Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun har ikke fått hjelp til sine ammeproblemer fra helsestasjonen de siste 8mnd sier hun, eller rettere «synes ikke jeg kommer noen vei». 

Men det er søren ikke helsestasjonen sin feil, når alt hun har gjort ifht amming har vært letteste utvei og letteste motstands vei hele forbanna veien. Kall en spade for en spade tenker nå jeg. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruRosa skrev (På 2.7.2025 den 8.44):

Hun hadde ikke fått strekkmerker fordi hun la på seg lite under svangerskapet. Påsto hun trente sjukt mye og spiste sunt🤣

Det hun har holdt på med kan ikke kalles trening nei, og kostholdet hennes er vel heller ikke veldig sunt🤓 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Faina skrev (10 timer siden):

Men de trenger det ikke. Når han får 3 måltider fast føde på dagen, pluss mme, så har han ikke behov for mm på natten. 

Det er nå meget individuelt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Faina skrev (14 timer siden):

Men de trenger det ikke. Når han får 3 måltider fast føde på dagen, pluss mme, så har han ikke behov for mm på natten. 

Han trenger det ikke for å overleve, men det kan likevel være den beste løsningen for barnet. Ikke alle er klare for nattavvenning ved 8 mnd. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå er ikke jeg noe ammeekspert, men denne grava har hun vel gravd helt selv. Greit å ha noe å skylde på når hun egentlig ikke vil amme mer da 

• Liker 10
Skrevet

Hvis man skal legge premissene for trening på samme nivå som hun gjør i dagens snapper så skjønner jeg faktisk at hun sier hun trente sykt mye i graviditeten 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (10 minutter siden):

Hvis man skal legge premissene for trening på samme nivå som hun gjør i dagens snapper så skjønner jeg faktisk at hun sier hun trente sykt mye i graviditeten 

Er det trilletur på flatmark med den elektriske vogna på max i dag også? Hvor hun puster og peser og blir andpusten mens hun går i en snittfart på 3km/t? 

Endret av Blåttvann
  • Liker 7
Skrevet
Blåttvann skrev (5 minutter siden):

Er det trilletur på flatmark med den elektriske vogna på max i dag også? Hvor hun puster og peser og blir andpusten mens hun går i en snittfart på 3km/t? 

Nei, hun fikk spørsmål om hun trente styrke og sa ja. Fordi ungen veier 8 kilo og hu bærer han flere timer om dagen. «Så jeg får trent styrken i kroppen min, men jeg drar ikke ut å trener»

• Liker 6
Skrevet
Palmemor skrev (4 minutter siden):

Nei, hun fikk spørsmål om hun trente styrke og sa ja. Fordi ungen veier 8 kilo og hu bærer han flere timer om dagen. «Så jeg får trent styrken i kroppen min, men jeg drar ikke ut å trener»

Ehhh nå holdt jeg på å le høyt 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️Jeg har tvillinger de veide over 7.5 kilo når de ble født så de veide nok bittelitt mer enn han lille hennes da de var 8 mnd , jeg hadde ikke muskler og så på det som styrketrening for det altså ! Men jeg fikk meg en ufrivillig ryggoperasjon om løfting er grunnen vites ikke men styrketrening er det altså IKKE . Hun gir seg aldri hun der ….

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (12 minutter siden):

Ehhh nå holdt jeg på å le høyt 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️Jeg har tvillinger de veide over 7.5 kilo når de ble født så de veide nok bittelitt mer enn han lille hennes da de var 8 mnd , jeg hadde ikke muskler og så på det som styrketrening for det altså ! Men jeg fikk meg en ufrivillig ryggoperasjon om løfting er grunnen vites ikke men styrketrening er det altså IKKE . Hun gir seg aldri hun der ….

Det jeg ikke skjønner er hvordan hun kan komme med disse bortinatta påstandene sine mens hun bor sammen med en som faktisk trener sjukt mye. Hvorfor korrigerer han henne ikke? Det er IKKE trening å rusle med en motorisert vogn, eller bære sin egen unge. Det er helt vanlig hverdagsaktivitet 

• Liker 16
Skrevet

La nå dama tro at hun trener 😂

• Liker 5
Skrevet
Klink skrev (18 minutter siden):

Ja, må jo ikke finne på å si imot divaen 

• Liker 8
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (1 minutt siden):

Ja, må jo ikke finne på å si imot divaen 

Det kan man jo, men all latterliggjøringen gjør ikke så mye fra eller til. 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Ja altså hun må tro på hva hun vil og fremstå hvor «dum» hun vil og uttale hvor mye rart hun vil ! Det som blir irriterende er når hun tror at vi tenker som henne eller tror på alt det rare som kommer ut av den munnen 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 9
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Det kan man jo, men all latterliggjøringen gjør ikke så mye fra eller til. 

Når man er så blotta for selvinnsikt og sprer det rundt seg så kan det ikke la det stå usagt 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Palmemor skrev (2 timer siden):

Når man er så blotta for selvinnsikt og sprer det rundt seg så kan det ikke la det stå usagt 

Ingenting står usagt på rampelyset. Der er vi enige. 

Endret av Klink
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg får virkelig vondt av barnet:/ hun våkner bruker kjempe langt tid på å ordne seg med å prate til oss, så står hun å bruker kjempe langt tid te å lage maten sin først! Så skal hun gi han den ferdig grøten. Hun er hjemme og har god tid til å lage han grøt. Han er i den vippestolen og viser at han e misfornøyd, kan jo være for at han e sulten 🥹 Hva er vitsen med det hundeburet, om han fortsatt skal ligge i vippestolen sin for å høre på kakklingen hennes. Det er jo ikke rart at hun ler av disse som sa til henne at man ikke får tid til å ta seg en  brødskive eller ordne seg, siden disse små trenger oss hele tiden. Hadde jeg gjort som henne så hadde jeg også hatt god tid på å sminke meg eller brukt langt tid på å ordne maten min. Barnet kommer først STINA.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Palmemor skrev (På 4.7.2025 den 21.52):

Hun kalte det narkiser…? Jeg har ikke ord 

Hun kalte dem faktisk for «sprøytenarkiser»!

Det var urettferdig at sprøytenarkiser ble gravide når de selv måtte slite så lenge…

• Liker 2
Skrevet

Enn om hun hadde «satt pris « på å bli mor ? Istedenfor å syte og klage over hvor tungt og negativt alt er ? Istedenfor å stoppe han fast i både stoler og munnnnnbunner og alt annet som han har vokst ut av ? Hun følger jo ikke med utviklingen hans ! Joda hvor lenge hun kan være borte fra han ettersom han blir eldre det har hun fått med seg , ellers virker hun jo helt fjern og overrasket på alt som skjer i livet hans 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
Palmemor skrev (20 timer siden):

Det jeg ikke skjønner er hvordan hun kan komme med disse bortinatta påstandene sine mens hun bor sammen med en som faktisk trener sjukt mye. Hvorfor korrigerer han henne ikke? Det er IKKE trening å rusle med en motorisert vogn, eller bære sin egen unge. Det er helt vanlig hverdagsaktivitet 

Han tør vel kanskje ikke si henne imot, skal jo tross alt bo me dama må vite. Ser for meg at han klapper i henda og sier "så bra jenta mi" hver gang hun har trilla tur. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...