikkert Stina ammer så mye selv om det er hyppig.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Feil 🙈

Endret av kittykaat
Skrevet
kittykaat skrev (Akkurat nå):

Dette må være den styggeste genseren jeg noensinne har sett 😂😂😂

Screenshot_20250707-194717.png

Enig, men hva har det med Stina å gjøre? 🤭

Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (2 minutter siden):

Unnskyld feil tråd 🙈🙈

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Mamma53 skrev (47 minutter siden):

Neivel, det er nok mye der ute du ikke vet så mye om. 😉 Mine barn kunne fint våkne 6 ganger per natt både ved 8,10, 12 og til og med 18 måneder, og ble naturlig nok ammet. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
NoaideBiehtar skrev (24 minutter siden):

Neivel, det er nok mye der ute du ikke vet så mye om. 😉 Mine barn kunne fint våkne 6 ganger per natt både ved 8,10, 12 og til og med 18 måneder, og ble naturlig nok ammet. 

4 åringen min våkner minst en gang om natta 🤣

Endret av Klink
  • Liker 1
Skrevet
Mamma53 skrev (1 time siden):

I perioder kan min på 8 mnd våkne så hyppig også, og andre ganger sove natten gjennom. Alt går i perioder med barn, ups and downs

• Liker 1
Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (3 timer siden):

Den var litt erotisk den gensaren😆

Skrevet
Mamma53 skrev (4 timer siden):

Har en på 2,5 år som kan våkne 5-6 ganger. Endelig har vi klart å slutte med melken. Klart seg fint i 2 måneder nå uten melk med mindre han e syk. Barn e nok forskjellig. Men 8 måneder e jo fortsatt liten da. Kanskje han får melk kun 1 gang bare? 

• Liker 3
Skrevet
Himmelen_91 skrev (9 timer siden):

Har en på 2,5 år som kan våkne 5-6 ganger. Endelig har vi klart å slutte med melken. Klart seg fint i 2 måneder nå uten melk med mindre han e syk. Barn e nok forskjellig. Men 8 måneder e jo fortsatt liten da. Kanskje han får melk kun 1 gang bare? 

Stina sa jo selv at hun hadde ammet 6 ganger den natten.

Skrevet

Sover han fremdeles med Stina? Hvorfor ikke ha han på eget rom? Og PF få komme i senga igjen😳

• Liker 4
Skrevet
Cornett skrev (4 minutter siden):

Sover han fremdeles med Stina? Hvorfor ikke ha han på eget rom? Og PF få komme i senga igjen😳

Oi oi tenk deg da må hun jo kjenne lukten av han , eller kanskje det ødelegger mystikken i forholdet ? 🤷🏼‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Cornett skrev (1 time siden):

Ifølge LUB anbefales det ideelt sett å ha barnet på samme rom som foreldrene hele første leveår (men minst de første 6 månedene), så hvorfor ikke, om de begge trives med det?

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

La oss holde oss for gode til å disse samsoving 🙄

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 26
Skrevet

Tenk om å amme i 8 måneder, men vet ikke hva det betyr å fullamme 😂😂😂 jeg digger Stina for å være helt ærlig, hu tror vi e idioter. Må si at hun e underholdende, det skal hu ha. 

• Liker 2
Skrevet
Himmelen_91 skrev (36 minutter siden):

Tenk om å amme i 8 måneder, men vet ikke hva det betyr å fullamme 😂😂😂 jeg digger Stina for å være helt ærlig, hu tror vi e idioter. Må si at hun e underholdende, det skal hu ha. 

Absolutt! «Fullammet litt. Delammet litt». Hun har ikke fullammet en plass. Og det er greit! Normaliser det. Ikke lyv. 

• Liker 2
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...