Bibbi_ Skrevet 19 timer siden #15421 Del Skrevet 19 timer siden Trulsa skrev (8 timer siden): Skitur? Det er vel ikke skiføre nå? Går det ikke i loop her.... Vil bare anbefale deg å vite hva det snakkes om før du kommenterer. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 18 timer siden #15422 Del Skrevet 18 timer siden Bibbi_ skrev (1 time siden): Vil bare anbefale deg å vite hva det snakkes om før du kommenterer. Takk🙌🏼 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 18 timer siden #15423 Del Skrevet 18 timer siden Trulsa skrev (9 timer siden): Skitur? Det er vel ikke skiføre nå? Går det ikke i loop her.... Greit å henge med i diskusjonen før du mener det går i loop😉 Og en annen ting,det er jo skiføre,selv om det kanskje ikke er det akkurat der du bor. Stina feks kunne fint tatt seg en tur til fjellet for å gått på ski. Eller?? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 18 timer siden #15424 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Trulsa skrev (10 timer siden): Skitur? Det er vel ikke skiføre nå? Går det ikke i loop her.... Vurderte samme kommentar😅. Her( hos influensaren) skjer det så lite at vi må diskutere hendingar frå tid tilbake , derved loopen 🤣.I det heile er komentarane om skitur ,og kommentaren du svarte på er truleg skrevet for å snakke ned influensaren og/eller lage uhygge på sida. Bastante, negative kommentarar haustar likes av hatkomiteen/styrargruppa. Dette er ein måte å få bekreftelse på. "Når du får bekreftet at du hører til, og spesielt hvis du blir gitt høy status innad i gruppen, jubler hjernen. Da pusher belønningssysemet ut dopamin, et molekyl som gjør at vi føler oss bra." utklipp frå nettavisa Endret 18 timer siden av oss-to 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 17 timer siden #15425 Del Skrevet 17 timer siden Trulsa skrev (10 timer siden): Hadde det vært så ille da om feks bestemor var barnevakt en halvtime? Synes det er fint at barn kan bli kjent med familien. Plutselig trenger man litt hjelp og da er det fint å kunne spørre besteforeldre eller egne søsken om litt barnepass. Husker selv at jeg hadde ønsket meg litt hjelp til barnepass, men hadde ingen jeg kunne spørre. Livet er ikke bare helt svart/hvitt, det er noe midt i mellom også. Nei. Men så var det heller ikke den ene enkelthendelsen noen av oss kommenterer på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17 timer siden #15426 Del Skrevet 17 timer siden Palmemor skrev (20 minutter siden): Nei. Men så var det heller ikke den ene enkelthendelsen noen av oss kommenterer på. Det er faktisk ikke helt sant! For en tid tilbake ble det kommentert at det å dra fra en pjusk unge på butikken var helt uhørt! Og når jeg argumenterte for at et par timer med barnevakt eller hva da 30 min( ?), går helt fint når ungen bare er litt forkjøla. Det var det hvertfall en bruker som mente ikke var greit og jeg tør påstå det var flere! Og SÅ kom denne «helheten» inn! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 17 timer siden #15427 Del Skrevet 17 timer siden Klink skrev (10 minutter siden): Det er faktisk ikke helt sant! For en tid tilbake ble det kommentert at det å dra fra en pjusk unge på butikken var helt uhørt! Og når jeg argumenterte for at et par timer med barnevakt eller hva da 30 min( ?), går helt fint når ungen bare er litt forkjøla. Det var det hvertfall en bruker som mente ikke var greit og jeg tør påstå det var flere! Og SÅ kom denne «helheten» inn! JEG kommenterer ikke på enkelthendelser. Om folk har barnevakt hist og her er da revnende likegyldig for meg. Jeg reagerer på at hun har ett ekstremt behov for å være uten barnet sitt hver eneste dag. Hva andre mener kan ikke jeg stilles ansvarlig for 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 17 timer siden #15428 Del Skrevet 17 timer siden Palmemor skrev (7 minutter siden): JEG kommenterer ikke på enkelthendelser. Om folk har barnevakt hist og her er da revnende likegyldig for meg. Jeg reagerer på at hun har ett ekstremt behov for å være uten barnet sitt hver eneste dag. Hva andre mener kan ikke jeg stilles ansvarlig for Palmemor skrev (42 minutter siden): Nei. Men så var det heller ikke den ene enkelthendelsen noen av oss kommenterer på. Her brukar du først OSS, så etter motsvar brukar du JEG. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 16 timer siden #15429 Del Skrevet 16 timer siden oss-to skrev (12 minutter siden): Her brukar du først OSS, så etter motsvar brukar du JEG. djissses til flisespikkeri. "Noen av oss" betyr meg. Men jeg skal heller skrive mer forståelige neste gang 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 16 timer siden #15430 Del Skrevet 16 timer siden For første gang så er jeg enig med Stina og samsoving ❤️ så bra at hun tenker det på den måten heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 16 timer siden #15431 Del Skrevet 16 timer siden Palmemor skrev (10 minutter siden): djissses til flisespikkeri. "Noen av oss" betyr meg. Men jeg skal heller skrive mer forståelige neste gang Ikkje flisespikkeri men ein forklaring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 16 timer siden #15432 Del Skrevet 16 timer siden Himmelen_91 skrev (14 minutter siden): For første gang så er jeg enig med Stina og samsoving ❤️ så bra at hun tenker det på den måten heller. 100% enig! Det var en god tankegang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet 16 timer siden #15433 Del Skrevet 16 timer siden oss-to skrev (2 timer siden): Vurderte samme kommentar😅. Her( hos influensaren) skjer det så lite at vi må diskutere hendingar frå tid tilbake , derved loopen 🤣.I det heile er komentarane om skitur ,og kommentaren du svarte på er truleg skrevet for å snakke ned influensaren og/eller lage uhygge på sida. Bastante, negative kommentarar haustar likes av hatkomiteen/styrargruppa. Dette er ein måte å få bekreftelse på. "Når du får bekreftet at du hører til, og spesielt hvis du blir gitt høy status innad i gruppen, jubler hjernen. Da pusher belønningssysemet ut dopamin, et molekyl som gjør at vi føler oss bra." utklipp frå nettavisa Jeg svarte bare på en kommentar ang dette. Så hvorfor ute etter å bare ta meg🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 10 timer siden #15434 Del Skrevet 10 timer siden clåvviii skrev (23 timer siden): PF var trøtt,men måtte rydde slagmarken først Hva er det med den mannen som må synliggjøre hver minste lille bidrag i heimen? Her er noen få minutter med rydding, tar nesten lengre tid å skryte av seg selv for det på snap😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 10 timer siden #15435 Del Skrevet 10 timer siden Pigaloppa skrev (9 minutter siden): Hva er det med den mannen som må synliggjøre hver minste lille bidrag i heimen? Her er noen få minutter med rydding, tar nesten lengre tid å skryte av seg selv for det på snap😄 Jeg lurer på om det er ett stikk til Stina. For han har jo all tid i verden til absolutt alt hver dag, så skjønner ikke at dette (som alle andre også gjør hver dag) skal så veldig opp i dagen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 9 timer siden #15436 Del Skrevet 9 timer siden Palmemor skrev (33 minutter siden): Jeg lurer på om det er ett stikk til Stina. For han har jo all tid i verden til absolutt alt hver dag, så skjønner ikke at dette (som alle andre også gjør hver dag) skal så veldig opp i dagen Mulig du er inne på noe der. Lurer på om dem vet hvor priviligerte dem er som har så fordeler med å være hjemme begge to. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9 timer siden #15437 Del Skrevet 9 timer siden Pigaloppa skrev (3 minutter siden): Mulig du er inne på noe der. Lurer på om dem vet hvor priviligerte dem er som har så fordeler med å være hjemme begge to. Syns han stadig er litt småkrass i kommentarene når han viser alt han gjør. Men er jo mulig han bare er passiv agressiv av natur. Ja håper virkelig de vet det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 9 timer siden #15438 Del Skrevet 9 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Jeg lurer på om det er ett stikk til Stina. For han har jo all tid i verden til absolutt alt hver dag, så skjønner ikke at dette (som alle andre også gjør hver dag) skal så veldig opp i dagen Tror også det er stikk til Stina 😅 Han gjør det der veldig ofte . Kanskje han ikke tør ta det opp face to face 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 9 timer siden #15439 Del Skrevet 9 timer siden De er jo galne med duppeditter!!! Nå har de tracking på babyen og!! Hvordan han sover? Når han blir sulten? Er de både døve og blinde? Et barn gir jo beskjed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9 timer siden #15440 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Palmemor skrev (8 timer siden): JEG kommenterer ikke på enkelthendelser. Om folk har barnevakt hist og her er da revnende likegyldig for meg. Jeg reagerer på at hun har ett ekstremt behov for å være uten barnet sitt hver eneste dag. Hva andre mener kan ikke jeg stilles ansvarlig for Jeg stiller ikke deg ansvarlig for noe? Skrev ikke du oss? Ser at jeg sikkert misforsto det du skrev. Jeg står likevel for det jeg skriver. Det er dessverre litt vanskelig å holde styr på alle brukere. Endret 8 timer siden av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå