Aintnofun Skrevet 10. mai 2025 #16421 Skrevet 10. mai 2025 Vålull skrev (6 timer siden): at hun var så på at hun skulle bli gravid, men siden gravide symptomene og alt etter er bare klaging- kan lure på om det var pga press på alderen hun er i- at fleste på hennes alder har barn? Nei, dette stemmer jo ikke. Det var på grunn av en tv-serie 😅 12
adriana32 Skrevet 10. mai 2025 #16422 Skrevet 10. mai 2025 FruRosa skrev (15 timer siden): Hvorfor sminker hun seg sånn at hun ser gul ut i ansiktet? Herregud. Hun må jo legges inn pga gulsott. 17
Faina Skrevet 10. mai 2025 #16423 Skrevet 10. mai 2025 adriana32 skrev (4 timer siden): Herregud. Hun må jo legges inn pga gulsott. Jeg måtte prøve det nevnte filteret og jeg ble ikke gul 😅 1
Oline5 Skrevet 10. mai 2025 #16424 Skrevet 10. mai 2025 Hvis hun hadde tatt seg tiden til å sjekke, så hadde hun sett at festdrakta var like stor, om ikke større, i fjor 🙈 Men nå er det helt utrolig hvor stor den er, og helt vilt at "kroppen er mindre enn når jeg var gravid" 🥴😅 Også smått utrolig at ikke bunads-utstyret er klart til konfirmasjon...regner med at hun har visst om den en stund? Belte og utstyr ble vel levert inn rett etter navnefesten, og kunne nok sikkert blitt ferdig hvis hun hadde spurt vil jeg tro. 8
adriana32 Skrevet 10. mai 2025 #16425 Skrevet 10. mai 2025 Faina skrev (2 timer siden): Jeg måtte prøve det nevnte filteret og jeg ble ikke gul 😅 Nei, dette er ikke bare filter, men også utrolig dårlig make-up. At en sminker seg på snap, betyr IKKE at en er flink å sminke seg. 15
Poly Skrevet 10. mai 2025 #16426 Skrevet 10. mai 2025 Hun er ikke gul på halsen så tydelig feil farge på foundation 13
Isola2 Skrevet 10. mai 2025 #16427 Skrevet 10. mai 2025 Oline5 skrev (1 time siden): Hvis hun hadde tatt seg tiden til å sjekke, så hadde hun sett at festdrakta var like stor, om ikke større, i fjor 🙈 Men nå er det helt utrolig hvor stor den er, og helt vilt at "kroppen er mindre enn når jeg var gravid" 🥴😅 Også smått utrolig at ikke bunads-utstyret er klart til konfirmasjon...regner med at hun har visst om den en stund? Belte og utstyr ble vel levert inn rett etter navnefesten, og kunne nok sikkert blitt ferdig hvis hun hadde spurt vil jeg tro. Så travel mamma vettu.. 3
Karjolen Skrevet 10. mai 2025 #16428 Skrevet 10. mai 2025 Poly skrev (4 timer siden): Hun er ikke gul på halsen så tydelig feil farge på foundation Hun bruker nok «W» i foundation farge når hun egentlig skulle hatt en mer nøytral tone (N) 6
Himmelen_91 Skrevet 11. mai 2025 #16430 Skrevet 11. mai 2025 Hvordan er denne kort? Er det ikke meningen at strømpene skal synes litt? Det skal liksom være litt under knærne, så skal man knytte de båndene? 10
Angel75 Skrevet 11. mai 2025 #16431 Skrevet 11. mai 2025 Himmelen_91 skrev (2 minutter siden): Hvordan er denne kort? Er det ikke meningen at strømpene skal synes litt? Det skal liksom være litt under knærne, så skal man knytte de båndene? Jo, er jo knebukse 8
Melus Skrevet 11. mai 2025 #16432 Skrevet 11. mai 2025 Himmelen_91 skrev (8 minutter siden): Hvordan er denne kort? Er det ikke meningen at strømpene skal synes litt? Det skal liksom være litt under knærne, så skal man knytte de båndene? Den ser helt perfekt ut i str. Hun vet nok ikke hvordan den skal se ut. 11
Himmelen_91 Skrevet 11. mai 2025 #16433 Skrevet 11. mai 2025 Melus skrev (5 minutter siden): Den ser helt perfekt ut i str. Hun vet nok ikke hvordan den skal se ut. Ja, men regner med vel at hu har sett bunad eller festdrakt på voksne menn. Er ikke norsk jeg, men kjøpte festdrakt i fjor til barnet mitt på 9 måneder så skjønte jo da at det skulle være litt kort, men tenkte siden Stina legger ut så måtte bare høre med dere 😭❤️ 3 2
Vinnanna15 Skrevet 11. mai 2025 #16434 Skrevet 11. mai 2025 Himmelen_91 skrev (37 minutter siden): Hvordan er denne kort? Er det ikke meningen at strømpene skal synes litt? Det skal liksom være litt under knærne, så skal man knytte de båndene? Hun vet ikke at det er knebukse 🙈Har heldigvis for lang strømpebukse da,så da veier det vel opp 😂 7 1
oss-to Skrevet 11. mai 2025 #16435 Skrevet 11. mai 2025 Det står vitterlig kroppen.Hadde vel kommentert for kort i beina om det var problemet. Eg kommenterte ein dag at ein annan influensar har rausare føljarar og tråden her flaumar over med bevis. Mange som tydelegvis ikkje oppfatta poenget. Rausheit er eit framandord i tråden. 4
Melus Skrevet 12. mai 2025 #16436 Skrevet 12. mai 2025 oss-to skrev (4 timer siden): Det står vitterlig kroppen.Hadde vel kommentert for kort i beina om det var problemet. Eg kommenterte ein dag at ein annan influensar har rausare føljarar og tråden her flaumar over med bevis. Mange som tydelegvis ikkje oppfatta poenget. Rausheit er eit framandord i tråden. Men utifra bildet ser den passende ut, også i kroppen, det er da ikke kritikk å si det. 11
Himmelen_91 Skrevet 12. mai 2025 #16437 Skrevet 12. mai 2025 oss-to skrev (6 timer siden): Det står vitterlig kroppen.Hadde vel kommentert for kort i beina om det var problemet. Eg kommenterte ein dag at ein annan influensar har rausare føljarar og tråden her flaumar over med bevis. Mange som tydelegvis ikkje oppfatta poenget. Rausheit er eit framandord i tråden. Hva er det du preiker om??? 😂 hun som bruker ordet pjusk, så mente hu nok at det var kort på beina. Seriøst du ser jo at problemet kun e beina for henne. Vi ser jo bildet, drakten er ikke for kort 😭😭😭 15 1
oss-to Skrevet 12. mai 2025 #16438 Skrevet 12. mai 2025 (endret) Himmelen_91 skrev (1 time siden): Hva er det du preiker om??? 😂 hun som bruker ordet pjusk, så mente hu nok at det var kort på beina. Seriøst du ser jo at problemet kun e beina for henne. Vi ser jo bildet, drakten er ikke for kort 😭😭😭 Eg preiker om at her på tråden etter mitt syn det ganske snever tankegang som gjeld. Eg veit selfølgeleg at kvar og ein har sin bagasje og at det skin igjennom. Men om det er at drakta er for kort i kropp/rygg eller er for kort i beina så var ikkje dette noko eg ville satt fingen på, ei heller kor mykje ein et i eit selskap. For meg går det under flisespikkeri og snevert tankekang, Endret 12. mai 2025 av oss-to 3 3
Himmelen_91 Skrevet 12. mai 2025 #16439 Skrevet 12. mai 2025 oss-to skrev (49 minutter siden): Eg preiker om at her på tråden etter mitt syn det ganske snever tankegang som gjeld. Eg veit selfølgeleg at kvar og ein har sin bagasje og at det skin igjennom. Men om det er at drakta er for kort i kropp/rygg eller er for kort i beina så var ikkje dette noko eg ville satt fingen på, ei heller kor mykje ein et i eit selskap. For meg går det under flisespikkeri og snevert tankekang, Det var ikke for å pirke på henne sånn seriøst! Jeg la det kun ut om det ikke er sånn den skal være, siden jeg lot barnet mitt ha det så kort. 2 1
Orly Skrevet 12. mai 2025 #16440 Skrevet 12. mai 2025 oss-to skrev (4 timer siden): Eg preiker om at her på tråden etter mitt syn det ganske snever tankegang som gjeld. Eg veit selfølgeleg at kvar og ein har sin bagasje og at det skin igjennom. Men om det er at drakta er for kort i kropp/rygg eller er for kort i beina så var ikkje dette noko eg ville satt fingen på, ei heller kor mykje ein et i eit selskap. For meg går det under flisespikkeri og snevert tankekang, Så godt de har deg da som. Passer på hva som kan diskuteres 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå