Puffly Skrevet i går, 05:40 #15761 Del Skrevet i går, 05:40 JegErIkkeMeg skrev (9 minutter siden): Er nok til moderering, dukker opp igjen når de er ferdige 🤷🏼♀️ Ok, takk for svar. Tenkte den var borte for allltid😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet i går, 05:44 #15762 Del Skrevet i går, 05:44 Puffly skrev (4 minutter siden): Ok, takk for svar. Tenkte den var borte for allltid😅 ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18 timer siden #15763 Del Skrevet 18 timer siden Bra jobba å amme 80% og likevel bruke 8 flasker i løpet av dagen. Da må han spise mye om det utgjør 20 prosent av måltidene 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 17 timer siden #15764 Del Skrevet 17 timer siden Oline5 skrev (På 14.4.2025 den 13.57): Hvis du ser etter, så ser du at kun et bilde er foto, resten er tegneserie-bilder. Nekter å tro at hun bruker et foto av et fremmed barn i barnets bok...just saying 🤷♀️ Nå tror jeg du overtenker litt. Trenger ikke å finne på ting å ta henne for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline5 Skrevet 15 timer siden #15765 Del Skrevet 15 timer siden Pigaloppa skrev (1 time siden): Nå tror jeg du overtenker litt. Trenger ikke å finne på ting å ta henne for Helt klart mulig jeg overtenker 🙈 Tenkte ikke å finne på noe for "å ta henne"...ut fra eget synspunkt ville jeg aldri gjort en så "dårlig" jobb hvis jeg skulle laget personlig bok til barnet mitt. Det var derfor jeg tenkte ar det kanskje var bevisst. Uansett er dette ferdigsnakket for flere dager siden 👍, og rett og slett en fillesak som ikke trenger å tas opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 14 timer siden #15766 Del Skrevet 14 timer siden Klump skrev (22 timer siden): Viktig med filter. Lurer seriøst på hvordan dama ser ut uten fillers, løsvipper, løshår og sminke 😅 Virker som snap har tatt bort at man kan skjule filterbruk, selvom videoene lagres først.. juks og bedrag over hele linja, men det visste vi jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14 timer siden #15767 Del Skrevet 14 timer siden Smart å lære en 5 måneder gammel baby at han ikke kan spise uten å se i en bok samtidig. Passer godt sammen med moren, da, som ikke kan spise uten underholdning på skjerm. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 12 timer siden #15768 Del Skrevet 12 timer siden FruRosa skrev (1 time siden): Smart å lære en 5 måneder gammel baby at han ikke kan spise uten å se i en bok samtidig. Passer godt sammen med moren, da, som ikke kan spise uten underholdning på skjerm. Altså, hva faen?! Jeg så det der, og ble helt sjokkert! En ting hadde vært om hun tok opp boken og de to hadde en fin stund sammen, men her distanserte hun seg jo helt fra P, og var kun påkoblet snapchat😢 Hun tok den rett opp på automatikk og bare holdt den der som en robot. Jeg er sikker på at hverdagen til det paret der lett kunne vært en episode i Black Mirror, så absurd!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 12 timer siden #15769 Del Skrevet 12 timer siden Jeg kikker bare innom nå og da så det er mulig jeg har gått glipp av noe her... jeg så i dag at hun skulle kjøpe leker til P men den ene bamsen kunne hun ikke kjøpe fordi det var for lite kontraster? Hæ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11 timer siden #15770 Del Skrevet 11 timer siden -Turtle skrev (2 minutter siden): Jeg kikker bare innom nå og da så det er mulig jeg har gått glipp av noe her... jeg så i dag at hun skulle kjøpe leker til P men den ene bamsen kunne hun ikke kjøpe fordi det var for lite kontraster? Hæ? Babyer er glad i sterke farger og kontraster. Dette med å se i bok samtidig som han spiste var helt absurd. Det er slett ikke anbefalt og heller ikke noe en 5 mnd gammel baby selv kan ønske seg! Det er noe hun har funnet på og bare tull. Legg ungen i armene dine mens du gir han mat, Stina! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11 timer siden #15771 Del Skrevet 11 timer siden Så den seansen nå hvor han får mat (fra flaske…) mens hun hektisk holder opp bok og snakker på inn og utpust. Virker som hun ikke klarer å slappe av rundt han. Det er trist. Han er 5 mnd. Han liker jo ikke å se bok mens han spiser. Han får flaske, som han har fått i 5 mnd. han spiser hvis han er sulten, uavhengig av den boka. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 1 time siden #15772 Del Skrevet 1 time siden Og PF kjører hud mot hud tid under lekestunden. Viktig det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 47 minutter siden #15773 Del Skrevet 47 minutter siden Poly skrev (8 minutter siden): Og PF kjører hud mot hud tid under lekestunden. Viktig det ja. Jeg reagerte også på det, og håper at det bare var tilfeldig at han nettopp hadde dusja eller noe.. 🫣 Men egentlig; Så er det godt å se at noen i huset går all inn med kontakt/kos.. Mora i huset mater med flaske i stol uten noen form for kontakt🙄 Og så mye som den gutten flaskemates (ifølge oppvasken) så burde vertfall matingen være kosestund, likt som ammingen hadde vært… Virker som hu bare ammer på natta, for da er det enklest og amme. Og klager på underproduksjon; viser frem hvor mye hun har samla opp med morsmelk etter shoppingturen; For da har det gått sjukt mange timer siden hun tømte sist. Jepp Stina; Stemmer det.. Og du har gitt beskjed til kroppen din at gutten din ikke trenger så mye. Så produksjonen går enda mer ned. 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå