Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dojakitty skrev (2 timer siden):

Alltid vært snakk om at de skal gifte seg men nå er det vel sagt at de skal gifte seg til neste år. 

Ps virker som han er mer opptatt av å dele at han er sammen med barnet,og å knipse bilder av senene og kroppen sin i forskjellige positurer.  

Gifte seg …. det er vel mer Content for og få flere følgere. Resultatet er at flere har avfulgt etter hun tok opp det, folk er ikke dumme!! De burde vel leve som et par, ikke hver for seg som de gjør nå. Hun oppe og han i i underetasjen. Meget spesielt par må jeg si🤔

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Sommer48 skrev (7 minutter siden):

Gifte seg …. det er vel mer Content for og få flere følgere. Resultatet er at flere har avfulgt etter hun tok opp det, folk er ikke dumme!! De burde vel leve som et par, ikke hver for seg som de gjør nå. Hun oppe og han i i underetasjen. Meget spesielt par må jeg si🤔

Ja jeg følger ikke lenger. Takk og lov for det! 

• Liker 3
Skrevet
Sommer48 skrev (33 minutter siden):

De bor i samme etasje da, skal sies. Men ja, jeg tror og det er for content. De skal jo åpenbart ha ett lite bryllup med kun de nærmeste. Det kunne de gjort for lenge siden om de ville 

• Liker 9
Skrevet

Gifte seg har vel vært planen i flere år. Forlovelsen på Time Square i New York med frieriet på Billboard skjerm med med forlovelsesring til 100.000 kr var jo bra content til serien Bloggerne som hun var med i den gang. 
At utgifter holdes på et lavere nivå nå, er vel nokså fornuftig, da de  ikke engasjerer seere i like stor grad nå. Tror jeg. Men igjen- det er ikke det hun sier som alltid er så feil, men måten hun sier ting på….

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor snakker hun om trilleturer som om at det er en treningsøkt å dytte vogna opp bakken? 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Hvorfor snakker hun om trilleturer som om at det er en treningsøkt å dytte vogna opp bakken? 

Den vogna er i tillegg elektrisk…Dette er dama som trente sykt hardt under svangerskapet..(gikk på tredemølle og en og annen tur med Klåvvi), så tror hun har et litt annet syn på trening enn de fleste. Alt for å opprettholde status quo i den lille koko-verdenen sin..

• Liker 12
Skrevet
Isola2 skrev (2 minutter siden):

Den vogna er i tillegg elektrisk…Dette er dama som trente sykt hardt under svangerskapet..(gikk på tredemølle og en og annen tur med Klåvvi), så tror hun har et litt annet syn på trening enn de fleste. Alt for å opprettholde status quo i den lille koko-verdenen sin..

Hun gikk nesten 4 km på én time? Det er da vitterlig ikke raskt nok til å kalle det treningsøkt?? Hun gikk tur. Jeg lar meg stadig fascinere 

• Liker 12
Skrevet
Isola2 skrev (49 minutter siden):

*Chloe

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Fordi for henne så er det nok det. De petite armene hennes vet du

• Liker 6
Skrevet
Birdo skrev (2 timer siden):

*Chloe

Klåvvi! Glowy! Bruker samme tekstprogram som Stina..

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Et tydelig tegn på nedgang når det blir lenge mellom hver post her🤭 glad jeg avvfulgte for lenge siden. Det lille jeg har fått med meg om bryllupet får det til å virke som et krampaktig forsøk på å holde seerne interesserte, som nok en gang feiler ved at Stinas ego skinner igjennom 🤭

• Liker 8
Skrevet
Palmemor skrev (På 8.6.2025 den 15.32):

Å dytte vogn med baby i oppoverbakker er god trening det da. Hvis man unngår å skru på motoren.. 

Skrevet
Irja skrev (4 timer siden):

Å dytte vogn med baby i oppoverbakker er god trening det da. Hvis man unngår å skru på motoren.. 

da har jeg trent mye i mitt liv! 

for øvrig er det jo helt umulig for hørselshemmede å få med seg hva hun prøver å formidle med verdens jævligste app

• Liker 6
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet

da har jeg trent mye i mitt liv! 

for øvrig er det jo helt umulig for hørselshemmede å få med seg hva hun prøver å formidle med verdens jævligste app

Ja, da har du det da. 

Skrevet
Irja skrev (15 minutter siden):

Ja, da har du det da. 

Så krenka på andres vegne da 🥰

• Liker 1
Skrevet

Hvilke gruppe sa du? 

Screenshot_20250611_192518_Snapchat.jpg

• Liker 1
Skrevet

Så krenka på andres vegne da 🥰

Krenka? Langt i fra. 

Skrevet (endret)
panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Hvilke gruppe sa du? 

Screenshot_20250611_192518_Snapchat.jpg

😂😂 Finnes det noen som bryr seg mindre om innholdet sitt på sosiale medier? Hun prøver jo ikke engang! 
Hun var jo mye flinkere å tekste før.

Endret av Mippiie123
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...