panzerpølsa Skrevet 29. mai 2025 #16681 Skrevet 29. mai 2025 Faina skrev (11 minutter siden): Rydding av roterommet pågår idag. Det så mildt sagt bomba ut. Og grunnen? De har jo ikke hatt tid eller overskudd med en baby og jobb og ingen barselpermisjon... 🙄 Men tid til å sminke seg, snakke på snapchat i timesvis og shoppe diverse planter og ræl, det har hun tid til? 21
snurk Skrevet 29. mai 2025 #16682 Skrevet 29. mai 2025 panzerpølsa skrev (7 minutter siden): Men tid til å sminke seg, snakke på snapchat i timesvis og shoppe diverse planter og ræl, det har hun tid til? Ja åpenbart. Det er jo dette hun referer til som å være i "full jobb" 🙄🙄 18 1
Palmemor Skrevet 29. mai 2025 #16683 Skrevet 29. mai 2025 snurk skrev (8 minutter siden): Ja åpenbart. Det er jo dette hun referer til som å være i "full jobb" 🙄🙄 Hehe. Hu hadde ikke overlevd ei uke i ett helt vanlig liv. Var jo ett slit å ha vært våken i 13 timer, tross alt 😅😅 22
Poly Skrevet 29. mai 2025 #16684 Skrevet 29. mai 2025 panzerpølsa skrev (49 minutter siden): Men tid til å sminke seg, snakke på snapchat i timesvis og shoppe diverse planter og ræl, det har hun tid til? For ikke og snakke om tid til og plante 570 sommerblomster 14
Anonym284674911 Skrevet 29. mai 2025 #16685 Skrevet 29. mai 2025 (endret) Dere må (bør) slutte å følge henne. Dette her er helt meningsløst både av henne å drive med og oss å "oppmuntre" til ved å både følge, se (<--- på Snapchat) og diskutere (<--- her på KG). Titusenlappene renner inn hos henne og det er helt vilt. Anbefaler å avfølge og blokkere. Da skjermer man seg selv mot å bli fristet til å sjekke storyen hennes som jo dukker opp her og der på tross av avfølging. Et av målene hennes tipper jeg er å få høyere sideantall enn Sophie Elise her inne på KG, at det er noe av grunnen til at hun med vilje "provoserer" i diverse innlegg. Jeg fulgte Stina Bakken lenge, syns det var gøy at en "fra ingenting" kom seg opp og frem. Men nå har jeg altså da skjermet meg selv i tillegg til å avfølge - så får vi begge frigjort tid til andre ting. Hun forhåpentligvis til sønnen sin. Endret 30. mai 2025 av Anonym284674911 Skriften vanskelig å lese 23 12
MzMe Skrevet 29. mai 2025 #16686 Skrevet 29. mai 2025 Anonym284674911 skrev (2 timer siden): Dere må (bør) slutte å følge henne. Dette her er helt meningsløst både av henne å drive med og oss å "oppmuntre" til ved å både følge, se (<--- på Snapchat) og diskutere (<--- her på KG). Titusenlappene renner inn hos henne og det er helt vilt. Anbefaler å avfølge og blokkere. Da skjermer man seg selv mot å bli fristet til å sjekke storyen hennes som jo dukker opp her og der på tross av avfølging. Et av målene hennes tipper jeg er å få høyere sideantall enn Sophie Elise her inne på KG, at det er noe av grunnen til at hun med vilje "provoserer" i diverse innlegg. Jeg fulgte Stina Bakken lenge, syns det var gøy at en "fra ingenting" kom seg opp og frem. Men nå har jeg altså da skjermet meg selv i tillegg til å avfølge - så får vi begge frigjort tid til andre ting. Hun forhåpentligvis til sønnen sin. Denne skrifta var ikke lett å lese 😬 19
Dojakitty Skrevet 30. mai 2025 #16687 Skrevet 30. mai 2025 Anonym284674911 skrev (14 timer siden): Dere må (bør) slutte å følge henne. Dette her er helt meningsløst både av henne å drive med og oss å "oppmuntre" til ved å både følge, se (<--- på Snapchat) og diskutere (<--- her på KG). Titusenlappene renner inn hos henne og det er helt vilt. Anbefaler å avfølge og blokkere. Da skjermer man seg selv mot å bli fristet til å sjekke storyen hennes som jo dukker opp her og der på tross av avfølging. Et av målene hennes tipper jeg er å få høyere sideantall enn Sophie Elise her inne på KG, at det er noe av grunnen til at hun med vilje "provoserer" i diverse innlegg. Jeg fulgte Stina Bakken lenge, syns det var gøy at en "fra ingenting" kom seg opp og frem. Men nå har jeg altså da skjermet meg selv i tillegg til å avfølge - så får vi begge frigjort tid til andre ting. Hun forhåpentligvis til sønnen sin. Signerer denne. Har avfulgt og hatt Stina detox og jeg må si jeg er så glad jeg gjorde det. Det hjernedøde opplegget der var gift for hjernen 26
Isola2 Skrevet 31. mai 2025 #16688 Skrevet 31. mai 2025 Dojakitty skrev (22 timer siden): Signerer denne. Har avfulgt og hatt Stina detox og jeg må si jeg er så glad jeg gjorde det. Det hjernedøde opplegget der var gift for hjernen Samme her. Underholdning nok å lese her og på d….ord hva hun lirer ut av seg… 7
Mippiie123 Skrevet 1. juni 2025 #16689 Skrevet 1. juni 2025 Dojakitty skrev (På 30.5.2025 den 12.32): Signerer denne. Har avfulgt og hatt Stina detox og jeg må si jeg er så glad jeg gjorde det. Det hjernedøde opplegget der var gift for hjernen Enig. Avfulgte og blokkerte for 2 ukers tid siden for å ikke være fristet til og gi klikk når hun dukker opp på utforsk. Må si det er utrolig deilig! Gjort det samme med Sophie Elise. I tillegg blokkerte jeg en rekke folk jeg aldri har fulgt, men som noen ganger har vært innom da de har vært på utforsk siden (Anna R, Sara Emilie, Vita, Wana, Fotballfrue++). Utforsksiden min består nå bare av folk jeg ikke aner hvem er og det er ganske deilig 😄 17 2
chsa Skrevet 1. juni 2025 #16690 Skrevet 1. juni 2025 Nå er det desperate tider med så mange følgere som faller fra. Hun har gått fra over 170k til 156k nå. La ut en snap iført bh igår og fikk varsel om seksuelt innhold "blablabla, husk å følg meg for å se alt innhold!" 6 2
Sol Rampelyset Skrevet 1. juni 2025 #16691 Skrevet 1. juni 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
Flamme Skrevet 1. juni 2025 #16692 Skrevet 1. juni 2025 Stop making stupid people famous! Følg heller noen med sikkelig innhold. Som faktisk bidrar med noe til verden. Og fortjener oppmerksomhet og klikk. Opplegget her er helt hjernedødt og alle som følger og klikker er med på å betale gildet. 18 7
Sussih Skrevet 1. juni 2025 #16693 Skrevet 1. juni 2025 MzMe skrev (På 30.5.2025 den 0.15): Denne skrifta var ikke lett å lese 😬 ?? Det er jo skjønnskrift! Skjerpings 1
kittykaat Skrevet 1. juni 2025 #16694 Skrevet 1. juni 2025 beklager, men den gucci vesken hun har ser virkelig ut som noe fra guess 14
Lzzy Skrevet 3. juni 2025 #16695 Skrevet 3. juni 2025 Det er klart man må ta MR etter «hepuralen» som ikke funka. «Gassmaske» funker mye bedre, skriver under på den 🙄måtte bare komme noe sånt.. at det GÅR an! 10
Vinnanna15 Skrevet 3. juni 2025 #16696 Skrevet 3. juni 2025 Lzzy skrev (24 minutter siden): Det er klart man må ta MR etter «hepuralen» som ikke funka. «Gassmaske» funker mye bedre, skriver under på den 🙄måtte bare komme noe sånt.. at det GÅR an! Var faktisk litt morsom i dag da😆 Fant ingenting i hue på a. Første gang jeg har sett antydning til humor😅 Det var masse hjerne der assa... bare så ingen skulle tro noe annet😅 3
I.I.Rasta Skrevet 3. juni 2025 #16697 Skrevet 3. juni 2025 Zooli skrev (På 28.5.2025 den 18.23): Helt utrolig! Så snapen. Hvordan kan man si noe så dumt!? Våken i 13 timer faktisk. Stakkars…. En annen stakkar jobber 13timers våken vakt liksom. Chill. 8 1
MissCortado Skrevet 5. juni 2025 #16698 Skrevet 5. juni 2025 Jeg forvillet meg inn i dag og så matlagingen hennes. Det er ikke sant det folk sier om at hun har matfaglig kompetanse??
Palmemor Skrevet 5. juni 2025 #16699 Skrevet 5. juni 2025 MissCortado skrev (8 minutter siden): Jeg forvillet meg inn i dag og så matlagingen hennes. Det er ikke sant det folk sier om at hun har matfaglig kompetanse?? Folk sier ikke det. HUN sier hun har jobbet som gourmetkokk 8
JegErIkkeMeg Skrevet 5. juni 2025 #16700 Skrevet 5. juni 2025 MissCortado skrev (41 minutter siden): Jeg forvillet meg inn i dag og så matlagingen hennes. Det er ikke sant det folk sier om at hun har matfaglig kompetanse?? Hun gikk restaurant og matfag på videregående og var kokkelærling på gourmetrestaurant med noen av Norges beste kokker i ca. et kvarter. Altså er hun gourmetkokk 🤷🏼♀️ (Kilde: Stina) 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå