Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Barnet e nok overtrøtt ja, da kan det ta litt tid å hjelpe å få barnet til å sove. Det hjelper heller ikke med dansing og synging kjære Stina. Kanskje prøve å legge i sengen? Kanskje han ikke ville sove i moonboon? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (4 timer siden):

Dette hører kanskje hjemme i tråden om PF, men jeg skriver det her likevel.

For en herlig seanse han postet i går da han spilte gitar og sang for sønnen. Baby ler høyt når han får «prøve» gitaren. Nydelig samspill mellom far og sønn ❤️

Jeg skrev bla.dette i et innlegg,men det ble slettet...?! 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (1 time siden):

AI boka? Du tenker at nå har du fått sett ansiktet til barnet? 😭😭😭

Hvis du ser etter, så ser du at kun et bilde er foto, resten er tegneserie-bilder. Nekter å tro at hun bruker et foto av et fremmed barn i  barnets bok...just saying 🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline5 skrev (26 minutter siden):

Hvis du ser etter, så ser du at kun et bilde er foto, resten er tegneserie-bilder. Nekter å tro at hun bruker et foto av et fremmed barn i  barnets bok...just saying 🤷‍♀️

Det bildet er åpenbart AI. Bare en annen stil. 
Hele boka er full av forskjellige stiler. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 minutter siden):

Syns også det ene bildet mange mener er ekte så veeeeeldig ut som AI 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 minutter siden):

Vel...jeg tror ikke det. Hun jobber med foto og bilder hele dagen...tror ikke det er tilfeldig med et babyfoto på en tegneserie-mamma sin arm.

Hun snakket også om hvor mye hun jobbet med det for at det skulle være riktig. Hvert bilde ble gjennomgått. PF var spesielt vanskelig å få sjegg-løs.

Hun sa også at hele boka var i tegneserie-stil.

Men regner med at jeg kan få lov til å mene og tro det jeg gjør, så kan andre være uenig i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oline5 skrev (17 minutter siden):

Vel...jeg tror ikke det. Hun jobber med foto og bilder hele dagen...tror ikke det er tilfeldig med et babyfoto på en tegneserie-mamma sin arm.

Hun snakket også om hvor mye hun jobbet med det for at det skulle være riktig. Hvert bilde ble gjennomgått. PF var spesielt vanskelig å få sjegg-løs.

Hun sa også at hele boka var i tegneserie-stil.

Men regner med at jeg kan få lov til å mene og tro det jeg gjør, så kan andre være uenig i det.

Ja det må du jo for all del mene og tro. 
Men det er åpenbart AI… det går ikke an å nekte for, jobber med AI så det kan en trent øye se. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline5 skrev (54 minutter siden):

Om det så var hva gjør det ? I det store og hele har ungen sladdet ansikt. Om noen med onde hensikter trenger et baby ansikt er det ikke hennes barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 minutter siden):

Om det så var hva gjør det ? I det store og hele har ungen sladdet ansikt. Om noen med onde hensikter trenger et baby ansikt er det ikke hennes barn. 

Om det så var, så er det svar på det jeg i utgangspunktet kommenterte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (15 minutter siden):

Ja det må du jo for all del mene og tro. 
Men det er åpenbart AI… det går ikke an å nekte for, jobber med AI så det kan en trent øye se. 

Ok, my bad 🤷‍♀️

Tenkte kanskje hun bare hadde lagt på samme filter som hun bruker på seg selv. Jeg ser også at det er litt sånne store, blanke øyne og sånt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 timer siden):

Jeg vet mer om barnet som «ikke eksponeres» enn jeg gjør om mine nærmeste slektninger og venner sine unger. 
Eksponering er mer enn å vise ansikt!

Det har blitt delt bilde av mor og ungen på noen sin insta,der man ser ansiktet! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milo277 skrev (7 timer siden):

At en på 5 mnd har vært våken i nesten 5 timer er litt i overkant da… skjønner hun syns det er stressende 

Tok det som den spøken eg reknar med det var 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (10 timer siden):

Hun mener det er helt krise at han har vært våken i 4 timer og ett kvarter, og at det ikke er bra for utviklingen hans?? Why?! Hun sier jo at han er blid, og at man ikke ser på humøret hans at han har vært lenge våken? Da kan han vel være våken, da?

Dama skal jo ha alenetiden sin, og da passer det vel ikke at babyen er våken… 😆

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (3 timer siden):

Soft and natural 😇

IMG_4749.jpeg

Viktig med filter. Lurer seriøst på hvordan dama ser ut uten fillers, løsvipper, løshår og sminke 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (7 timer siden):

Det har blitt delt bilde av mor og ungen på noen sin insta,der man ser ansiktet! 

Hvem har delt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klump skrev (49 minutter siden):

Viktig med filter. Lurer seriøst på hvordan dama ser ut uten fillers, løsvipper, løshår og sminke 😅

Her, kanskje?

Screenshot_20250414_225843_Chrome.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (2 timer siden):

Her, kanskje?

Screenshot_20250414_225843_Chrome.jpg

Hun må ikke fjerne vippene 😭😭 kanskje ta en kortere lengde bare. Men bryna så bra ut der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puffly skrev (8 minutter siden):

Håper på svar her før det blir slettet. Noen som er aktiv i SET sin tråd? Den er plutselig borte

Er nok til moderering, dukker opp igjen når de er ferdige 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...