Illusen Skrevet 28. juni #16921 Skrevet 28. juni Mamma53 skrev (1 time siden): Jo, men ho leser å så blokkerer ho eventuelt visst ho ikke liker dem, men måtte vell kommentere å rettesette. Jøss. Er da imponerende hvor mye du vet sikkert av hva som foregår i huset der. 3 1
SigridElise Skrevet 29. juni #16922 Skrevet 29. juni Mamma53 skrev (9 timer siden): Jo, men ho leser å så blokkerer ho eventuelt visst ho ikke liker dem, men måtte vell kommentere å rettesette. Hun er helt tydelig her inne. Hver gang det kommenteres noe så legger hun ut om det og finner på unnskyldninger 7
Palmemor Skrevet 29. juni #16923 Skrevet 29. juni «På tide å sette meg selv først» for det begynte hun med nå, eller? 28
JojoMoyes Skrevet 29. juni #16924 Skrevet 29. juni Palmemor skrev (1 time siden): «På tide å sette meg selv først» for det begynte hun med nå, eller? På det vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal si … lurer på om hun tror hun bare har unge dumme nek som følger henne ? Håper både hun og han andre i kollektivet sjekker Jodel .. 11 1
Palmemor Skrevet 29. juni #16925 Skrevet 29. juni «Så lyst hadde mammaen din på deg at jeg satt sprøyter hver dag! Ja! Men det var du verdt» Seriøst?? 13 3
JojoMoyes Skrevet 29. juni #16926 Skrevet 29. juni Palmemor skrev (3 minutter siden): «Så lyst hadde mammaen din på deg at jeg satt sprøyter hver dag! Ja! Men det var du verdt» Seriøst?? Da er det jo bare enda mer trist at når han lille vokser opp kan han lett finne på internett at det ikke er helt sant … all sutring og klaging på hvor tungt dette er og alt den ungen «ikke gidder « er jo eksponert og blir liggende der for all fremtid … 11 2
Palmemor Skrevet 29. juni #16927 Skrevet 29. juni JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Da er det jo bare enda mer trist at når han lille vokser opp kan han lett finne på internett at det ikke er helt sant … all sutring og klaging på hvor tungt dette er og alt den ungen «ikke gidder « er jo eksponert og blir liggende der for all fremtid … Det er kjempetrist! De skjønner virkelig ikke omfanget av hva de driver med. Nå står hu å deiger seg i undertøyet i speilet. Whyyyy. Hvorfor må man legge ut sånt til hele Norge?? Ingen barn vil se foreldrene sine sånn 12
Venno Skrevet 29. juni #16928 Skrevet 29. juni JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Da er det jo bare enda mer trist at når han lille vokser opp kan han lett finne på internett at det ikke er helt sant … all sutring og klaging på hvor tungt dette er og alt den ungen «ikke gidder « er jo eksponert og blir liggende der for all fremtid … Enda verre er at han vil finne tråder som denne som bare slenger dritt om foreldrene hans. 3
Tippsi Skrevet 29. juni #16929 Skrevet 29. juni Palmemor skrev (2 minutter siden): Det er kjempetrist! De skjønner virkelig ikke omfanget av hva de driver med. Nå står hu å deiger seg i undertøyet i speilet. Whyyyy. Hvorfor må man legge ut sånt til hele Norge?? Ingen barn vil se foreldrene sine sånn Følgerne forsvinner, da begynner hun å kle av seg🙄. Da kommer mer pupp frem. Snakk om kraftig filterbruk..jessufader 🤭 16
Palmemor Skrevet 29. juni #16930 Skrevet 29. juni Venno skrev (24 minutter siden): Enda verre er at han vil finne tråder som denne som bare slenger dritt om foreldrene hans. Nei faktisk ikke. Hadde mine foreldre blottlagt seg på nett hadde jeg forventa at folk snakka om dem. Om S og PF er redd for at lillegull må lese alle de fæle tingene om dem på nett, så kan de bare slutte å utlevere livet sitt. Så enkelt. Alt de gjør, får konsekvenser. For dem, og for barna. Som alle andre influensere 11 16
Tough cookie Skrevet 29. juni #16931 Skrevet 29. juni (endret) Palmemor skrev (43 minutter siden): Det er kjempetrist! De skjønner virkelig ikke omfanget av hva de driver med. Nå står hu å deiger seg i undertøyet i speilet. Whyyyy. Hvorfor må man legge ut sånt til hele Norge?? Ingen barn vil se foreldrene sine sånn Kanskje for å vise at hun er fornøyd med kroppen sin 7 måneder etter fødsel, men helt unødvendig og sikkert provoserende for mange. Endret 29. juni av Tough cookie
Palmemor Skrevet 29. juni #16932 Skrevet 29. juni Tough cookie skrev (5 minutter siden): Kanskje for å vise at hun er fornøyd med kroppen sin 7 måneder etter fødsel, men helt unødvendig og sikkert provoserende for mange. På ingen måte provoserende. Jeg bare vet at om jeg går ut i stua i bare undertøy så vrenger ungene seg av skam. Hadde de funnet sånne bilder av meg på nett hadde de flytta ut kjappere enn jeg rakk å si «men det skal ikke gå utover meg at jeg har barn» 20
JojoMoyes Skrevet 29. juni #16933 Skrevet 29. juni Tough cookie skrev (58 minutter siden): Kanskje for å vise at hun er fornøyd med kroppen sin 7 måneder etter fødsel, men helt unødvendig og sikkert provoserende for mange. Ikke provoserende for meg nei , bare skjønner ikke at hun ikke evner å fatter at innholdet hennes med babbel og deiging foran speilet eller annen sjøldigging bare er dørgende kjedelig og folk detter av seerlasset … 10 1
Bibbi_ Skrevet 29. juni #16935 Skrevet 29. juni Tough cookie skrev (1 time siden): Kanskje for å vise at hun er fornøyd med kroppen sin 7 måneder etter fødsel, men helt unødvendig og sikkert provoserende for mange. Hvorfor/ hvordan skal det være provoserende for mange? Hun burde heller tenke på hva dette gjør for barnet hennes? Den dagen han er så stor og er på nett, så dukker det opp både dumme bilder av mamma for speilen og utsagn av henne hvor i veien denne babyen er for henne. 12 2
Tough cookie Skrevet 29. juni #16936 Skrevet 29. juni Bibbi_ skrev (1 time siden): Hvorfor/ hvordan skal det være provoserende for mange? Hun burde heller tenke på hva dette gjør for barnet hennes? Den dagen han er så stor og er på nett, så dukker det opp både dumme bilder av mamma for speilen og utsagn av henne hvor i veien denne babyen er for henne. Jeg tenker det kan være provoserende for mange som fikk barn for 7 måneder siden og som har en helt annen kropp enn Stina, og som gjerne ønsker å være slank igjen slik som hun er. 2 1
oss-to Skrevet 29. juni #16937 Skrevet 29. juni Palmemor skrev (7 timer siden): Nei faktisk ikke. Hadde mine foreldre blottlagt seg på nett hadde jeg forventa at folk snakka om dem. Om S og PF er redd for at lillegull må lese alle de fæle tingene om dem på nett, så kan de bare slutte å utlevere livet sitt. Så enkelt. Alt de gjør, får konsekvenser. For dem, og for barna. Som alle andre influensere Heilt einig at barn i monitor burde vore forbudt ved lov. Lat oss jobbe for det. Før tenkte eg det var menn som evt brukte bilder til tilfredstllelse som var verst. No har eg verkeleg skjønt, at damer over 40 i tillegg til influensarane sjølv er den største trusselen for barns rett til privatliv. 4
Miss.Wildfox Skrevet 29. juni #16938 Skrevet 29. juni Ikke vært inne på en stund, men.. Sitter virkelig ungen i newbornsetet på Stokke enda? 🫣 Den går riktignok opp til 9kg, men utrolig det blir godtatt i den alderen. 10
Palmemor Skrevet 29. juni #16939 Skrevet 29. juni Miss.Wildfox skrev (32 minutter siden): Ikke vært inne på en stund, men.. Sitter virkelig ungen i newbornsetet på Stokke enda? 🫣 Den går riktignok opp til 9kg, men utrolig det blir godtatt i den alderen. Han er jo ikke vant til annet da… men ja, han sitter i den enda 🤨 2
Palmemor Skrevet 29. juni #16940 Skrevet 29. juni Fader å hu juger. Hu har da aldri fullammet den ungen 3 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå