Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sunfl0wer skrev (45 minutter siden):

Grunnen til at hun ikke spiser sukker er at hun da erstatter måltider med godteri og annet usunt,og at hun ender opp med å spise sukker hver eneste dag. Så det at hun klarer å holde seg unna sukker er bare en bra ting. 

Dette syns jeg er så merkelig. Går det an å ha såpass lite selvkontroll? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Nussepus skrev (30 minutter siden):

Det er jo en lur  måte å gjøre det på hvis man ikke har selvkontroll. Men det er ikke spesiellt sunt å erstatte alt søtt med kunstig søtning. 

Ja,det er sant. 

Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Sprite skrev (5 minutter siden):

Mange som sliter med det når det kommer til sukker ja. 

Skrevet
Sunfl0wer skrev (15 minutter siden):

Mange som sliter med det når det kommer til sukker ja. 

Litt som en sprøytenærkis blir avhengig 🫡

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Grunnen til at hun ikke spiser sukker er at hun da erstatter måltider med godteri og annet usunt,og at hun ender opp med å spise sukker hver eneste dag. Så det at hun klarer å holde seg unna sukker er bare en b

Fått med meg det, men hvis du leste hele innlegget mitt så var det flere ting jeg påpekte i Stinas egendefinerte «sunne» kosthold. Mengder ferdigmat, ultraprossesert osv er vel strengt tatt ikke et spesielt «sunt kosthold»? Det var poenget i svaret mitt her. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
hudorm1 skrev (2 minutter siden):

😂😂👏🏻👏🏻

Skrevet

Syns det begynner å bli veldig lavmål på diskusjonen her nå altså

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Sprite skrev (28 minutter siden):

Det går helt fint an. 

• Liker 2
Skrevet
hudorm1 skrev (6 minutter siden):

Hehe… 

Man forandrer ikke personlighet, dømmekraft og omsorgsevne av sukkeravhengighet da. 

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Hehe… 

Man forandrer ikke personlighet, dømmekraft og omsorgsevne av sukkeravhengighet da. 

Nei. Men man har fortsatt ikke selvkontroll og greier å holde seg unna. Litt sånn som narkomane. Men lettere å sparke andre som ligger nede. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Nussepus skrev (7 minutter siden):

Nei. Men man har fortsatt ikke selvkontroll og greier å holde seg unna. Litt sånn som narkomane. Men lettere å sparke andre som ligger nede. 

Men så har hun likevel klart å slutte da 😉

• Nyttig 2
Skrevet
MariaIsabel skrev (6 minutter siden):

Men så har hun likevel klart å slutte da 😉

Hun har jo bare erstattet det med noe som absolutt ikke er bedre for kroppen. Hun er jo også avhengig av fillers, vipper, filter osv🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Nussepus skrev (2 minutter siden):

Dårlig sammenligning! 

Hun har ikke sparket noen som ligger nede heller syns jeg. Hun har bare følt på urettferdighet og sinne over at kroppen hennes ikke fungerer slik hun skulle ønske. 

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (14 minutter siden):

Dårlig sammenligning! 

Hun har ikke sparket noen som ligger nede heller syns jeg. Hun har bare følt på urettferdighet og sinne over at kroppen hennes ikke fungerer slik hun skulle ønske. 

Nå er det dessverre sånn ag det ikke er en menneskerett å få barn. 

• Liker 5
Skrevet
Nussepus skrev (2 minutter siden):

Heldigvis er det en rettighet i Norge å kunne få hjelp hvis man vil ha barn. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (3 minutter siden):

Og man glemmer at det faktisk ikke er alle som KAN få barn sammen heller, av ulike årsaker. Kjenner til flere par som har prøvd det meste, og senere fått barn med andre partnere. Så det er dessverre sånn naturen er. 

• Liker 1
Skrevet
Lzzy skrev (2 timer siden):

Og man glemmer at det faktisk ikke er alle som KAN få barn sammen heller, av ulike årsaker. Kjenner til flere par som har prøvd det meste, og senere fått barn med andre partnere. Så det er dessverre sånn naturen er. 

Igjen, så kan man få hjelp i Norge til å få barn. Og Stina og samboeren kan tydeligvis bli gravide sammen siden hun har blitt det to ganger alt. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Klink skrev (47 minutter siden):

Igjen, så kan man få hjelp i Norge til å få barn. Og Stina og samboeren kan tydeligvis bli gravide sammen siden hun har blitt det to ganger alt. 

Joa, sant nok. Men det er fortsatt ikke sånn at de har et levende barn enda da… og det var poenget. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...