Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (44 minutter siden):

Sånn at folk skal gidde å ta de på alle feil? Det er bare her vi driver med det. 

Man kan vel bygge seg opp på mye, deriblant også hat og spekulasjoner. Hvis man tilfeldigvis ser innom storyene til de begge blir det jo veldig rart når den ene sier en ting som ikke støttes opp av den andre, basert på hva de legger ut. Ikke at noen lider noen nød på akkurat de flaskene osv da, men det blir jo litt rart. 

Vet ikke helt om det var svar på spørsmålet her, hodet streiker litt for tiden 😅

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
vesp skrev (13 minutter siden):

Man kan vel bygge seg opp på mye, deriblant også hat og spekulasjoner. Hvis man tilfeldigvis ser innom storyene til de begge blir det jo veldig rart når den ene sier en ting som ikke støttes opp av den andre, basert på hva de legger ut. Ikke at noen lider noen nød på akkurat de flaskene osv da, men det blir jo litt rart. 

Vet ikke helt om det var svar på spørsmålet her, hodet streiker litt for tiden 😅

Jo jeg skjønner greia, men det blir liksom så dumt å gidde å ta dem på det. Det er dumt/unødvendig/ingen vits  å lyve om fra Stinas side, men å drive å ta henne på det blir like dumt. Det er lite interessant om den ungen får morsmelk, grøt,  erstatning, hvor mange flasker om dagen eller  om hun har ammet 3 eller 7 ganger. Og at hun gidder lyve om ammingen pga mammapoliti er bare trist. 
For all del hun tjener jo penger på at folk gidder bry seg med det, men. 

Endret av Klink
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (12 minutter siden):

Jo jeg skjønner greia, men det blir liksom så dumt å gidde å ta dem på det. Det er dumt/unødvendig/ingen vits  å lyve om fra Stinas side, men å drive å ta henne på det blir like dumt. Det er lite interessant om den ungen får morsmelk, grøt,  erstatning, hvor mange flasker om dagen eller  om hun har ammet 3 eller 7 ganger. Og at hun gidder lyve om ammingen pga mammapoliti er bare trist. 
For all del hun tjener jo penger på at folk gidder bry seg med det, men. 

Ja, jeg lurer bare på om hun lyver om det for å være «aktuell» og tjene penger på det. Syns forsåvidt det er greit å bli tatt i løgn da.. Men enig i at hun/de blir tatt på mye unødvendig.

Prøver for øvrig å ikke være en bidragsyter til lommeboka hos enkelte influensere, deriblant Stina. Syns hun tar litt for lett på rollen som influenser og offentlig person. 

Men ja, det er et giftig forum akkurat som jeg syns mye av influenserbransjen er giftig, og jeg selv deltar jo i det ved å titte innom og kommentere.. Sånn har det blitt 😅 

• Nyttig 4
Skrevet
Klink skrev (På 19.4.2025 den 15.41):

Noen ganger er det andre ting som tilsier at det ikke er helt rett fram. Sånn som utrykket «gidde» Hun sier jo mye annet feil også. Sjukt foreksempel,  selv om det kanskje ikke er så sjukt som hun skal ha det til. 

Det er greit å oppfatte ting annerledes enn meg. Jeg syns det er rart at man oppfatter ting så fryktelig negativt og jeg får følelsen av at det blir det fordi man har bestemt seg for å ikke like henne og å finne feil. 
Nå har riktig nok diskusjonen om utrykket «gidde» blitt til noe jeg ikke lenger kan argumentere for så beklager. Storyen er ikke ute lenger så jeg får ikke lenger forklart hva jeg mener. 

Og tilsvarende: kan det tenkes at du oppfatter det mye mer positivt fordi du har bestemt deg for å ta alt i aller beste mening og forsvare Stina for alt det er verdt?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Soro123 skrev (2 minutter siden):

Og tilsvarende: kan det tenkes at du oppfatter det mye mer positivt fordi du har bestemt deg for å ta alt i aller beste mening og forsvare Stina for alt det er verdt?

Kanskje svaret ligger midt i mellom da? 

Jeg er for øvrig uenig i at jeg forsvarer for alt det er verdt. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Da er du faktisk delulu du også for DET  gjør du!

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

Du svarer/motsier jo 99% av alle som komenterer her.. så jo, du er skikkelig investert i å forsvare henne. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
vesp skrev (2 timer siden):

Litt usikker faktisk. Ammehjelpen og Helsedirektoratet anbefaler å koke/sterilisere flasker brukt til mme hele den tiden det får mme. Det kommer jo stadig nye anbefalinger, så kan være disse ikke gjaldt for noen år siden. Sjansen for at barnet blir sykt pga flasker som ikke er steriliserte etter mme når det har nådd en viss alder er også liten, men den er der. Så er vel for å være på den helt sikre siden. 

Ja, da er det sikkert endret flere ganger. Oppvaskmaskin var nok fikk vi beskjed om 😅 Etter som sagt enten 4 eller 6 mnd. Mulig det var samme tid som de kunne drikke ukokt vann... det kan de sikkert ikke før de er 2 år nå 😅

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (17 minutter siden):

Jeg ser noen få ting du ikke forsvarer (som er så åpenbart at det ikke er vits i å forsvare), men ellers opplever jeg at du stort sett forsvarer alt Stina gjør og motsier alle som sier noe negativt om henne.

Men det kan jo være jeg som opplever feil.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
vesp skrev (1 time siden):

Ikke sant, mye endring på den tiden da. Overlever på det og si 🤭 Er jo stadig nye ting vi må passe oss for.. 

Ja, nå er det jo livsfarlig å leve og man kan dø av det aller meste. Begynner å bli litt sånn som i USA, det vi lo av for noen år siden, at de har advarsler på vaskemaskinen om at barna ikke skal puttes inni og sånne ting. 

Skrevet
chsa skrev (På 20.4.2025 den 16.14):

Vanskelig å velge ut ja... hvor mange bilder av kun kropp fikk vi? Skikkelig throwback for å se hvor mye hun har forandra seg på 15 år altså, bare lettkledde bilder 👍 skal vi se puppene som magisk som har forandra seg på eget vis da eller? Skjønner ikke denne dama. For et rart, ekkelt, trist, egoistisk syn.

Screenshot_20250420_161147_Snapchat.jpg

Det stemmer jo ikke, jeg såg på de bildene og det var absolutt ikke bare lettkledd bilder….. 

Det finnes massevis å kritisere influencere for, altså virkelig kritikkverdige ting- man trenger ikke finne opp ting for å kritisere …… 

• Liker 3
Skrevet
Vintermåne skrev (3 minutter siden):

Det stemmer jo ikke, jeg såg på de bildene og det var absolutt ikke bare lettkledd bilder….. 

Det finnes massevis å kritisere influencere for, altså virkelig kritikkverdige ting- man trenger ikke finne opp ting for å kritisere …… 

Tenkte det samme. Det var et par av mange som var lettkledd. 

• Liker 3
Skrevet

Hun sier støtt og stadig at " babyen tror han er en del av meg de første 6 mnd...."  jeg tror barnet vil komnectil å slite med å knytte seg til personer i fremtiden....det stor jo at babyer først og fremst skal ha EN omsorgsperson 1.året! 4 timer hver dag er ALT FOR mye! Virker som at babyen allerede er " skuffet" over moren...Han sitter liksom så lenge i ro i den vippestolen når hun filmer seg selv...barn i den alderen vil helst være i armene hele tiden....får skikkelig vondt av babyen....synes hun er veldig ego som må ha fritid!! Hun har da for pokker hatt kun seg selv i 31 år!!!! Føler at hun ikke takler helt det å være mor....tror nok hun sliter med nerver.....hun har jo hatt depresjoner før....synes alt dette er bare trist....

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg skjønner virkrlig ikke hvorfor de her får SÅ vanvittig mye kritikk (eller «kritikk» - for det er jo mest ufinheter, håp om at de ikke får til ting, lange avhandlinger om egen barneoppdragelse/husvasking/arbeidsmoral etc etc) 

ikke eksponerer de ungen sin

ikke lurer de folk 

ikke selger de «kurs» eller turer osv 

ikke henger de ut folk (som jeg har fått med meg) 

ikke driver de masse villedende reklame 

ikke «designer» de ræl for salg 

ikke promoterer de thinspo/slanke kosthold (hverfall ikke hun, har ikke fulgt så med på han, skjønner han har et sært kosthold?) 

Hva er egentlig greia? At de bor i et vanlig hus som tydeligvis trenger oppussing (i følge noen) at de ikke har det gullende rent, at de ikke har samme bad, at de ikke spise samme mat?? 
Jeg er helt enig i at det er latterlig villt at influencere tjener seg søkkrike på å stå å filme seg selv og bable i kamera…… men det er jo ikke unikt for henne? Jeg synes på en måte hun er mer «ekte» - hun er jo bare hent vanlig, driver med sine ting som hun liker- ikke driver hun å later som følgerne er verdens beste venner, ikke driver hun den der «bondinga» med påfølgende reklame …… 

Hva er egentlig problemet egentlig ?? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Vintermåne skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner virkrlig ikke hvorfor de her får SÅ vanvittig mye kritikk (eller «kritikk» - for det er jo mest ufinheter, håp om at de ikke får til ting, lange avhandlinger om egen barneoppdragelse/husvasking/arbeidsmoral etc etc) 

ikke lurer de folk 

ikke promoterer de thinspo/slanke kosthold (hverfall ikke hun, har ikke fulgt så med på han, skjønner han har et sært kosthold?) 

Hva er egentlig greia? At de bor i et vanlig hus som tydeligvis trenger oppussing (i følge noen) at de ikke har det gullende rent, at de ikke har samme bad, at de ikke spise samme mat?? 
Jeg er helt enig i at det er latterlig villt at influencere tjener seg søkkrike på å stå å filme seg selv og bable i kamera…… men det er jo ikke unikt for henne? Jeg synes på en måte hun er mer «ekte» - hun er jo bare hent vanlig, driver med sine ting som hun liker- ikke driver hun å later som følgerne er verdens beste venner, ikke driver hun den der «bondinga» med påfølgende reklame …… 

Den ungen er MYE eksponert! Ikke med bilder, men utrolig mye info.

• Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet
Vintermåne skrev (8 minutter siden):

ikke lurer de folk 

Bare at første punktet ditt er «ikke eksponerer de ungen» gjør at jeg ikke gidder (😆) å svare deg på resten for du har åpenbart ikke peiling 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet
Dojakitty skrev (11 timer siden):

Av respekt for jobber som sykepleiere,barnehageansatte,butikkarbeidere,ambulansepersonell etc etc kommer jeg aldri til å kalle dette for en jobb. Dere som gjør det får stå for det selv, men jeg har heldigvis litt mer mellom øra og skjønner at dette ikke kan kalles en jobb. Dere som mener det motsatte må jo versågod gjøre som dere vil! 

🙌🏼 dette

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Vintermåne skrev (1 time siden):

ikke lurer de folk 

Eksponerer ikke ungen sin??? Det er akkurat det de gjør 

• Liker 19
Skrevet (endret)
Orly skrev (15 minutter siden):

Eksponerer ikke ungen sin??? Det er akkurat det de gjør 

Men det er det eneste av noe betydning de to gjør galt. Og diskuteres i liten grad til fordel for å ta henne på at hun ammer mindre enn hun gjør. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Men det er det eneste av noe betydning de to gjør galt. 

I følge deg ja , det er lov å ha andre meninger enn dine 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...