Palmemor Skrevet 25. april 2025 #16101 Skrevet 25. april 2025 HAHAHAHA! Så gjennom dagens snap nå. Etter å ha rista hele håret utover kjøkkenbenken sier hun «ja, nå må jeg bare vaske henda igjen før jeg begynner med maten» før hun klæsjer fingre og alt oppi håret OG rister det på plass oppi eggerøre😅😅 Konsekvent er a hvertfall ikke 21 2
Zenhouse Skrevet 25. april 2025 #16102 Skrevet 25. april 2025 oss-to skrev (2 timer siden): Ondskapsfull er kanskje ikkje riktig ord. Men at ein låser seg til ein sannheit viser at det manglar på fleksibilitet og rausheit. I mitt innlegg er det kommentarar eg kommenterar, og ikkje personar/deg som person. Det er ikkje ærligheit men ditt syn du pressenterar, det er det stor forskjell på. Men følger du Stina selv? Siden du stort sett gir Stina «the benefit of the doubt», må det jo være fordi du gjør opp din egen mening av det hun sier og viser følgerne sine. Ellers gir det ikke mening å stadig vise til at det kan være andre sider av Stina som du da mener de fleste ( i tråden her) ikke ser. Jeg synes det er synd at kritikken hun får nå i stor grad involverer baby, men det utgjør jo store deler av innholdet hennes nå, så da blir det slik. Men det det reageres mest på er jo hennes overdrevne fremstilling av alt mulig, som hun har gjort i årevis på bloggen også. Mens jeg er i gang her nå vil jeg ta et eksempel som ikke handler om baby, men om henne selv. Nemlig en av nakkeskadene hennes. Jeg var tidligere inne her og forsvarte henne relativt hyppig, og påpekte når jeg mente andre kom med direkte fakta feil. Rett skulle være rett hvertfall. En gang var jeg ganske bastant på at blind vold var det hvertfall ikke tvil om at hun hadde blitt utsatt for, med medfølgende skade. Så leste jeg blogginnlegget om det igjen, helt tilfeldig. Og jeg forstår ikke helt hvilke briller jeg hadde på meg da jeg leste det for noen år siden. Og fleksibilitet og raushet, det får hun ikke av meg lenger. Hun ble nok slått, og det må ha vært fælt og og vondt. Men blind vold? Hun fikk spalteplass i landsdekkende aviser der hun fortalte om en mann som helt uprovosert slo henne slik at «siste i ørene, hun hørte det knaste, hun så stjerner og fikk ekstreme smerter». I sitt eget blogginnlegg skriver hun det samme, men også noe avisene ikke fikk med seg, at etter han ba henne holde styr på hunden sin, så kalte hun ham en gretten gammel gubbe og ba ham gå sin vei. Det er også bilde av henne stående i samtale med politiet etter hendelsene, godt gjort med «ekstreme smerter, stjerner og susing og knast kjeve». Sånn- dette ble mye, men måtte få det ut, og beklage for mine tidligere forsvars-innlegg for Stina. Jeg tviler ikke på at hun sliter med ting, sikkert mye vi ikke vet, jeg tror hun på mange måter gjør sitt beste for å finne rollen sin som mamma, men noen ganger er en spade en spade og den Stina som viser at kloden dreier seg stort sett rundt henne, den er er ikke helt feil altså. Men når det er sagt, så oppfordrer jeg til å ikke gi henne klikk og inntekt om man misliker innholdet hennes. Det er eneste virkemiddel man har til å få henne til å endre eller tenke over eget innhold. https://stina.blogg.no/slatt-av-fremmed-mann-endte-pa-sykehuset.html 8 6
oss-to Skrevet 25. april 2025 #16103 Skrevet 25. april 2025 (endret) Zenhouse skrev (3 timer siden): Men følger du Stina selv? Siden du stort sett gir Stina «the benefit of the doubt», må det jo være fordi du gjør opp din egen mening av det hun sier og viser følgerne sine. Ellers gir det ikke mening å stadig vise til at det kan være andre sider av Stina som du da mener de fleste ( i tråden her) ikke ser. Jeg synes det er synd at kritikken hun får nå i stor grad involverer baby, men det utgjør jo store deler av innholdet hennes nå, så da blir det slik. Men det det reageres mest på er jo hennes overdrevne fremstilling av alt mulig, som hun har gjort i årevis på bloggen også. Mens jeg er i gang her nå vil jeg ta et eksempel som ikke handler om baby, men om henne selv. Nemlig en av nakkeskadene hennes. Jeg var tidligere inne her og forsvarte henne relativt hyppig, og påpekte når jeg mente andre kom med direkte fakta feil. Rett skulle være rett hvertfall. En gang var jeg ganske bastant på at blind vold var det hvertfall ikke tvil om at hun hadde blitt utsatt for, med medfølgende skade. Så leste jeg blogginnlegget om det igjen, helt tilfeldig. Og jeg forstår ikke helt hvilke briller jeg hadde på meg da jeg leste det for noen år siden. Og fleksibilitet og raushet, det får hun ikke av meg lenger. Hun ble nok slått, og det må ha vært fælt og og vondt. Men blind vold? Hun fikk spalteplass i landsdekkende aviser der hun fortalte om en mann som helt uprovosert slo henne slik at «siste i ørene, hun hørte det knaste, hun så stjerner og fikk ekstreme smerter». I sitt eget blogginnlegg skriver hun det samme, men også noe avisene ikke fikk med seg, at etter han ba henne holde styr på hunden sin, så kalte hun ham en gretten gammel gubbe og ba ham gå sin vei. Det er også bilde av henne stående i samtale med politiet etter hendelsene, godt gjort med «ekstreme smerter, stjerner og susing og knast kjeve». Sånn- dette ble mye, men måtte få det ut, og beklage for mine tidligere forsvars-innlegg for Stina. Jeg tviler ikke på at hun sliter med ting, sikkert mye vi ikke vet, jeg tror hun på mange måter gjør sitt beste for å finne rollen sin som mamma, men noen ganger er en spade en spade og den Stina som viser at kloden dreier seg stort sett rundt henne, den er er ikke helt feil altså. Men når det er sagt, så oppfordrer jeg til å ikke gi henne klikk og inntekt om man misliker innholdet hennes. Det er eneste virkemiddel man har til å få henne til å endre eller tenke over eget innhold. https://stina.blogg.no/slatt-av-fremmed-mann-endte-pa-sykehuset.html Eg følger ikkje influensaren slavisk men klikkar inn då og då. Klart vi alle gjer oss opp meiningar. Eg følger mannen hennar og vart fasinert over den massive kritikken ein gav her. Eg har innteresse av Neurodivergent , sansevansker og hjerneforskning. Retten til å være den ein er og eit rausare samfunn. Fra min første tråd her vart eg kalla for "heiagjeng". Det var aldri i mine tankar.Eg hatar urettferdigheit. Og ein er ikkje heia gjeng sjølv om ein ikkje deltek i hylekoret.Eg meiner debatten kan være meir nyansert ,og på eit nivå der ein respekterer kvarandre utan å sette kvarandre i bås. På generelt grunnlag synast eg lite om influensarar som yrke. Og influensaren skårar på alle dei negative sidene, men den debatten ser eg det er mange som tek seg av her. Utanom Utlevering av barn ,den burde fleire heve seg på. Det er forkasteleg, ho skulle aldri vist han med klistermerke eller utlevert han med snakk. På samme måte meinar eg vi/kvinneguiden aldri skulle diskutert han eller amming eller noko , vi også er med å krenkar hass privatliv. Endret 25. april 2025 av oss-to 4 2
Marlenene Skrevet 25. april 2025 #16104 Skrevet 25. april 2025 Klink skrev (1 time siden): Er det ingen andre som kunne sagt jeg har en kvise midt i tryne, eller han slo meg midt i trynet eller jeg tryna foreksempel? Dette mener jeg blir bare tullekritikk. Jo JEG kan si det om MEG SELV. Men jeg sier ikke "barnet mitt slo det andre barnet midt i tryne" eller "trynet hans". 3
Klink Skrevet 25. april 2025 #16105 Skrevet 25. april 2025 Marlenene skrev (1 minutt siden): Jo JEG kan si det om MEG SELV. Men jeg sier ikke "barnet mitt slo det andre barnet midt i tryne" eller "trynet hans". Å det er det flere som sier her. Jeg kunne også sagt det litt avhengig av hvem jeg snakker med. 2
Zenhouse Skrevet 25. april 2025 #16106 Skrevet 25. april 2025 oss-to skrev (1 time siden): Eg følger ikkje influensaren slavisk men klikkar inn då og då. Klart vi alle gjer oss opp meiningar. Eg følger mannen hennar og vart fasinert over den massive kritikken ein gav her. Eg har innteresse av Neurodivergent , sansevansker og hjerneforskning. Retten til å være den ein er og eit rausare samfunn. Fra min første tråd her vart eg kalla for "heiagjeng". Det var aldri i mine tankar.Eg hatar urettferdigheit. Og ein er ikkje heia gjeng sjølv om ein ikkje deltek i hylekoret.Eg meiner debatten kan være meir nyansert ,og på eit nivå der ein respekterer kvarandre utan å sette kvarandre i bås. På generelt grunnlag synast eg lite om influensarar som yrke. Og influensaren skårar på alle dei negative sidene, men den debatten ser eg det er mange som tek seg av her. Utanom Utlevering av barn ,den burde fleire heve seg på. Det er forkasteleg, ho skulle aldri vist han med klistermerke eller utlevert han med snakk. På samme måte meinar eg vi/kvinneguiden aldri skulle diskutert han eller amming eller noko , vi også er med å krenkar hass privatliv. Så da reagerer du mer på AT baby vises i det hele tatt, enn hvordan han snakkes til eller om på snap, med andre ord? Hvis jeg forstår deg riktig. Ser jo den i såfall. Høna kommer før egget på en måte. Ang PF så heier jeg absolutt også på retten til å være den man er, jeg synes han får mye stygt for tiden, ofte om klesstil eller hår. Det er så unødvendig. Fulgte ham før, men så skjedde det en endring hos han i negativ retning synes jeg ,men det gjelder de fleste influencere etter snap begynte å betale dem mye. De fyller på med tett innhold, ofte bastant (feil) info og gjentagelser. De beste å følge er dem som ikke har fått reklame enda. De jobber hardere med å levere på innhold. 3
oss-to Skrevet 25. april 2025 #16107 Skrevet 25. april 2025 (endret) Zenhouse skrev (35 minutter siden): Så da reagerer du mer på AT baby vises i det hele tatt, enn hvordan han snakkes til eller om på snap, med andre ord? Hvis jeg forstår deg riktig. Ser jo den i såfall. Høna kommer før egget på en måte. Ang PF så heier jeg absolutt også på retten til å være den man er, jeg synes han får mye stygt for tiden, ofte om klesstil eller hår. Det er så unødvendig. Fulgte ham før, men så skjedde det en endring hos han i negativ retning synes jeg ,men det gjelder de fleste influencere etter snap begynte å betale dem mye. De fyller på med tett innhold, ofte bastant (feil) info og gjentagelser. De beste å følge er dem som ikke har fått reklame enda. De jobber hardere med å levere på innhold. Eg ynskjer ikkje ha noko meining om korleis influensaren agerer med sitt barn. Men ja ,eg reagerar meir på at han blir vist ,en det eg har sett. Det som er med for eksempel når influensaren seier frimodig at ho ikkje skal forandre livet sitt sjølv om ho får born så går ikkje det vekk sjølv om snappen er borte, sjølv om ho har forandra seg for barnet, fordi her blir det gjentatt. Dette med feks bruke tryne og andre ord er jo ein talemåte. Ønsker ikkje diskutere andre temaer som har blitt tatt opp ang influensaren og barnet anna en at eg stolar på dei søkjer hjelp og evt får hjelp av rette innstansar om det skal være behov. Å diskutere her har ingen hensikt i so måte. Ang retten til å være seg sjølv so gjeld den for alle, også influensaren, som feks smerteterskel, retten å være nybakt mor(selvfølgeleg so skulle det vore utenfor kamera). osb. Endret 25. april 2025 av oss-to Pressisering 3
Trulsa Skrevet 25. april 2025 #16108 Skrevet 25. april 2025 Palmemor skrev (9 timer siden): Jeg er ikke ondskapsfull fordi jeg er ærlig Man kan være ondskapsfull når man er ærlig og det er utrolig dårlig gjort. Alle bør tenke seg litt om når man skriver. Mye er stygt av det som blir skrevet på kg. 8 1
Palmemor Skrevet 26. april 2025 #16109 Skrevet 26. april 2025 Trulsa skrev (6 timer siden): Man kan være ondskapsfull når man er ærlig og det er utrolig dårlig gjort. Alle bør tenke seg litt om når man skriver. Mye er stygt av det som blir skrevet på kg. Ja mye er stygt. Men det er sannheten de selv presenterer. Jeg har aldri noensinne påberopt meg retten til å komme opp med fiktive «sannheter». Jeg forholder meg til det hun legger ut. Det er ganske stygt å kalle noen en gretten gammel gubbe og så sutre over at han lapper til deg og 6
Marlenene Skrevet 26. april 2025 #16110 Skrevet 26. april 2025 Klink skrev (12 timer siden): Å det er det flere som sier her. Jeg kunne også sagt det litt avhengig av hvem jeg snakker med. Ja og derfor mener jeg at det ikke er tullekritikk når det går hånd i hånd med hvordan hun omtaler barnet sitt generelt. Hadde det vært en glipp én gang, okey, men ikke når alt det andre kommer i tillegg.. 3
Vinnanna15 Skrevet 26. april 2025 #16111 Skrevet 26. april 2025 Palmemor skrev (14 timer siden): HAHAHAHA! Så gjennom dagens snap nå. Etter å ha rista hele håret utover kjøkkenbenken sier hun «ja, nå må jeg bare vaske henda igjen før jeg begynner med maten» før hun klæsjer fingre og alt oppi håret OG rister det på plass oppi eggerøre😅😅 Konsekvent er a hvertfall ikke Den plukkinga i håret er så uapetittelig når hun lager mat ass🤢😅 Lurer på hva som befinner seg i det håret hennes iløpet av en dag 😅 13 2
Pigaloppa Skrevet 26. april 2025 #16112 Skrevet 26. april 2025 Zenhouse skrev (16 timer siden): Men følger du Stina selv? Siden du stort sett gir Stina «the benefit of the doubt», må det jo være fordi du gjør opp din egen mening av det hun sier og viser følgerne sine. Ellers gir det ikke mening å stadig vise til at det kan være andre sider av Stina som du da mener de fleste ( i tråden her) ikke ser. Jeg synes det er synd at kritikken hun får nå i stor grad involverer baby, men det utgjør jo store deler av innholdet hennes nå, så da blir det slik. Men det det reageres mest på er jo hennes overdrevne fremstilling av alt mulig, som hun har gjort i årevis på bloggen også. Mens jeg er i gang her nå vil jeg ta et eksempel som ikke handler om baby, men om henne selv. Nemlig en av nakkeskadene hennes. Jeg var tidligere inne her og forsvarte henne relativt hyppig, og påpekte når jeg mente andre kom med direkte fakta feil. Rett skulle være rett hvertfall. En gang var jeg ganske bastant på at blind vold var det hvertfall ikke tvil om at hun hadde blitt utsatt for, med medfølgende skade. Så leste jeg blogginnlegget om det igjen, helt tilfeldig. Og jeg forstår ikke helt hvilke briller jeg hadde på meg da jeg leste det for noen år siden. Og fleksibilitet og raushet, det får hun ikke av meg lenger. Hun ble nok slått, og det må ha vært fælt og og vondt. Men blind vold? Hun fikk spalteplass i landsdekkende aviser der hun fortalte om en mann som helt uprovosert slo henne slik at «siste i ørene, hun hørte det knaste, hun så stjerner og fikk ekstreme smerter». I sitt eget blogginnlegg skriver hun det samme, men også noe avisene ikke fikk med seg, at etter han ba henne holde styr på hunden sin, så kalte hun ham en gretten gammel gubbe og ba ham gå sin vei. Det er også bilde av henne stående i samtale med politiet etter hendelsene, godt gjort med «ekstreme smerter, stjerner og susing og knast kjeve». Sånn- dette ble mye, men måtte få det ut, og beklage for mine tidligere forsvars-innlegg for Stina. Jeg tviler ikke på at hun sliter med ting, sikkert mye vi ikke vet, jeg tror hun på mange måter gjør sitt beste for å finne rollen sin som mamma, men noen ganger er en spade en spade og den Stina som viser at kloden dreier seg stort sett rundt henne, den er er ikke helt feil altså. Men når det er sagt, så oppfordrer jeg til å ikke gi henne klikk og inntekt om man misliker innholdet hennes. Det er eneste virkemiddel man har til å få henne til å endre eller tenke over eget innhold. https://stina.blogg.no/slatt-av-fremmed-mann-endte-pa-sykehuset.html Så du mener at hun ikke ble utsatt for vold? At det er greit at man slår og skader noen som bruker ord man ikke liker? Skjønner ikke helt hva du mener med å bruke den hendelsen for å få frem at du har sluttet å forsvare Stina. Uansett forhistorie så vil jeg påstå at når man blir slått av et annet menneske er det en voldshandling, og vold er ikke greit uansett. 2 4
Pigaloppa Skrevet 26. april 2025 #16113 Skrevet 26. april 2025 Palmemor skrev (4 timer siden): Ja mye er stygt. Men det er sannheten de selv presenterer. Jeg har aldri noensinne påberopt meg retten til å komme opp med fiktive «sannheter». Jeg forholder meg til det hun legger ut. Det er ganske stygt å kalle noen en gretten gammel gubbe og så sutre over at han lapper til deg og Så du mener at det er greit å slå noen? No forholder jeg meg til det du legger ut her 2 1
oss-to Skrevet 26. april 2025 #16114 Skrevet 26. april 2025 Palmemor skrev (22 timer siden): Ja, åpenbart Stina Bakken om ammeproblem: – Sårt og tabu "– Altså, jeg har ikke hatt en hel natts søvn siden jeg gikk høygravid. Jeg føler jeg må forklare og forsvare meg hele tiden." Joda, det har du. Rett etter fødsel faktisk. Ikke rart ungen ikke vil ha pupp Palmemor skrev (4 timer siden): Ja mye er stygt. Men det er sannheten de selv presenterer. Jeg har aldri noensinne påberopt meg retten til å komme opp med fiktive «sannheter». Jeg forholder meg til det hun legger ut. Det er ganske stygt å kalle noen en gretten gammel gubbe og så sutre over at han lapper til deg og Ja, det er mykje stygt.... Her i første innlegget pressenterar du ein sannheit som slettes ikkje treng være sann. Ein sannhet du ikkje kan konkludere med etter det som er lagt ut .Vi veit ho prioriterte søvn, vi veit/det vart sagt ho introduserte flaske på sjukehuset. Så ja, det Kan føre til sugeforvirring men det treng ikkje være det...... Det er mange andre variablar som også kan gi amme/die problematikk. På gennerelt grunnlag kan nevnast oppererte bryst, stress hos mor, tungeband, låsning, sansevanskar hos mor, sansevanskar hos barn ,feil sugetak lista er endå lenger. Det er sjeldan ting er svart kvitt!. 4
Nepped Skrevet 26. april 2025 #16115 Skrevet 26. april 2025 oss-to skrev (38 minutter siden): Ja, det er mykje stygt.... Her i første innlegget pressenterar du ein sannheit som slettes ikkje treng være sann. Ein sannhet du ikkje kan konkludere med etter det som er lagt ut .Vi veit ho prioriterte søvn, vi veit/det vart sagt ho introduserte flaske på sjukehuset. Så ja, det Kan føre til sugeforvirring men det treng ikkje være det...... Det er mange andre variablar som også kan gi amme/die problematikk. På gennerelt grunnlag kan nevnast oppererte bryst, stress hos mor, tungeband, låsning, sansevanskar hos mor, sansevanskar hos barn ,feil sugetak lista er endå lenger. Det er sjeldan ting er svart kvitt!. Enig i siste del av innlegget ditt. Ja, vi vet ikke alt. Men det er hun som har valgt å legge ut det hun har - som har vært mye og detaljert. Men, det er jo litt rart å nå gå tiil media å klage over det stikk motsatte av hva hun har klagd/skrytt/fortalt i 5 måneder? 2
Klink Skrevet 26. april 2025 #16116 Skrevet 26. april 2025 Pigaloppa skrev (1 time siden): Så du mener at hun ikke ble utsatt for vold? At det er greit at man slår og skader noen som bruker ord man ikke liker? Skjønner ikke helt hva du mener med å bruke den hendelsen for å få frem at du har sluttet å forsvare Stina. Uansett forhistorie så vil jeg påstå at når man blir slått av et annet menneske er det en voldshandling, og vold er ikke greit uansett. Enig, selv om hun har fortalt en mann at han er en gretten gammel mann så kan mannen stikke av. Ikke slå. Dette er ting man prøver man å lære barnehagebarn. Stina burde selvfølgelig ikke kalle opp noen som irettesetter henne heller, men så kommer det an på hvordan den irettesettelsen foregikk da? «Hei! Du kan du ta kontroll over hunden din , jeg liker ikke at den hopper på meg» eller «DU ta og kontroller den drittbikkja di da» 3
oss-to Skrevet 26. april 2025 #16117 Skrevet 26. april 2025 Nepped skrev (5 minutter siden): Enig i siste del av innlegget ditt. Ja, vi vet ikke alt. Men det er hun som har valgt å legge ut det hun har - som har vært mye og detaljert. Men, det er jo litt rart å nå gå tiil media å klage over det stikk motsatte av hva hun har klagd/skrytt/fortalt i 5 måneder? No veit vi ikkje om influensaren har gptt til media? Mest truleg har vel media plukka saken opp frå snappen hennar. Min kritikk går på at ein ser ein liten bit og lagar ein fasit, utan forbehold. Når det gjeld media er det ikkje alltid ein sjølv som for bestemme vinklinga. Men ja det er rart. Det er rart ein kan sitte på forum å dømme ei nybakt mor nord og ned. Det er rart og trist om ein som nybakt mor føler ein må lyge for å framstå bedre en en er. Og det er rart og tragisk at so mange kan vite og lage seg meiningar om ein baby.
MissCortado Skrevet 26. april 2025 #16118 Skrevet 26. april 2025 Pigaloppa skrev (1 time siden): Så du mener at det er greit å slå noen? No forholder jeg meg til det du legger ut her #stråmann
Oline5 Skrevet 26. april 2025 #16119 Skrevet 26. april 2025 oss-to skrev (1 time siden): Ja, det er mykje stygt.... Her i første innlegget pressenterar du ein sannheit som slettes ikkje treng være sann. Ein sannhet du ikkje kan konkludere med etter det som er lagt ut .Vi veit ho prioriterte søvn, vi veit/det vart sagt ho introduserte flaske på sjukehuset. Så ja, det Kan føre til sugeforvirring men det treng ikkje være det...... Det er mange andre variablar som også kan gi amme/die problematikk. På gennerelt grunnlag kan nevnast oppererte bryst, stress hos mor, tungeband, låsning, sansevanskar hos mor, sansevanskar hos barn ,feil sugetak lista er endå lenger. Det er sjeldan ting er svart kvitt!. Jeg skjønner ikke hvorfor det hele tiden legges opp til brukerdebatt her. Skal man utelukkende forholde seg til det Stina sier, så er det jo Palmemor som er på rett spor her. Det ble introdusert flaske på sykehuset. Stina sov gjennom nettene i starten. Baby var på nattlige konserter med PF på det lydtette studioet. Baby gadd ikke "drikke av henne" hvis han hadde våknet opp for mye. Baby må underholdes med leker i "trynet". Ingenting er galt med pupper eller produksjon, han bare "gidder ikke". Det er godt mulig at opererte bryst (det tror jeg), stress, tungebånd låsning, sugetak og alt det der er problemet...men i følge Stina selv er det baby som er problemet. Vi vil jo gjerne tro det beste om folk, så da satser vi på at hun uttrykker seg litt uheldig...men da gjetter vi jo egentlig? Skal vi gå ut ifra hva Stina sier, så har Palmemor mest rett her. 20 6
oss-to Skrevet 26. april 2025 #16120 Skrevet 26. april 2025 Oline5 skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det hele tiden legges opp til brukerdebatt her. Skal man utelukkende forholde seg til det Stina sier, så er det jo Palmemor som er på rett spor her. Det ble introdusert flaske på sykehuset. Stina sov gjennom nettene i starten. Baby var på nattlige konserter med PF på det lydtette studioet. Baby gadd ikke "drikke av henne" hvis han hadde våknet opp for mye. Baby må underholdes med leker i "trynet". Ingenting er galt med pupper eller produksjon, han bare "gidder ikke". Det er godt mulig at opererte bryst (det tror jeg), stress, tungebånd låsning, sugetak og alt det der er problemet...men i følge Stina selv er det baby som er problemet. Vi vil jo gjerne tro det beste om folk, så da satser vi på at hun uttrykker seg litt uheldig...men da gjetter vi jo egentlig? Skal vi gå ut ifra hva Stina sier, så har Palmemor mest rett her. Oline5 skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det hele tiden legges opp til brukerdebatt her. Skal man utelukkende forholde seg til det Stina sier, så er det jo Palmemor som er på rett spor her. Det ble introdusert flaske på sykehuset. Stina sov gjennom nettene i starten. Baby var på nattlige konserter med PF på det lydtette studioet. Baby gadd ikke "drikke av henne" hvis han hadde våknet opp for mye. Baby må underholdes med leker i "trynet". Ingenting er galt med pupper eller produksjon, han bare "gidder ikke". Det er godt mulig at opererte bryst (det tror jeg), stress, tungebånd låsning, sugetak og alt det der er problemet...men i følge Stina selv er det baby som er problemet. Vi vil jo gjerne tro det beste om folk, så da satser vi på at hun uttrykker seg litt uheldig...men da gjetter vi jo egentlig? Skal vi gå ut ifra hva Stina sier, så har Palmemor mest rett her. Det blir ikkje meire rett ,å etablere ei sannheit, med denne oppramsinga desverre. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå