Klink Skrevet søndag kl 19:19 #15541 Del Skrevet søndag kl 19:19 Soro123 skrev (6 minutter siden): Til og med jernmangel klarer Stina å gjøre ekstraordinært og få det til å høres helt unikt ut. Også har hun tatt jerntilskudd noen dager og kjenner seg allerede mye bedre. Imponerende at hun kjenner bedring så raskt, det er ikke fysisk mulig..... For ikke å glemme "Dag 8 som syk" - hun legger ut om at hun har vært syk i åtte dager, men hun har da vitterlig vært frisk nok til både butikkturer, pyntet til påske, vippetime og så videre. Jeg prøver å se for meg hvordan hun hadde håndtert for eksempel behov for en akutt operasjon på grunn av blindtarmbetennelse eller plutselig alvorlig sykdom (og da mener jeg alvorlig sykdom som kreft, ikke alvorlig sykdom i hodet til Stina, som for eksempel en runde influensa) Hun håndterte vel å hasteoperere pga svangerskap utenfor livmoren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 19:21 #15542 Del Skrevet søndag kl 19:21 clåvviii skrev (4 minutter siden): Har ikke ungen vært pjusk så sjukt lenge nå a? Men å dra med'n ut,uten lue,da blir'n brått myyye friskere🤡 Er ikke vanskelig å se at det blåser,når til og med heksehåret blafrer! Har til og med droppa trilleturer fordi ungen har vært pjusk... Da drar vi likesågodt på med å gå ut med lite klær... Stakkars lille unge 😔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet søndag kl 19:44 #15543 Del Skrevet søndag kl 19:44 Cornett skrev (På 3.4.2025 den 18.10): De er jo galne med duppeditter!!! Nå har de tracking på babyen og!! Hvordan han sover? Når han blir sulten? Er de både døve og blinde? Et barn gir jo beskjed. Hun har sagt selv at det var enklere tidligere da babyen var yngre, for da putta han fingrene i munnen da han var sulten. Og nå aner hun ikke, så 50 % av gangene hun prøver å amme vil han ikke «drikke». 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet søndag kl 19:59 #15544 Del Skrevet søndag kl 19:59 Føler seg ganske dritt når man har «hjernamangel». Ser den ass… 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet søndag kl 20:06 #15545 Del Skrevet søndag kl 20:06 Poly skrev (2 timer siden): Vanskelig og velge dagens antrekk ja. Er jo veldig nøye også. Søndag og henge hjemme hele dagen. Men fin magetopp hun valgte seg ut da 🤡 Hun kler seg sååå fjortizz 😅😅 Ser altså så dumt ut , barbie , rosa , magetopper , voldsomme utringa klær , sånn som småjenter er som er så stolte over å ha gått litt bryst 😆🤣 Grow up Stina 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet søndag kl 20:12 #15546 Del Skrevet søndag kl 20:12 Happyflopp skrev (5 minutter siden): Hun kler seg sååå fjortizz 😅😅 Ser altså så dumt ut , barbie , rosa , magetopper , voldsomme utringa klær , sånn som småjenter er som er så stolte over å ha gått litt bryst 😆🤣 Grow up Stina Makan til overfladisk tuppelure 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet søndag kl 20:15 #15547 Del Skrevet søndag kl 20:15 clåvviii skrev (56 minutter siden): Har ikke ungen vært pjusk så sjukt lenge nå a? Men å dra med'n ut,uten lue,da blir'n brått myyye friskere🤡 Er ikke vanskelig å se at det blåser,når til og med heksehåret blafrer! Har til og med droppa trilleturer fordi ungen har vært pjusk... Da drar vi likesågodt på med å gå ut med lite klær... Hun har nok med og velge ut dagens antrekk til seg selv. Klarer ikke tenke over hva en baby trenger og ha på seg i frisk vårluft og ikke minst skarp sol 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet søndag kl 20:39 #15548 Del Skrevet søndag kl 20:39 Klink skrev (1 time siden): Hun håndterte vel å hasteoperere pga svangerskap utenfor livmoren? Det vet jeg ingenting om fordi da fulgte jeg henne ikke. Men jeg har fått med meg hvordan hun håndterte et kutt i hånden, "skikkelig brystbetennelse" hvor hun gikk på skitur dagen etter også denne dramatiske jernmangelen og åtte dagers sykdom - og ut fra dét skrev jeg det jeg skrev. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet søndag kl 21:08 #15549 Del Skrevet søndag kl 21:08 Soro123 skrev (26 minutter siden): Det vet jeg ingenting om fordi da fulgte jeg henne ikke. Men jeg har fått med meg hvordan hun håndterte et kutt i hånden, "skikkelig brystbetennelse" hvor hun gikk på skitur dagen etter også denne dramatiske jernmangelen og åtte dagers sykdom - og ut fra dét skrev jeg det jeg skrev. Den hasteoperasjonen ligger som et høydepunkt på snappen hennes, så hvis du går inn og ser den får du se hvordan hun takler det du lurte på. Til og med uten sminke og med lite/rart filter, så hun ser ekstra pjusk ut mens hun filmer seg selv i sykehussenga 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet søndag kl 21:43 #15550 Del Skrevet søndag kl 21:43 Poly skrev (1 time siden): Hun har nok med og velge ut dagens antrekk til seg selv. Klarer ikke tenke over hva en baby trenger og ha på seg i frisk vårluft og ikke minst skarp sol Trodde lue og/eller solhatt var en selvfølge på små barn... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet søndag kl 21:53 #15551 Del Skrevet søndag kl 21:53 Absolutt ikke Stina sin største fan. Men jeg forstår grunnen til at hun velger elektrisk vogn. Hun har jo store problem med nakken - som hun har fortalt om gang på gang. Et av utfordringene med nakkeproblem er at en kan få smerter i ermer/fingrer - iallfall om det er trangt i nakken, da hadde jeg og tatt vogn med elektrisk hjelp om jeg hadde råd til det. Og sånn ellers ; jeg har en venninne som mista vognen sin ned en bakke. Stod heldigvis enn mann i bunnen som fanget opp situasjonen. Så alt gikk bra ! Men utenom dette; så gjør hun mange rare ting, ingen tvil om det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet søndag kl 21:58 #15552 Del Skrevet søndag kl 21:58 Poly skrev (1 time siden): Føler seg ganske dritt når man har «hjernamangel». Ser den ass… akkurat de tekstene der går vel automatisk. Ikke Stina som har skrevet tekstene som kommer når hun snakker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet søndag kl 22:44 #15553 Del Skrevet søndag kl 22:44 clåvviii skrev (3 timer siden): Har ikke ungen vært pjusk så sjukt lenge nå a? Men å dra med'n ut,uten lue,da blir'n brått myyye friskere🤡 Er ikke vanskelig å se at det blåser,når til og med heksehåret blafrer! Har til og med droppa trilleturer fordi ungen har vært pjusk... Da drar vi likesågodt på med å gå ut med lite klær... hvor har han gått uten lue?når hu var i hagen??? Ja barnet er jo fortsatt liten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet søndag kl 23:25 #15554 Del Skrevet søndag kl 23:25 LilleOlga skrev (1 time siden): Absolutt ikke Stina sin største fan. Men jeg forstår grunnen til at hun velger elektrisk vogn. Hun har jo store problem med nakken - som hun har fortalt om gang på gang. Et av utfordringene med nakkeproblem er at en kan få smerter i ermer/fingrer - iallfall om det er trangt i nakken, da hadde jeg og tatt vogn med elektrisk hjelp om jeg hadde råd til det. Og sånn ellers ; jeg har en venninne som mista vognen sin ned en bakke. Stod heldigvis enn mann i bunnen som fanget opp situasjonen. Så alt gikk bra ! Men utenom dette; så gjør hun mange rare ting, ingen tvil om det. Ehhhhhhh de fleste som har nakkeproblemer fjerner bryst !! Ikke legger inn silikon ? Og ellers håper jeg vi har det greit 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet mandag kl 01:53 #15555 Del Skrevet mandag kl 01:53 delias skrev (3 timer siden): akkurat de tekstene der går vel automatisk. Ikke Stina som har skrevet tekstene som kommer når hun snakker. Hahahahah Tenk om bare litt flere her i verden klarte lese mellom linjene og se " Oooh the irony " men neida ...🤣 Det er vel ikke den mangelen hun referer til som er den mest akutte der i gården , * host* men stakkars da , ekke så greit når man har såpass hjernmangel nei 😂😂🤣 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet mandag kl 05:39 #15556 Del Skrevet mandag kl 05:39 JojoMoyes skrev (6 timer siden): Ehhhhhhh de fleste som har nakkeproblemer fjerner bryst !! Ikke legger inn silikon ? Og ellers håper jeg vi har det greit 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Det er jeg enig i. Men nå var det det at jeg kan forstå valget av vogn jeg svarte på. Silikonen er en annen sak. Jeg har det greit, håper du har det greit 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet mandag kl 05:54 #15557 Del Skrevet mandag kl 05:54 delias skrev (7 timer siden): akkurat de tekstene der går vel automatisk. Ikke Stina som har skrevet tekstene som kommer når hun snakker. Er jo det som gjør det morsomt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet mandag kl 06:21 #15558 Del Skrevet mandag kl 06:21 Lzzy skrev (11 timer siden): Haha ja, hva prøvde hun egentlig å få fram i den «jern-samtalen»? At det er lurt å sjekke seg for mangler. Det er flere som burde ta blodprøver pga slapphet, hårtap etc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet mandag kl 06:39 #15559 Del Skrevet mandag kl 06:39 JojoMoyes skrev (7 timer siden): Ehhhhhhh de fleste som har nakkeproblemer fjerner bryst !! Ikke legger inn silikon ? Og ellers håper jeg vi har det greit 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Har man sååå sjuuukt store nakkeproblemer etter flere skader,så man har problemer med å holde en vogn,da tror jeg at jeg hadde fjernet et par kg silikon først😅 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet mandag kl 06:42 #15560 Del Skrevet mandag kl 06:42 Er bare en ting å si om Frøken Petite og Grillmester Skatten min: Dunning-Kruger-effekt🫣 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå