Palmemor Skrevet 16. april 2025 #15781 Skrevet 16. april 2025 Klink skrev (20 minutter siden): Nei , man må jo begynne med en liten t-skje bare og være fornøyd om han vil smake. Lurer på hvorfor hun har begynt med det alt hvis han får så mye morsmelk. Hun hadde vel hørt om dette med å introdusere for allergener tidligst mulig. Men nå får han nok mer nan enn morsmelk så sikkert ikke dumt med litt annen næring 1
Pigaloppa Skrevet 16. april 2025 #15782 Skrevet 16. april 2025 Love2017juni skrev (14 timer siden): Jeg reagerte også på det, og håper at det bare var tilfeldig at han nettopp hadde dusja eller noe.. 🫣 Men egentlig; Så er det godt å se at noen i huset går all inn med kontakt/kos.. Mora i huset mater med flaske i stol uten noen form for kontakt🙄 Og så mye som den gutten flaskemates (ifølge oppvasken) så burde vertfall matingen være kosestund, likt som ammingen hadde vært… Virker som hu bare ammer på natta, for da er det enklest og amme. Og klager på underproduksjon; viser frem hvor mye hun har samla opp med morsmelk etter shoppingturen; For da har det gått sjukt mange timer siden hun tømte sist. Jepp Stina; Stemmer det.. Og du har gitt beskjed til kroppen din at gutten din ikke trenger så mye. Så produksjonen går enda mer ned. 🤓 Faren mater også med flaske i stol, og koser med hunden samtidig for den er sjalu. 4
lillebamsemums Skrevet 17. april 2025 #15783 Skrevet 17. april 2025 Pigaloppa skrev (5 timer siden): Faren mater også med flaske i stol, og koser med hunden samtidig for den er sjalu. Hunden burde ikke ha noe med «matbordet» og gjøre. Hun satt under P og tigga. Her burde de være veldig mye strengere. Kan godt hende han ikke er klar for mat enda, de viser ofte gode tegn om de er klare eller ikke. ☺️ 8
Mippiie123 Skrevet 18. april 2025 #15784 Skrevet 18. april 2025 Jeg måtte avfølge Stina for en stund siden da det ble for mye av det samme hver dag. Syns det var interessant å følge henne under IVF-reisen og syns det var flott at hun var så åpen om det. Har derimot vært innom denne tråden i blant. I dag var jeg innom storyen hennes for første gang på en stund og jeg er ganske overasket. Jeg trudde oppriktig at med et så ønsket barn så ville Stina være mer takknemlig. Hvem er det som forteller over 150k følgere at barnet er slemt, han gidder ikke drikke av henne, han står opp 07:30 uansett om hun er pjusk eller ikke? Tenker hun ikke på at det er offentlig og at den lille gutten hennes kan lese om all klagingen av han om noen år? Han er 5(?) mnd? Altså, som mor selv syns jeg dette er ganske hjerteskjærende å se på, stakkars lille gutt. 26 10
Klink Skrevet 18. april 2025 #15785 Skrevet 18. april 2025 Mippiie123 skrev (13 minutter siden): Jeg måtte avfølge Stina for en stund siden da det ble for mye av det samme hver dag. Syns det var interessant å følge henne under IVF-reisen og syns det var flott at hun var så åpen om det. Har derimot vært innom denne tråden i blant. I dag var jeg innom storyen hennes for første gang på en stund og jeg er ganske overasket. Jeg trudde oppriktig at med et så ønsket barn så ville Stina være mer takknemlig. Hvem er det som forteller over 150k følgere at barnet er slemt, han gidder ikke drikke av henne, han står opp 07:30 uansett om hun er pjusk eller ikke? Tenker hun ikke på at det er offentlig og at den lille gutten hennes kan lese om all klagingen av han om noen år? Han er 5(?) mnd? Altså, som mor selv syns jeg dette er ganske hjerteskjærende å se på, stakkars lille gutt. Det er jo ikke klaging på han egentlig. « Det er jo bare sånn det er» sier hun etterpå. Altså at det er sånn det er å være mamma. Jeg mener jeg syns det er styrete å være å syk/sliten jeg også og måtte ta meg av barna, men jeg gjør det jo selv om. Og er det ikke helt normalt å si litt sånn uten at man hater ungene sine? 2 1
Mippiie123 Skrevet 18. april 2025 #15786 Skrevet 18. april 2025 Klink skrev (6 minutter siden): Det er jo ikke klaging på han egentlig. « Det er jo bare sånn det er» sier hun etterpå. Altså at det er sånn det er å være mamma. Jeg mener jeg syns det er styrete å være å syk/sliten jeg også og måtte ta meg av barna, men jeg gjør det jo selv om. Og er det ikke helt normalt å si litt sånn uten at man hater ungene sine? Jeg sa ikke at hun hatet ungen. Deler du på sosiale medier når du er sliten av ungene dine? Skriver status om at barna dine ikke orker å sove lengre når du er syk? At barna er slemme? Ja, det er tungt å være mor til tider, men hun har da klaget mye på den korte tiden hun har hatt barn. Og det er synd at hun deler det så offentlig, vel vitende om at sønnen kan lese alt dette. 15 5
introvert_ Skrevet 18. april 2025 #15787 Skrevet 18. april 2025 Klink skrev (50 minutter siden): Det er jo ikke klaging på han egentlig. « Det er jo bare sånn det er» sier hun etterpå. Altså at det er sånn det er å være mamma. Jeg mener jeg syns det er styrete å være å syk/sliten jeg også og måtte ta meg av barna, men jeg gjør det jo selv om. Og er det ikke helt normalt å si litt sånn uten at man hater ungene sine? Nei, det er ikke normalt å snakke sånn om babyen sin. Spesielt ikke foran flere tusen på nett. 34 1
Klink Skrevet 18. april 2025 #15788 Skrevet 18. april 2025 (endret) Mippiie123 skrev (1 time siden): Jeg sa ikke at hun hatet ungen. Deler du på sosiale medier når du er sliten av ungene dine? Skriver status om at barna dine ikke orker å sove lengre når du er syk? At barna er slemme? Ja, det er tungt å være mor til tider, men hun har da klaget mye på den korte tiden hun har hatt barn. Og det er synd at hun deler det så offentlig, vel vitende om at sønnen kan lese alt dette. Om jeg var sønnen ser jeg ikke helt at det er noe å bli lei seg for. Nei, mrn jeg deler veldig lite til ingenting i sosiale medier. Dette er mer en måte jeg kan uttrykke meg på til andre i min omgangskrets. Alle forstår at man er glad i ungene sine likevel. Hun sier ikke at hun er sliten av ungen sin hun sier at hun er sliten av å være syk og måtte stå opp tidlig. Endret 18. april 2025 av Klink 1 1
Mippiie123 Skrevet 18. april 2025 #15789 Skrevet 18. april 2025 Klink skrev (5 minutter siden): Om jeg var sønnen ser jeg ikke helt at det er noe å bli lei seg for. Nei, mrn jeg deler veldig lite til ingenting i sosiale medier. Dette er mer en måte jeg kan uttrykke meg på til andre i min omgangskrets. Alle forstår at man er glad i ungene sine likevel. Hun sier ikke at hun er sliten av ungen sin hun sier at hun er sliten av å være syk og måtte stå opp tidlig. Da får vi være enig om å være uenig om dette da. Som sagt så er jeg mor selv og vet det kan være heftig. Jeg ville uansett aldri delt det på den måten som hun gjør, akkurat som jeg hadde syns det va veldig ukult å lest slik om meg selv som barn. Jeg syns ikke halv 8 er tidlig heller da. Men funket vel ikke å bysse han tilbake i søvn 😊 Verken gidder å drikke av henne eller gidder å sove lengere han. 23
Tinkerbellee Skrevet 18. april 2025 #15790 Skrevet 18. april 2025 Mippiie123 skrev (1 time siden): . Hvem er det som forteller over 150k følgere at barnet er slemt, han gidder ikke drikke av henne, han står opp 07:30 uansett om hun er pjusk eller ikke? Har hun seriøst sagt dette??? 5
Klink Skrevet 18. april 2025 #15791 Skrevet 18. april 2025 (endret) Tinkerbellee skrev (2 minutter siden): Har hun seriøst sagt dette??? Nei det har hun absolutt ikke. Hun har ikke sagt noe av det på den måten det framstilles her. Endret 18. april 2025 av Klink 6 3
Himmelen_91 Skrevet 18. april 2025 #15792 Skrevet 18. april 2025 Mippiie123 skrev (1 time siden): Jeg måtte avfølge Stina for en stund siden da det ble for mye av det samme hver dag. Syns det var interessant å følge henne under IVF-reisen og syns det var flott at hun var så åpen om det. Har derimot vært innom denne tråden i blant. I dag var jeg innom storyen hennes for første gang på en stund og jeg er ganske overasket. Jeg trudde oppriktig at med et så ønsket barn så ville Stina være mer takknemlig. Hvem er det som forteller over 150k følgere at barnet er slemt, han gidder ikke drikke av henne, han står opp 07:30 uansett om hun er pjusk eller ikke? Tenker hun ikke på at det er offentlig og at den lille gutten hennes kan lese om all klagingen av han om noen år? Han er 5(?) mnd? Altså, som mor selv syns jeg dette er ganske hjerteskjærende å se på, stakkars lille gutt. Uff stakkars!!! Er så trist å lese dette!!! Har ikke sett storyen fra i dag. Hun jobber jo ikke, så hun trenger ikke styre med sykedager. Hadde trua på henne, siden hu ønsket dette barnet så mye. Det virker som hun er så opptatt av å bevise oss at hun fortsatt e Stina, at ikke babyen kan stoppe henne fra det. 7
Glassnudler Skrevet 18. april 2025 #15793 Skrevet 18. april 2025 Sofagris skrev (På 15.4.2025 den 23.03): Jeg er sikker på at hverdagen til det paret der lett kunne vært en episode i Black Mirror, så absurd!! 🤭🤣👌🏻👏🏻👏🏻 1
Nussepus Skrevet 18. april 2025 #15794 Skrevet 18. april 2025 Klink skrev (1 time siden): Nei det har hun absolutt ikke. Hun har ikke sagt noe av det på den måten det framstilles her. Hun oppfører seg helt grusomt mot det stakkars barnet. Han har da ikke valgt den bitchen til mor. 15 2
Klink Skrevet 19. april 2025 #15795 Skrevet 19. april 2025 (endret) Nussepus skrev (6 timer siden): Hun oppfører seg helt grusomt mot det stakkars barnet. Han har da ikke valgt den bitchen til mor. Er det virkelig nødvendig? Tror du det «stakkars barnet» syns det er kult at du kaller moren hans for bitch? Mippiie123 skrev (7 timer siden): Da får vi være enig om å være uenig om dette da. Som sagt så er jeg mor selv og vet det kan være heftig. Jeg ville uansett aldri delt det på den måten som hun gjør, akkurat som jeg hadde syns det va veldig ukult å lest slik om meg selv som barn. Jeg syns ikke halv 8 er tidlig heller da. Men funket vel ikke å bysse han tilbake i søvn 😊 Verken gidder å drikke av henne eller gidder å sove lengere han. Hvis du er syk så kunne du kanskje ønsket å slappe av. Denne giddinga er bare en dum måte å uttrykke seg på slik jeg ser det. Om man aldri legger godviljen til så tolkes jo alt negativt! Endret 19. april 2025 av Klink 2
Poly Skrevet 19. april 2025 #15796 Skrevet 19. april 2025 Klink skrev (9 timer siden): Om jeg var sønnen ser jeg ikke helt at det er noe å bli lei seg for. Nei, mrn jeg deler veldig lite til ingenting i sosiale medier. Dette er mer en måte jeg kan uttrykke meg på til andre i min omgangskrets. Alle forstår at man er glad i ungene sine likevel. Hun sier ikke at hun er sliten av ungen sin hun sier at hun er sliten av å være syk og måtte stå opp tidlig. Ja og hvem sin «feil» er det at hun må stå opp tidlig selvom hun er syk? Jo barnet. Hun er dermed sliten av barnet og alt som følger med. Hun måtte til og med ha en timeout en hel dag fra barnet og «livets kjas og mas» for få dager siden. Det er så dårlig stil og stå og klage dag etter dag på det meste som omhandler barnet. Og det er så synd i henne hele tiden. Stakkars henne. Må ha det fælt i sin egen lille egosentriske verden. 21
Klink Skrevet 19. april 2025 #15797 Skrevet 19. april 2025 (endret) Poly skrev (13 minutter siden): Ja og hvem sin «feil» er det at hun må stå opp tidlig selvom hun er syk? Jo barnet. Hun er dermed sliten av barnet og alt som følger med. Hun måtte til og med ha en timeout en hel dag fra barnet og «livets kjas og mas» for få dager siden. Det er så dårlig stil og stå og klage dag etter dag på det meste som omhandler barnet. Og det er så synd i henne hele tiden. Stakkars henne. Må ha det fælt i sin egen lille egosentriske verden. Ja, jeg syns også dette sykdomsgreiene hennes er noe hysterisk. At det er synd på barnet hennes fordi hun sier det er slitsomt og at man kan tillate seg å kalle henne diverse pga det forstår jeg ikke. Hun er oppe med han! Hun tok seg ikke helt fri fra barnet hun sa at hun amma han før hun ga han til far! Og hun tok seg fri fordi hun var syk ikke pga livets kjas og mas. Dersom man kun følger med i tråden her skjønner jeg at man tror at hun er satan selv, men det blir jo framstilt helt feil her. Endret 19. april 2025 av Klink 4
kkkeee Skrevet 19. april 2025 #15798 Skrevet 19. april 2025 Klink skrev (11 timer siden): Det er jo ikke klaging på han egentlig. « Det er jo bare sånn det er» sier hun etterpå. Altså at det er sånn det er å være mamma. Jeg mener jeg syns det er styrete å være å syk/sliten jeg også og måtte ta meg av barna, men jeg gjør det jo selv om. Og er det ikke helt normalt å si litt sånn uten at man hater ungene sine? Ikke offentlig, til mange tusen følgere 4
Klink Skrevet 19. april 2025 #15799 Skrevet 19. april 2025 kkkeee skrev (3 minutter siden): Ikke offentlig, til mange tusen følgere Nei det beste er at hun ikke hadde snakket om han i det hele tatt. Når hun først gjør det mener jeg det er helt åpenbart at hun ikke mener det slik det blir framstilt her og at dette er noe alle egentlig forstår. 3
introvert_ Skrevet 19. april 2025 #15800 Skrevet 19. april 2025 Klink skrev (2 minutter siden): Nei det beste er at hun ikke hadde snakket om han i det hele tatt. Når hun først gjør det mener jeg det er helt åpenbart at hun ikke mener det slik det blir framstilt her og at dette er noe alle egentlig forstår. Hvordan kan du egentlig mene noe sånt? Har du sett videoene hun legger ut? «Det er jo det som er problemet. Er jo det at han ikke gidder halvparten av tida på dagen, så gidder’n ikke drikke av meg. Han blir bare sur og frustrert.» sier en irritert Stina mens baby sitter stille i vippestol på siden fordi mamma’n heller snakker til mobilen. 12 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå