Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Har tenkt det samme. Da er det psykt å få noen til å tro at man ammer. Er han ikke 7 mnd nå? Syns hun maser mye om amming til at han er så stor

Ammet har hun aldri gjordt, å de leppene har fått påfyll både titt og ofte.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tippsi skrev (5 minutter siden):

Det vaskes hvertfall uforholdsmessig mye flasker der til at hun fullammer 80%. Og ja, det er ikke første gang hun fyller opp 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Det vaskes hvertfall uforholdsmessig mye flasker der til at hun fullammer 80%. Og ja, det er ikke første gang hun fyller opp 

Hun sa for 3 uker siden eller noe at hun delammet. Men er vell uansett ikke lov å ta fyll i leppene om hun gjør det ene eller det andre. Var hovedsakelig amming om natten

• Liker 2
Skrevet

Hjelpes de leppene ser syke ut😅😅

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
lillebamsemums skrev (1 time siden):

Hun sa for 3 uker siden eller noe at hun delammet. Men er vell uansett ikke lov å ta fyll i leppene om hun gjør det ene eller det andre. Var hovedsakelig amming om natten

Godt hun  har byttet ord til delammer da, for å fullamme 80% er jo rart å si 

nei trodde ikke man skulle injesere noe som helst når man ammet jeg, men 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg det med PF og det han sa om at de ikke hadde ligget sammen siden før fødsel. I hvilken sammenheng sa han det i? På hans egen story eller hennes? Det er jo utrolig flaut for hennes del isåfall da.. 

Jeg reagerte også på leppene. Syns de så mye større ut. Hun har jo tidligere sagt at hun ikke kan fylle på så lenge hun ammer. Hele greia er ganske snål.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
vesp skrev (12 minutter siden):

Jeg har ikke fått med meg det med PF og det han sa om at de ikke hadde ligget sammen siden før fødsel. I hvilken sammenheng sa han det i? På hans egen story eller hennes? Det er jo utrolig flaut for hennes del isåfall da.. 

Jeg reagerte også på leppene. Syns de så mye større ut. Hun har jo tidligere sagt at hun ikke kan fylle på så lenge hun ammer. Hele greia er ganske snål.. 

Ho tok jo graviditetstest🤔

Skrevet

Synes det er trist hvordan hun legger ut om at hun stropper baby fast slik at han ikke skal snu seg fra rygg til mage når han sover. Det er jo helt naturlig å gjøre i den alderen.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
BlåSwix skrev (5 minutter siden):

Synes det er trist hvordan hun legger ut om at hun stropper baby fast slik at han ikke skal snu seg fra rygg til mage når han sover. Det er jo helt naturlig å gjøre i den alderen.

Nå kommer alt hun ikke var forberedt på, som hun ikke ville høre på fra «mammapolltiet» og «haterne». Eller vi som har gått samme sti før 

• Liker 11
Skrevet

I himmelens navn og rike, så mange bilder av den strikkajakken idag da 🙈

• Liker 1
Skrevet
BlåSwix skrev (På 25.6.2025 den 8.34):

Gjør hun det? Stakkars baby. 

• Liker 3
Skrevet
vesp skrev (På 24.6.2025 den 22.52):

Det var vel i forbindelse med at hun tok graviditetstest, at han sa at man kan ikke bli gravid uten å ha ligget sammen.

• Liker 6
Skrevet
Sushiii skrev (21 minutter siden):

Det var vel i forbindelse med at hun tok graviditetstest, at han sa at man kan ikke bli gravid uten å ha ligget sammen.

Så flaut! Hvorfor redigerte hun ikke det bare bort🙈 

• Liker 7
Skrevet
Tippsi skrev (På 24.6.2025 den 11.44):

"Aldri gjort". Sikker?

Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

"Aldri gjort". Sikker?

Hvis man fyller leppene ( som hun har gjort flere ganger) mens man ammer så er hun dummere enn hun fremstår til og med. Og det skal faktisk litt til. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
vesp skrev (6 timer siden):

Så flaut! Hvorfor redigerte hun ikke det bare bort🙈 

Hun har sagt at hun ikke gidder å se gjennom før hun poster 🥲

Skrevet
JegErIkkeMeg skrev (55 minutter siden):

Hun har sagt at hun ikke gidder å se gjennom før hun poster 🥲

Uheldig 😅 men selvforskyldt da 🤭

• Liker 2
Skrevet

Er bare jeg som ikke ser noe, elle har hun tatt pause igjen?

Skrevet
Tsk skrev (2 minutter siden):

Er bare jeg som ikke ser noe, elle har hun tatt pause igjen?

Ikke postet noe 

Skrevet
BlåSwix skrev (På 25.6.2025 den 8.34):

Hva? Stropper baby fast mens den sover? Med tau liksom? Hva faen

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...