Palmemor Skrevet 5. juni 2025 #16701 Skrevet 5. juni 2025 «jeg gidder ikke betale for at alle slags folk skal på en treretters og en lang dag»…. Nei man ber ikke alle slags folk i bryllup. Man ber de man er glad i og som betyr noe for en. Og når man svir av 100.000 på vesker så har man vel råd til å invitere ett knippe mennesker som er viktig for en, eller? 29 1
Oline5 Skrevet 5. juni 2025 #16702 Skrevet 5. juni 2025 Palmemor skrev (5 minutter siden): «jeg gidder ikke betale for at alle slags folk skal på en treretters og en lang dag»…. Nei man ber ikke alle slags folk i bryllup. Man ber de man er glad i og som betyr noe for en. Og når man svir av 100.000 på vesker så har man vel råd til å invitere ett knippe mennesker som er viktig for en, eller? Enig...pluss at "alle slags folk" innebærer tanter, onkler og venners kjærester hvis jeg forstod rett? Sorry, men jeg tror dette bryllupet er mer for content enn noe annet. Følgertallene synker, og noe må gjøres. Gidder ikke bli gravid igjen med det første, så da passer det bedre med et bryllup 👍 19 5
Palmemor Skrevet 5. juni 2025 #16703 Skrevet 5. juni 2025 Oline5 skrev (1 time siden): Enig...pluss at "alle slags folk" innebærer tanter, onkler og venners kjærester hvis jeg forstod rett? Sorry, men jeg tror dette bryllupet er mer for content enn noe annet. Følgertallene synker, og noe må gjøres. Gidder ikke bli gravid igjen med det første, så da passer det bedre med et bryllup 👍 Ja, familie. Men det ser jo dessverre ut som at hun ikke har for mye av det rundt seg. Hun gidder jo virkelig ingenting. Om jeg skulle valgt hva jeg brukte penger på så hadde det heller vært en selvfølge for meg å lage en stor fest med alle de jeg er glad i, enn å få ei fremmed dame til å brette tøyet mitt 15
chsa Skrevet 5. juni 2025 #16704 Skrevet 5. juni 2025 Palmemor skrev (3 timer siden): «jeg gidder ikke betale for at alle slags folk skal på en treretters og en lang dag»…. Nei man ber ikke alle slags folk i bryllup. Man ber de man er glad i og som betyr noe for en. Og når man svir av 100.000 på vesker så har man vel råd til å invitere ett knippe mennesker som er viktig for en, eller? Dama klarer lett å svi av penger på seg selv, men er stikk motsatt når det kommer til å bruke sine egne penger på andre. Selvfølgelig skal dette (ikke sjokkerende) også gjelde i eget bryllup. Tenk bare før jul når P handler julegaver til alle ukjente i flere uker og Stina skulle være så grei å "sponse EN liten gave" midt i fleretusenkroners-shoppingen sin til seg selv samme dag. 9
desperate Skrevet 5. juni 2025 #16705 Skrevet 5. juni 2025 Det ble veldig mye «gidder ikke». Bryllup handler vel ikke om hva man gidder og ikke gidder, er ikke det litt feil fokus? 😅 De tjener jo så sjuuuukt mye, men gidder visst ikke være rause. KG-tråden her var jo til og med i ferd med å dø ut, så ja, noe måtte jo gjøres for å skape litt blest… 8
Vålull Skrevet 5. juni 2025 #16706 Skrevet 5. juni 2025 Det søvnproblem greiene begynner å bli gammelt. Jada jada, greit å stå opp tidlig men det å få sovnet i god tid. 5
Vålull Skrevet 5. juni 2025 #16707 Skrevet 5. juni 2025 Flere ganger man ser det i tekstingen, så burde vel slutte med den automatiske tekstingen snart vel 5 1
Palmemor Skrevet 6. juni 2025 #16708 Skrevet 6. juni 2025 Vålull skrev (5 timer siden): Flere ganger man ser det i tekstingen, så burde vel slutte med den automatiske tekstingen snart vel Hu gidder ikke tekste vettu. Er så slitsomt. Har jo ikke permisjon så hu har ikke tid 17
Isola2 Skrevet 6. juni 2025 #16709 Skrevet 6. juni 2025 chsa skrev (7 timer siden): Dama klarer lett å svi av penger på seg selv, men er stikk motsatt når det kommer til å bruke sine egne penger på andre. Selvfølgelig skal dette (ikke sjokkerende) også gjelde i eget bryllup. Tenk bare før jul når P handler julegaver til alle ukjente i flere uker og Stina skulle være så grei å "sponse EN liten gave" midt i fleretusenkroners-shoppingen sin til seg selv samme dag. Jepp. Dette stemmer på en prikk. Hun bruker ENORME summer på blomster, klær og dilldall til seg selv. 100% at det bryllupet er for å skape innhold til den meningsløse snapkanalen hennes. 10 3
Zooli Skrevet 6. juni 2025 #16710 Skrevet 6. juni 2025 Oline5 skrev (11 timer siden): Enig...pluss at "alle slags folk" innebærer tanter, onkler og venners kjærester hvis jeg forstod rett? Sorry, men jeg tror dette bryllupet er mer for content enn noe annet. Følgertallene synker, og noe må gjøres. Gidder ikke bli gravid igjen med det første, så da passer det bedre med et bryllup 👍 Riktig! «Noe må gjøres». Vi gifter oss for mer spennende content. Tilbereding av appelsiner er ikke spennende nok lenger. 9
Poly Skrevet 6. juni 2025 #16711 Skrevet 6. juni 2025 Zooli skrev (5 timer siden): Riktig! «Noe må gjøres». Vi gifter oss for mer spennende content. Tilbereding av appelsiner er ikke spennende nok lenger. Viste jo seg at tilbereding av appelsiner med påfølgende frokostprat gjorde halve innholdet 😅 Jeg med flere falt av da hun sluttet med dette. 1
Oline5 Skrevet 6. juni 2025 #16712 Skrevet 6. juni 2025 Sikkert litt kjedelig at kunngjøringen ikke har blitt adressert i media 🥴 Det hun sitter igjen med nå, er en haug tanter og onkler som lurer på om de får invitasjon eller ei...pluss noen venner som er usikker på om kjærestene er bra nok. Ufattelig at hun velger å utbasunere dette til over 150.000 mennesker, deriblant muligens både vennene, tanter og onkler. "Jeg deler selvfølgelig alt med dere"... selvfølgelig, for "dere" er jo alle vi som betaler lønna hennes. Pengene vil hun gjerne ha, men Gud forby å måtte spandere treretters på tante! Det gidder hun bare ikke, altså 🥴🙄 26 2
vesp Skrevet 6. juni 2025 #16714 Skrevet 6. juni 2025 Oline5 skrev (1 time siden): Sikkert litt kjedelig at kunngjøringen ikke har blitt adressert i media 🥴 Det hun sitter igjen med nå, er en haug tanter og onkler som lurer på om de får invitasjon eller ei...pluss noen venner som er usikker på om kjærestene er bra nok. Ufattelig at hun velger å utbasunere dette til over 150.000 mennesker, deriblant muligens både vennene, tanter og onkler. "Jeg deler selvfølgelig alt med dere"... selvfølgelig, for "dere" er jo alle vi som betaler lønna hennes. Pengene vil hun gjerne ha, men Gud forby å måtte spandere treretters på tante! Det gidder hun bare ikke, altså 🥴🙄 Enig, hun virker veldig smålig når hun velger å fortelle akkurat dette. Spesielt når hun med glede viser nye kjøp på plantasjen, rusta og klær til tusener av kroner, ofte! For ikke å snakke om alt de legger igjen på meny og take away. Man velger jo selv hvordan bryllupet skal være, og jeg forstår at hun ønsker et lite bryllup, men å utbrodere på den måten kunne hun vel ha droppet. Veldig spesielt når man ser alt hun velger å bruke penger på, som er totalt unødvendig da hun som oftest har haugesvis av akkurat det hun kjøper. 11 1
Sommer48 Skrevet 6. juni 2025 #16715 Skrevet 6. juni 2025 Oline5 skrev (2 timer siden): Sikkert litt kjedelig at kunngjøringen ikke har blitt adressert i media 🥴 Det hun sitter igjen med nå, er en haug tanter og onkler som lurer på om de får invitasjon eller ei...pluss noen venner som er usikker på om kjærestene er bra nok. Ufattelig at hun velger å utbasunere dette til over 150.000 mennesker, deriblant muligens både vennene, tanter og onkler. "Jeg deler selvfølgelig alt med dere"... selvfølgelig, for "dere" er jo alle vi som betaler lønna hennes. Pengene vil hun gjerne ha, men Gud forby å måtte spandere treretters på tante! Det gidder hun bare ikke, altså 🥴🙄 Jeg gidder ikke følge «Frk.gidder ikke» Giftemål for content, dette blir for dumt. Hun merker på inntekten at følgerne faller fra og færre klikker seg inn for og se. Ikke 1 kr fra meg 😖 6
Palmemor Skrevet 6. juni 2025 #16716 Skrevet 6. juni 2025 vesp skrev (51 minutter siden): Enig, hun virker veldig smålig når hun velger å fortelle akkurat dette. Spesielt når hun med glede viser nye kjøp på plantasjen, rusta og klær til tusener av kroner, ofte! For ikke å snakke om alt de legger igjen på meny og take away. Man velger jo selv hvordan bryllupet skal være, og jeg forstår at hun ønsker et lite bryllup, men å utbrodere på den måten kunne hun vel ha droppet. Veldig spesielt når man ser alt hun velger å bruke penger på, som er totalt unødvendig da hun som oftest har haugesvis av akkurat det hun kjøper. "Vi ønsker ett lite bryllup med kun de nærmeste" hadde ingen stusset på "Jeg gidder ikke ha ett svært bryllup for alle slags mennesker" vitner bare om en helt elendig formuleringsevne! Ny shottekonk da, ta en shot hver gang Stina sier "eh, ja", så er jo lørdagskvelden over før den har begynt 26 1
Lnh9 Skrevet 6. juni 2025 #16717 Skrevet 6. juni 2025 (endret) Folk er og liker forskjellig. Jeg avfulgte Stina under graviditeten da hun provoserte meg hardt med all klagingen, og jeg har levd veldig lykkelig med det. Ikke plager jeg henne, og ikke plager hun meg. Vinn vinn. Tommel opp for de som gjør det samme. Tommel ned for de som velger å spre dritt i stedet. Endret 6. juni 2025 av Lnh9 6
kittykaat Skrevet 6. juni 2025 #16718 Skrevet 6. juni 2025 Palmemor skrev (20 timer siden): «jeg gidder ikke betale for at alle slags folk skal på en treretters og en lang dag»…. Nei man ber ikke alle slags folk i bryllup. Man ber de man er glad i og som betyr noe for en. Og når man svir av 100.000 på vesker så har man vel råd til å invitere ett knippe mennesker som er viktig for en, eller? Jeg synes det skinner veldig tydelig gjennom her hva slags person Stina er. Egoistisk oppførsel. Bruker penger på seg selv, men ikke på andre. 14
MzMe Skrevet 6. juni 2025 #16719 Skrevet 6. juni 2025 Sussih skrev (På 1.6.2025 den 20.16): ?? Det er jo skjønnskrift! Skjerpings 🙄
lillebamsemums Skrevet 6. juni 2025 #16720 Skrevet 6. juni 2025 Blir jo mindre penger i kassa nå som folk heller følger med på Ulrikke og KV. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå