Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (4 minutter siden):

Fascinerende hvordan man klarer å ha ett så vanvittig overforbruk av penger. Til å være så opptatt av å ha det fint rundt seg ville jeg så mer brukt penger på å pusse opp. Men, spontanhandling fyller jo ett tomrom 

Ja, jeg tror hun har mange tomrom å fylle, dessverre... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faina skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg tror hun har mange tomrom å fylle, dessverre... 

kan virke sånn. Hun har jo mengder med klær allerede, faktisk så mye at vaskehjelpen må henge opp sommerkolleksjonen. Det er trist 😢 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv lider jeg av shoppingavhengighet og kjenner meg dessverre mye igjen i Stina.. det er definitivt et tomrom man prøver å fylle..

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faina skrev (2 timer siden):

Nei. Men er det mange andre av den sorten som står sånn og beundrer seg selv?? 

Sophie Elise, Caroline Berg Eriksen, Pilotfrue, Nora haukland, Isabel raad…? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama har «walk in» som er stappa med sommerklær, men likevel har hun handlet klær for nesten 9000kr i dag. 

IMG_1102.jpeg

IMG_1103.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Sophie Elise, Caroline Berg Eriksen, Pilotfrue, Nora haukland, Isabel raad…? 

Og veeeldig mange fler! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, glemte hun å redigere bort første klipp der hun glemte å si good morning, og det neste der hun flikket håret feil og måtte starte på nytt for tredje gang? 😭🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trenger ikke Stina vri og vrenge på ting, personen har skrevet litt gråt, ikke la barnet hylgrine til det har roet seg ned. Må nok kutte på den moonboon snart, og da vil hun nok angre på overgangen. Barnet er jo rolig som hun forteller, skjønner ikke hvorfor hun må gjøre det ekstra vanskelig for seg også må hun klage etterpå for at han ikke finner roen selv til å sovne. Hvorfor ikke legge bare barnet i senga å la den finne roen til å sovne selv? Kan fortsatt være på rommet hvis du vil, men heller la barnet finne roen i senga eller ute i den dyrebare vogna som kosta 22 000kr

IMG_5353.thumb.png.7cb0c8ba5a01b031d8fcf5ab647a8127.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg stadig forundre over hva folk mener er ok for barn og hva de tåler... jeg forstår heller ikke hvorfor man mener at det å la babyer gråte er ok? Hvilke andre muligheter enn gråt har en 6 mnd gammel baby til å uttrykke de "vonde" følelsene sine? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (1 time siden):

Her trenger ikke Stina vri og vrenge på ting, personen har skrevet litt gråt, ikke la barnet hylgrine til det har roet seg ned. Må nok kutte på den moonboon snart, og da vil hun nok angre på overgangen. Barnet er jo rolig som hun forteller, skjønner ikke hvorfor hun må gjøre det ekstra vanskelig for seg også må hun klage etterpå for at han ikke finner roen selv til å sovne. Hvorfor ikke legge bare barnet i senga å la den finne roen til å sovne selv? Kan fortsatt være på rommet hvis du vil, men heller la barnet finne roen i senga eller ute i den dyrebare vogna som kosta 22 000kr

Jeg klarer ikke å la mine barn gråte. Vi har aldri hatt moon boon og barna mine har hatt vansker med å roe seg selv og finne søvnen uansett. Og så har vi en av dem som bare alltid har sovet overalt når hen er trøtt. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn er forskjellige, noen er mer avhengig av stimuli for å sovne, noen har store problemer med å sove på dagtid, andre kveld, mens andre igjen kan ha minimalt med problemer knyttet til søvn. Måtte se hva hun sa denne gangen, og jeg støtter hun fullt i å ikke benytte seg av ferbers metode. Man kjenner ofte sitt barn best og det er ofte en grunn til at man har endt opp der man er. Mange er avhengig av å trille for å få til dagsøvn, hvis det er mer praktisk å ha søvnen innendørs mens man gjør andre ting i huset er det da supert å bruke moonboon hvis man har det tilgjengelig. Mye må avvendes og noen takler overgangen bedre enn andre. 

Etter å ha sett hvordan andre influensere aktivt deler barns sine på sosiale medier, så syns jeg nå at Stina gjør en god karakter ved å la vær. Har ikke tenkt så mye over det før jeg har sett de andre influenserne bruke barna sine som innhold. Jeg syns fortsatt ikke fokuset på kropp, enkelte holdninger om økonomi osv er bra, men syns nå det er på sin plass å skryte der det er skryt fortjent. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikoletta skrev (5 timer siden):

Jeg lar meg stadig forundre over hva folk mener er ok for barn og hva de tåler... jeg forstår heller ikke hvorfor man mener at det å la babyer gråte er ok? Hvilke andre muligheter enn gråt har en 6 mnd gammel baby til å uttrykke de "vonde" følelsene sine? 

Helt enig, det er helt unødvendig å la de gråte, de gråter ikke for å være vrange eller ekle, de prøver å formidle et behov! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (7 timer siden):

Det er faktisk ikke noen fasit for hvordan små barn legges til å sove. Det beste man kan gjøre er å følge morsinstinket og barnets behov. Har man funnet noe som fungerer for mor og barn, så fortsett for all del med det. Man trenger faktisk ikke ta problemer på forskudd 😄

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er fint at hun tar opp temaet med å la babyer gråte seg i søvn jeg. Det er fortsatt mange som gjør det selv om det generelt sett er ganske bred enighet om at det ikke er bra. Morsinstinktet er der for en grunn mener nå jeg.

Mye man kan kristisere Stina for altså, men jeg er helt enig med henne her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...