Sannhetsøkende Skrevet 5. februar 2024 #1601 Skrevet 5. februar 2024 MariaIsabel skrev (5 timer siden): Som Stina selv har snakket om flere ganger, og som jeg er 100 % enig i - det er jo en mye større påkjenning å skulle først skjule gleden og så skjule sorgen, og late som at alt er fint under hele greia. Det kommer vel an på fra menneske til menneske. Ikke alle syns det er morsomt å være åpen om hele greine. Og det har ingenting med tabu å gjøre. Det er også teit når vg og dagblad melder om at de er gravide i det ene øyeblikket, for så bare dager etterpå at de mistet. Veldig lite viktig stoff for de fleste med andre ord. Men så er det også penger i følgere og nysgjerrige mennesker elsker å følge med på andres liv. 1 2
Sannhetsøkende Skrevet 5. februar 2024 #1602 Skrevet 5. februar 2024 *blueberry* skrev (6 timer siden): Besettelse er kanskje et sterkt ord. Det preger jo mye av livet hennes, men det er normalt i en sånn situasjon. Man må ikke følge henne om man synes det er for mye. Følger henne ikke. Men det er sykt når vg og Dagbladet skriver om det, så bare dager senere at de har mistet. Såååå viktig er ikke dette for alle der ute. Det er en besettelse. 6 1
Orly Skrevet 5. februar 2024 #1603 Skrevet 5. februar 2024 Marihone skrev (6 timer siden): Det jeg synes er det største problemet med Stina og denne graviditeten, er at hun stresser så mye og virker helt besatt. Noen blir veldig lett gravid, meg selv inkludert, mens andre bruker flere år. Noen par passer heller ikke til å få barn sammen, så får de ny partner og en graviditet skjer umiddelbart. Dette er naturens gang. En baby/kropp merker om mor er stresset. Jeg vet forskningen har delte meninger her, men om Stina tok seg et par måneder uten å tenke og snakke om dette, fikk seg en ny hobby, spiste sunt, trente, var ute i naturen, mediterte, hadde sex uten å følge eggløsning og en plan, men hadde det spontant med sin mann, så kanskje hun vil se resultater. Men hun vil snakke om dette, fordi hun tjener penger på det. Du skriver du lett blir gravid, da skjønner du ikke hvordan det er å slite, det er helt åpenbart. stress gjør det ikke verre og nei det hjelper ikke med to mnd uten å snakke om der 11 1
Orly Skrevet 5. februar 2024 #1604 Skrevet 5. februar 2024 Marihone skrev (6 timer siden): Jo, Stina stresser, overtenker og er besatt av dette. Jeg har sett mange stories av henne i en lang periode før jeg skrev i hennes tråd (er ikke person jeg er så opptatt av egentlig), men dette er kun et forslag. Hun gjør som hun vil såklart. Jeg forstår det er frustrerende å ikke bli gravid. Jeg kjenner et par som brukte 5 år, så begynte de på IVF, det gikk ikke bra, så tok de pause fra alt, så ble de plutselig gravid naturlig. Hun selv sa de stresset og tenkte mindre på baby i denne perioden de hadde pause. Så jo, stress har noe å si for kroppen. Jeg har mye kunnskap om stress, da jeg selv har gått i behandling for det. Hva er galt med å prøve mine forslag? Uvitende utsagn , så tenker du bare kan slutte nå. Det er ignorant og tannkeløst å skrive spnn at jeg ikke har ord 12 1
Marihone Skrevet 5. februar 2024 #1605 Skrevet 5. februar 2024 (endret) 51 minutter siden, Orly said: Uvitende utsagn , så tenker du bare kan slutte nå. Det er ignorant og tannkeløst å skrive spnn at jeg ikke har ord Du bestemmer vel ikke om hva jeg skal kommentere eller ikke! Jeg har mine meninger, så har du dine. Om du eller andre har problemer med andres meninger og ikke respekterer det, så må dere virkelig gå noen runder med dere selv. Jeg sier jo ikke at kun stress bidrar til infertilitet, men at det kan bidra til det. Stina har også slitt med depresjoner og angst, som også kan gjøre det vanskelig for å bli gravid. Jeg nevner igjen ordet kan. Til og med en blind mann kan se at Stina stresser, overtenker og er besatt av dette med graviditet. Om du ikke mener det, ok, men det er min mening. Det handler ikke om å være ignorant eller tankeløs, men det er min observasjon etter å ha fulgt hennes stories i et par måneder. Jeg har full forståelse for at det vondt å ikke bli gravid når ønsket er så sterkt, men det skader ikke å prøve mine eller andres tips. Jeg vet hun leser her inne. Her har du en kilde på det jeg prøver å si: https://www.mayoclinichealthsystem.org/hometown-health/speaking-of-health/infertility-and-stress#:~:text=Does stress cause infertility%3F,time needed to achieve pregnancy. Jeg kan komme med flere kilder, men du kan google selv. Det finnes forresten mange par som har prøvd mer enn ett år for å bli gravide. Noen ganger så tar ting tid. Det paret jeg snakket om tidligere brukte 6 år på å bli gravide. Til slutt ble de gravide naturlig etter flere runder med IVF. Nå, to år etter, venter de barn igjen - som også skjedde naturlig. De mener dette skjedde fordi de stoppet å planlegge samleie og tenke på graviditet, tok en dag om gangen, fokuserte på andre ting og lot kroppen hvile. Sminke droppet hun også, men det er annen sak. Og jeg er helt enig med henne! Og etter å ha vært under behandling for stress selv og tatt et kurs om det i ettertid, så forstår jeg hvor mye stress faktisk påvirker kroppen. Endret 5. februar 2024 av Marihone la til et ord 3 4
Orly Skrevet 5. februar 2024 #1606 Skrevet 5. februar 2024 Marihone skrev (23 minutter siden): Du bestemmer vel ikke om hva jeg skal kommentere eller ikke! Jeg har mine meninger, så har du dine. Om du eller andre har problemer med andres meninger og ikke respekterer det, så må dere virkelig gå noen runder med dere selv. Jeg sier jo ikke at kun stress bidrar til infertilitet, men at det kan bidra til det. Stina har også slitt med depresjoner og angst, som også kan gjøre det vanskelig for å bli gravid. Jeg nevner igjen ordet kan. Til og med en blind mann kan se at Stina stresser, overtenker og er besatt av dette med graviditet. Om du ikke mener det, ok, men det er min mening. Det handler ikke om å være ignorant eller tankeløs, men det er min observasjon etter å ha fulgt hennes stories i et par måneder. Jeg har full forståelse for at det vondt å ikke bli gravid når ønsket er så sterkt, men det skader ikke å prøve mine eller andres tips. Jeg vet hun leser her inne. Her har du en kilde på det jeg prøver å si: https://www.mayoclinichealthsystem.org/hometown-health/speaking-of-health/infertility-and-stress#:~:text=Does stress cause infertility%3F,time needed to achieve pregnancy. Jeg kan komme med flere kilder, men du kan google selv. Det finnes forresten mange par som har prøvd mer enn ett år for å bli gravide. Noen ganger så tar ting tid. Det paret jeg snakket om tidligere brukte 6 år på å bli gravide. Til slutt ble de gravide naturlig etter flere runder med IVF. Nå, to år etter, venter de barn igjen - som også skjedde naturlig. De mener dette skjedde fordi de stoppet å planlegge samleie og tenke på graviditet, tok en dag om gangen, fokuserte på andre ting og lot kroppen hvile. Sminke droppet hun også, men det er annen sak. Og jeg er helt enig med henne! Og etter å ha vært under behandling for stress selv og tatt et kurs om det i ettertid, så forstår jeg hvor mye stress faktisk påvirker kroppen. Jeg trenger ikke Google, jeg har vært gjennom dette selv og hører på de ekspertene der sier.De tror det var deror det skjedde ja, det kan ikke bevises og nei det er nok ikke så enkelt. Som sagt det du skriver er bare uvitende og blir for dumt 8 1
Gjest Sprite Skrevet 5. februar 2024 #1607 Skrevet 5. februar 2024 Marihone skrev (1 time siden): Du bestemmer vel ikke om hva jeg skal kommentere eller ikke! Jeg har mine meninger, så har du dine. Om du eller andre har problemer med andres meninger og ikke respekterer det, så må dere virkelig gå noen runder med dere selv. Jeg sier jo ikke at kun stress bidrar til infertilitet, men at det kan bidra til det. Stina har også slitt med depresjoner og angst, som også kan gjøre det vanskelig for å bli gravid. Jeg nevner igjen ordet kan. Til og med en blind mann kan se at Stina stresser, overtenker og er besatt av dette med graviditet. Om du ikke mener det, ok, men det er min mening. Det handler ikke om å være ignorant eller tankeløs, men det er min observasjon etter å ha fulgt hennes stories i et par måneder. Jeg har full forståelse for at det vondt å ikke bli gravid når ønsket er så sterkt, men det skader ikke å prøve mine eller andres tips. Jeg vet hun leser her inne. Her har du en kilde på det jeg prøver å si: https://www.mayoclinichealthsystem.org/hometown-health/speaking-of-health/infertility-and-stress#:~:text=Does stress cause infertility%3F,time needed to achieve pregnancy. Jeg kan komme med flere kilder, men du kan google selv. Det finnes forresten mange par som har prøvd mer enn ett år for å bli gravide. Noen ganger så tar ting tid. Det paret jeg snakket om tidligere brukte 6 år på å bli gravide. Til slutt ble de gravide naturlig etter flere runder med IVF. Nå, to år etter, venter de barn igjen - som også skjedde naturlig. De mener dette skjedde fordi de stoppet å planlegge samleie og tenke på graviditet, tok en dag om gangen, fokuserte på andre ting og lot kroppen hvile. Sminke droppet hun også, men det er annen sak. Og jeg er helt enig med henne! Og etter å ha vært under behandling for stress selv og tatt et kurs om det i ettertid, så forstår jeg hvor mye stress faktisk påvirker kroppen. Hjelpe meg 🤦🏻♀️
Tinkerbellee Skrevet 5. februar 2024 #1608 Skrevet 5. februar 2024 Marihone skrev (1 time siden): Du bestemmer vel ikke om hva jeg skal kommentere eller ikke! Jeg har mine meninger, så har du dine. Om du eller andre har problemer med andres meninger og ikke respekterer det, så må dere virkelig gå noen runder med dere selv. Jeg sier jo ikke at kun stress bidrar til infertilitet, men at det kan bidra til det. Stina har også slitt med depresjoner og angst, som også kan gjøre det vanskelig for å bli gravid. Jeg nevner igjen ordet kan. Til og med en blind mann kan se at Stina stresser, overtenker og er besatt av dette med graviditet. Om du ikke mener det, ok, men det er min mening. Det handler ikke om å være ignorant eller tankeløs, men det er min observasjon etter å ha fulgt hennes stories i et par måneder. Jeg har full forståelse for at det vondt å ikke bli gravid når ønsket er så sterkt, men det skader ikke å prøve mine eller andres tips. Jeg vet hun leser her inne. Her har du en kilde på det jeg prøver å si: https://www.mayoclinichealthsystem.org/hometown-health/speaking-of-health/infertility-and-stress#:~:text=Does stress cause infertility%3F,time needed to achieve pregnancy. Jeg kan komme med flere kilder, men du kan google selv. Det finnes forresten mange par som har prøvd mer enn ett år for å bli gravide. Noen ganger så tar ting tid. Det paret jeg snakket om tidligere brukte 6 år på å bli gravide. Til slutt ble de gravide naturlig etter flere runder med IVF. Nå, to år etter, venter de barn igjen - som også skjedde naturlig. De mener dette skjedde fordi de stoppet å planlegge samleie og tenke på graviditet, tok en dag om gangen, fokuserte på andre ting og lot kroppen hvile. Sminke droppet hun også, men det er annen sak. Og jeg er helt enig med henne! Og etter å ha vært under behandling for stress selv og tatt et kurs om det i ettertid, så forstår jeg hvor mye stress faktisk påvirker kroppen. Er så interessant at de som ikke har fertilitetsproblemer alltid har løsningen og vet best når det kommer til folk med fertilitetsproblemer. Man har ikke fertilitetsproblemer fordi man er stressa, man blir stressa fordi man har fertilitetsproblemer. Synes det er så nedlatende å skylde på paret som prøver å bli gravide for at de ikke har blitt det, for det er nettopp det man gjør når man sier det er pga stress. Og som noen har nevnt tidligere; folk i krig og på flukt blir gravide, radmagre og syke mennesker i fattige land, voldtektsofre, ja tenk til og med datteren til Josef Fritzel ble gravid, og jeg regner med at ingen av nevnte grupper er helt i zen modus. Selvfølgelig skal du få tro at det er stress, siden det er så utrolig viktig for deg å tro, men ha respekt for folk som sier at de ikke vil høre på disse utsagnene, noe Stina har vært tydelig på. 15 1 9
MariaIsabel Skrevet 5. februar 2024 #1609 Skrevet 5. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (3 timer siden): Det kommer vel an på fra menneske til menneske. Ikke alle syns det er morsomt å være åpen om hele greine. Og det har ingenting med tabu å gjøre. Det er også teit når vg og dagblad melder om at de er gravide i det ene øyeblikket, for så bare dager etterpå at de mistet. Veldig lite viktig stoff for de fleste med andre ord. Men så er det også penger i følgere og nysgjerrige mennesker elsker å følge med på andres liv. Nei, ikke alle liker å være åpne om det, men hverken jeg eller Stina har vel sagt at alle må være det? Du sa at det aldri er lurt å være åpen så tidlig, og at det fører til ekstra påkjenning. Om det fører til ekstra påkjenning for deg, så er det jo bare for deg å la være å si det før etter 12 uker (eller lenger for den saks skyld) når du selv er gravid vel. Hvorfor må du dømme andres valg og snakke om at det var dumt for dem at de var åpne så tidlig, når de ikke synes det selv? Og om du synes en "nyhetsartikkel" er teit, så er det vel bare å la være å lese den? Siden de stadig legger ut slike artikler, så antar jeg at det får et greit antall lesere, til tross for at det er "veldig lite viktig", så da er det jo åpenbart noen som liker å lese om det uansett hvor teit du synes det er. 3
Sannhetsøkende Skrevet 6. februar 2024 #1610 Skrevet 6. februar 2024 MariaIsabel skrev (14 minutter siden): Nei, ikke alle liker å være åpne om det, men hverken jeg eller Stina har vel sagt at alle må være det? Du sa at det aldri er lurt å være åpen så tidlig, og at det fører til ekstra påkjenning. Om det fører til ekstra påkjenning for deg, så er det jo bare for deg å la være å si det før etter 12 uker (eller lenger for den saks skyld) når du selv er gravid vel. Hvorfor må du dømme andres valg og snakke om at det var dumt for dem at de var åpne så tidlig, når de ikke synes det selv? Og om du synes en "nyhetsartikkel" er teit, så er det vel bare å la være å lese den? Siden de stadig legger ut slike artikler, så antar jeg at det får et greit antall lesere, til tross for at det er "veldig lite viktig", så da er det jo åpenbart noen som liker å lese om det uansett hvor teit du synes det er. Unnskyld meg. Men er Stina hellig for deg eller noe? Du må faktisk tåle at noen mener noe annet enn deg. Er ikke bare du som har rett på dine meninger. Jeg syns faktisk det er helt unødvendig av vg og dagblad og skrive om dette. Det samme mener jeg om Sophie Elise. Syns ikke media skal gi henne særlig mer oppmerksomhet. Når skroller gjennom vg eller dagblad så får du med deg mer enn nok bare av å se overskriften. Jeg gidder aldri å lese artikkelen. Personlig syns jeg dette blir blåst opp veldig. Det lukter oppmerksomhetssyk lang vei. 15
MariaIsabel Skrevet 6. februar 2024 #1611 Skrevet 6. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (1 time siden): Unnskyld meg. Men er Stina hellig for deg eller noe? Du må faktisk tåle at noen mener noe annet enn deg. Er ikke bare du som har rett på dine meninger. Jeg syns faktisk det er helt unødvendig av vg og dagblad og skrive om dette. Det samme mener jeg om Sophie Elise. Syns ikke media skal gi henne særlig mer oppmerksomhet. Når skroller gjennom vg eller dagblad så får du med deg mer enn nok bare av å se overskriften. Jeg gidder aldri å lese artikkelen. Personlig syns jeg dette blir blåst opp veldig. Det lukter oppmerksomhetssyk lang vei. Hun trenger vel ikke være hellig for meg fordi jeg er enig med henne vel? Som jeg har nevnt flere ganger her, så har jeg nøyaktig samme tankegang som henne om dette, og er midt i den samme prosessen, og deler like åpent. Selvsagt reagerer jeg da når ignorante folk snakker som om det både Stina og jeg selv gjør. Eneste forskjellen er at hun har flere følgere. Jeg ville reagert likt om jeg ikke hadde fulgt henne engang, fordi når du uttaler deg på den måten du gjør, kunne det like gjerne vært meg du snakket om - og jeg angrer ikke et sekund på å ha delt fra positiv test, selv om jeg har mistet igjen. Det har utelukkende vært positivt, så selvsagt reagerer jeg når du snakker som om man er dum når man gjør det fordi det blir en påkjenning - kan du ikke bare stole på oss som gjør det og som sier selv at det ikke er en ekstra påkjenning? Det blir så utrolig tåpelig at du skal sitte der og uttale deg om hvordan en opplevelse du ikke selv har opplevd, føles for andre. 2 1 1
Sannhetsøkende Skrevet 6. februar 2024 #1612 Skrevet 6. februar 2024 MariaIsabel skrev (23 minutter siden): Hun trenger vel ikke være hellig for meg fordi jeg er enig med henne vel? Som jeg har nevnt flere ganger her, så har jeg nøyaktig samme tankegang som henne om dette, og er midt i den samme prosessen, og deler like åpent. Selvsagt reagerer jeg da når ignorante folk snakker som om det både Stina og jeg selv gjør. Eneste forskjellen er at hun har flere følgere. Jeg ville reagert likt om jeg ikke hadde fulgt henne engang, fordi når du uttaler deg på den måten du gjør, kunne det like gjerne vært meg du snakket om - og jeg angrer ikke et sekund på å ha delt fra positiv test, selv om jeg har mistet igjen. Det har utelukkende vært positivt, så selvsagt reagerer jeg når du snakker som om man er dum når man gjør det fordi det blir en påkjenning - kan du ikke bare stole på oss som gjør det og som sier selv at det ikke er en ekstra påkjenning? Det blir så utrolig tåpelig at du skal sitte der og uttale deg om hvordan en opplevelse du ikke selv har opplevd, føles for andre. Vel, du må faktisk tåle. Ja nå sier jeg tåle. At ikke alle er enig med deg. Og du er ganske ignorant selv som mener kun du har lov til å ytre din mening da du gjør det samme. Det jeg syns er veldig tullete er at det kommer i media. Hadde du følt alle de tankene som leste den overskriften så hadde du vel dødd. For tro meg. De fleste kunne ikke gitt mer blaffen. Alt de ser er unge kvinner som søker oppmerksomhet. 5 3
MariaIsabel Skrevet 6. februar 2024 #1613 Skrevet 6. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (7 minutter siden): Vel, du må faktisk tåle. Ja nå sier jeg tåle. At ikke alle er enig med deg. Og du er ganske ignorant selv som mener kun du har lov til å ytre din mening da du gjør det samme. Det jeg syns er veldig tullete er at det kommer i media. Hadde du følt alle de tankene som leste den overskriften så hadde du vel dødd. For tro meg. De fleste kunne ikke gitt mer blaffen. Alt de ser er unge kvinner som søker oppmerksomhet. Jeg tåler at ikke alle er enig med meg, og det må forresten du også. Det jeg reagerer på er at du sier det aldri er lurt å fortelle så tidlig og at det er en ekstra påkjenning - til tross for at vi som faktisk kan uttale oss om det sier du tar feil. Din påstand handler altså om hvordan noe oppleves for blant annet meg og Stina - så akkurat det handler faktisk ikke om meninger eller å være enige. Du tar direkte feil, og jeg har mer rett til å uttale meg om det enn deg, for det handler om hvordan det oppleves for folk som gjør det, og jeg er en av dem. 2
Sannhetsøkende Skrevet 6. februar 2024 #1614 Skrevet 6. februar 2024 MariaIsabel skrev (2 minutter siden): Jeg tåler at ikke alle er enig med meg, og det må forresten du også. Det jeg reagerer på er at du sier det aldri er lurt å fortelle så tidlig og at det er en ekstra påkjenning - til tross for at vi som faktisk kan uttale oss om det sier du tar feil. Din påstand handler altså om hvordan noe oppleves for blant annet meg og Stina - så akkurat det handler faktisk ikke om meninger eller å være enige. Du tar direkte feil, og jeg har mer rett til å uttale meg om det enn deg, for det handler om hvordan det oppleves for folk som gjør det, og jeg er en av dem. Jeg tåler at du har dine meninger. Jeg har skrevet et par ganger at folk gjør som de vil, selv om jeg ikke syns noe om det. Det jeg syns er helt feil er hvordan media blir brukt, eller bruker dette. Hva er du ikke vil forstå? Er det Stina selv som svarer tro? 5
MariaIsabel Skrevet 6. februar 2024 #1615 Skrevet 6. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden): Jeg tåler at du har dine meninger. Jeg har skrevet et par ganger at folk gjør som de vil, selv om jeg ikke syns noe om det. Det jeg syns er helt feil er hvordan media blir brukt, eller bruker dette. Hva er du ikke vil forstå? Er det Stina selv som svarer tro? Media publiserer det som gir klikk - slike artikler gir klikk. 🤷🏻♀️ Det ville ikke gitt klikk dersom folk ikke syntes det er interessant, og da ville de sluttet å skrive om det. Til og med jeg som er veldig langt under Stina i følgertall, har fått flere henvendelser fra media fordi jeg er så åpen om prosessen. Det var aldri mitt mål, men why not? Jeg ønsker at det skal bli mer fokus på åpenhet rundt slikt, og tydeligvis gidder folk å lese det. Nei, det er det ikke. Jeg gidder ikke legge ut her hvem jeg er, men om du ønsker å vite det eller ikke tar mitt ord for at jeg ikke er Stina, kan jeg sende det på melding.
Klink Skrevet 6. februar 2024 #1616 Skrevet 6. februar 2024 Om artikkelen på Dagbladet så står det faktisk at Stina ikke har kommentert noe mer til dem enn det hun har delt. 4
Bibbi_ Skrevet 6. februar 2024 #1617 Skrevet 6. februar 2024 Sannhetsøkende skrev (11 timer siden): Følger henne ikke. Men det er sykt når vg og Dagbladet skriver om det, så bare dager senere at de har mistet. Såååå viktig er ikke dette for alle der ute. Det er en besettelse. Nettopp, ikke en brøkdel av dette landet aner hvem hun er. Så at det er nyhetsstoff for VG, Dagbladet og SeogHør skjønner jeg ikke. At lokalavisa har behov for å skrive om det forstår jeg heller ikke. Spør 10 på gata om hvem hun er, tviler på om noen i det hele tatt vet. 6
Marihone Skrevet 6. februar 2024 #1618 Skrevet 6. februar 2024 @Sol Rampelyset : Vil dere rydde denne tråden for brukerdebatt? 2
Sannhetsøkende Skrevet 6. februar 2024 #1619 Skrevet 6. februar 2024 MariaIsabel skrev (6 timer siden): Media publiserer det som gir klikk - slike artikler gir klikk. 🤷🏻♀️ Det ville ikke gitt klikk dersom folk ikke syntes det er interessant, og da ville de sluttet å skrive om det. Til og med jeg som er veldig langt under Stina i følgertall, har fått flere henvendelser fra media fordi jeg er så åpen om prosessen. Det var aldri mitt mål, men why not? Jeg ønsker at det skal bli mer fokus på åpenhet rundt slikt, og tydeligvis gidder folk å lese det. Nei, det er det ikke. Jeg gidder ikke legge ut her hvem jeg er, men om du ønsker å vite det eller ikke tar mitt ord for at jeg ikke er Stina, kan jeg sende det på melding. De fleste er ikke så interessert i bloggere. De fleste er lei av dem. Og det blir litt for mye når en blogger annonserer graviditet det ene øyeblikket for så bare dager etterpå fortelle at det ikke ble noe. Det er faktisk ikke noe media bør bruke for ofte. Og nei, det handlet ikke om tabu. Men at det ser veldig ut som enkelte søker oppmerksomhet. Og dette var veldig tidlig. Hvis dette skjer flere ganger, så tror jeg de fleste syns det er på tide å vente litt til neste gang man annonserer neste graviditet. Er mange før Stina som har vært åpen om dette. Stina er ikke først ute. Men det er måte på. Det appellerer kanskje mer til kvinner i samme situasjon, men dere følger henne. De fleste i Norge er lei bloggere og deres privatliv i media. Sende meg melding? Hva skulle det stått på den meldingen da? Bibbi_ skrev (1 time siden): Nettopp, ikke en brøkdel av dette landet aner hvem hun er. Så at det er nyhetsstoff for VG, Dagbladet og SeogHør skjønner jeg ikke. At lokalavisa har behov for å skrive om det forstår jeg heller ikke. Spør 10 på gata om hvem hun er, tviler på om noen i det hele tatt vet. Nettopp. Skjønner ikke hvorfor flere her blir så såre av å høre dette. Som de tar det personlig. De fleste er lei bloggere og deres privatliv. Å få det trøkka opp i trynet gjennom aviser er unødvendig. De som følger bloggen velger det i det minste selv. 5 1
MariaIsabel Skrevet 6. februar 2024 #1620 Skrevet 6. februar 2024 (endret) Sannhetsøkende skrev (12 minutter siden): De fleste er ikke så interessert i bloggere. De fleste er lei av dem. Og det blir litt for mye når en blogger annonserer graviditet det ene øyeblikket for så bare dager etterpå fortelle at det ikke ble noe. Det er faktisk ikke noe media bør bruke for ofte. Og nei, det handlet ikke om tabu. Men at det ser veldig ut som enkelte søker oppmerksomhet. Og dette var veldig tidlig. Hvis dette skjer flere ganger, så tror jeg de fleste syns det er på tide å vente litt til neste gang man annonserer neste graviditet. Er mange før Stina som har vært åpen om dette. Stina er ikke først ute. Men det er måte på. Det appellerer kanskje mer til kvinner i samme situasjon, men dere følger henne. De fleste i Norge er lei bloggere og deres privatliv i media. Sende meg melding? Hva skulle det stått på den meldingen da? Nettopp. Skjønner ikke hvorfor flere her blir så såre av å høre dette. Som de tar det personlig. De fleste er lei bloggere og deres privatliv. Å få det trøkka opp i trynet gjennom aviser er unødvendig. De som følger bloggen velger det i det minste selv. Hvem jeg er, hvis du ikke tror på at jeg ikke er Stina. Jeg formidlet da det ganske tydelig da jeg skrev: "Jeg gidder ikke legge ut her hvem jeg er, men om du ønsker å vite det eller ikke tar mitt ord for at jeg ikke er Stina, kan jeg sende det på melding." Må forresten si jeg synes det er ganske komisk at du marer i vei om hvor uinteressant bloggere er og hvor grusomt det er å få det trykt opp i trynet (selv om det selvsagt bare er å skrolle videre), samtidig som du åpenbart bruker tid på både å lese om dem, følge dem og skrive om dem. 🫠 Endret 6. februar 2024 av MariaIsabel 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå