Illusen Skrevet 2. juli 2025 #17061 Skrevet 2. juli 2025 Littelulla skrev (44 minutter siden): Var det ikke en kopp? Jo. Etter hva jeg har skjønt er hun veldig glad i Barbie og disney ting, og litt sånn glitter og stas duppeditter, så den var vel helt innafor smaken hennes. Syns ikke det er noe å ta henne på. 9
Littelulla Skrevet 2. juli 2025 #17062 Skrevet 2. juli 2025 Illusen skrev (26 minutter siden): Jo. Etter hva jeg har skjønt er hun veldig glad i Barbie og disney ting, og litt sånn glitter og stas duppeditter, så den var vel helt innafor smaken hennes. Syns ikke det er noe å ta henne på. Det var det jeg tenkte også. Hun er jo ikke akkurat den eneste mammaen som liker ting til seg selv av noe som er laget for/selges i barneavdeling. 1
Sol Rampelyset Skrevet 3. juli 2025 #17063 Skrevet 3. juli 2025 Tråden er ryddet for persondebatt og brudd på regler om bildekilde. Sol, admin. 1
Palmemor Skrevet 4. juli 2025 #17064 Skrevet 4. juli 2025 På ramme alvor sitter hun altså å sier at det begynte å bli tomt for garn så hun måtte bestille nytt… 11
Isola2 Skrevet 4. juli 2025 #17065 Skrevet 4. juli 2025 Palmemor skrev (2 timer siden): På ramme alvor sitter hun altså å sier at det begynte å bli tomt for garn så hun måtte bestille nytt… Med hyllene bak seg fulle av garn 1
Palmemor Skrevet 4. juli 2025 #17066 Skrevet 4. juli 2025 Isola2 skrev (13 minutter siden): Med hyllene bak seg fulle av garn Mhm 1
Littelulla Skrevet 4. juli 2025 #17067 Skrevet 4. juli 2025 Palmemor skrev (4 timer siden): På ramme alvor sitter hun altså å sier at det begynte å bli tomt for garn så hun måtte bestille nytt… Nei, ikke på ramme alvor. Hun gjorde en gest til garnet i bakgrunnen og sa "Neida, det var ikke greia.". 1 2
Lzzy Skrevet 4. juli 2025 #17068 Skrevet 4. juli 2025 Palmemor skrev (På 1.7.2025 den 14.22): Det er måten hun ordlegger seg på. Hun får det til å høres ut som at de som f.eks er homofobe er kristne. Hun definerer galskapen inn i kristendommen. Hun har en fryktelig klønete måte å formulere seg på Samme som når hun snakket nedlatende om narkiser, som hun kalte det. Og det var vel i forbindelse med at hun ikke ble gravid. Mulig jeg husker feil, men husker iallefall at det også ble en diskusjon her inne. Handler om hvordan hun ordlegger seg helt klart. Hun snakker jo som er narkis fra 90-tallet selv.. alt er schtuuk 🙄 eller har hun kanskje sluttet å si det nå? Ikke sett noe av hun på ukevis, innom her fordi jeg kjeder meg 😇 7 1
Palmemor Skrevet 4. juli 2025 #17069 Skrevet 4. juli 2025 Lzzy skrev (2 minutter siden): Samme som når hun snakket nedlatende om narkiser, som hun kalte det. Og det var vel i forbindelse med at hun ikke ble gravid. Mulig jeg husker feil, men husker iallefall at det også ble en diskusjon her inne. Handler om hvordan hun ordlegger seg helt klart. Hun snakker jo som er narkis fra 90-tallet selv.. alt er schtuuk 🙄 eller har hun kanskje sluttet å si det nå? Ikke sett noe av hun på ukevis, innom her fordi jeg kjeder meg 😇 Hun kalte det narkiser…? Jeg har ikke ord 5
Lzzy Skrevet 4. juli 2025 #17070 Skrevet 4. juli 2025 Palmemor skrev (3 minutter siden): Hun kalte det narkiser…? Jeg har ikke ord Ja, det gjorde hun. Ikke normalt å sitte å spy utav seg sånne ytringer for over 100k følgere vettu, men lite er normalt der da 😅 ser jo her at alt er som det pleier på stinabloggAS 🥱 4 2
Palmemor Skrevet 4. juli 2025 #17071 Skrevet 4. juli 2025 Lzzy skrev (2 minutter siden): Ja, det gjorde hun. Ikke normalt å sitte å spy utav seg sånne ytringer for over 100k følgere vettu, men lite er normalt der da 😅 ser jo her at alt er som det pleier på stinabloggAS 🥱 Av alle ting hun har lira utav seg tror jeg det tar kaka. Noe så respektløst 7 3
Margit777 Skrevet 4. juli 2025 #17072 Skrevet 4. juli 2025 (endret) Palmemor skrev (1 time siden): Av alle ting hun har lira utav seg tror jeg det tar kaka. Noe så respektløst Ihvertfall når hun ordlegger seg på samme måte som i en gammel "narkis" bok vi måtte lese, Hard asfalt eller hva den heter 😆 Gammel plata språk.. Endret 4. juli 2025 av Margit777 7 1
Justlooking Skrevet 5. juli 2025 #17073 Skrevet 5. juli 2025 Nå har ikke jeg lest eller sett alt, men var det ikke en rant om at narkiser ble gravide men ikke henne? (Det året de prøvde før hun fikk barn). 13 2
Palmemor Skrevet 5. juli 2025 #17074 Skrevet 5. juli 2025 Justlooking skrev (4 timer siden): Nå har ikke jeg lest eller sett alt, men var det ikke en rant om at narkiser ble gravide men ikke henne? (Det året de prøvde før hun fikk barn). Når du sier det så husker jeg det. Dvs jeg hørte ikke på med lyd, jeg bare leste gjennom. Når hun var så misfornøyd med at alle andre ble gravid og ikke hun. Går faktisk ikke an å være så dum. Så får de som blir krenka over det blir det. Men hun er dum. Du sitter ikke på en offentlig kanal og kaller folk narkiser. Tror hun de får beholde barna sine de eller? Er hun misunnelig på mennesker med så store lidelser? Hun har ikke provosert meg på ekte før nå 8 10
Himmelen_91 Skrevet 5. juli 2025 #17075 Skrevet 5. juli 2025 Lzzy skrev (14 timer siden): Samme som når hun snakket nedlatende om narkiser, som hun kalte det. Og det var vel i forbindelse med at hun ikke ble gravid. Mulig jeg husker feil, men husker iallefall at det også ble en diskusjon her inne. Handler om hvordan hun ordlegger seg helt klart. Hun snakker jo som er narkis fra 90-tallet selv.. alt er schtuuk 🙄 eller har hun kanskje sluttet å si det nå? Ikke sett noe av hun på ukevis, innom her fordi jeg kjeder meg 😇 Haha husker det så godt 😂 hun mente at det va urettferdig at narkiser klarte å bli gravide og usunne folk om jeg ikke tar feil, men s hu som e så sunn og tar vare på helsa si. 9
JojoMoyes Skrevet 5. juli 2025 #17076 Skrevet 5. juli 2025 Himmelen_91 skrev (48 minutter siden): Haha husker det så godt 😂 hun mente at det va urettferdig at narkiser klarte å bli gravide og usunne folk om jeg ikke tar feil, men s hu som e så sunn og tar vare på helsa si. Kjempesundt med all den up maten og giften hun sprøyter i seg 🤦🏼♀️🤷🏼♀️talentløs 11 2
Faina Skrevet 5. juli 2025 #17077 Skrevet 5. juli 2025 Nå har hun skikkelig ammeproblemer... produksjonen har gått så syyykt ned at hun må gi nan på natta. Gutten er 8 mnd. Han trenger ikke mat på natta lenger 🙈 10 2
Lzzy Skrevet 5. juli 2025 #17078 Skrevet 5. juli 2025 Himmelen_91 skrev (6 timer siden): Haha husker det så godt 😂 hun mente at det va urettferdig at narkiser klarte å bli gravide og usunne folk om jeg ikke tar feil, men s hu som e så sunn og tar vare på helsa si. Var sånn det var ja 🙄😅
Melus Skrevet 5. juli 2025 #17079 Skrevet 5. juli 2025 Faina skrev (5 timer siden): Nå har hun skikkelig ammeproblemer... produksjonen har gått så syyykt ned at hun må gi nan på natta. Gutten er 8 mnd. Han trenger ikke mat på natta lenger 🙈 Det er ikke unormalt at babyer på 8 mnd fortsatt vil ha litt mat om natten. 10 1
Faina Skrevet 5. juli 2025 #17080 Skrevet 5. juli 2025 Melus skrev (41 minutter siden): Det er ikke unormalt at babyer på 8 mnd fortsatt vil ha litt mat om natten. Men de trenger det ikke. Når han får 3 måltider fast føde på dagen, pluss mme, så har han ikke behov for mm på natten. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå