Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Og til dere som forsvarer Stina i ett og alt,jeg lurer oppriktig på hva dere tenker og mener om mobilbruken hennes under kjøring? Der man SER at hun fikler med tlf! 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (På 9.4.2025 den 7.37):

Egentlig sagt jeg ikke kommer til å kommentere dine innlegg. Men nå orket jeg ikke mer. Hvordan i all verden kan du forsvare ALT Stina foretar seg? Hun drar ut en halvnaken unge i isluft. Hun sier indirekte at han er i veien! Alenetid hele tiden skal hun ha! Enig med flere her, ikke alle skulle hatt  barn, og Stina er en av de! 

Ekspander  

Jeg lurer også på det samme... er derfor jeg har stilt spm ang mobilbruken hennes MENS hun kjører! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (På 9.4.2025 den 7.38):

Og til dere som forsvarer Stina i ett og alt,jeg lurer oppriktig på hva dere tenker og mener om mobilbruken hennes under kjøring? Der man SER at hun fikler med tlf! 

Ekspander  

Ta printscreen og tips politiet da? 
Jeg er forøvrig enig, det å drive med telefon når man kjører er ulovlig, enkelt og greit. Det er ingenting å diskutere, og hun må slutte med det. 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (På 9.4.2025 den 7.39):

Jeg lurer også på det samme... er derfor jeg har stilt spm ang mobilbruken hennes MENS hun kjører! 

Ekspander  

Forsvares nok det også. Det er ikke slik som det ser ut...vi tolker det nok bare slik, eller det er bare "vårt" menneskesyn som gjør at "vi" synes det er galt. 🤮

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 9.4.2025 den 7.37):

Egentlig sagt jeg ikke kommer til å kommentere dine innlegg. Men nå orket jeg ikke mer. Hvordan i all verden kan du forsvare ALT Stina foretar seg? Hun drar ut en halvnaken unge i isluft. Hun sier indirekte at han er i veien! Alenetid hele tiden skal hun ha! Enig med flere her, ikke alle skulle hatt  barn, og Stina er en av de! 

Ekspander  

Eg forsvarar ikkje alt influensaren foretek seg, dette er ein ilusjon skapt av debatantar her inne. Det eg kommenterte på , var det eg leste her kontra det eg såg på snappen. Barnet satt i stolen på kjøkkenet, så var ikkje ute i denne situasjonen.Mor prata med baby stemme  og tulla med å kalle barnet lille prump. Ho snakkar i veg om aleinetid og div. Om eg legg all godviljen min til ser eg ikkje at det rettferdigjær kalling og at dei aldri skule hatt barn osb. Dette må eg få kommentere på. Eg står for at brillene ein tar på når ein ser snappen gjennspeglar seg i kommentarane. Raushet skadar ingen, er min meining.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (På 9.4.2025 den 7.38):

jeg lurer oppriktig på hva dere tenker og mener om mobilbruken hennes under kjøring? Der man SER at hun fikler med tlf! 

Bibbi_ skrev (På 9.4.2025 den 7.47):

Forsvares nok det også. Det er ikke slik som det ser ut...vi tolker det nok bare slik, eller det er bare "vårt" menneskesyn som gjør at "vi" synes det er galt. 🤮

Ekspander  

Ekspander  

Sist dette var tatt opp ,var bla eg med men baby og sokkar vart meire innteresant å diskutere for mange her. Så diskusjonen døde hen. 

Kvifor er det slik at om ein forsvarar noko må en forsvare alt. Det er ikkje slik😅. Ein må kunne skilje sak, person. Også situasjon til situasjon. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med folk her inne. Hun gjør da absolutt ingenting som er så provoserende at det er forenlig med disse kommentarene. Dere høres ut som en haug av unge tenåringer som samler seg og snakker ned et annet menneske. Så ufattelig stygge kommentarer at jeg blir helt matt.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mødre elsker å være mødre og dedikere all sin tid til barnet. Det er flott. Andre mødre elsker å være mødre, men setter allikevel pris på og har behov for egentid. Det er også flott. 
Vi er forskjellige som mennesker med ulike behov. Stina har de siste årene levd ganske beskytta. Hun har ikke så mange andre menneske hun trenger å forholde seg til på daglig basis da hun jobber hjemmefra og heller ikke samarbeider med andre via jobben som mange andre influensere gjør. 
Selv har jeg vært sykemeldt i snart 6 måneder, og bare på de 6 månedene merker jeg at jeg nå tåler mindre stimuli før jeg blir mentalt sliten. Så at Stina kanskje ikke tåler like mye som oss andre, det kan jeg faktisk forstå. 
Nå er jo min situasjon forbigående, og jeg gleder meg til å komme tilbake til jobb, og dette er sikkert ikke noe Stina tenke så mye over selv, da dette er hverdagen hennes. 
Så når hun trenger å slappe av litt, så er jo ikke det ensbetydende med at hun ikke vil være mor. Noen trenger mer tid alene for å ikke bli overveldet, for å kunne være den beste versjonen av seg selv. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (På 9.4.2025 den 11.14):

Til og med kokeplata gidder ikke😂🤡 Er det i det hele tatt mulig🤦🏻‍♀️

IMG_9654.png

Ekspander  

😂😂 Hun prater jo som en liten unge. Nei Stina, tror ikke plata GIDDER å bli varm i dag 😂

• Liker 8
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleiskaffe skrev (På 9.4.2025 den 10.51):

Noen mødre elsker å være mødre og dedikere all sin tid til barnet. Det er flott. Andre mødre elsker å være mødre, men setter allikevel pris på og har behov for egentid. Det er også flott. 
Vi er forskjellige som mennesker med ulike behov. Stina har de siste årene levd ganske beskytta. Hun har ikke så mange andre menneske hun trenger å forholde seg til på daglig basis da hun jobber hjemmefra og heller ikke samarbeider med andre via jobben som mange andre influensere gjør. 
Selv har jeg vært sykemeldt i snart 6 måneder, og bare på de 6 månedene merker jeg at jeg nå tåler mindre stimuli før jeg blir mentalt sliten. Så at Stina kanskje ikke tåler like mye som oss andre, det kan jeg faktisk forstå. 
Nå er jo min situasjon forbigående, og jeg gleder meg til å komme tilbake til jobb, og dette er sikkert ikke noe Stina tenke så mye over selv, da dette er hverdagen hennes. 
Så når hun trenger å slappe av litt, så er jo ikke det ensbetydende med at hun ikke vil være mor. Noen trenger mer tid alene for å ikke bli overveldet, for å kunne være den beste versjonen av seg selv. 

Ekspander  

Kunne ikke vært mer uenig as 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clåvviii skrev (På 29.3.2025 den 4.37):

Hundeskålen vaskes ikke,jeg bor jo med Stina. Pisser på verandaen gjør jeg også! 

Ekspander  

What? Vasker hundeskålene i oppvaskmaskinen jeg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleOlga skrev (På 6.4.2025 den 21.53):

Absolutt ikke Stina sin største fan. Men jeg forstår grunnen til at hun velger elektrisk vogn. Hun har jo store problem med nakken - som hun har fortalt om gang på gang. Et av utfordringene med nakkeproblem er at en kan få smerter i ermer/fingrer - iallfall om det er trangt i nakken, da hadde jeg og tatt vogn med elektrisk hjelp om jeg hadde råd til det. Og sånn ellers ; jeg har en venninne som mista vognen sin ned en bakke. Stod heldigvis enn mann i bunnen som fanget opp situasjonen. Så alt gikk bra ! Men utenom dette; så gjør hun mange rare ting, ingen tvil om det. 

Ekspander  

Og da operer hun puppene større, blir bedre nakken da...

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (På 8.4.2025 den 13.31):

Hun tror vel selv at hun har sjukt høy smerteterskel; hun som må takle grusomme brystbetennelser, kutt i fingre, insane gangsperr, forkjølelser, svangerskap fra helvete og helt sinnsyke fødsler og alt annet som blir kastet på henne støtt og stadig. Life’s a bitch altså!

Ekspander  

Brystspreng tenker jeg, ikke betennelse 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina sier: "Akkurat nå spiser han sjukt ofte hele tiden døgnet rundt, tenker derfor å venne han til grøt på kvelden så han sover lengre om natta så jeg får mer sammenhengende søvn for jeg får aldri sove veldig lenge om gangen. Forsøker å gi han alt av grøt, frukt osv men han vil ikke ha noe".

Så får hun spørsmål på snap om hvorfor hun forsøker så mye mer mat nå, da baby kanskje ikke er klar enda.

Da svarer Stina: "Vi gir ikke mat som i måltider, vi forsøker å gi massemasse smaksprøver for å venne han til med tanke på allergier, siden PF er sjukt allergisk mot sjukt mye".

Dama har ikke bestemt seg helt for om det er allergier eller bedre sleepscore hun skal fokusere på å nå ut med til publikum😂 (tipper sleepscore veier tyngst her i altså i hennes tankegang).

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Pigaloppa skrev (På 9.4.2025 den 12.11):

Ja du er sikkert mye flinkere enn meg, det går helt fint 🙂

Ekspander  

Endret av Oline5
Siterte ved en feil 😅
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline5 skrev (16 timer siden):

Hva skjedde med alle kommentarene fra i går?

Kan ikke se at moderator har vært innom og rydda 🤔

Ekspander  

Det er den nye modereringa, trur eg. Ingen beskjed dei har vore her. Eg er ikkje heilt fan, då eg ser det som prevantivt at dei visar seg i chatten.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og diskusjon som oppsto i kjølvannet av dette.

Grunnet tekniske problemer ved fjerning av stor mengde innlegg, kom ikke ryddemelding med.

Måne, admin.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...