clåvviii Skrevet 19 timer siden #15561 Del Skrevet 19 timer siden Er bare en ting å si om Frøken Petite og Grillmester Skatten min: Dunning-Kruger-effekt🫣 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 19 timer siden #15562 Del Skrevet 19 timer siden Klink skrev (11 timer siden): Hun håndterte vel å hasteoperere pga svangerskap utenfor livmoren? Jaja,fikk til og med satt på et filter,gud forby å vise seg helt uten😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 18 timer siden #15563 Del Skrevet 18 timer siden Jernmangel nå.. hvor lavt var hun egentlig? Angrer på at jeg spør for regner med at hun ikke lå så lavt men håper jeg blir positivt overrasket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet 18 timer siden #15564 Del Skrevet 18 timer siden Nikoletta skrev (24 minutter siden): Jernmangel nå.. hvor lavt var hun egentlig? Angrer på at jeg spør for regner med at hun ikke lå så lavt men håper jeg blir positivt overrasket. Og hun merket bedring etter bare noen dager med jerntilskudd 😉 (Det er ikke fysisk mulig, kanskje til nød ved intravenøst tilskudd.) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 18 timer siden #15565 Del Skrevet 18 timer siden Soro123 skrev (12 timer siden): Til og med jernmangel klarer Stina å gjøre ekstraordinært og få det til å høres helt unikt ut. Også har hun tatt jerntilskudd noen dager og kjenner seg allerede mye bedre. Imponerende at hun kjenner bedring så raskt, det er ikke fysisk mulig..... For ikke å glemme "Dag 8 som syk" - hun legger ut om at hun har vært syk i åtte dager, men hun har da vitterlig vært frisk nok til både butikkturer, pyntet til påske, vippetime og så videre. Jeg prøver å se for meg hvordan hun hadde håndtert for eksempel behov for en akutt operasjon på grunn av blindtarmbetennelse eller plutselig alvorlig sykdom (og da mener jeg alvorlig sykdom som kreft, ikke alvorlig sykdom i hodet til Stina, som for eksempel en runde influensa) Eller ankelbrudd tvert av mens babyen var 6 uker gammel… Hadde blitt mye jobb på PF stakkar så for hans del får vi håpe hun holder seg «frisk». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 18 timer siden #15566 Del Skrevet 18 timer siden LilleOlga skrev (9 timer siden): Absolutt ikke Stina sin største fan. Men jeg forstår grunnen til at hun velger elektrisk vogn. Hun har jo store problem med nakken - som hun har fortalt om gang på gang. Et av utfordringene med nakkeproblem er at en kan få smerter i ermer/fingrer - iallfall om det er trangt i nakken, da hadde jeg og tatt vogn med elektrisk hjelp om jeg hadde råd til det. Og sånn ellers ; jeg har en venninne som mista vognen sin ned en bakke. Stod heldigvis enn mann i bunnen som fanget opp situasjonen. Så alt gikk bra ! Men utenom dette; så gjør hun mange rare ting, ingen tvil om det. De nakkeproblemene er særdeles selektive. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 18 timer siden #15567 Del Skrevet 18 timer siden Eyr skrev (1 minutt siden): De nakkeproblemene er særdeles selektive. Og det veit du!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 18 timer siden #15568 Del Skrevet 18 timer siden Nikoletta skrev (33 minutter siden): Jernmangel nå.. hvor lavt var hun egentlig? Angrer på at jeg spør for regner med at hun ikke lå så lavt men håper jeg blir positivt overrasket. Sjarmerande komentar😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet 18 timer siden #15569 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Klink skrev (12 timer siden): Hun håndterte vel å hasteoperere pga svangerskap utenfor livmoren? chsa skrev (10 timer siden): Den hasteoperasjonen ligger som et høydepunkt på snappen hennes, så hvis du går inn og ser den får du se hvordan hun takler det du lurte på. Til og med uten sminke og med lite/rart filter, så hun ser ekstra pjusk ut mens hun filmer seg selv i sykehussenga 😉 Nå har jeg sett det. Og det kan hende jeg hadde litt store forventninger, men jeg ble ikke så veldig imponert? Jeg vet hun fortalte om det etterpå (og jeg syns det er kjempebra at hun snakker om disse utfordringene!!), men fikk først og fremst med meg at hun bare sa A og ikke B, og at hun veldig tydelig sa at hun ikke ville ha noen meldinger fra folk om hvordan det går eller hva som har skjedd - altså da må man la være å dele noe til en er klar for å få respons. Også fikk hun lagt ut om hvor dritvondt og grusomt det er å ha veneflon. For å si det sånn: Jeg kjente henne helt klart igjen! Ja venefloner er gjerne litt såre og ubehagelige, men dritvonde? Og det er vel dette jeg reagerer på - at ting legges fram som at alt er så dritvondt og grusomt og helt forferdelig. Endret 18 timer siden av Soro123 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17 timer siden #15570 Del Skrevet 17 timer siden Palmemor skrev (15 timer siden): Sykt bra trening da 😁 Ja altså jeg klagde ikke da og heller ikke nå ! En gratis treningsøkt skal man ikke le av 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 17 timer siden #15571 Del Skrevet 17 timer siden Soro123 skrev (21 minutter siden): Og hun merket bedring etter bare noen dager med jerntilskudd 😉 (Det er ikke fysisk mulig, kanskje til nød ved intravenøst tilskudd.) Placebo på sitt beste 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 17 timer siden #15572 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Soro123 skrev (1 time siden): Nå har jeg sett det. Og det kan hende jeg hadde litt store forventninger, men jeg ble ikke så veldig imponert? Jeg vet hun fortalte om det etterpå (og jeg syns det er kjempebra at hun snakker om disse utfordringene!!), men fikk først og fremst med meg at hun bare sa A og ikke B, og at hun veldig tydelig sa at hun ikke ville ha noen meldinger fra folk om hvordan det går eller hva som har skjedd - altså da må man la være å dele noe til en er klar for å få respons. Også fikk hun lagt ut om hvor dritvondt og grusomt det er å ha veneflon. For å si det sånn: Jeg kjente henne helt klart igjen! Ja venefloner er gjerne litt såre og ubehagelige, men dritvonde? Og det er vel dette jeg reagerer på - at ting legges fram som at alt er så dritvondt og grusomt og helt forferdelig. Tenkjer det er fleir moment som kan begrunne dette. Første er at ho lev av å formidle, på godt å vondt. Sympati, smerte selger, jo verre jo bedre. Andre er jo at dette er subjektive ting og sansepersepsjon vill opplevast på forskjellige måtar frå person til person. Min aller vondaste ting vil ikkje være din osb. Tredje er om ein går med kronisk smerte får ein lavare smerteterskel. Mange trur av di ein slit med smerter blir smerteterskelen større men det er tvert imot. Endret 16 timer siden av oss-to Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 17 timer siden #15573 Del Skrevet 17 timer siden clåvviii skrev (1 time siden): Ja.. ser det veldig godt på et par av snappene... Hun har slettet alle snappene🤡🤦🏻♀️ Dummedumme nek!! Og hun som liksom ikke leser her inne… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17 timer siden #15574 Del Skrevet 17 timer siden LilleOlga skrev (10 timer siden): Absolutt ikke Stina sin største fan. Men jeg forstår grunnen til at hun velger elektrisk vogn. Hun har jo store problem med nakken - som hun har fortalt om gang på gang. Et av utfordringene med nakkeproblem er at en kan få smerter i ermer/fingrer - iallfall om det er trangt i nakken, da hadde jeg og tatt vogn med elektrisk hjelp om jeg hadde råd til det. Og sånn ellers ; jeg har en venninne som mista vognen sin ned en bakke. Stod heldigvis enn mann i bunnen som fanget opp situasjonen. Så alt gikk bra ! Men utenom dette; så gjør hun mange rare ting, ingen tvil om det. Mens jeg hadde fjernet brystimplantat og fått mindre bryst og dermed mindre belastning på nakken ! Bare sier det …. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 17 timer siden #15575 Del Skrevet 17 timer siden Hva betyr: man skal mimike lydene? Og NEI,det er ikke tekstingen som skriver det,eller jo den gjør det,men hun sier mimike! ScreenRecording_04-07-2025 10-13-19_1.mov 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17 timer siden #15576 Del Skrevet 17 timer siden Det er vel ingen som er negative til at hun valgte elektrisk vogn? Det folk reagerer på er at det er «sjuuuukt skummelt» når den elektriske bremsen ikke fungerer som den skal. ALT er så voldsomt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17 timer siden #15577 Del Skrevet 17 timer siden Soro123 skrev (39 minutter siden): Nå har jeg sett det. Og det kan hende jeg hadde litt store forventninger, men jeg ble ikke så veldig imponert? Jeg vet hun fortalte om det etterpå (og jeg syns det er kjempebra at hun snakker om disse utfordringene!!), men fikk først og fremst med meg at hun bare sa A og ikke B, og at hun veldig tydelig sa at hun ikke ville ha noen meldinger fra folk om hvordan det går eller hva som har skjedd - altså da må man la være å dele noe til en er klar for å få respons. Også fikk hun lagt ut om hvor dritvondt og grusomt det er å ha veneflon. For å si det sånn: Jeg kjente henne helt klart igjen! Ja venefloner er gjerne litt såre og ubehagelige, men dritvonde? Og det er vel dette jeg reagerer på - at ting legges fram som at alt er så dritvondt og grusomt og helt forferdelig. En slik operasjon er helt forferdelig. Og veneflon er dritvondt det også syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 17 timer siden #15578 Del Skrevet 17 timer siden Trulsa skrev (1 time siden): At det er lurt å sjekke seg for mangler. Det er flere som burde ta blodprøver pga slapphet, hårtap etc Den er jeg med på, men den forklaringen var egentlig det jeg stusset på. Eller som noen andre skrev, hun får det til å høres veldig spesielt ut å ha jernmangel. De fleste av oss har jo hatt det ifb. med svangerskap 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 17 timer siden #15579 Del Skrevet 17 timer siden oss-to skrev (44 minutter siden): Sjarmerande komentar😏 Jeg er et skikkelig sjarmtroll 😉 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 17 timer siden #15580 Del Skrevet 17 timer siden Soro123 skrev (55 minutter siden): Og hun merket bedring etter bare noen dager med jerntilskudd 😉 (Det er ikke fysisk mulig, kanskje til nød ved intravenøst tilskudd.) Hun tror seriøst ikke på dette selv?? For det går virkelig ikke ann at man merker bedring så kjapt🤦🏻♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå