Palmemor Skrevet 16. juni 2025 #16801 Skrevet 16. juni 2025 Tessa12 skrev (15 minutter siden): Hender restauranter er stengt på mandager Ja. Men i Stavern var det ikke tilfelle at det kun var én åpen i dag. Og det var heller ikke fordi det ikke var fellesferie. 1
Dojakitty Skrevet 17. juni 2025 #16802 Skrevet 17. juni 2025 Littelulla skrev (På 13.6.2025 den 19.55): Det blir litt for dumt å late som en ex.u med påfølgende sprukket eggstokk, SA som gikk direkte over i IVF ikke er mye å gå gjennom - med tanke på at de fleste av oss kun trenger å ha sex og så gå gjennom et gjennomsnittlig svangerskap … Jaja. Vi har vel alle en terskel. Noen lavere enn andres. 1
Littelulla Skrevet 17. juni 2025 #16803 Skrevet 17. juni 2025 Dojakitty skrev (19 minutter siden): Jaja. Vi har vel alle en terskel. Noen lavere enn andres. 😂😂 Herregud, så hovent sagt. Håper utsikten er god på den høye hesten din. 2
Dojakitty Skrevet 17. juni 2025 #16804 Skrevet 17. juni 2025 Littelulla skrev (23 minutter siden): 😂😂 Herregud, så hovent sagt. Håper utsikten er god på den høye hesten din. Det er den 1
Palmemor Skrevet 17. juni 2025 #16805 Skrevet 17. juni 2025 Dojakitty skrev (47 minutter siden): Det er den Må faktisk være grei å kalle en spade for en spade. #elskerjodel 2 2
Dojakitty Skrevet 17. juni 2025 #16806 Skrevet 17. juni 2025 Palmemor skrev (22 minutter siden): Må faktisk være grei å kalle en spade for en spade. #elskerjodel Nettopp! 1
Lille Py Skrevet 17. juni 2025 #16807 Skrevet 17. juni 2025 Nei og nei … Stakkars. Jeg har selv hatt baby som har sovet lite, og skal innrømme at jeg TIL TIDER har blitt småsprø over å «aldri få en pause». Men … det virker jo som at ho ønsker han sove mesteparten av døgnet selv om han nå er drøyt 7 måneder?! Kunne også skjønt frustrasjonen hvis ungen var sutrete, men når han er blid og fornøyd er det jo ingen grunn til å være SÅ frustrert over at han ikke sover, stakkars … Skjønner heller ikke; hun tar gravid(itets)tester for mensen har ikke kommet som forventet. Hun snakker mest om at hun for guds skyld håper hun IKKE er gravid … men: hvis hun/de virkelig ikke er klare for et barn nr. 2 nå - hvorfor har de da ikke brukt prevensjon hvis de faktisk har vært såpass intime at risikoen for graviditet har vært til stede?! 10
Klink Skrevet 17. juni 2025 #16808 Skrevet 17. juni 2025 Dojakitty skrev (5 timer siden): Jaja. Vi har vel alle en terskel. Noen lavere enn andres. Og noen har mer empati enn andre. 4
Illusen Skrevet 17. juni 2025 #16809 Skrevet 17. juni 2025 Lille Py skrev (1 time siden): Nei og nei … Stakkars. Jeg har selv hatt baby som har sovet lite, og skal innrømme at jeg TIL TIDER har blitt småsprø over å «aldri få en pause». Men … det virker jo som at ho ønsker han sove mesteparten av døgnet selv om han nå er drøyt 7 måneder?! Kunne også skjønt frustrasjonen hvis ungen var sutrete, men når han er blid og fornøyd er det jo ingen grunn til å være SÅ frustrert over at han ikke sover, stakkars … Skjønner heller ikke; hun tar gravid(itets)tester for mensen har ikke kommet som forventet. Hun snakker mest om at hun for guds skyld håper hun IKKE er gravid … men: hvis hun/de virkelig ikke er klare for et barn nr. 2 nå - hvorfor har de da ikke brukt prevensjon hvis de faktisk har vært såpass intime at risikoen for graviditet har vært til stede?! Herregud. Banner til ungen sin for at han ikke vil sove, men er våken og koser seg. Dette syns jeg var direkte stygt å se og høre. Stakkars liten. 24 1
Tøvftta Skrevet 17. juni 2025 #16810 Skrevet 17. juni 2025 Lille Py skrev (1 time siden): Nei og nei … Stakkars. Jeg har selv hatt baby som har sovet lite, og skal innrømme at jeg TIL TIDER har blitt småsprø over å «aldri få en pause». Men … det virker jo som at ho ønsker han sove mesteparten av døgnet selv om han nå er drøyt 7 måneder?! Kunne også skjønt frustrasjonen hvis ungen var sutrete, men når han er blid og fornøyd er det jo ingen grunn til å være SÅ frustrert over at han ikke sover, stakkars … Skjønner heller ikke; hun tar gravid(itets)tester for mensen har ikke kommet som forventet. Hun snakker mest om at hun for guds skyld håper hun IKKE er gravid … men: hvis hun/de virkelig ikke er klare for et barn nr. 2 nå - hvorfor har de da ikke brukt prevensjon hvis de faktisk har vært såpass intime at risikoen for graviditet har vært til stede?! Har ikke Per F selv uttalt at de ikke har hatt sex siden før fødselen? Det er nå vel mest for å skape oppmerksomhet hun gjør det. 12
Mippiie123 Skrevet 17. juni 2025 #16811 Skrevet 17. juni 2025 Tøvftta skrev (7 minutter siden): Har ikke Per F selv uttalt at de ikke har hatt sex siden før fødselen? Det er nå vel mest for å skape oppmerksomhet hun gjør det. Også tar hun graviditetstester? 😂 Så flaut! 10 1
Tøvftta Skrevet 17. juni 2025 #16812 Skrevet 17. juni 2025 Mippiie123 skrev (1 time siden): Også tar hun graviditetstester? 😂 Så flaut! Hva gjør man ikke får å få flere seere på sc 🤭 4
Klump Skrevet 17. juni 2025 #16813 Skrevet 17. juni 2025 Tøvftta skrev (1 time siden): Har ikke Per F selv uttalt at de ikke har hatt sex siden før fødselen? Det er nå vel mest for å skape oppmerksomhet hun gjør det. Herregud så driti ut 8
Klump Skrevet 17. juni 2025 #16814 Skrevet 17. juni 2025 Lille Py skrev (3 timer siden): Nei og nei … Stakkars. Jeg har selv hatt baby som har sovet lite, og skal innrømme at jeg TIL TIDER har blitt småsprø over å «aldri få en pause». Men … det virker jo som at ho ønsker han sove mesteparten av døgnet selv om han nå er drøyt 7 måneder?! Kunne også skjønt frustrasjonen hvis ungen var sutrete, men når han er blid og fornøyd er det jo ingen grunn til å være SÅ frustrert over at han ikke sover, stakkars … Skjønner heller ikke; hun tar gravid(itets)tester for mensen har ikke kommet som forventet. Hun snakker mest om at hun for guds skyld håper hun IKKE er gravid … men: hvis hun/de virkelig ikke er klare for et barn nr. 2 nå - hvorfor har de da ikke brukt prevensjon hvis de faktisk har vært såpass intime at risikoen for graviditet har vært til stede?! Regntøy og store solbriller ja. Du er ikke så spennende, Stina. Du trenger ikke gjemme deg bak solbriller på en regnværsdag. Godt det snart er bhg 9
Littelulla Skrevet 18. juni 2025 #16815 Skrevet 18. juni 2025 (endret) Klump skrev (6 timer siden): Regntøy og store solbriller ja. Du er ikke så spennende, Stina. Du trenger ikke gjemme deg bak solbriller på en regnværsdag. Godt det snart er bhg Det har med lyssensitivitet å gjøre. Bruker solbriller i regnvær selv, jeg. Ganske så smertefullt med spesielle typer lys. Dette er jo ikke veldig unikt, særlig siden hun også virker å være/selv kjenner seg nevrodivergent. Endret 18. juni 2025 av Littelulla 3 1
Littelulla Skrevet 18. juni 2025 #16816 Skrevet 18. juni 2025 Tøvftta skrev (8 timer siden): Har ikke Per F selv uttalt at de ikke har hatt sex siden før fødselen? Det er nå vel mest for å skape oppmerksomhet hun gjør det. Er det lenge siden han sa dette?
FruRosa Skrevet 18. juni 2025 #16817 Skrevet 18. juni 2025 Lille Py skrev (10 timer siden): Nei og nei … Stakkars. Jeg har selv hatt baby som har sovet lite, og skal innrømme at jeg TIL TIDER har blitt småsprø over å «aldri få en pause». Men … det virker jo som at ho ønsker han sove mesteparten av døgnet selv om han nå er drøyt 7 måneder?! Kunne også skjønt frustrasjonen hvis ungen var sutrete, men når han er blid og fornøyd er det jo ingen grunn til å være SÅ frustrert over at han ikke sover, stakkars … Skjønner heller ikke; hun tar gravid(itets)tester for mensen har ikke kommet som forventet. Hun snakker mest om at hun for guds skyld håper hun IKKE er gravid … men: hvis hun/de virkelig ikke er klare for et barn nr. 2 nå - hvorfor har de da ikke brukt prevensjon hvis de faktisk har vært såpass intime at risikoen for graviditet har vært til stede?! Jeg VISSTE, da hun begynte å snakke om at hun var kvalm om morgenen, at «ny graviditet» skulle melkes. Alt for klikk! og ang babyens (mangel på) soving: hun ble advart da hun konsekvent lot ham sove i muuuuun-buuuuun at det ville bli problemer når han ble for stor for den (fordi han er vant til konstant gynging), og nå ser hun konsekvensene av det. Jaja, da får hun seg iallfall noen lufteturer i løpet av dagen. 14
Tøvftta Skrevet 18. juni 2025 #16818 Skrevet 18. juni 2025 Littelulla skrev (5 timer siden): Er det lenge siden han sa dette? Nei! 3
snurk Skrevet 18. juni 2025 #16819 Skrevet 18. juni 2025 Stina påstår at hun går 10-11 km hver dag? 🤔 Jeg følger ikke med fast men de få gangene jeg har sett og hun har lagt ut bilde av treningsklokka så er 3-4 km. Hun slår meg ikke som en som går i opptil 2 timer om dagen, spesielt ikke siden hun refererer til trilleturer som trening 🥲 11
lillebamsemums Skrevet 18. juni 2025 #16820 Skrevet 18. juni 2025 FruRosa skrev (4 timer siden): Jeg VISSTE, da hun begynte å snakke om at hun var kvalm om morgenen, at «ny graviditet» skulle melkes. Alt for klikk! og ang babyens (mangel på) soving: hun ble advart da hun konsekvent lot ham sove i muuuuun-buuuuun at det ville bli problemer når han ble for stor for den (fordi han er vant til konstant gynging), og nå ser hun konsekvensene av det. Jaja, da får hun seg iallfall noen lufteturer i løpet av dagen. Nå har hun begynt med rabattkoder osv også. Eller klikk for å gå inn på link. Så hun er nok veldig desperat. Hun bare forstår ikke at hun er på vei ute av gamet. moonboon: vi bruker også moonboon på dagtid. Spesielt om det har regnet, da det regner en del i bergensområdet. Vi har ikke hatt noe problemer med overgang til å sove uten. Men det er nok individuelt 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå