Nussepus Skrevet 8. februar 2024 #1641 Skrevet 8. februar 2024 Klink skrev (1 time siden): Det er da ingen som sier at det ikke er lov å si meningen sin. Det er bare rart å følge noen man syns snakker om uinteressante ting. Snakk med en profesjonell får du gjøre selv? Og avisoverskriftene kan ikke Stina egentlig noe for, i artikkelen jeg leste har hun ikke en gang kommentert noe utover det hun har sagt i sine sosiale medier. Så klart vil hun tjene penger det er jo dette hun tjener penger på. På snap får ho jo penger for hver eneste reklamepause og dem er det maaaaaaaange av! Det sto stort på snap i timesvis:mistet babyen. Så ikke skyld på avisene. Hun melker det for alt det er verdt. 11 5
Girlsarebest Skrevet 8. februar 2024 #1642 Skrevet 8. februar 2024 happygilmore skrev (På 12.1.2024 den 12.14): Det var ei lang setning! Vel skal historien beskrives så må setningen bli lang...
Klink Skrevet 8. februar 2024 #1643 Skrevet 8. februar 2024 Nussepus skrev (23 minutter siden): Det sto stort på snap i timesvis:mistet babyen. Så ikke skyld på avisene. Hun melker det for alt det er verdt. Ja, såklart gjør hun det. Er det noen grunn for at hun ikke skulle det? Er jo dette hun tjener penger på. 1 2
hudorm1 Skrevet 8. februar 2024 #1644 Skrevet 8. februar 2024 Klink skrev (2 timer siden): Ja, såklart gjør hun det. Er det noen grunn for at hun ikke skulle det? Er jo dette hun tjener penger på. Tjene penger på å ha mistet "babyen". Kul dame. 10 4
Klink Skrevet 8. februar 2024 #1645 Skrevet 8. februar 2024 (endret) hudorm1 skrev (9 minutter siden): Tjene penger på å ha mistet "babyen". Kul dame. Syns ikke det er så galt jeg. Blir verre om hun skal bruke et potensielt barn for å få inntekt. Endret 8. februar 2024 av Klink 1
hudorm1 Skrevet 8. februar 2024 #1646 Skrevet 8. februar 2024 Klink skrev (1 minutt siden): Syns ikke det er så galt jeg. Blir verre om hun skal bruke et potensielt barn for å få inntekt. Hvis du skal gjette på det du allerede har sett, hva gjetter du? 6 1
Klink Skrevet 8. februar 2024 #1647 Skrevet 8. februar 2024 hudorm1 skrev (12 minutter siden): Hvis du skal gjette på det du allerede har sett, hva gjetter du? Nei en kan jo bare spekulere. Nå er det ufrivillig barnløshet det går i og det syns jeg tross alt er en fin ting å snakke om. En av de bedre tingene når en først er influenser. 4 1 1
Sannhetsøkende Skrevet 8. februar 2024 #1648 Skrevet 8. februar 2024 Klink skrev (9 timer siden): Det er da ingen som sier at det ikke er lov å si meningen sin. Det er bare rart å følge noen man syns snakker om uinteressante ting. Snakk med en profesjonell får du gjøre selv? Og avisoverskriftene kan ikke Stina egentlig noe for, i artikkelen jeg leste har hun ikke en gang kommentert noe utover det hun har sagt i sine sosiale medier. Så klart vil hun tjene penger det er jo dette hun tjener penger på. På snap får ho jo penger for hver eneste reklamepause og dem er det maaaaaaaange av! De går ut med det og vet godt det ender i media. De har sine taktikker De også, selv om de oppriktig prøver og jeg ønsker at de skal klare det selv. Følger henne? Det slutta jeg med for lenge siden. Men er jeg på snap så kommer det opp. Jeg håper at vg og Dagbladet ikke skriver om det neste gang. Ihvertfall ikke før de er godt på vei. Har du sett kommentarfelt når bloggere blir "nyhet"? 3
Klink Skrevet 8. februar 2024 #1649 Skrevet 8. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (29 minutter siden): De går ut med det og vet godt det ender i media. De har sine taktikker De også, selv om de oppriktig prøver og jeg ønsker at de skal klare det selv. Følger henne? Det slutta jeg med for lenge siden. Men er jeg på snap så kommer det opp. Jeg håper at vg og Dagbladet ikke skriver om det neste gang. Ihvertfall ikke før de er godt på vei. Har du sett kommentarfelt når bloggere blir "nyhet"? Mange kommentarfelt er kjempe stygge! Ikke uten grunn det ofte må stenges. 4
Sannhetsøkende Skrevet 8. februar 2024 #1650 Skrevet 8. februar 2024 Klink skrev (29 minutter siden): Mange kommentarfelt er kjempe stygge! Ikke uten grunn det ofte må stenges. Stort sett saklige. De er bare veldig lei bloggere og hvordan de bruker alle slags triks i boka for å få oppmerksomhet. 2
Aragon Skrevet 8. februar 2024 #1651 Skrevet 8. februar 2024 Siste dagene har jeg trykket mye videre på snap , og nå har jeg avfulgt. Jeg kommer nok ikke til å følge igjen. Jeg ser at det kan være fint for noen i samme situasjon å vite litt mer om ivf , har selv litt erfaring med det, og vet at det ikke er likt for alle. Men jeg klarer ikke sitte å se på dette snakket om hormoner og hvor mye hun merker hver enkelt ting . Det blir for overanalyserende , og for mye fokus på det negative for min del. Mulig titte innom når ho dukker opp i feed, men å følge må jeg i alle fall pause nå. Lettere å følge litt fra utsiden via Pelle. Alle passer ikke å følge, og nå tror jeg at jeg må konkludere med at dette ikke var min kopp te . 12 4
Klink Skrevet 8. februar 2024 #1652 Skrevet 8. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (1 time siden): Stort sett saklige. De er bare veldig lei bloggere og hvordan de bruker alle slags triks i boka for å få oppmerksomhet. Kommentarfelt under avisartikler er sjeldent saklige! 😅 4
Klink Skrevet 8. februar 2024 #1653 Skrevet 8. februar 2024 Hun har ikke helt perspektiv på ting da, såå lenge har de da ikke prøvd å bli gravide, om en sammenligner med egentlig de fleste andre par som må over på IVF! 6
Sannhetsøkende Skrevet 9. februar 2024 #1654 Skrevet 9. februar 2024 Klink skrev (4 timer siden): Kommentarfelt under avisartikler er sjeldent saklige! 😅 De har sine poeng de også. Like rett til å si hva de mener, som deg. 1
Sannhetsøkende Skrevet 9. februar 2024 #1655 Skrevet 9. februar 2024 (endret) Klink skrev (4 timer siden): Hun har ikke helt perspektiv på ting da, såå lenge har de da ikke prøvd å bli gravide, om en sammenligner med egentlig de fleste andre par som må over på IVF! Så det slår deg enda ikke at dette handler om oppmerksomhetsbehov? Kjenner flere som har måtte gå samme vei som Stina. De har aldri drevet og snakket så mye om det som henne. Og nei, det handler ikke om tabu for deres del. Stina har klart å lure dere godt der med det tabukortet. Endret 9. februar 2024 av Sannhetsøkende 4
Gjest Sprite Skrevet 9. februar 2024 #1656 Skrevet 9. februar 2024 Aragon skrev (8 timer siden): Siste dagene har jeg trykket mye videre på snap , og nå har jeg avfulgt. Jeg kommer nok ikke til å følge igjen. Jeg ser at det kan være fint for noen i samme situasjon å vite litt mer om ivf , har selv litt erfaring med det, og vet at det ikke er likt for alle. Men jeg klarer ikke sitte å se på dette snakket om hormoner og hvor mye hun merker hver enkelt ting . Det blir for overanalyserende , og for mye fokus på det negative for min del. Mulig titte innom når ho dukker opp i feed, men å følge må jeg i alle fall pause nå. Lettere å følge litt fra utsiden via Pelle. Alle passer ikke å følge, og nå tror jeg at jeg må konkludere med at dette ikke var min kopp te . Må si meg enig i din observasjon. Utrolig dramaqueen ….
Gjest Sprite Skrevet 9. februar 2024 #1657 Skrevet 9. februar 2024 Klink skrev (8 timer siden): Hun har ikke helt perspektiv på ting da, såå lenge har de da ikke prøvd å bli gravide, om en sammenligner med egentlig de fleste andre par som må over på IVF! Kjente det igår da hun sitter der å tar sprøyte nr 7 (?) og legger ut om hvor heldige vi som blir gravide fort er…. For dette er jaggu ikke lett asså!!! Altså hva gir du meg. Snakk heller når du har satt sprøyte nr 9725 og forsøk nr 20 ikke gikk…. Nada perspektiv.
Bibbi_ Skrevet 9. februar 2024 #1658 Skrevet 9. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (4 timer siden): Så det slår deg enda ikke at dette handler om oppmerksomhetsbehov? Kjenner flere som har måtte gå samme vei som Stina. De har aldri drevet og snakket så mye om det som henne. Og nei, det handler ikke om tabu for deres del. Stina har klart å lure dere godt der med det tabukortet. Mye av det handler nok om penger... Mer sympati, mer oppmerksomhet, flere følgere, flere klikk gir jo selvfølgelig penger i kassa. Og det er det hun lever av. Så vanskelig er det ikke å forstå det. At hun annonserte en graviditet i uke 3 gir selvfølgelig flere klikk og dermed mer penger. 4 1
Gjest Sprite Skrevet 9. februar 2024 #1659 Skrevet 9. februar 2024 Også må jeg bare legge til. Jeg har ingen erfaring med IVF men jeg tenker at ville man ikke vært overlykkelig for å endelig få hjelp til å kanskje allerede neste mnd være gravid? Jeg ville trodd dette hadde vært superpositiv og spennende for en som har «slitt såpass lenge» som de?
Orly Skrevet 9. februar 2024 #1660 Skrevet 9. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (4 timer siden): Så det slår deg enda ikke at dette handler om oppmerksomhetsbehov? Kjenner flere som har måtte gå samme vei som Stina. De har aldri drevet og snakket så mye om det som henne. Og nei, det handler ikke om tabu for deres del. Stina har klart å lure dere godt der med det tabukortet. Nei det har hun ikke, det er faktisk fortsatt ganske tabu og ja jeg har selv vært i samme karusell så det vet jeg 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå