Gjest Sprite Skrevet 4. februar 2024 #1541 Skrevet 4. februar 2024 Sunfl0wer skrev (45 minutter siden): Grunnen til at hun ikke spiser sukker er at hun da erstatter måltider med godteri og annet usunt,og at hun ender opp med å spise sukker hver eneste dag. Så det at hun klarer å holde seg unna sukker er bare en bra ting. Dette syns jeg er så merkelig. Går det an å ha såpass lite selvkontroll?
Gjest Sunfl0wer Skrevet 4. februar 2024 #1542 Skrevet 4. februar 2024 Nussepus skrev (30 minutter siden): Det er jo en lur måte å gjøre det på hvis man ikke har selvkontroll. Men det er ikke spesiellt sunt å erstatte alt søtt med kunstig søtning. Ja,det er sant.
Gjest Sunfl0wer Skrevet 4. februar 2024 #1543 Skrevet 4. februar 2024 Sprite skrev (5 minutter siden): Dette syns jeg er så merkelig. Går det an å ha såpass lite selvkontroll? Mange som sliter med det når det kommer til sukker ja.
hudorm1 Skrevet 4. februar 2024 #1544 Skrevet 4. februar 2024 Sunfl0wer skrev (15 minutter siden): Mange som sliter med det når det kommer til sukker ja. Litt som en sprøytenærkis blir avhengig 🫡 16 3
Lzzy Skrevet 4. februar 2024 #1545 Skrevet 4. februar 2024 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Grunnen til at hun ikke spiser sukker er at hun da erstatter måltider med godteri og annet usunt,og at hun ender opp med å spise sukker hver eneste dag. Så det at hun klarer å holde seg unna sukker er bare en b Fått med meg det, men hvis du leste hele innlegget mitt så var det flere ting jeg påpekte i Stinas egendefinerte «sunne» kosthold. Mengder ferdigmat, ultraprossesert osv er vel strengt tatt ikke et spesielt «sunt kosthold»? Det var poenget i svaret mitt her. 2 1
Nussepus Skrevet 4. februar 2024 #1546 Skrevet 4. februar 2024 hudorm1 skrev (2 minutter siden): Litt som en sprøytenærkis blir avhengig 🫡 😂😂👏🏻👏🏻
Wenda Skrevet 4. februar 2024 #1547 Skrevet 4. februar 2024 Syns det begynner å bli veldig lavmål på diskusjonen her nå altså 11 6
Klink Skrevet 4. februar 2024 #1548 Skrevet 4. februar 2024 Sprite skrev (28 minutter siden): Dette syns jeg er så merkelig. Går det an å ha såpass lite selvkontroll? Det går helt fint an. 2
Klink Skrevet 4. februar 2024 #1549 Skrevet 4. februar 2024 hudorm1 skrev (6 minutter siden): Litt som en sprøytenærkis blir avhengig 🫡 Hehe… Man forandrer ikke personlighet, dømmekraft og omsorgsevne av sukkeravhengighet da. 3
Nussepus Skrevet 4. februar 2024 #1550 Skrevet 4. februar 2024 Klink skrev (Akkurat nå): Hehe… Man forandrer ikke personlighet, dømmekraft og omsorgsevne av sukkeravhengighet da. Nei. Men man har fortsatt ikke selvkontroll og greier å holde seg unna. Litt sånn som narkomane. Men lettere å sparke andre som ligger nede. 5 4
MariaIsabel Skrevet 4. februar 2024 #1551 Skrevet 4. februar 2024 Sprite skrev (34 minutter siden): Dette syns jeg er så merkelig. Går det an å ha såpass lite selvkontroll? https://www.aftenposten.no/kultur/i/zj6vO/forskere-sukker-fungerer-som-et-rusmiddel 4
MariaIsabel Skrevet 4. februar 2024 #1552 Skrevet 4. februar 2024 Nussepus skrev (7 minutter siden): Nei. Men man har fortsatt ikke selvkontroll og greier å holde seg unna. Litt sånn som narkomane. Men lettere å sparke andre som ligger nede. Men så har hun likevel klart å slutte da 😉 2
Gjest Sprite Skrevet 4. februar 2024 #1553 Skrevet 4. februar 2024 MariaIsabel skrev (1 minutt siden): https://www.aftenposten.no/kultur/i/zj6vO/forskere-sukker-fungerer-som-et-rusmiddel Skummelt
Nussepus Skrevet 4. februar 2024 #1554 Skrevet 4. februar 2024 MariaIsabel skrev (6 minutter siden): Men så har hun likevel klart å slutte da 😉 Hun har jo bare erstattet det med noe som absolutt ikke er bedre for kroppen. Hun er jo også avhengig av fillers, vipper, filter osv🤷♀️ 4 4
Klink Skrevet 4. februar 2024 #1555 Skrevet 4. februar 2024 Nussepus skrev (2 minutter siden): Nei. Men man har fortsatt ikke selvkontroll og greier å holde seg unna. Litt sånn som narkomane. Men lettere å sparke andre som ligger nede. Dårlig sammenligning! Hun har ikke sparket noen som ligger nede heller syns jeg. Hun har bare følt på urettferdighet og sinne over at kroppen hennes ikke fungerer slik hun skulle ønske. 3
Nussepus Skrevet 4. februar 2024 #1556 Skrevet 4. februar 2024 Klink skrev (14 minutter siden): Dårlig sammenligning! Hun har ikke sparket noen som ligger nede heller syns jeg. Hun har bare følt på urettferdighet og sinne over at kroppen hennes ikke fungerer slik hun skulle ønske. Nå er det dessverre sånn ag det ikke er en menneskerett å få barn. 5
Klink Skrevet 4. februar 2024 #1557 Skrevet 4. februar 2024 Nussepus skrev (2 minutter siden): Nå er det dessverre sånn ag det ikke er en menneskerett å få barn. Heldigvis er det en rettighet i Norge å kunne få hjelp hvis man vil ha barn. 2 2
Lzzy Skrevet 4. februar 2024 #1558 Skrevet 4. februar 2024 Nussepus skrev (3 minutter siden): Nå er det dessverre sånn ag det ikke er en menneskerett å få barn. Og man glemmer at det faktisk ikke er alle som KAN få barn sammen heller, av ulike årsaker. Kjenner til flere par som har prøvd det meste, og senere fått barn med andre partnere. Så det er dessverre sånn naturen er. 1
Klink Skrevet 4. februar 2024 #1559 Skrevet 4. februar 2024 Lzzy skrev (2 timer siden): Og man glemmer at det faktisk ikke er alle som KAN få barn sammen heller, av ulike årsaker. Kjenner til flere par som har prøvd det meste, og senere fått barn med andre partnere. Så det er dessverre sånn naturen er. Igjen, så kan man få hjelp i Norge til å få barn. Og Stina og samboeren kan tydeligvis bli gravide sammen siden hun har blitt det to ganger alt. 5 1
Lzzy Skrevet 4. februar 2024 #1560 Skrevet 4. februar 2024 Klink skrev (47 minutter siden): Igjen, så kan man få hjelp i Norge til å få barn. Og Stina og samboeren kan tydeligvis bli gravide sammen siden hun har blitt det to ganger alt. Joa, sant nok. Men det er fortsatt ikke sånn at de har et levende barn enda da… og det var poenget. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå