Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mippiie123 skrev (9 timer siden):

😂😂 Finnes det noen som bryr seg mindre om innholdet sitt på sosiale medier? Hun prøver jo ikke engang! 
Hun var jo mye flinkere å tekste før.

I alle fall enorme mengder skitprat på dette mennesket. Så kanskje ikke helt feil🤷

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mippiie123 skrev (9 timer siden):

😂😂 Finnes det noen som bryr seg mindre om innholdet sitt på sosiale medier? Hun prøver jo ikke engang! 
Hun var jo mye flinkere å tekste før.

Jeg tror innerst inne at hun ikke bryr seg noe om hva folk mener og tenker om henne. Hun tjener penger og er fornøyd med det. Hun lever livet sitt som at alle skylder henne en tjeneste, og hun gidder ikke tekste for at hennes publikum skal bli fornøyd. Hun minner om en trassen fjortis. "Det er ikke min skyld" 
Og sånn som hun pisker PF rundt, fordi han liksom skylder henne det siden hun har gått gravid og "fullammer".... stakkars han, sier jeg bare

• Liker 19
Skrevet

Hun fortalte på Snap for et par dager siden den at hun hadde vært «kvarm»/«korm» (tekstappen hennes skriver begge deler når hun sier «kvalm») om morgenen noen dager, og håpte hun ikke var gravid. Skal hun ha spekulasjoner om nytt barn for å få opp interesse/følgertall igjen tro?

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså... etter alt det maset om hvor ulidelig det var for henne å bli gravid med IVF.. så håper hun at hun ikke er gravid???? Er hun 12 år siden hun ikke vet hvordan man unngår graviditet dersom man ikke ønsker seg flere barn på et tidspunkt i livet? 

Og nå ble jeg irritert på meg selv fordi jeg lot meg irritere at dette hjernetomme mennesket 🤣

• Liker 17
Skrevet
Nikoletta skrev (53 minutter siden):

Altså... etter alt det maset om hvor ulidelig det var for henne å bli gravid med IVF.. så håper hun at hun ikke er gravid???? Er hun 12 år siden hun ikke vet hvordan man unngår graviditet dersom man ikke ønsker seg flere barn på et tidspunkt i livet? 

Og nå ble jeg irritert på meg selv fordi jeg lot meg irritere at dette hjernetomme mennesket 🤣

Hun hadde en rant om det for en stund siden nå. At å være gravid på nytt nå var uaktuelt! Blir så irritert på sånne mennesker som klarer å lire ut av seg sånt

• Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (18 minutter siden):

Hun hadde en rant om det for en stund siden nå. At å være gravid på nytt nå var uaktuelt! Blir så irritert på sånne mennesker som klarer å lire ut av seg sånt

Hvorfor? 

• Nyttig 4
Skrevet
Angel75 skrev (18 minutter siden):

Hvorfor? 

Hvorfor hva?

Skrevet
Palmemor skrev (2 minutter siden):

Hvorfor hva?

Hvorfor bli irritert over den kommentaren? Alle kan gjøre feil? Ikke alltid det passer og bli gravid?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (14 minutter siden):

Hvorfor bli irritert over den kommentaren? Alle kan gjøre feil? Ikke alltid det passer og bli gravid?

Bakteppet her er jo hennes evinnelige sutring over at "jeg klarer ikke engang å bli gravid, jeg" og denne lange ekstremt tunge kampen for å bli gravid. Hun oser utakknemmelighet lang vei. 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Palmemor skrev (11 timer siden):

Jeg tror innerst inne at hun ikke bryr seg noe om hva folk mener og tenker om henne. Hun tjener penger og er fornøyd med det. Hun lever livet sitt som at alle skylder henne en tjeneste, og hun gidder ikke tekste for at hennes publikum skal bli fornøyd. Hun minner om en trassen fjortis. "Det er ikke min skyld" 
Og sånn som hun pisker PF rundt, fordi han liksom skylder henne det siden hun har gått gravid og "fullammer".... stakkars han, sier jeg bare

Det du sier her er så ON POINT at det er skummelt!! 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
panzerpølsa skrev (På 11.6.2025 den 19.27):

Hvilke gruppe sa du? 

Screenshot_20250611_192518_Snapchat.jpg

Blir hyggelig med bæsje gruppa 

Skrevet
Dojakitty skrev (12 timer siden):

Det du sier her er så ON POINT at det er skummelt!! 

Hun har jo tilogmed sagt at det er bortkasta å få en sønn.... så jeg vet ikke hvor takknemmelig hun er for å ha fått det, jeg.

• Liker 12
Skrevet

Jeg har lagt merke til at det ikke nødvendigvis er HVA hun sier som jeg reagerer, det er HVORDAN. 

Eks: 

Vi gidder ikke å ha tanter og onkler i bryllupet, vil heller ha venner og nære. Helt greit det, men MÅTEN hun sier det på er føkkings nedlatende og surt. 

Hun har hatt verdens lengste svangerskap så hun fortjener (dette og hint)... 

Tar en lengre pause fra henne, ja. 

Et lite PS på slutten her, lurer på hva som er hennes backup når SoMe karrieren er over. Hva skal hun leve av? 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
EllaSays skrev (33 minutter siden):

Jeg har lagt merke til at det ikke nødvendigvis er HVA hun sier som jeg reagerer, det er HVORDAN. 

Eks: 

Vi gidder ikke å ha tanter og onkler i bryllupet, vil heller ha venner og nære. Helt greit det, men MÅTEN hun sier det på er føkkings nedlatende og surt. 

Hun har hatt verdens lengste svangerskap så hun fortjener (dette og hint)... 

Tar en lengre pause fra henne, ja. 

Et lite PS på slutten her, lurer på hva som er hennes backup når SoMe karrieren er over. Hva skal hun leve av? 

Da håper jeg hun tar en utdanning og begynner å jobbe for hennes del. Men Pellek tjener vell godt nokk for å forsørge dem begge 😅

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er hun så bitter på Per Fredrik? Jeg så et klipp på Jodel der hun rydder gangen. Sine egne sko bøyer hun seg ned for å legger pent på plass inn i garderobeskapet, mens med Per Fredrik sine sko bøyer hun seg ikke for å sette på plass men sparker de bortover og inn i skapet. Usikker på om det er et nytt eller gammelt klipp, men uansett sier det veldig mye om Stina 

• Liker 18
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Tror du misforstår litt av budskapet. Hun sutra og grein seg gjennom denne "evinnelig lange" prøveperioden, var på forsiden av alle landets aviser med "mistet sitt ufødte barn", ingen har vært så lenge gravid som henne siden hun regner med prøveperioder og aborter og alt som er. Hun er jo en elefant! Hun har klaga så ufattelig mye, og vært sååå lei seg for at kroppen "ikke gidder å bli gravid" at dersom hun nå hadde klart å få det til på egenhånd så er nok normalen for de fleste av oss å bli overlykkelig - selv om det ikke hadde passet. Hun må gjerne ta abort for min del om tidspunktet er feil hvis hun blir gravid, det er bare måten alt blir lagt frem på. Hun klarer ikke glede seg over noe som helst. Alt er ett ork og ett styr i hennes verden. 

Hvem sitt budskap tenkte du på? Stinas eller deres? Stina HADDE jo et «lenger svangerskap», da de startet IVF fra dagen hun hadde SA 🙊 Det er jo det hun mener. Ikke hele prøveperioden. Og alle er vel enige om at det er tøft med en MA og å miste en eggstokk mens man prøver å få barn? 

Har hun nevnt å ta abort nå, dersom hun skulle vært gravid? Jeg spør åpent, ikke sarkastisk. Jeg har ikke fått det med meg, men jeg kan fint ha gått glipp av ting. 

Hun gleder seg over masse, den jenta. Jeg ER enig i at hun ikke selv er klar over hvor privilegert hun er, økonomisk og med en mann som er så mye tilgjengelig i babytiden, men jeg syns hun blir tolket ufortjent mye negativt i alt og ett hun gjør. 

• Liker 4
Skrevet
Littelulla skrev (37 minutter siden):

Hvem sitt budskap tenkte du på? Stinas eller deres? Stina HADDE jo et «lenger svangerskap», da de startet IVF fra dagen hun hadde SA 🙊 Det er jo det hun mener. Ikke hele prøveperioden. Og alle er vel enige om at det er tøft med en MA og å miste en eggstokk mens man prøver å få barn? 

Har hun nevnt å ta abort nå, dersom hun skulle vært gravid? Jeg spør åpent, ikke sarkastisk. Jeg har ikke fått det med meg, men jeg kan fint ha gått glipp av ting. 

Hun gleder seg over masse, den jenta. Jeg ER enig i at hun ikke selv er klar over hvor privilegert hun er, økonomisk og med en mann som er så mye tilgjengelig i babytiden, men jeg syns hun blir tolket ufortjent mye negativt i alt og ett hun gjør. 

Primært mitt budskap. Sier som taleren over, det er hvordan hun ordlegger seg som blir feil. Ord har ofte mye makt. 

Selvsagt er det en påkjenning alt det hun har gått gjennom, det skal jeg ikke ta fra henne, det er bare måten hun snakker på som fremstår fryktelig useriøst. Hun har ikke sagt at hun ville tatt abort, jeg mente bare at jeg har full forståelse for de som velger det når det ikke passer. Men hun sa vel noe sånn som at hun ikke vet om hun hadde ønska ett barn nå. Og det syns jeg er litt rart når man tross alt har gått gjennom såpass mye som hun har for å bli gravid. Da ville jeg omfavnet det med hud og hår. Og hun har alle forutsetninger for å klare å ha to tette barn. Hun har ingen forpliktelser. Så det er derfor jeg personlig syns uttallelsen var snodig :)

Hun blir tolket slik hun fremstiller seg. Hadde hun vært litt ydmyk så tror jeg nok mye hadde vært gjort. 

• Liker 9
Skrevet
Littelulla skrev (1 minutt siden):

Hun har vært åpen om at hun tidligere har hatt vanskelige år psykisk. Jeg tenker vi skal være litt forsiktige med å tillegge andre å ha «alle forutsetninger» for å greie to tette barn. Ikke alle tar omstillingen til tilværelsen som mor naturlig, og da kan det være kjempetøft. 

Hun gikk gjennom så mye for å få Fillip. Det er ikke dermed sagt at hun orker den samme påkjenningen og kjenner en like stor «driv» på å ha flere barn. Hun kan være like takknemlig som en annen en for å ha fått Fillip, uten å juble av tanken på et nytt svangerskap. Jeg elsker mine barn, men hadde jeg blitt gravid igjen hadde jeg ikke jublet……

«Hun blir tolket slik hun fremstiller seg». Vel, jeg tolker henne annerledes enn deg. Hun blir tolket ut ifra hvordan vi selv ser og opplever verden. At hun kunne vært mer ydmyk? Ja, det kunne hun. Likevel syns jeg det er hard dømming og tolkning av alt på verst mulig måte her inne. 

Hun ble gravid på første ivf-forsøk. Ja, det er litt dramatisk med exu, men hun var ung og frisk, og hadde alle forutsetninger for å lykkes kjapt med Ivf, noe hun også gjorde. Så nei, jeg synes ikke hun har gått gjennom «så mye». 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Janey79 skrev (2 minutter siden):

Hun ble gravid på første ivf-forsøk. Ja, det er litt dramatisk med exu, men hun var ung og frisk, og hadde alle forutsetninger for å lykkes kjapt med Ivf, noe hun også gjorde. Så nei, jeg synes ikke hun har gått gjennom «så mye». 

Selvom det kunne vært verre kan du ikke si at veien deres var enkel. Det var mer enn å bare ha sex noen måneder for å bli gravide. Jeg vet at jeg hadde hatt det kjempetøft om jeg måtte gjennom det samme som dem i hvertfall. Om du hadde tatt det lettere, så kudos til deg. Det betyr likevel ikke at andre er sutrete. Det er hennes opplevelse av hvordan det er, og hun har alltid vært klar på at hun vet det er mange som har en tøffere reise enn dem. 

Endret av Littelulla
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Alvea skrev (3 timer siden):

Hvorfor er hun så bitter på Per Fredrik? Jeg så et klipp på Jodel der hun rydder gangen. Sine egne sko bøyer hun seg ned for å legger pent på plass inn i garderobeskapet, mens med Per Fredrik sine sko bøyer hun seg ikke for å sette på plass men sparker de bortover og inn i skapet. Usikker på om det er et nytt eller gammelt klipp, men uansett sier det veldig mye om Stina 

Gammelt klipp. Husker ikke fra når. 
Uansett. Dette henger jo i hop med det jeg kommenterte nettopp. 
Hun lever som om at alle skylder henne en tjeneste. 
Hun skal gjøres ting for, men ikke gjøre ting for andre. 
Dette er bevist gang på gang i deres snap kanaler. Eksempel nevnt overfor. 
Han rydder kjøkkenet etter henne x antall i uka (godt dokumentert) mens hun sparker skoa hans lengst bak i skapet. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...