Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Klink skrev (2 timer siden):

Er det virkelig nødvendig? Tror du det «stakkars barnet» syns det er kult at du kaller moren hans for bitch? 

Hvis du er syk så kunne du kanskje ønsket å slappe av. Denne giddinga er bare en dum måte å uttrykke seg på slik jeg ser det. Om man aldri legger godviljen til så tolkes jo alt negativt! 

Hun er da ikke syk. Hun er litt forkjølet. Noe vi andre går på JOBB med. Hun kunne fint gått ut en tur i finværet. Men Neida. Prinsessa er SYK!!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (10 timer siden):

Om jeg var sønnen ser jeg ikke helt at det er noe å bli lei seg for. Nei, mrn jeg deler veldig lite til ingenting i sosiale medier. Dette er mer en måte jeg kan uttrykke meg på til andre i min omgangskrets. Alle forstår at man er glad i ungene sine likevel. 
Hun sier ikke at hun er sliten av ungen sin hun sier at hun er sliten av å være syk og måtte stå opp tidlig. 

Forskjellen på deg og Stina er at du lufter ut til folk som kjenner deg. Din omgangskrets. Som også ser hvordan du er med barnet, uansett om du er syk, trøtt eller lei en dag og ventilerer om dette.

Stina bretter ut om livet sitt for 150k følgere. Hun som skulle skjerme ungen og ikke eksponere han. Hele kanalen hennes er utelukkende om barnet. Hvordan han sover, spiser, spenderer tid med far, trilletur, sykdom, planer, klær. Alt er om barnet. Og når du da også snakker mer negativt enn positivt om "Han gidder ikke sove" "Han gidder ikke drikke av meg". Så skaper jo dette bildet dem fleste har av henne.

Bare det at Clowie har mer privatliv enn barnet sier jo sitt.

Exponering er mye mer enn bare å vise ansikt.

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niffler skrev (45 minutter siden):

Forskjellen på deg og Stina er at du lufter ut til folk som kjenner deg. Din omgangskrets. Som også ser hvordan du er med barnet, uansett om du er syk, trøtt eller lei en dag og ventilerer om dette.

Stina bretter ut om livet sitt for 150k følgere. Hun som skulle skjerme ungen og ikke eksponere han. Hele kanalen hennes er utelukkende om barnet. Hvordan han sover, spiser, spenderer tid med far, trilletur, sykdom, planer, klær. Alt er om barnet. Og når du da også snakker mer negativt enn positivt om "Han gidder ikke sove" "Han gidder ikke drikke av meg". Så skaper jo dette bildet dem fleste har av henne.

Dette du nevner med hunden; Er jo faktisk helt sjukt. Og det stemmer helt! 💯
Jeg vet Nada om denne hunden, men jeg svært mye om denne babyen. 

Er også ganske sikker på at Stina gjør som resten av verden; Ofte «dekker over» det verste å tenker seg litt om før hun deler ting.
Og da kan man tenke hennes egentlige holdning til morsrollen innenfor deres 4 vegger; 

- Nattevåk, tidlig start på dagen, såkalte ammeproblemer (når det passer mor og amme)++ Når hun deler så mye negativitet ut offentlig.. 

Endret av Love2017juni
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (1 time siden):

Hvordan kan du egentlig mene noe sånt? Har du sett videoene hun legger ut? 

«Det er jo det som er problemet. Er jo det at han ikke gidder halvparten av tida på dagen, så gidder’n ikke drikke av meg. Han blir bare sur og frustrert.» sier en irritert Stina mens baby sitter stille i vippestol på siden fordi mamma’n heller snakker til mobilen.

De snuttene hun legger ut er ikke så lange. Det er 20 minutter med frokost , og 10 med planter. 
Ja, har du ikke vært borti frustrert baby som ikke vil die du? Hvorfor er det feil å si?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niffler skrev (54 minutter siden):

Ja, hun burde ikke nevne han i det hele tatt og det er jeg helt enig i. 

Nå var det ikke helt det jeg diskuterte, men er altså enig med deg i det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (16 minutter siden):

Dette du nevner med hunden; Er jo faktisk helt sjukt. Og det stemmer helt! 💯
Jeg vet Nada om denne hunden, men jeg svært mye om denne babyen. 

Er også ganske sikker på at Stina gjør som resten av verden; Ofte «dekker over» det verste å tenker seg litt om før hun deler ting.
Og da kan man tenke hennes egentlige holdning til morsrollen innenfor deres 4 vegger; 

- Nattevåk, tidlig start på dagen, såkalte ammeproblemer (når det passer mor og amme)++ Når hun deler så mye negativitet ut offentlig.. 

Dette med hunden stemmer ikke? Fra langt bak i tid var det hund, gå tur , vi vet at hun får den julekalenderen , at hunden ikke er med på tur eller er med på tur. At hunden hadde korg den ikke ville sitte i på sykkelen og ditt og datt. Hva mer er det å vite om en hund? Avføringen ? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (18 minutter siden):

De snuttene hun legger ut er ikke så lange. Det er 20 minutter med frokost , og 10 med planter. 
Ja, har du ikke vært borti frustrert baby som ikke vil die du? Hvorfor er det feil å si?

Hvis en baby ikke vil die er det vel ikke fordi den ikke gidder?? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 minutter siden):

Dette med hunden stemmer ikke? Fra langt bak i tid var det hund, gå tur , vi vet at hun får den julekalenderen , at hunden ikke er med på tur eller er med på tur. At hunden hadde korg den ikke ville sitte i på sykkelen og ditt og datt. Hva mer er det å vite om en hund? Avføringen ? 

For nye følgere som har kommet til siste året er det ikke slik. De vet nok svært lite om de tingene du nevner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (22 minutter siden):

De er ikke så lange kanskje, men så og si hver eneste dag er fokuset på det negative. Det tegner et jævlig dårlig bilde av henne.

Når frustrasjonen atpåtil legges frem som at hun er irritert over at småtten ikke klarer å «drikke av henne», slik at hun ikke får reist til syden - for det blir for mye schtuk med å sterilisere flasker o.l. så gjør det ikke saken noe bedre.

Du får jo bare sitte og forsvare Stina og alt hun gjør, men hun har valgt å vise frem en veldig lite sympatisk og likandes side ved seg selv de siste ukene, og vel så det

- og det er en forskjell på å være ærlig om spedbarnstiden og hva den kan bringe med seg, og å fremstille ungen din som ett hinder og ett irritasjonsmoment. 

Endret av Illusen
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (26 minutter siden):

Ja, hun burde ikke nevne han i det hele tatt og det er jeg helt enig i. 

Nå var det ikke helt det jeg diskuterte, men er altså enig med deg i det. 

Ja prøvde bare å få frem poenget med at når hun snakker negativt om ting, så skaper det et intrykk for følgere at det er slik hele tiden. Er kanskje ikke mye for deg, som du sier. En snap ved frokost og noe sporadisk utover dagen. Men jeg synes det er mye mer negativt enn positivt om barnet i kanalen. Selv om det kun er små snutter av hverdagen så bidrar jo dette til at bildet vi får av hverdagen hennes, er negativt. At selv om det kun er under frokost og det lille vi ser, så er det jo vanskelig å se for seg at hun er en solstråle og positivt dame når kamerat ikke ruller. Hun starter liksom dagen med å legge frem dårlig søvn, vanskelig å amme, får ikke dratt på ferie pga amming osv. Av det lille hun viser av dagen sin er det mye klaging. Tror kanskje det er noe som bidrar til at følgere får en negativ oppfatning.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niffler skrev (3 minutter siden):

Ja prøvde bare å få frem poenget med at når hun snakker negativt om ting, så skaper det et intrykk for følgere at det er slik hele tiden. Er kanskje ikke mye for deg, som du sier. En snap ved frokost og noe sporadisk utover dagen. Men jeg synes det er mye mer negativt enn positivt om barnet i kanalen. Selv om det kun er små snutter av hverdagen så bidrar jo dette til at bildet vi får av hverdagen hennes, er negativt. At selv om det kun er under frokost og det lille vi ser, så er det jo vanskelig å se for seg at hun er en solstråle og positivt dame når kamerat ikke ruller. Hun starter liksom dagen med å legge frem dårlig søvn, vanskelig å amme, får ikke dratt på ferie pga amming osv. Av det lille hun viser av dagen sin er det mye klaging. Tror kanskje det er noe som bidrar til at følgere får en negativ oppfatning.

Men hvorfor kaller du det klaging? Det er helt vanlige utfordringer som følger med det å ha barn. Det ER dårlig søvn, det KAN være vanskelig å amme. Jeg kjenner igjen det, selv om hun har litt vel lav terskel for hva som er dårlig søvn og hun kunne sikkert gjort tiltak for å få til ammingen som poengteres her hele tiden. Igjen hvis jeg sier at jeg sover dårlig på grunn av 3 oppvåkninger pr natt (som et konstruert eksempel) så kommer det en og blir irritert for den sover dårlig på grunn av 5 unger som våkner 5 ganger pr natt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (35 minutter siden):

Verken jeg eller venninner snakker sånn om babyene våre. Uansett hvordan ammingen går, eller om natta var ekstra lang. Vi kan godt si at vi er sliten eller det har vært en tøff natt, men vi snakker aldri sånn om baby for dét.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (25 minutter siden):

Hvis en baby ikke vil die er det vel ikke fordi den ikke gidder?? 

Nei det er bare utrykket Stina bruker. Hun bruker gidde om alt så jeg tolker det ikke som at hun faktisk mener gidde som i orker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor kaller du det klaging? Det er helt vanlige utfordringer som følger med det å ha barn. Det ER dårlig søvn, det KAN være vanskelig å amme. Jeg kjenner igjen det, selv om hun har litt vel lav terskel for hva som er dårlig søvn og hun kunne sikkert gjort tiltak for å få til ammingen som poengteres her hele tiden. Igjen hvis jeg sier at jeg sover dårlig på grunn av 3 oppvåkninger pr natt (som et konstruert eksempel) så kommer det en og blir irritert for den sover dårlig på grunn av 5 unger som våkner 5 ganger pr natt. 

Hvordan kan du IKKE kalle det klaging? Har du sett videoene? Tonefallet, blikkene hun gir P, irritasjonen som lyser når hun snakker om disse helt vanlige delene av livet med et lite barn?

• Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (1 minutt siden):

Verken jeg eller venninner snakker sånn om babyene våre. Uansett hvordan ammingen går, eller om natta var ekstra lang. Vi kan godt si at vi er sliten eller det har vært en tøff natt, men vi snakker aldri sånn om baby for dét.

Jeg halter ikke at hun snakker om han heller? Jeg hører at hun sier at babyer våkner jo tidlig så da må jeg jo opp da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Har aldri sagt at hun klager? Jeg bare sier at bildet man får av innholdet hennes er utelukkende negativt. Spesielt om barnet.

Hun har all rett til å ytre seg og dele det hun gjør. Prøvde bare å forklare hvorfor folk kanskje føler det er mye negativt om barnet, og det er det folk reagerer på. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Niffler skrev (7 minutter siden):

Har aldri sagt at hun klager? Jeg bare sier at bildet man får av innholdet hennes er utelukkende negativt. Spesielt om barnet.

Hun har all rett til å ytre seg og dele det hun gjør. Prøvde bare å forklare hvorfor folk kanskje føler det er mye negativt om barnet, og det er det folk reagerer på. 

Ja, beklager jeg skjønner hva du mener. Og blandet deg med det andre brukere skriver. 
Jeg ser  årsaken men samtidig ikke helt. Jeg tror ikke Stina egentlig mener det slik. Jeg oppfatter at man hiver seg på det som kan være negativt av det hun sier og så blir det 10 ganger verre! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg halter ikke at hun snakker om han heller? Jeg hører at hun sier at babyer våkner jo tidlig så da må jeg jo opp da. 

Hæ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 timer siden):

Ja, jeg syns også dette sykdomsgreiene  hennes er noe hysterisk. 
At det er synd på barnet hennes fordi hun sier det er slitsomt og at man kan tillate seg å kalle henne diverse pga det forstår jeg ikke. Hun er oppe med han!
Hun tok seg ikke helt fri fra barnet hun sa at hun amma han før hun ga han til far! Og hun tok seg fri fordi hun var syk ikke pga livets kjas og mas. 
Dersom man kun følger med i tråden her skjønner jeg at man tror at hun er satan selv, men det blir jo framstilt helt feil her. 

Nei, hun sa rett ut at hun ikke gadd og amme en gang. Og jo, hun brukte ordene «kjas og mas». Ellers hadde jeg ikke gjentatt det?! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, beklager jeg skjønner hva du mener. Og blandet deg med det andre brukere skriver. 
Jeg ser  årsaken men samtidig ikke helt. Jeg tror ikke Stina egentlig mener det slik. Jeg oppfatter at man hiver seg på det som kan være negativt av det hun sier og så blir det 10 ganger verre! 

Du tror, og du oppfatter...hvorfor er det så ille at andre oppfatter annerledes?

Hvis man ikke skal tro, mene og gjette,  så må man vurdere det som blir sagt og vist frem av Stina selv.

Hun snakker veldig negativt, hun skylder på at barnet ikke gidder drikke/sove, hun sender oppgitte blikk på ham med en halv-sur kommentar, hun gleder seg til mer alenetid...osv osv.

Folk sitter ikke her og dikter opp dette. Stina poster det hun vil vi skal se og høre, og ut av det kommer det reaksjoner.

Det er du som velger å legge en annen mening i hva hun faktisk sier...f eks angående ordet "gidder". Du tror hun mener noe annet, og så arresterer du alle som faktisk tror på det Stina sier selv 🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...