Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Poly skrev (På 2.5.2025 den 7.41):

Er da fint og gjøre ting selv. Lære seg og ta vare på hus og hjem. Syns snapen til Karianne Spetalen er så forfriskende, der mannen går rundt og fikser plen og hage selv, enda de er stinn i gryn. Skikkelig mann han der Spetalen!

Enig! Og han virker som en flott far. Se på Karianne også som har et svært krevende svangerskap og det er null klaging. Forfriskende par når man sammenligner de med PelleK og Stina.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun må bruke den russiske aksenten oftere, hun sklir rett inn i rollen som nyrik russer. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Klementine skrev (På 30.4.2025 den 15.17):

hjelper ikke med all verdens utstyr i doble og triple utgaver, når en kan telle på en hånd hvor mange ganger familie og nybakt pensjonert bestemor har vært på besøk hos eget barnebarn. 

Jeg synes oppriktig synd på Stina. Så enkel og dum. Så alene om det aller aller meste på tross av mye snap penger inn. 

Hvorfor drar du inn en uskyldig bestemor som ikke kan forsvare seg på kvinneguiden. Du vet jo ikke hvor ofte familien har vært på besøk...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sur sitron skrev (På 2.5.2025 den 7.54):

Jeg er helt enig. Det er ikke noe stort arbeid å beise terrassen. Man ligger ikke på alle fire dersom terrassen er stor. Det går veldig fint å bruke et langt skaft til malekosten så går man oppreist og beiser. 

Når det gjelder han Spetalen så virker han rett og slett som en drømmemann. Han jobber i hagen så ofte han kan, i tillegg virker han å ha et svært nært forhold til datteren og hun virker å elske å være med pappaen. Så koselig å se da ha klippet plenen med motorklipper og hun kommer etter med leke-klipperen sin. 
Så disker han opp for kona som er sengeliggende ifm risikosvangerskap med tvillinger. Nei, for en mann. (det virker absolutt ikke å være noe skuespill - det virker oppriktig).

Fantastisk å se noen med masse penger gjøre masse arbeid både inne og ute selv. 

Har ikke Spetalen & co en egen tråd?

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

«Kjøpe hus til 25 mill??» og en lang avhandling om at hu ikke vil flytte. Igjen. Hu er så dårlig på clickbait at det er til å bli småflau av

• Liker 18
Gjest Sur sitron
Skrevet
Trulsa skrev (18 timer siden):

Har ikke Spetalen & co en egen tråd?

Det har de kanskje, men jeg svarte på en sammenligning her i denne tråden. Du må virkelig beklage hvis det ødela den opprinnelige tråden. 

Skrevet
Palmemor skrev (49 minutter siden):

«Kjøpe hus til 25 mill??» og en lang avhandling om at hu ikke vil flytte. Igjen. Hu er så dårlig på clickbait at det er til å bli småflau av

De har pusset opp «sjuuuuuuuukt mye» i huset de bor i nå…

Hva skal man si?

• Liker 15
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

De har pusset opp «sjuuuuuuuukt mye» i huset de bor i nå…

Hva skal man si?

Sjuuuuukt mye! Holdt på å ramle av pinnen her 

• Liker 11
Skrevet

La merke til vaskesnappene hennes nå. Hun tok ut av oppvaskmaskinen, og satte den på igjen med 3 fat, 1 kasserolle og 5 glass 😂 Ikke rart alle type maskiner de har går døgnet rundt.

• Liker 12
Skrevet
chsa skrev (41 minutter siden):

La merke til vaskesnappene hennes nå. Hun tok ut av oppvaskmaskinen, og satte den på igjen med 3 fat, 1 kasserolle og 5 glass 😂 Ikke rart alle type maskiner de har går døgnet rundt.

At du faktisk telte dette, dauer 😂😂😂

• Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

Sjuuuuukt mye! Holdt på å ramle av pinnen her 

Til å ha pussa opp så sjuuukt mye er det rart at gulvet har så store, synlige skader. Hun trives så godt at hun ikke gidder å flytte med mindre det blir til et hus i 25 millioners-klassen, og det er jo for så vidt bra. Men dette har hun sagt flere ganger nå. Hvis du ikke har tenkt å flytte, hvorfor ikke bare ha fokuset på at du trives hjemme? Clickbait’ene ser ikke ut til å funke heldigvis, følgertallene går i hvert fall jevnt og trutt nedover. Supert at de får ordnet beising og nytt rekkverk til verandaen, for det trengs jo. Men skjønner ikke hausingen. 

• Liker 16
Skrevet

Og til å bry seg så sjuuukt mye om hvordan hagen ser ut,igjen,hennes ord,så er det stort forbedringspotensiale på akkurat den biten😅 fjerne løvetann og anna ugress bla. Og den steintrappa hadde hatt godt av litt stell. 

IMG_0342.png

• Liker 6
Skrevet
Katinkalille skrev (3 minutter siden):

Og til å bry seg så sjuuukt mye om hvordan hagen ser ut,igjen,hennes ord,så er det stort forbedringspotensiale på akkurat den biten😅 fjerne løvetann og anna ugress bla. Og den steintrappa hadde hatt godt av litt stell. 

IMG_0342.png

Sa hun ikke ett eller annet om at hun ville ha ugress der på en snap her om dagen? Eller hørte jeg feil? 

Ser uansett ikke veldig pent ut, det er jeg enig i. Når man først har betalt for en mur og en trapp, mener jeg.

• Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (3 minutter siden):

Sa hun ikke ett eller annet om at hun ville ha ugress der på en snap her om dagen? Eller hørte jeg feil? 

Ser uansett ikke veldig pent ut, det er jeg enig i. Når man først har betalt for en mur og en trapp, mener jeg.

Det kan være,beklager hvis hun har sagt no om det😊

Men hvem vil egt ha ugress? Spør for en venn😅

• Liker 2
Skrevet

Skulle hun ha flytta så skulle det vært et hus til 25 mill. Greit nok det,men et kjapt overslag,og en egenkapital på 3 mill,nedbetaling over 30 år,så er det drøye 130 tusen i mnd. Hvorfor ikke legge det i oppussing av nåværende bolig,om de allikevel skal bo der for alltid?🤷🏻‍♀️ Kunne ha starta med gulvet! 

IMG_0343.png

• Liker 11
Skrevet

Hun bruker så vanvittig mye unødvendig tid på og plante i tusen potter. Feks alle vårblomstene hun plantet, som hun nå skal kaste og erstatte med sommerblomster. Hva var egentlig vitsen? Gå inn i drivhuset og se litt på de innimellom? Hadde vel holdt med noen få potter? Det blir jo også mye søl og gris fra potter, og nå skal hun spamme terrassen med «sjukt mye» sommerblomster, beisen blir nok fort stygg igjen ja. 
De burde fokusere mer på varige endringer. Fokusere på de store tingene. Nytt rekkverk er bra.

• Liker 15
Skrevet
Katinkalille skrev (29 minutter siden):

Det kan være,beklager hvis hun har sagt no om det😊

Men hvem vil egt ha ugress? Spør for en venn😅

Haha, nei jeg bare syns jeg så det og tenkte at det var en rar ting å ville ha langs muren sin 🫣

• Nyttig 1
Skrevet
Katinkalille skrev (23 minutter siden):

Skulle hun ha flytta så skulle det vært et hus til 25 mill. Greit nok det,men et kjapt overslag,og en egenkapital på 3 mill,nedbetaling over 30 år,så er det drøye 130 tusen i mnd. Hvorfor ikke legge det i oppussing av nåværende bolig,om de allikevel skal bo der for alltid?🤷🏻‍♀️ Kunne ha starta med gulvet! 

IMG_0343.png

Gulvet, kjøkkenet, vaskerommet, vinduene.... mye å ta av! Jeg hadde nok investert i å pusse opp det de har, ja. Ikke for det, de har nok råd til 130K i mnd og selv om hun prøvde å overtale ungen sin om noe annet

• Liker 5
Skrevet (endret)

Å se Ulrikke med nybaby'n sin kontra opplegget med Stina er som 2 forskjellige verdener.

Endret av Guido
  • Liker 9
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...