Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lnh9 skrev (1 time siden):

Folk er og liker forskjellig.  Jeg avfulgte Stina under graviditeten da hun provoserte meg hardt med all klagingen, og jeg har levd veldig lykkelig med det. Ikke plager jeg henne, og ikke plager hun meg. Vinn vinn.

Tommel opp for de som gjør det samme. Tommel ned for de som velger å spre dritt i stedet. 

Dagens moralpreken der altså. 
Du kan hente din gratisbillett til himmelen ved døren,snakkes 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kittykaat skrev (1 time siden):

Jeg synes det skinner veldig tydelig gjennom her hva slags person Stina er. Egoistisk oppførsel. Bruker penger på seg selv, men ikke på andre.

Hun har hele tiden vist at hun er egoistisk. Dette er bare toppen av kransekaka 

• Liker 10
Skrevet

Jeg falt av og avfulgte henne under graviditeten. For mye syting, klaging og sutring. Jeg begynte å følge henne på grunn av interessen og kunnskapen hun har til planter. Det var gøy å følge med på. Nå skulle jeg gjerne fulgt denne bryllupsplaningsprosessen da jeg synes sånt er moro, men ikke f om jeg gidder gi mer penger i kassa. Det gjelder forsåvidt mange influensere, har nok avfulgt 20 stykker. Hun er bare én av mange jeg ikke ønsker å gi klikk. Det er en syk, syk "bransje".

• Liker 13
Skrevet

Vil bare legge til:

Jeg har ALDRI før kjøpt noe influensere har solgt, men jeg kjøpte en av PF sine CD'er da han solgte de i begrenset opplag. Jeg elsker stemmen hans og har vært på konserter med han da han var gjestevokalist for Dragonforce. Det var og er stort for meg med en signert plate, men, og her kommer et stort men; Han virker oppriktig jordnær og god tverst gjennom, men måten han blir komandert rundt på er faktisk vondt å se på.. Han ser det ikke selv.  Det ble også for mye fokus på mat og trening, for en med spiseforstyrrelser, så ja, jeg måtte avfølge han også. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet

TRAVEL SMÅBARNSHVERDAG!!! 😅😅😅😅

• Liker 21
Skrevet
Palmemor skrev (5 minutter siden):

TRAVEL SMÅBARNSHVERDAG!!! 😅😅😅😅

Hun er så delusional vet du at man må bare le 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Dojakitty skrev (7 minutter siden):

Ja det var faktisk på topp 3 over dumme ting hu har lira ut av seg 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Ugresset skrev (26 minutter siden):

Vil bare legge til:

Jeg har ALDRI før kjøpt noe influensere har solgt, men jeg kjøpte en av PF sine CD'er da han solgte de i begrenset opplag. Jeg elsker stemmen hans og har vært på konserter med han da han var gjestevokalist for Dragonforce. Det var og er stort for meg med en signert plate, men, og her kommer et stort men; Han virker oppriktig jordnær og god tverst gjennom, men måten han blir komandert rundt på er faktisk vondt å se på.. Han ser det ikke selv.  Det ble også for mye fokus på mat og trening, for en med spiseforstyrrelser, så ja, jeg måtte avfølge han også. 

Jordnær er han vel ikke akkurat, men snill og god ja. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Dojakitty skrev (1 time siden):

Ja, hun er verre enn det min demente oldemor var på slutten. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (På 5.6.2025 den 19.43):

«jeg gidder ikke betale for at alle slags folk skal på en treretters og en lang dag»…. Nei man ber ikke alle slags folk i bryllup. Man ber de man er glad i og som betyr noe for en. Og når man svir av 100.000 på vesker så har man vel råd til å invitere ett knippe mennesker som er viktig for en, eller?

Hun er så usmakelig.

• Liker 12
Skrevet
Oline5 skrev (På 5.6.2025 den 20.00):

Enig...pluss at "alle slags folk" innebærer tanter, onkler og venners kjærester hvis jeg forstod rett?

Sorry, men jeg tror dette bryllupet er mer for content enn noe annet. Følgertallene synker, og noe må gjøres.

Gidder ikke bli gravid igjen med det første, så da passer det bedre med et bryllup 👍

Nå sa hun vel tanter og onkler langt ut i slekta man aldri ser eller prater med, og det med venners kjærester var vel om det var helt nye kjærester de aldri hadde møtt eller hadde et forhold til. Noe jeg syns er helt fair.

Hun kan jo virkelig ikke gjøre noe rett - bruker hun mye penger er det galt, sier hun at hun ikke vil bruke masse penger så er det galt også🙃

• Nyttig 2
Skrevet
Birdo skrev (1 time siden):

Nå sa hun vel tanter og onkler langt ut i slekta man aldri ser eller prater med, og det med venners kjærester var vel om det var helt nye kjærester de aldri hadde møtt eller hadde et forhold til. Noe jeg syns er helt fair.

Hun kan jo virkelig ikke gjøre noe rett - bruker hun mye penger er det galt, sier hun at hun ikke vil bruke masse penger så er det galt 

Jeg mener det er veldig unødvendig å fortelle som hun gjør til over 150.000 følgere, og måten hun forteller det på..."Gidder ikke" ditt, "gidder ikke " datt.

At hun ønsker et lite og intimt bryllup er jo helt supert det, det ville jeg også ha valgt.

Tror de fleste diskuterer antall gjester og alt det der, men de fleste legger det ikke ut til offentlig skue.

Det er jo litt trist at niesa di forteller halve Norge at hun gidder ikke betale for at du skal spise i bryllupet hennes...

Jeg synes det er unødvendig og sårende, og det var det jeg reagerte på.

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Birdo skrev (3 timer siden):

Hun kan jo virkelig ikke gjøre noe rett - bruker hun mye penger er det galt, sier hun at hun ikke vil bruke masse penger så er det galt også🙃

Ingen forventer at man skal be folk man ikke snakker med. Det er måten hun ordlegger seg på som gjør at jeg reagerer. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Oline5 skrev (3 timer siden):

Jeg mener det er veldig unødvendig å fortelle som hun gjør til over 150.000 følgere, og måten hun forteller det på..."Gidder ikke" ditt, "gidder ikke " datt.

At hun ønsker et lite og intimt bryllup er jo helt supert det, det ville jeg også ha valgt.

Tror de fleste diskuterer antall gjester og alt det der, men de fleste legger det ikke ut til offentlig skue.

Det er jo litt trist at niesa di forteller halve Norge at hun gidder ikke betale for at du skal spise i bryllupet hennes...

Jeg synes det er unødvendig og sårende, og det var det jeg reagerte på.

Hvis man ikke har snakket med noen på flere år, så kan man ikke bli såret for at man ikke blir invitert altså😂

• Nyttig 1
Skrevet
Birdo skrev (51 minutter siden):

Hvis man ikke har snakket med noen på flere år, så kan man ikke bli såret for at man ikke blir invitert altså😂

Jeg tror ikke du skjønner helt hva jeg mener, og det er helt greit. 
Hvis jeg skulle gifte meg hadde jeg helt sikkert diskutert antall gjester med min kjære...hvor mange, hvem, barn eller ikke barn, alt sånt.
Jeg har også tanter og onkler jeg sjelden snakker med.
Vi har venner som kan være troende til å bytte kjæreste mellom invitasjon og vielse 🙄
Jeg forstår hele den greia der👍
Det jeg ikke forstår er å fortelle det ut til "hele verden", i snap-stories, for å tjene penger.
Dette er vurderinger man gjerne tar "på kammerset", synes jeg.
Tantene og onklene har kanskje også stilt med dåpsgaver, bursdagsgaver og konfirmasjonsgaver opp igjennom årene. Ganske sårende at grunnen til ikke å bli invitert er "gidder ikke betale for treretters".
Det går fint an å bare si at man ønsker et lite og intimt bryllup.  De aller fleste vil jo selvfølgerlig forstå det, også tantene og onklene 👍.
Jeg synes bare Stina kunne latt være å poste sånne utsagn, men det er min mening

• Liker 14
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Dojakitty skrev (På 6.6.2025 den 16.57):

Dagens moralpreken der altså. 
Du kan hente din gratisbillett til himmelen ved døren,snakkes 

Takk, Fant du på den selv?

Endret av Lnh9
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (5 timer siden):

Ingen forventer at man skal be folk man ikke snakker med. Det er måten hun ordlegger seg på som gjør at jeg reagerer. 

Det er nettop det og det gjelder andre ting også hvor hun ordlegger seg veldig negativt. Gjerne med å bruke «gidder ikke». Hun virker veldig fattig i språket og det får henne til å fremstå som lite intelligent og nebbete. 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Oline5 skrev (6 timer siden):

Jeg tror ikke du skjønner helt hva jeg mener, og det er helt greit. 
Hvis jeg skulle gifte meg hadde jeg helt sikkert diskutert antall gjester med min kjære...hvor mange, hvem, barn eller ikke barn, alt sånt.
Jeg har også tanter og onkler jeg sjelden snakker med.
Vi har venner som kan være troende til å bytte kjæreste mellom invitasjon og vielse 🙄
Jeg forstår hele den greia der👍
Det jeg ikke forstår er å fortelle det ut til "hele verden", i snap-stories, for å tjene penger.
Dette er vurderinger man gjerne tar "på kammerset", synes jeg.
Tantene og onklene har kanskje også stilt med dåpsgaver, bursdagsgaver og konfirmasjonsgaver opp igjennom årene. Ganske sårende at grunnen til ikke å bli invitert er "gidder ikke betale for treretters".
Det går fint an å bare si at man ønsker et lite og intimt bryllup.  De aller fleste vil jo selvfølgerlig forstå det, også tantene og onklene 👍.
Jeg synes bare Stina kunne latt være å poste sånne utsagn, men det er min mening

Joda, jeg forstår. Jeg er bare ikke enig😊

• Nyttig 2
Skrevet

Følger ikke med så mye lenger, men skal de gifte seg nå? Liker å følge litt med på Pefredrik sine snapstoryer, synes e så fint å se han sammen med barnet ❤️ ser at han nyter det, og er litt opptatt av barnet når han e med barnet ❤️❤️❤️

• Liker 3
Skrevet
Himmelen_91 skrev (8 timer siden):

Følger ikke med så mye lenger, men skal de gifte seg nå? Liker å følge litt med på Pefredrik sine snapstoryer, synes e så fint å se han sammen med barnet ❤️ ser at han nyter det, og er litt opptatt av barnet når han e med barnet ❤️❤️❤️

Alltid vært snakk om at de skal gifte seg men nå er det vel sagt at de skal gifte seg til neste år. 

Ps virker som han er mer opptatt av å dele at han er sammen med barnet,og å knipse bilder av senene og kroppen sin i forskjellige positurer.  

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...