Palmemor Skrevet 20. april 2025 #15841 Skrevet 20. april 2025 Klink skrev (38 minutter siden): Hun tar seg jo av ungen nå likevel og lager seg mat. Selvsagt. PF har vel hatt sine tilmålte timer og måtte jo ut å handle og få laget middag til henne. 3
Dojakitty Skrevet 20. april 2025 #15842 Skrevet 20. april 2025 Man kan si mye om disse to. Mye som man ikke bør si også, vær mot andre som man ønsker at de er mot deg osv osv osv osv! Og dere som hardnakket forsvarer som om livet deres sto i fare, det er også beundringsverdig på sin måte. Men. Det går ikke an å benekte fakta. Disse to burde overhodet ikke få ha sosiale media. De burde ikke få lov å spy ut det innholdet de gjør. Det er skadelig for sårbare seere (tenker da mest på hans usunne kroppsfokus), de gjør overhodet ikke hverandre en tjeneste sånn som de fremstiller hverandre i sine egne sosiale media, og det deles feilinformasjon over en lav sko på hennes sosiale media fordi hun ikke evner å skjønne at hun ikke sitter på all fakta i hele verden! For ikke å glemme at babyen eksponeres hver dag og det vises ofte at de ikke evner å kle på han skikkelig. Dette er ting som «rubs people the wrong way» og ting som er ganske alvorlige. Det er fakta, og blitt vist i kanalene opp til flere ganger. Så du/dere som hardnakket forsvarer fremstiller dere selv enda dårligere enn disse to gjør når dere ikke skjønner at dette faktisk er FAKTA! Å snakke dritt om pumping vs amming, hvordan hun ordlegger seg,eller hvor mange ganger hun handler i butikken på en uke er får være opp til hver og en, og kan være oppe til diskusjon hvor mye som helst. Men det som er fakta er faktisk fakta. Og om du syns det er greit å ha en lueløs og barføtt baby ute i begynnelsen å mars så er faktisk fakta det at dette IKKE ER ANBEFALT ELLER LURT! 22 5
Nussepus Skrevet 20. april 2025 #15843 Skrevet 20. april 2025 (endret) Klink skrev (1 time siden): Jeg har ikke sagt at det er positivt ment. Om pasientene dine sier det kan det bety at det er vondt å ta veneflon, jeg har ikke lyst til å ta antibiotika fordi jeg får elveblest av det eller jeg er redd for å få narkose. Det betyr ikke nødvendigvis «det orker jeg ikke». Med et normalt norsk ordforråd, så bruker man ikke gidder om dette heller da. Men hun har jo et elendig ordforråd. Endret 20. april 2025 av Nussepus La til et ord 14 5
Palmemor Skrevet 20. april 2025 #15844 Skrevet 20. april 2025 Nussepus skrev (7 minutter siden): Med et normalt norsk ordforråd, så bruker man ikke gidder om dette heller da. Men hun har jo et elendig ordforråd. Jeg forstår at å gå hjemme uten noe sosial input ikke gir mulighet for å utvide ordforrådet sitt, men får hun ikke nok kommentarer på dette til å ta det til seg? 7
Dojakitty Skrevet 20. april 2025 #15845 Skrevet 20. april 2025 Palmemor skrev (4 minutter siden): Jeg forstår at å gå hjemme uten noe sosial input ikke gir mulighet for å utvide ordforrådet sitt, men får hun ikke nok kommentarer på dette til å ta det til seg? Folk kommenterer nok ikke, da blir de blokkert 11
Palmemor Skrevet 20. april 2025 #15846 Skrevet 20. april 2025 Dojakitty skrev (1 minutt siden): Folk kommenterer nok ikke, da blir de blokkert Ja, det er godt poeng
Birdo Skrevet 20. april 2025 #15847 Skrevet 20. april 2025 Dojakitty skrev (1 time siden): Folk kommenterer nok ikke, da blir de blokkert Eller kanskje hun ikke gidder(pun intended) å endre måten å snakke på, bare for å please folk som ser seg nødt til å plukke på andre?😅 4
Dojakitty Skrevet 20. april 2025 #15848 Skrevet 20. april 2025 Birdo skrev (2 minutter siden): Eller kanskje hun ikke gidder(pun intended) å endre måten å snakke på, bare for å please folk som ser seg nødt til å plukke på andre?😅 Det tviler jeg sterkt på 5
Mippiie123 Skrevet 20. april 2025 #15849 Skrevet 20. april 2025 Palmemor skrev (2 timer siden): Selvsagt. PF har vel hatt sine tilmålte timer og måtte jo ut å handle og få laget middag til henne. Han var ute å handlet på lørdag (etter å ha storhandlet for hennes på onsdag da han kom ut av butikken med 5-6 poser). Han begynte å lage hjemmelaget pizza til henne, så måtte han bade og legge ungen før han fortsatte på maten til henne. Dette vet man jo fordi de dokumenterer alt. Pelle virker jo dritlei av å gjøre alt (forståelig), og mange av snappene hans virker som stikk mot Stina. 20 2
Palmemor Skrevet 20. april 2025 #15850 Skrevet 20. april 2025 Birdo skrev (30 minutter siden): Eller kanskje hun ikke gidder(pun intended) å endre måten å snakke på, bare for å please folk som ser seg nødt til å plukke på andre?😅 Det er ett par motsetninger mellom å mene at man er mensasmart samtidig som man har ordforråd som en 18-åring 15 3
Poly Skrevet 20. april 2025 #15851 Skrevet 20. april 2025 Mippiie123 skrev (47 minutter siden): Han var ute å handlet på lørdag (etter å ha storhandlet for hennes på onsdag da han kom ut av butikken med 5-6 poser). Han begynte å lage hjemmelaget pizza til henne, så måtte han bade og legge ungen før han fortsatte på maten til henne. Dette vet man jo fordi de dokumenterer alt. Pelle virker jo dritlei av å gjøre alt (forståelig), og mange av snappene hans virker som stikk mot Stina. Prinsessa kunne jo ikke gjøre noe vet du for hun er PJUSK. 11
Love2017juni Skrevet 20. april 2025 #15852 Skrevet 20. april 2025 (endret) Mippiie123 skrev (2 timer siden): Han var ute å handlet på lørdag (etter å ha storhandlet for hennes på onsdag da han kom ut av butikken med 5-6 poser). Han begynte å lage hjemmelaget pizza til henne, så måtte han bade og legge ungen før han fortsatte på maten til henne. Dette vet man jo fordi de dokumenterer alt. Pelle virker jo dritlei av å gjøre alt (forståelig), og mange av snappene hans virker som stikk mot Stina. - Også nevne at han la sammen babytøy og rydda kjøkken. Han dokumenterer at han har barnet sitt, men allikevel kan gjøre huslige oppgaver. Stina virker seriøst tafatt. Hun ammer hun, så da er hun fritatt alt annet. Hun lager frokost med barnet ved siden av seg. Men det er blitt dokumentert av pelle opptil flere ganger at hun rydder ikke opp. Dere som har følgt disse før de fikk barn; Delte de på huslige oppgaver da? Endret 20. april 2025 av Love2017juni 5 2
Dojakitty Skrevet 20. april 2025 #15853 Skrevet 20. april 2025 Love2017juni skrev (Akkurat nå): - Også nevne at han la sammen babytøy og rydda kjøkken. Han dokumenterer at han har barnet sitt, men allikevel kan gjøre huslige oppgaver. Stina virker seriøst tafatt. Hun ammer hun, så da er det er hun fritatt alt annet. Hun lager frokost med barnet ved siden av seg. Men det er blitt dokumentert av pelle opptil flere ganger at hun rydder ikke opp. Dere som har følgt disse før de fikk barn; Delte de på huslige oppgaver da? Ja!
Birdo Skrevet 20. april 2025 #15854 Skrevet 20. april 2025 Dojakitty skrev (1 time siden): Det tviler jeg sterkt på Selvfølgelig gjør du det. 2
Poly Skrevet 20. april 2025 #15855 Skrevet 20. april 2025 Love2017juni skrev (48 minutter siden): - Også nevne at han la sammen babytøy og rydda kjøkken. Han dokumenterer at han har barnet sitt, men allikevel kan gjøre huslige oppgaver. Stina virker seriøst tafatt. Hun ammer hun, så da er det er hun fritatt alt annet. Hun lager frokost med barnet ved siden av seg. Men det er blitt dokumentert av pelle opptil flere ganger at hun rydder ikke opp. Dere som har følgt disse før de fikk barn; Delte de på huslige oppgaver da? Hun skjærer tre appelsiner og bare skyver skjærebrettet med skall litt til siden og lar det stå til PF rydder på kvelden 😅 Hun GIDDER ikke kaste skallet i søpla en gang. 12 5
Gjest Sur sitron Skrevet 20. april 2025 #15856 Skrevet 20. april 2025 Poly skrev (5 minutter siden): Hun skjærer tre appelsiner og bare skyver skjærebrettet med skall litt til siden og lar det stå til PF rydder på kvelden 😅 Hun GIDDER ikke kaste skallet i søpla en gang. Så lager hun eggerøre med fløte. Når den er ferdig så setter den skitne pannen tilbake på komfyren. Den står vel og til samboeren rydder og vasker på kvelden.
chsa Skrevet 20. april 2025 #15857 Skrevet 20. april 2025 Nå står jo dama rett opp i kamera og sier: "Jeg er så sjukt glad og takknemlig for at jeg kan leve av snapchat på fulltid, fordi her får jeg faktisk vist dere hvordan jeg faktisk er". Den er grei. Da fikk vi bekreftet hvordan DU er.🫡 Samtidig sier hun: "Det er så gøy med nye følgere på snap hele tiden". Hvordan kan hun si det når følgertallene på hennes snap synker med minimum 100 stk daglig? 17 3
Dojakitty Skrevet 20. april 2025 #15858 Skrevet 20. april 2025 chsa skrev (6 minutter siden): Nå står jo dama rett opp i kamera og sier: "Jeg er så sjukt glad og takknemlig for at jeg kan leve av snapchat på fulltid, fordi her får jeg faktisk vist dere hvordan jeg faktisk er". Den er grei. Da fikk vi bekreftet hvordan DU er.🫡 Samtidig sier hun: "Det er så gøy med nye følgere på snap hele tiden". Hvordan kan hun si det når følgertallene på hennes snap synker med minimum 100 stk daglig? Vi har vel skjønt for lenge siden at influensere 1. lyver! 2. lyver. Og ikke minst 3: lyver 8 5
Trulsa Skrevet 20. april 2025 #15859 Skrevet 20. april 2025 Himmelen_91 skrev (På 18.4.2025 den 23.37): Uff stakkars!!! Er så trist å lese dette!!! Har ikke sett storyen fra i dag. Hun jobber jo ikke, så hun trenger ikke styre med sykedager. Hadde trua på henne, siden hu ønsket dette barnet så mye. Det virker som hun er så opptatt av å bevise oss at hun fortsatt e Stina, at ikke babyen kan stoppe henne fra det. Hvis SB ikke jobber, hvor får hun inntekten fra da? 2
Palmemor Skrevet 20. april 2025 #15860 Skrevet 20. april 2025 Trulsa skrev (11 minutter siden): Hvis SB ikke jobber, hvor får hun inntekten fra da? Kutt ut da. Du skjønner jo hva hun mener. Hun har ikke en jobb som krever at hun må våkne, ordne seg, dra ut døra, produsere i 8 timer og dra hjem igjen. Hun har ingen jobb hvor hun må til legen å få sykmelding fordi hun har brukt opp egenmeldinger. Hun har ikke en jobb hvor hun må utsette kundebesøk eller møter pga sykdom. Hun snapper. Det skjønner du og ikke kan sidestilles med en vanlig jobb 10 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå