Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Poly skrev (1 minutt siden):

Får zalosmak i munnen den kiden der nå 🙊

Tenkte jeg på også 😅 Digg når han får tunga neppå der under tummytime 😆

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Poly skrev (13 timer siden):

Er da fint og gjøre ting selv. Lære seg og ta vare på hus og hjem. Syns snapen til Karianne Spetalen er så forfriskende, der mannen går rundt og fikser plen og hage selv, enda de er stinn i gryn. Skikkelig mann han der Spetalen!

Etter som du skriv sammanliknar du mannen til Stina med Spetalen. Forutan at eg veit dei er omgangs vennar med eldste sønnen til  Kronprinsessa, veit eg ingenting. Men tar utganspunkt i det du skriver. Det er jo litt urettferdig å samanlikne mennene. Influensaren i denne tråden har jo sjølv sagt at mannen slit med allergi og ikkje likar hagearbeid. Det å kunne ta vare på ting gjeld vel og om ein ikkje gjer det sjølv. 

Endret av oss-to
Skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet
Vinnanna15 skrev (4 timer siden):

Skulle gjerne hørt hun prata svensk som om det var morsmålet hennes også 🙈

Ja, det hadde vært artig å høre 😅

• Liker 3
Skrevet
Vinnanna15 skrev (45 minutter siden):

Tenkte jeg på også 😅 Digg når han får tunga neppå der under tummytime 😆

Han kan jo blåse såpebobler da 😅

• Liker 3
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Dialektene rundt om i USA er også veldig ulike,så det er helt normalt med store ulikheter så å bruke bekjente fra én delstat som fasit blir jo heller ikke riktig..

Er ellers enig i at engelsken hennes ikke er bedre enn den vanlige nordmann..

Det er nå så sin sak at dialektene kan være forskjellige, men hallo... min familie der borte bor flere steder.

Hun er kanskje bedre enn visse norske politikere, men det skal heller ikke mye til...

Skrevet
Spanky skrev (17 minutter siden):

Han kan jo blåse såpebobler da 😅

😂😂😂

Skrevet (endret)

Morsomt at hun tror hun driver med «Baby-led weaning» fordi hun lar barnet holde skjeen til ferdiggrøten selv 😅

Endret av Poly
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (5 timer siden):

https://stina.blogg.no/1490641297_7_ting_du_ikke_vet_om_meg.html  

😜Fra Stinas blogg: 

– Jeg snakker flytende svensk. Har aldri tenkt over at jeg er noe spesielt god til å snakke svensk før jeg det siste året, da jeg har begynt å jobbe med en del svenske mennesker. Siden svensker nesten ikke forstår norsk, så slår jeg alltid over på svensk når jeg snakker med de. De blir alltid overrasket over hvor flink jeg er i svensk, og begynner plutselig å tro at jeg faktisk er svensk. Så det er tydeligvis hvor flink jeg er i språket. Hehe! Kan snakke både skåne dialekt og Stockholm dialekt, til tross for at jeg kun har vært i Gøteborg et par ganger og på Svinesund.

Nej. Bara nej. Du talar inte svenska bara för att du försöker låta så 🙈

• Liker 12
Skrevet
Zenhouse skrev (12 timer siden):

https://stina.blogg.no/1490641297_7_ting_du_ikke_vet_om_meg.html  

😜Fra Stinas blogg: 

– Jeg snakker flytende svensk. Har aldri tenkt over at jeg er noe spesielt god til å snakke svensk før jeg det siste året, da jeg har begynt å jobbe med en del svenske mennesker. Siden svensker nesten ikke forstår norsk, så slår jeg alltid over på svensk når jeg snakker med de. De blir alltid overrasket over hvor flink jeg er i svensk, og begynner plutselig å tro at jeg faktisk er svensk. Så det er tydeligvis hvor flink jeg er i språket. Hehe! Kan snakke både skåne dialekt og Stockholm dialekt, til tross for at jeg kun har vært i Gøteborg et par ganger og på Svinesund.

Dette her er det mest selvsentrerte skrytete avsnittet jeg har lest i hele mitt liv fy faen. Mangelen på innsikt her er sjokkerende 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Melus skrev (2 timer siden):

Hun tror ikke på ekte at hun snakker russisk her!?

Hahahah det kan hun ikke mene! 

• Liker 6
Skrevet
Zenhouse skrev (11 timer siden):

https://www.tv2.no/video/underholdning/bloggerne-klippet-alle-snakker-om/20147987  Var ikke så lange sekvensen, men en liten smakebit hvertfall.

Ellers så finnes det kanskje noen Farmen-klipp på nett der hun snakker svensk med Gunilla Persson, men fant ikke det i farten. 

Språkøre har hun ihvertfall ikke🤣🤣🤣

Håper noen finner fler klipp, dette er god underholdning 🤣🤣

• Liker 14
Skrevet
Granneman82 skrev (6 minutter siden):

Språkøre har hun ihvertfall ikke🤣🤣🤣

Håper noen finner fler klipp, dette er god underholdning 🤣🤣

Dette var sinnsykt gøy. Jeg og KAN snakke sånn. Jeg påberoper meg ikke at jeg kan snakke flere språk av den grunn 😅😅😅

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså: hun har ikke fullført utdannelse, hun sitter bare inne og alt hun utvikler seg på er når det kommer ny Iphone. Hun skryter slik som lillebroren min gjorde når han var 5 år og hadde tilbragt 2 uker på sommerferie og fått svenske kamerater: da kunne han også svensk nemlig. Han sluttet å skryte av det når han ble 5,5 år. 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet
adriana32 skrev (2 timer siden):

Altså: hun har ikke fullført utdannelse, hun sitter bare inne og alt hun utvikler seg på er når det kommer ny Iphone. Hun skryter slik som lillebroren min gjorde når han var 5 år og hadde tilbragt 2 uker på sommerferie og fått svenske kamerater: da kunne han også svensk nemlig. Han sluttet å skryte av det når han ble 5,5 år. 

Accuracy level 1000000000000000

• Liker 2
Skrevet
Melus skrev (På 2.5.2025 den 9.19):

Husk å legge til at de har au pair da, som henter i barnehagen og alt mulig. Det frigjør en del tid (og energi!) mange andre småbarnsfamilier ikke har! 

Nettop, måtte ha aupair for han ikke kunne hente i bhg, det er ikke en superpappa for meg

• Liker 5
Skrevet
Melus skrev (13 timer siden):

Hun tror ikke på ekte at hun snakker russisk her!?

Håper da ikke det

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...