Klink Skrevet 30. april 2025 #16201 Skrevet 30. april 2025 (endret) Dojakitty skrev (19 minutter siden): Hvordan vet du om hun får kjeft eller bare sier at hun får det? Jeg ser det jo svart på hvitt. (endret skrivefeil deg til det). Endret 30. april 2025 av Klink
Klink Skrevet 30. april 2025 #16202 Skrevet 30. april 2025 (endret) Dojakitty skrev (22 minutter siden): Ja du syns ikke folk skal holdes ansvarlig for det de sier du kanskje? Eller bare ikke Stina? Så uttalelsen skal brukes hver gang hun sier et ord feil eller generelt gjør noe feil. Høy IQ betyr ikke at man er feilfri. Eller? Presisering nå vet ikke jeg hvorvidt iq er høy eller lav, om hun har tatt en test på nett og funnet ut at hun burde vært mensamedlem eller hva. Det er likevel litt håpløst med all denne latterliggjøringen i tråden her. Endret 30. april 2025 av Klink 2 7
Kokoknit Skrevet 30. april 2025 #16203 Skrevet 30. april 2025 Klink skrev (3 timer siden): Dersom han ble varm i vinterposen så var det lurt å ta av han litt for å få kjølt han ned. Og inne i dag så hadde han jo på seg en lillelamdress og den kan han jo bli varm i inne. Blir han da overopphetet er det ikke sokkene man bør justere temperaturen med… Dersom du har på deg ull på hele kroppen og blir kjempevarm, er det sokkene du tar av først for å prøve å kjøle deg ned? Det er helt ok å ikke ha på sokker i innetemperatur, det er mer diskrepansen mellom hva Stina selv velger å ha på seg og hva hun kler babyen i som er rart, og spesielt når hun adresserer at det er SÅ varmt inne i dag og derfor skal hun IKKE ha noe kritikk for at babyen ikke har på seg sokker. Det var ikke mangelen på sokker jeg reagerte på for å si det sånn. Jeg synes selv det er vanskelig å kle barn for trilletur, biltur osv, men Stina har vel konsekvent vist frem ganske tullete og noen ganger også nesten uforsvarlig påkledning. Eksempel er en dag for rundt 1-2 mnd siden hvor de skulle på shopping og setter bilstolen på vognunderstellet der babyen trilles ute(!) ikledd tynn bomullsbody og bukse, barbeint og uten lue, mens både Stina og Per Fredrik hadde på seg boblejakker. Hun var også ute i hagen i begynnelsen av mars, selv godt kledd i vindtett jakke, med babyen i bæresele utenpå jakka (det er anbefalt å ha babyen innenfor jakken slik at man deler kroppsvarme inntil den er ett år) og uten lue….. 8 15
Poly Skrevet 30. april 2025 #16204 Skrevet 30. april 2025 (endret) Stina snakker visst engelsk som om det skulle vært hennes morsmål fordi alt hun ser på tv er amerikansk. Hun snakker også engelsk med seg selv. Hun kan visst også flytende svensk. Hvorfor nevnes dog ikke. Hun kan derimot ikke spansk da. Bare noen få ord. Men hun prøver og snakke mest mulig norsk på Snapchat selvom det er vanskelig… Ok….. Endret 30. april 2025 av Poly 16 18
Klink Skrevet 30. april 2025 #16205 Skrevet 30. april 2025 (endret) Hun mistet meg litt når hun snakker om økonomi i dag. De som ikke har god økonomi kjøper på tise, hun derimot har god økonomi har derfor muligheten til og liker å kjøpe alt nytt. Hun gidder nemlig ikke styre rundt på sånne sider og vil heller kjøpe nytt og fint til han. joda… Endret 30. april 2025 av Klink 10 1
Palmemor Skrevet 30. april 2025 #16206 Skrevet 30. april 2025 Klink skrev (44 minutter siden): Hun mistet meg litt når hun snakker om økonomi i dag. De som ikke har god økonomi kjøper på tide, hun derimot har god økonomi har derfor muligheten til og liker å kjøpe alt nytt. Hun gidder nemlig ikke styre rundt på sånne sider og vil heller kjøpe nytt og fint til han. joda… Hva sa hun? At det måtte være tøft å være alenemor og ha dårlig økonomi, fordi barn koster...? Ja, det er jo det. Men ikke alle kjøper så mye dyre ting som henne... Hun trenger jo ikke alt hun kjøper. Og før noen hugger hodet av meg for det, jeg og kjøpte unødvendige ting til mine barn 😂 9 3
Oline5 Skrevet 30. april 2025 #16207 Skrevet 30. april 2025 Klink skrev (29 minutter siden): Hun mistet meg litt når hun snakker om økonomi i dag. De som ikke har god økonomi kjøper på tide, hun derimot har god økonomi har derfor muligheten til og liker å kjøpe alt nytt. Hun gidder nemlig ikke styre rundt på sånne sider og vil heller kjøpe nytt og fint til han. joda… Veldig enig 👍 Litt senere får hun kommentar på at mange ikke klarer å bruke halvparten av alt de handler til baby. Stina er helt uenig, og så sier hun også at "noen barn trenger mye ting...andre barn trenger ikke så mye". Jeg kjenner at jeg får helt fnatt! Vi vet jo at hun har handlet dobbelt opp av det meste, så det kan jo bare bety at hennes baby trenger myyye ting i forhold til andre ( men det gjør jo ingenting, for de har heldigvis så god økonomi 🙄) Dette selvskrytet som skinner igjennom er bare så usympatisk. "Mange ting" er det foreldrene som finner på...ikke babyene. Babyer er ganske lite krevende på "ting", bare de får dekket sine grunnleggende behov. 10 18
Klink Skrevet 30. april 2025 #16208 Skrevet 30. april 2025 Oline5 skrev (3 minutter siden): Veldig enig 👍 Litt senere får hun kommentar på at mange ikke klarer å bruke halvparten av alt de handler til baby. Stina er helt uenig, og så sier hun også at "noen barn trenger mye ting...andre barn trenger ikke så mye". Jeg kjenner at jeg får helt fnatt! Vi vet jo at hun har handlet dobbelt opp av det meste, så det kan jo bare bety at hennes baby trenger myyye ting i forhold til andre ( men det gjør jo ingenting, for de har heldigvis så god økonomi 🙄) Dette selvskrytet som skinner igjennom er bare så usympatisk. "Mange ting" er det foreldrene som finner på...ikke babyene. Babyer er ganske lite krevende på "ting", bare de får dekket sine grunnleggende behov. Og så greit å kjøpe brukte pakker billig selv om en har god økonomi. Bruke pengene på andre ting og spare miljøet. Og han trenger ikke en tredjedel en gang av alt hun har kjøpt inn. 18
Klink Skrevet 30. april 2025 #16209 Skrevet 30. april 2025 (endret) Palmemor skrev (13 minutter siden): Hva sa hun? At det måtte være tøft å være alenemor og ha dårlig økonomi, fordi barn koster...? Ja, det er jo det. Men ikke alle kjøper så mye dyre ting som henne... Hun trenger jo ikke alt hun kjøper. Og før noen hugger hodet av meg for det, jeg og kjøpte unødvendige ting til mine barn 😂 Ikke trenger han det og selv med god økonomi kan man fint velge å handle på Tise. Endret 30. april 2025 av Klink 14 2
Palmemor Skrevet 30. april 2025 #16210 Skrevet 30. april 2025 Klink skrev (19 minutter siden): Ikke trenger han det og selv med god økonomi kan man fint velge å handle på Tise. Ja, det går an å være litt miljøbevisst og når man skal være en influenser. Syns hun rakker ned på de som ikke har så god økonomi ved å flashe dette overforbruket. 12
Katinkalille Skrevet 30. april 2025 #16211 Skrevet 30. april 2025 Klink skrev (31 minutter siden): Ikke trenger han det og selv med god økonomi kan man fint velge å handle på Tise. Ja,man kan fint handle på både Tise,Finn og facebookgrupper selv om man har god økonomi😊 Handler litt om miljøet og hvor verden er på vei i dette bruk og kast samfunnet... 5 2
Dojakitty Skrevet 30. april 2025 #16212 Skrevet 30. april 2025 Poly skrev (3 timer siden): Stina snakker visst engelsk som om det skulle vært hennes morsmål fordi alt hun ser på tv er amerikansk. Hun snakker også engelsk med seg selv. Hun kan visst også flytende svensk. Hvorfor nevnes dog ikke. Hun kan derimot ikke spansk da. Bare noen få ord. Men hun prøver og snakke mest mulig norsk på Snapchat selvom det er vanskelig… Ok….. 😂😂😂 3
Dojakitty Skrevet 30. april 2025 #16213 Skrevet 30. april 2025 Klink skrev (1 time siden): Hun mistet meg litt når hun snakker om økonomi i dag. De som ikke har god økonomi kjøper på tise, hun derimot har god økonomi har derfor muligheten til og liker å kjøpe alt nytt. Hun gidder nemlig ikke styre rundt på sånne sider og vil heller kjøpe nytt og fint til han. joda… Viser den dømmende siden sin her ja 7 1
Klementine Skrevet 30. april 2025 #16214 Skrevet 30. april 2025 hjelper ikke med all verdens utstyr i doble og triple utgaver, når en kan telle på en hånd hvor mange ganger familie og nybakt pensjonert bestemor har vært på besøk hos eget barnebarn. Jeg synes oppriktig synd på Stina. Så enkel og dum. Så alene om det aller aller meste på tross av mye snap penger inn. 27 7
Gjest Sur sitron Skrevet 30. april 2025 #16215 Skrevet 30. april 2025 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Hun mistet meg litt når hun snakker om økonomi i dag. De som ikke har god økonomi kjøper på tise, hun derimot har god økonomi har derfor muligheten til og liker å kjøpe alt nytt. Hun gidder nemlig ikke styre rundt på sånne sider og vil heller kjøpe nytt og fint til han. joda… Helt enig. Jeg fikk bakoversveis. Går det an? Hvor selvgod og fordømmende på en gang går det an å bli? De fleste barnefamilier jeg vet om, som langt ifra har dårlig råd handler brukt på Finn og Tise til barna sine. Selger ting de ikke bruker på de samme stedene. "Gidder ikke styre rundt på sånne sider" Hva søren - jeg må le, for noe så dumt er det lenge siden jeg har lest. Og før dette datt ut av henne så må jeg si at jeg reagerte på alle de baby-lekene de kjøper til sønnen. Dette er leker som er spennende svært kort tid, de hadde klart seg med mindre enn en brøkdel av det de har kjøpt. Endret 30. april 2025 av Sur sitron
Klink Skrevet 30. april 2025 #16216 Skrevet 30. april 2025 Sur sitron skrev (1 time siden): Helt enig. Jeg fikk bakoversveis. Går det an? Hvor selvgod og fordømmende på en gang går det an å bli? De fleste barnefamilier jeg vet om, som langt ifra har dårlig råd handler brukt på Finn og Tise til barna sine. Selger ting de ikke bruker på de samme stedene. "Gidder ikke styre rundt på sånne sider" Hva søren - jeg må le, for noe så dumt er det lenge siden jeg har lest. Og før dette datt ut av henne så må jeg si at jeg reagerte på alle de baby-lekene de kjøper til sønnen. Dette er leker som er spennende svært kort tid, de hadde klart seg med mindre enn en brøkdel av det de har kjøpt. Det er jo en gjenganger at de liker å ha mange ting. Mye klær, der jeg klarer meg med en har hun 10, pynt til hver sesong og så videre. 8 1
Angel75 Skrevet 30. april 2025 #16217 Skrevet 30. april 2025 Klementine skrev (4 timer siden): hjelper ikke med all verdens utstyr i doble og triple utgaver, når en kan telle på en hånd hvor mange ganger familie og nybakt pensjonert bestemor har vært på besøk hos eget barnebarn. Jeg synes oppriktig synd på Stina. Så enkel og dum. Så alene om det aller aller meste på tross av mye snap penger inn. Hvordan vet du dette? Har du kamera hjemme hos dem? Bor du hos dem? Vi ser en liten brøkdel av deres liv. 2 1 1
Klink Skrevet 30. april 2025 #16218 Skrevet 30. april 2025 Angel75 skrev (18 minutter siden): Hvordan vet du dette? Har du kamera hjemme hos dem? Bor du hos dem? Vi ser en liten brøkdel av deres liv. Helt enig den var drøy. 2
oss-to Skrevet 30. april 2025 #16219 Skrevet 30. april 2025 Dojakitty skrev (7 timer siden): Viser den dømmende siden sin her ja Its take one to know one 1 2
vesp Skrevet 30. april 2025 #16220 Skrevet 30. april 2025 Jeg er på Stina-detox, skal detoxe meg fra kvinneguiden også snart, men må innom for å smugtitte litt før den tid. Det er jo ikke noe sjokk at hun ikke kjøper brukt da, hun har jo ikke akkurat vist en økonomisk eller miljøbevisst side tidligere😅 Trist om det er slik at hun har en nedlatende tone mot de som kjøper brukt, men jeg har ikke sett story så skal ikke spekulere i om det er tilfellet. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå