Sur sitron Skrevet fredag kl 07:31 #16261 Del Skrevet fredag kl 07:31 Melus skrev (9 minutter siden): Husk å legge til at de har au pair da, som henter i barnehagen og alt mulig. Det frigjør en del tid (og energi!) mange andre småbarnsfamilier ikke har! Så har de et barn som trenger oppfølging når mannen jobber og kona er sengeliggende og mest sannsynlig blir innlagt på svært kort varsel. Vet ikke om de har hatt au pair før svangerskap og, men det må de vel når de har god råd, stort hus og begge jobber. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet fredag kl 07:44 #16262 Del Skrevet fredag kl 07:44 Palmemor skrev (1 time siden): Hun bare sier hun har adhd, som alle andre influensere? Nei hun sier at hun har vurdert å utrede seg for det fordi hun har noen utfordringer med forskjellige ting. Og det påpekes jo her i tråden hele tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet fredag kl 07:47 #16263 Del Skrevet fredag kl 07:47 Sur sitron skrev (13 minutter siden): Så har de et barn som trenger oppfølging når mannen jobber og kona er sengeliggende og mest sannsynlig blir innlagt på svært kort varsel. Vet ikke om de har hatt au pair før svangerskap og, men det må de vel når de har god råd, stort hus og begge jobber. Nei de fikk au pair nå i svangerskapet. Skal ikke si om de har hatt noe hjelp før for jeg har ikke fulgt dem så lenge. Virker som en fantastisk pappa og mann han der ja! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 07:57 #16264 Del Skrevet fredag kl 07:57 Klink skrev (12 minutter siden): Nei hun sier at hun har vurdert å utrede seg for det fordi hun har noen utfordringer med forskjellige ting. Og det påpekes jo her i tråden hele tiden. Skjønner. Sikkert en god ide å ta en utredning ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet fredag kl 08:10 #16265 Del Skrevet fredag kl 08:10 Palmemor skrev (2 timer siden): Hun bare sier hun har adhd, som alle andre influensere? Noe i den duren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet fredag kl 09:43 #16266 Del Skrevet fredag kl 09:43 No har eg dotte av lasset. Fekk seg au-pair. Kva skjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet fredag kl 09:48 #16267 Del Skrevet fredag kl 09:48 (endret) Poly skrev (4 timer siden): Er da fint og gjøre ting selv. Lære seg og ta vare på hus og hjem. Syns snapen til Karianne Spetalen er så forfriskende, der mannen går rundt og fikser plen og hage selv, enda de er stinn i gryn. Skikkelig mann han der Spetalen! Trur dette er posta i feil tråd. Dette er tråden om influensaren Stina Bakken. Endret fredag kl 09:51 av oss-to Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet fredag kl 10:04 #16268 Del Skrevet fredag kl 10:04 (endret) oss-to skrev (16 minutter siden): Trur dette er posta i feil tråd. Dette er tråden om influensaren Stina Bakken. Det var skrevet for å sammenligne. Noen som reagerte på at de må leie inn folk til å beise terrassen. Ikke verre enn det. Endret fredag kl 10:04 av Sur sitron 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 10:13 #16269 Del Skrevet fredag kl 10:13 Nok ett bevis på at hun ikke tar ting underveis... den sminkepulten hennes var mer bomba enn pulten til datteren min noensinne har vært, og hu er ett rotehue uten dimensjoner 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet fredag kl 14:56 #16270 Del Skrevet fredag kl 14:56 Palmemor skrev (4 timer siden): Nok ett bevis på at hun ikke tar ting underveis... den sminkepulten hennes var mer bomba enn pulten til datteren min noensinne har vært, og hu er ett rotehue uten dimensjoner 😂 Ja, og kommentaren om at det er realiteten med å være mamma 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet fredag kl 14:57 #16271 Del Skrevet fredag kl 14:57 Den engelsken hennes, er det bare jeg som synes den høres helt grusom ut?? Har selv familie i USA, men de snakker da vitterlig ikke sånn... 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet fredag kl 15:12 #16272 Del Skrevet fredag kl 15:12 Faina skrev (14 minutter siden): Den engelsken hennes, er det bare jeg som synes den høres helt grusom ut?? Har selv familie i USA, men de snakker da vitterlig ikke sånn... Skulle gjerne hørt hun prata svensk som om det var morsmålet hennes også 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet fredag kl 15:31 #16273 Del Skrevet fredag kl 15:31 Faina skrev (32 minutter siden): Den engelsken hennes, er det bare jeg som synes den høres helt grusom ut?? Har selv familie i USA, men de snakker da vitterlig ikke sånn... Dialektene rundt om i USA er også veldig ulike,så det er helt normalt med store ulikheter så å bruke bekjente fra én delstat som fasit blir jo heller ikke riktig.. Er ellers enig i at engelsken hennes ikke er bedre enn den vanlige nordmann.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 15:32 #16274 Del Skrevet fredag kl 15:32 Faina skrev (36 minutter siden): Ja, og kommentaren om at det er realiteten med å være mamma 🙈 He he. Det er jo unektelig litt gøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet fredag kl 16:34 #16275 Del Skrevet fredag kl 16:34 Håpar alle influensarane som er på instagram går innom fruJohansen i dag. Posten er spot on! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet fredag kl 17:10 #16276 Del Skrevet fredag kl 17:10 Vinnanna15 skrev (1 time siden): Skulle gjerne hørt hun prata svensk som om det var morsmålet hennes også 🙈 https://stina.blogg.no/1490641297_7_ting_du_ikke_vet_om_meg.html 😜Fra Stinas blogg: – Jeg snakker flytende svensk. Har aldri tenkt over at jeg er noe spesielt god til å snakke svensk før jeg det siste året, da jeg har begynt å jobbe med en del svenske mennesker. Siden svensker nesten ikke forstår norsk, så slår jeg alltid over på svensk når jeg snakker med de. De blir alltid overrasket over hvor flink jeg er i svensk, og begynner plutselig å tro at jeg faktisk er svensk. Så det er tydeligvis hvor flink jeg er i språket. Hehe! Kan snakke både skåne dialekt og Stockholm dialekt, til tross for at jeg kun har vært i Gøteborg et par ganger og på Svinesund. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet fredag kl 17:15 #16277 Del Skrevet fredag kl 17:15 Zenhouse skrev (4 minutter siden): https://stina.blogg.no/1490641297_7_ting_du_ikke_vet_om_meg.html 😜Fra Stinas blogg: – Jeg snakker flytende svensk. Har aldri tenkt over at jeg er noe spesielt god til å snakke svensk før jeg det siste året, da jeg har begynt å jobbe med en del svenske mennesker. Siden svensker nesten ikke forstår norsk, så slår jeg alltid over på svensk når jeg snakker med de. De blir alltid overrasket over hvor flink jeg er i svensk, og begynner plutselig å tro at jeg faktisk er svensk. Så det er tydeligvis hvor flink jeg er i språket. Hehe! Kan snakke både skåne dialekt og Stockholm dialekt, til tross for at jeg kun har vært i Gøteborg et par ganger og på Svinesund. 🙈😂 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet fredag kl 18:22 #16278 Del Skrevet fredag kl 18:22 oss-to skrev (8 timer siden): Trur dette er posta i feil tråd. Dette er tråden om influensaren Stina Bakken. Sammenlignet mennene deres. Må da være lov 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet fredag kl 18:26 #16279 Del Skrevet fredag kl 18:26 Får zalosmak i munnen den kiden der nå 🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet fredag kl 18:26 #16280 Del Skrevet fredag kl 18:26 Poly skrev (1 minutt siden): Sammenlignet mennene deres. Må da være lov 🙊 Ja , om ein ser det hennsiktsmessig å samanlikne epler og pærer. Ellers skjer jo feilpostingar så det var mitt gjett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå