Palmemor Skrevet 15 timer siden #16121 Del Skrevet 15 timer siden oss-to skrev (1 time siden): Ja, det er mykje stygt.... Her i første innlegget pressenterar du ein sannheit som slettes ikkje treng være sann. Ein sannhet du ikkje kan konkludere med etter det som er lagt ut .Vi veit ho prioriterte søvn, vi veit/det vart sagt ho introduserte flaske på sjukehuset. Så ja, det Kan føre til sugeforvirring men det treng ikkje være det...... Det er mange andre variablar som også kan gi amme/die problematikk. På gennerelt grunnlag kan nevnast oppererte bryst, stress hos mor, tungeband, låsning, sansevanskar hos mor, sansevanskar hos barn ,feil sugetak lista er endå lenger. Det er sjeldan ting er svart kvitt!. Og hun har i tillegg sagt at de har sjekket alt og ingenting er galt… deriblant f.eks. stramt tungebånd. Som han ikke har. Du kan forsvare hu så mye du orker, men fakta er at de lager sin egen storm og klager når det regner 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline5 Skrevet 15 timer siden #16122 Del Skrevet 15 timer siden oss-to skrev (6 minutter siden): Det blir ikkje meire rett ,å etablere ei sannheit, med denne oppramsinga desverre. Hvis du mener moralsk rett, å sitte og diskutere side opp og side ned, så er jeg enig. Hvis du mener rett som i sannheten, så er det Stinas egne ord som er mest riktig. Alle sånne "Hun ordla seg nok litt uheldig...hun mente det nok ikke sånn"-kommentarer er bare spekulasjoner 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 15 timer siden #16123 Del Skrevet 15 timer siden Palmemor skrev (Akkurat nå): Og hun har i tillegg sagt at de har sjekket alt og ingenting er galt… deriblant f.eks. stramt tungebånd. Som han ikke har. Du kan forsvare hu så mye du orker, men fakta er at de lager sin egen storm og klager når det regner Ja, og her skal sønnen på 4 oppererast i mai. Han hadde ikkje stramt tungeband i følge legen. Men no viser det seg at det har han. Berettiga Storm må dei gjerne få PelleK lo når han såg oppslaget, nett som å høre Stina sa han. Han skjønner hennar måte å ordlegge seg. Som sagt dette er eit diskusjonsforum og det er ikkje svart kvitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepped Skrevet 14 timer siden #16124 Del Skrevet 14 timer siden oss-to skrev (1 time siden): No veit vi ikkje om influensaren har gptt til media? Mest truleg har vel media plukka saken opp frå snappen hennar. Min kritikk går på at ein ser ein liten bit og lagar ein fasit, utan forbehold. Når det gjeld media er det ikkje alltid ein sjølv som for bestemme vinklinga. Men ja det er rart. Det er rart ein kan sitte på forum å dømme ei nybakt mor nord og ned. Det er rart og trist om ein som nybakt mor føler ein må lyge for å framstå bedre en en er. Og det er rart og tragisk at so mange kan vite og lage seg meiningar om ein baby. Det kan hende de plukket det opp, men hun valgte jo å stille i intervju om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline5 Skrevet 14 timer siden #16125 Del Skrevet 14 timer siden oss-to skrev (7 minutter siden): Ja, og her skal sønnen på 4 oppererast i mai. Han hadde ikkje stramt tungeband i følge legen. Men no viser det seg at det har han. Berettiga Storm må dei gjerne få PelleK lo når han såg oppslaget, nett som å høre Stina sa han. Han skjønner hennar måte å ordlegge seg. Som sagt dette er eit diskusjonsforum og det er ikkje svart kvitt. Problemet er bare at hun shamer barnet sitt foran 160000 følgere, og veeeldig mange av dem skjønner kanskje ikke hennes måte å ordlegge seg på? Hun har selv ansvaret for hvordan hun vil fremstille seg selv. Jeg kan selv bli litt oppgitt over guttene mine til tider, men aldri i verden om jeg hadde lagt det ut på Facebook til mine 2-3 hundre "venner" 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14 timer siden #16126 Del Skrevet 14 timer siden Pigaloppa skrev (2 timer siden): Så du mener at hun ikke ble utsatt for vold? At det er greit at man slår og skader noen som bruker ord man ikke liker? Skjønner ikke helt hva du mener med å bruke den hendelsen for å få frem at du har sluttet å forsvare Stina. Uansett forhistorie så vil jeg påstå at når man blir slått av et annet menneske er det en voldshandling, og vold er ikke greit uansett. Vis meg hvor jeg skriver at jeg ikke tror hun ble slått. En voldshandling var det, men ikke pr definisjon blind vold. Grunnen til at jeg trakk frem den hendelsen er at den vekket meg vedrørende Stinas hang til ekstreme(!) overdrivelser når hun beskriver hendelser som har skjedd henne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 14 timer siden #16127 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Oline5 skrev (10 minutter siden): Problemet er bare at hun shamer barnet sitt foran 160000 følgere, og veeeldig mange av dem skjønner kanskje ikke hennes måte å ordlegge seg på? Hun har selv ansvaret for hvordan hun vil fremstille seg selv. Jeg kan selv bli litt oppgitt over guttene mine til tider, men aldri i verden om jeg hadde lagt det ut på Facebook til mine 2-3 hundre "venner" Heilt einig i siste avsnitt. Sjølv har/brukar vi tryne i dialekta. Eg hadde aldri sjølv ville ha stått framfor kamera. Aldri i livet om eg ville ha lagt ut om Barna mine. Og klart ho har eit ansvar for korleis ho framstill seg sjølv. Og barnet skulle aldri vært eksponert verken ved bilde eller prat. Samtidig har vi som kommenterar også ansvar. Det er ikkje slik at 1 feil + 1 feil = rett. Vi må alle passe ordvalget vårt. Endret 14 timer siden av oss-to Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline5 Skrevet 14 timer siden #16128 Del Skrevet 14 timer siden oss-to skrev (8 minutter siden): Heilt einig i siste avsnitt. Sjølv har/brukar vi tryne i dialekta. Eg hadde aldri sjølv ville ha stått framfor kamera. Aldri i livet om eg ville ha lagt ut om Barna mine. Og klart ho har eit ansvar for korleis ho framstill seg sjølv. Og barnet skulle aldri vært eksponert verken ved bilde eller prat. Samtidig har vi som kommenterar også ansvar. Det er ikkje slik at 1 feil + 1 feil = rett. Vi må alle passe ordvalget vårt. Jeg er enig i at vi også har et ansvar for ordvalget vårt, men synes egentlig at de fleste diskuterer ganske så edruelig her. Jeg har lyst å snu litt om på hva du sier, for det er heller ikke slik at 1 feil + 1 feil fra brukerne her = at alle er ute etter å ta Stina til enhver tid. Husk at for hver snap hun legger ut, så tjener hun penger. Contentet velger hun selv, ingen tvinger henne til å dele om baby. Vi har ikke oppsøkt henne på døra for å høre hvordan ståa er, for så å sladre om det her... Hun velger, hver eneste dag, å utlevere baby for penger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 14 timer siden #16129 Del Skrevet 14 timer siden Oline5 skrev (Akkurat nå): Jeg er enig i at vi også har et ansvar for ordvalget vårt, men synes egentlig at de fleste diskuterer ganske så edruelig her. Jeg har lyst å snu litt om på hva du sier, for det er heller ikke slik at 1 feil + 1 feil fra brukerne her = at alle er ute etter å ta Stina til enhver tid. Husk at for hver snap hun legger ut, så tjener hun penger. Contentet velger hun selv, ingen tvinger henne til å dele om baby. Vi har ikke oppsøkt henne på døra for å høre hvordan ståa er, for så å sladre om det her... Hun velger, hver eneste dag, å utlevere baby for penger. Min 1 + 1 var meint i forhold til barnet. 1.At ho skriv pratar om han er feil.At ikkje alle influensarar går i seg sjølv på dette punktet. Det burde etter mi meining vore forbutt ved lov. 1.Men og At han/hennar handtering blir skrevet om her er feil. Når det gjeld influensaren.Mykje av kritikken her er berettiga. Mykje er flisserspikkeri for å skape diskusjonar og noko er etter mi meining direkte ubehaglege kommentarar. Men det må eg jo ta på mi kappe då eg ikkje er vand med eit slikt språk/tilnærming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13 timer siden #16130 Del Skrevet 13 timer siden Oline5 skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det hele tiden legges opp til brukerdebatt her. Skal man utelukkende forholde seg til det Stina sier, så er det jo Palmemor som er på rett spor her. Det ble introdusert flaske på sykehuset. Stina sov gjennom nettene i starten. Baby var på nattlige konserter med PF på det lydtette studioet. Baby gadd ikke "drikke av henne" hvis han hadde våknet opp for mye. Baby må underholdes med leker i "trynet". Ingenting er galt med pupper eller produksjon, han bare "gidder ikke". Det er godt mulig at opererte bryst (det tror jeg), stress, tungebånd låsning, sugetak og alt det der er problemet...men i følge Stina selv er det baby som er problemet. Vi vil jo gjerne tro det beste om folk, så da satser vi på at hun uttrykker seg litt uheldig...men da gjetter vi jo egentlig? Skal vi gå ut ifra hva Stina sier, så har Palmemor mest rett her. Enkelte inne her tyr fort til brukerdebatt. Har prøvd å rapportere, men ser ut som det får stå. Vil også tro at babyen kjenner på stress og en mor som egentlig ikke har tid eller gidd til han. Kan jo gjøre så babyen ikke får roa på seg til å die. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 11 timer siden #16131 Del Skrevet 11 timer siden Lurer på når "fruen" avrimet fryseren sist... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet 10 timer siden #16132 Del Skrevet 10 timer siden Guido skrev (1 time siden): Lurer på når "fruen" avrimet fryseren sist... Jeg tipper aldri 🤷🏼♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LN82 Skrevet 5 timer siden #16133 Del Skrevet 5 timer siden Er det bare meg eller er det flere som blir gal av at hun står å gjør seg til og fikler med håret KONSTANT?!? Har ikke klart å se på det hun legger ut siste tiden fordi det er så slitsomt. Voksne dama med filter på hver snap og står og gjør seg til stivsminket og fikler med håret hele tiden. Virker som det er det viktigste for henne i hverdagen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 4 timer siden #16134 Del Skrevet 4 timer siden LN82 skrev (25 minutter siden): Er det bare meg eller er det flere som blir gal av at hun står å gjør seg til og fikler med håret KONSTANT?!? Har ikke klart å se på det hun legger ut siste tiden fordi det er så slitsomt. Voksne dama med filter på hver snap og står og gjør seg til stivsminket og fikler med håret hele tiden. Virker som det er det viktigste for henne i hverdagen Jepp, spesielt når hun lager mat. Håret og den dårlige hygien i huset, virker som det aldri vaskes. Hadde ikke spist noe laget av henne nei 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 2 timer siden #16135 Del Skrevet 2 timer siden Og ikke minst at hun nok en gang bryter vegtrafikkloven, denne gangen med barnet sitt i baksetet, for å snappe. Helt surrealistisk at alt annet i verden er så viktig at hun ofrer sikkerheten til alle rundt i trafikken, til og med sitt eget barn for å snappe. Lurer på om hvordan hun hadde respondert på 48 t uten selvdigge speil, kakle rundstykker, dahliah eller «self love». Absolutt ingen ting. Hun har svært lav påvirkningskraft slik hun holder på nå. Kun «ekstreme» turer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå