Palmemor Skrevet i går, 05:05 #15681 Del Skrevet i går, 05:05 Shit så mye klær hu har!!🤣 trodde jeg var ekstrem 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kikkamikka Skrevet i går, 06:21 #15682 Del Skrevet i går, 06:21 Milo277 skrev (1 time siden): Hvilke fagfolk? Mener du studiene som har forsket på dette med allergener fra 3/4 mnd? Myndighetene anbefaler allergener i løpet av første leveår, ikke nøyaktig 4 mnd… hva din helsesykepleier på helsestasjonen sier er ikke nødvendigvis det som blir sagt et annet sted (siden de følger råd fra myndighetene). Her siterte også Stina feil kilder i snappen sin. For eksempel overlege på barneavdeling på sykehuset og spesialist i allergi anbefaler dette! Helsesykepleiere mener forskjellig ut fra hvor mye de gidder å lese seg opp, så de hører jeg ikke på det. Her anbefaler helsestasjonen på det sterkeste Nestlé, så jeg dobbeltsjekker ALLE råd fra helsestasjon med barnelege og opp mot forskning. Selv med barn som reagerer på alt av cerealer og melkeprotein fikk jeg streng beskjed om at grøten kunne jeg ikke lage selv, jeg måtte gi Nestlé eller sinlac, som begge inneholder melk og ris. Så helsestasjonen her er en gjeng med fjols som ikke aner hva de snakker om når det kommer til kosthold. Nå er jeg dog meget nøye på kosthold og lager all mat selv. Vært heldig for mitt barn nekter å spise mat på glass😁👌 Det er for tiden også vært fokus i media på introduksjon av allergener. Anbefaler å følge feks ernæringsmamma og barebrabarnemat så får du masse råd, tips og ny kunnskap som også er forankret faglig. Gi det 2-3år så anbefaler alle allergener fra 4mnd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo277 Skrevet i går, 06:44 #15683 Del Skrevet i går, 06:44 (endret) Kikkamikka skrev (31 minutter siden): For eksempel overlege på barneavdeling på sykehuset og spesialist i allergi anbefaler dette! Helsesykepleiere mener forskjellig ut fra hvor mye de gidder å lese seg opp, så de hører jeg ikke på det. Her anbefaler helsestasjonen på det sterkeste Nestlé, så jeg dobbeltsjekker ALLE råd fra helsestasjon med barnelege og opp mot forskning. Selv med barn som reagerer på alt av cerealer og melkeprotein fikk jeg streng beskjed om at grøten kunne jeg ikke lage selv, jeg måtte gi Nestlé eller sinlac, som begge inneholder melk og ris. Så helsestasjonen her er en gjeng med fjols som ikke aner hva de snakker om når det kommer til kosthold. Nå er jeg dog meget nøye på kosthold og lager all mat selv. Vært heldig for mitt barn nekter å spise mat på glass😁👌 Det er for tiden også vært fokus i media på introduksjon av allergener. Anbefaler å følge feks ernæringsmamma og barebrabarnemat så får du masse råd, tips og ny kunnskap som også er forankret faglig. Gi det 2-3år så anbefaler alle allergener fra 4mnd. Nå handler ikke denne tråden om dine barn, og hva du gjør, men den handler om Stina. Og Stina påstår at myndighetene anbefaler allergener ved 4 mnd, og det er feilkilde. Helsemyndighetene har et stort overblikk på dette med allergener, og etter sine anbefalinger sier de per dags dato: «Med dagens kunnskapsgrunnlag er det ikke belegg for å si om introduksjon av fast føde ved fire måneder eller ved seks måneders alder kan forebygge utvikling av allergi/atopisk sykdom. Alle spedbarn bør imidlertid få mat som også kan være allergifremkallende i løpet av det første året.» Slik det er nå med disse studiene du viser til (blant annet) har det kommet ny info, og det er beskrevet at «Helsedirektoratet og Folkehelseinstituttet skal gå gjennom de oppdaterte anbefalingene og vurdere om det er grunnlag for å endre de norske anbefalingene». Man kan så klart følge andre anbefalinger enn de fra myndighetene, og introdusere allergener tidlig om man vil, det er opp til hver enkelt… men man må faktisk vise til riktige kilder, og her har Stina et stort ansvar på en stor platform. Endret i går, 06:53 av Milo277 Skrivefeil 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet i går, 19:35 #15684 Del Skrevet i går, 19:35 Er det noen som finner interesse i alle snapper av/om/med klesrommet hennes? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet i går, 20:14 #15685 Del Skrevet i går, 20:14 chsa skrev (38 minutter siden): Er det noen som finner interesse i alle snapper av/om/med klesrommet hennes? Nei,jeg får ikke no glede av de klærne uansett 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet i går, 22:02 #15686 Del Skrevet i går, 22:02 chsa skrev (2 timer siden): Er det noen som finner interesse i alle snapper av/om/med klesrommet hennes? Satt bare og lurte på hvor hun har fått tak i alle de harry klærne. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet i går, 22:23 #15687 Del Skrevet i går, 22:23 Poly skrev (20 minutter siden): Satt bare og lurte på hvor hun har fått tak i alle de harry klærne. 💫temu💫 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer48 Skrevet i går, 22:37 #15688 Del Skrevet i går, 22:37 Poly skrev (34 minutter siden): Satt bare og lurte på hvor hun har fått tak i alle de harry klærne. Temu og Shein, hun er glad i Polyester. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 16 timer siden #15689 Del Skrevet 16 timer siden Sommer48 skrev (7 timer siden): Temu og Shein, hun er glad i Polyester. Glad i plastikk den dama der😅 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16 timer siden #15690 Del Skrevet 16 timer siden Sommer48 skrev (7 timer siden): Temu og Shein, hun er glad i Polyester. Polyester får man i de fleste butikker,uavhengig av pris. Disse gyslige HÉST genserne også er jo stort sett polyester,med en hårreisende prislapp ift kvalitet. 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15 timer siden #15691 Del Skrevet 15 timer siden chsa skrev (12 timer siden): Er det noen som finner interesse i alle snapper av/om/med klesrommet hennes? Nei! Men hun finner nok veldig stor glede av å vise overfloden av alt hun har. Tror nok det indirekte viser hvor mye penger de har og dette syns nok hun er stas at folk vet. De er jo blodharry folk, sånne folk liker å flashe 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer48 Skrevet 15 timer siden #15692 Del Skrevet 15 timer siden J.. skrev (1 time siden): Polyester får man i de fleste butikker,uavhengig av pris. Disse gyslige HÉST genserne også er jo stort sett polyester,med en hårreisende prislapp ift kvalitet. Ja det vet jeg😏 Hun liker faktisk HÉST også, men de koster litt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 4 timer siden #15693 Del Skrevet 4 timer siden Vinnanna15 skrev (22 timer siden): Nei,jeg får ikke no glede av de klærne uansett 😂 Ca like mye som appelsinkutting ,syting og klaging og ehhhhhhhmmm mellom annen hvert ord . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 1 time siden #15694 Del Skrevet 1 time siden (endret) Hun pumper og pumper og pumper for å få opp melkeproduksjonen plutselig, pumpet i 3-4 timer igår. Stille på snap idag og far har lagt ut at han har hatt sønnen hele dagen. Kommer vel med en sjukt sjukt ekstrem brystbetennelse imorgen da 🤡 Endret 1 time siden av chsa Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tsk Skrevet 1 time siden #15695 Del Skrevet 1 time siden chsa skrev (1 minutt siden): Hun pumper og pumper og pumper for å få opp melkeproduksjonen plustelig. Stille på snap idag og far har hatt sønnen hele dagen. Kommet vel med en sjukt sjukt ekstrem brystbetennelse imorgen da 🤡 Nååå Dakkar Stina. Meg selv først og så er det endelig .. meg selv🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå