clåvviii Skrevet onsdag kl 14:24 #15381 Del Skrevet onsdag kl 14:24 PF var trøtt,men måtte rydde slagmarken først 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet onsdag kl 14:35 #15382 Del Skrevet onsdag kl 14:35 clåvviii skrev (10 minutter siden): PF var trøtt,men måtte rydde slagmarken først WTF? 🙈😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faina Skrevet onsdag kl 14:38 #15383 Del Skrevet onsdag kl 14:38 clåvviii skrev (13 minutter siden): PF var trøtt,men måtte rydde slagmarken først Bare 🤯 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venno Skrevet onsdag kl 15:00 #15384 Del Skrevet onsdag kl 15:00 Basert på noen korte glimt i løpet av dagen så er det tydeligvis mange eksperter på dette paret. Joda, de gjør mye rart... men de fortjener ikke den drittslengingen som er her inne. Her virker det som at noen har bestemt seg for at alt de gjør er galt. Husk, jobben deres er å lage content og skape engasjement og dere omfavner alt. Av det jeg har sett så har ungen det bra og blir godt ivaretatt av BÅDE mor og far. Ungen lider ingen nød, og hvordan de fordeler tiden seg i mellom kunne ikke brydd meg mindre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet onsdag kl 15:03 #15385 Del Skrevet onsdag kl 15:03 Fem måneder siden hun har vært noe som helst syk faktisk. Hva med når hun var dødssyk av brystbetennelse? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 15:14 #15386 Del Skrevet onsdag kl 15:14 Poly skrev (10 minutter siden): Fem måneder siden hun har vært noe som helst syk faktisk. Hva med når hun var dødssyk av brystbetennelse? Det reagerte jeg på og. Det er jo få dager siden hun sa at hun hadde vært skikkelig syk med brystbetennelse 4 ganger, med høy feber og smerter i hele kroppen. Og hun la til at det var ikke snakk om tette melkeganger, men full on brystbetennelse. Jeg har generelt ett problem med folk som lyver/snakker andre etter munnen. Og jeg skjønner ikke hvorfor «offentlige» personer får lov å holde på sånn 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet onsdag kl 15:35 #15387 Del Skrevet onsdag kl 15:35 Poly skrev (29 minutter siden): Fem måneder siden hun har vært noe som helst syk faktisk. Hva med når hun var dødssyk av brystbetennelse? Har du hatt brystbetennelse ? Jeg har høy smerteterskel men de to gangene jeg hadde brystbetennelse og høy feber så vil jeg si det var ett helvete😟 unner ingen nybakte mødre og få det 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet onsdag kl 15:35 #15388 Del Skrevet onsdag kl 15:35 Palmemor skrev (20 minutter siden): Det reagerte jeg på og. Det er jo få dager siden hun sa at hun hadde vært skikkelig syk med brystbetennelse 4 ganger, med høy feber og smerter i hele kroppen. Og hun la til at det var ikke snakk om tette melkeganger, men full on brystbetennelse. Jeg har generelt ett problem med folk som lyver/snakker andre etter munnen. Og jeg skjønner ikke hvorfor «offentlige» personer får lov å holde på sånn Syk som i smittsom sykdom da sikkert! Siden det var i sammenheng med amming og immunitet mot sykdom. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet onsdag kl 15:46 #15389 Del Skrevet onsdag kl 15:46 Klink skrev (9 minutter siden): Syk som i smittsom sykdom da sikkert! Siden det var i sammenheng med amming og immunitet mot sykdom. Det er da ingen som sier at nå er det fem måneder siden jeg hadde en smittsom sykdom. Syk er syk, uansett om det er smittsomt eller ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet onsdag kl 15:47 #15390 Del Skrevet onsdag kl 15:47 Lunabelle skrev (Akkurat nå): Det er da ingen som sier at nå er det fem måneder siden jeg hadde en smittsom sykdom. Syk er syk, uansett om det er smittsomt eller ikke. Ikke hvis du ser det i sammenheng med det hun sier. Forstår nok hva hun mener om en legger godviljen til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 15:47 #15391 Del Skrevet onsdag kl 15:47 Klink skrev (10 minutter siden): Syk som i smittsom sykdom da sikkert! Siden det var i sammenheng med amming og immunitet mot sykdom. Nei, det var nok ikke det hun mente. Jeg kan ikke bedømme om jeg er smittsom eller ikke, men jeg er like fullt syk hvis jeg f.eks. har blitt matforgiftet. Da er jeg sjuk, da! Men jeg sier jo ikke «sist jeg var syk med en smittsom sykdom». Hun har nok bare glemt hva hun har sagt tidligere. Og, hun omtaler barnet som pjusk; men seg selv som syk. Så ikke lett å vite hvor grensene går 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 15:48 #15392 Del Skrevet onsdag kl 15:48 Lunabelle skrev (1 minutt siden): Det er da ingen som sier at nå er det fem måneder siden jeg hadde en smittsom sykdom. Syk er syk, uansett om det er smittsomt eller ikke. Det er da ingen som teller når man sist var sjuk… 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 15:54 #15393 Del Skrevet onsdag kl 15:54 Og denne konstante trackingen av alt. Mister man ikke verdifull tid ved å legge inn alt og telle og regne? 9 timer våkentid på dagen pga sykdom. Hvem teller sånt? Er det bare jeg som har for gamle unger og det er en ting nå? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet onsdag kl 15:59 #15394 Del Skrevet onsdag kl 15:59 Palmemor skrev (9 minutter siden): Nei, det var nok ikke det hun mente. Jeg kan ikke bedømme om jeg er smittsom eller ikke, men jeg er like fullt syk hvis jeg f.eks. har blitt matforgiftet. Da er jeg sjuk, da! Men jeg sier jo ikke «sist jeg var syk med en smittsom sykdom». Hun har nok bare glemt hva hun har sagt tidligere. Og, hun omtaler barnet som pjusk; men seg selv som syk. Så ikke lett å vite hvor grensene går Du kan da ikke vite om hun mente det enne eller andre. Om hun snaket om smitsome sykdomer, gir det jo mening at hun mente hun ikke hadde vørt smitsom.... Utrolig hva folk kan henge seg opp i, du kan ikke vøre lett å småorate med om du altid har denne instilingen! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet onsdag kl 16:00 #15395 Del Skrevet onsdag kl 16:00 Lunabelle skrev (13 minutter siden): Det er da ingen som sier at nå er det fem måneder siden jeg hadde en smittsom sykdom. Syk er syk, uansett om det er smittsomt eller ikke. Palmemor skrev (11 minutter siden): Det er da ingen som teller når man sist var sjuk… 😏 Jobben henes er jo og si ting og dokumenter.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet onsdag kl 16:01 #15396 Del Skrevet onsdag kl 16:01 elskersommer skrev (26 minutter siden): Har du hatt brystbetennelse ? Jeg har høy smerteterskel men de to gangene jeg hadde brystbetennelse og høy feber så vil jeg si det var ett helvete😟 unner ingen nybakte mødre og få det Ja du var på skitur du også dagen etter eller? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet onsdag kl 16:16 #15397 Del Skrevet onsdag kl 16:16 Poly skrev (14 minutter siden): Ja du var på skitur du også dagen etter eller? Ja.. to turer😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet onsdag kl 16:37 #15398 Del Skrevet onsdag kl 16:37 (endret) Palmemor skrev (49 minutter siden): Nei, det var nok ikke det hun mente. Jeg kan ikke bedømme om jeg er smittsom eller ikke, men jeg er like fullt syk hvis jeg f.eks. har blitt matforgiftet. Da er jeg sjuk, da! Men jeg sier jo ikke «sist jeg var syk med en smittsom sykdom». Hun har nok bare glemt hva hun har sagt tidligere. Og, hun omtaler barnet som pjusk; men seg selv som syk. Så ikke lett å vite hvor grensene går Var det ikke i sammenheng med at hun snakket om amming, beskytte barnet mot sykdom hun sa da? Og at hun ikke hadde blitt smittet av PF da han var syke mente hun fordi hun ammet? Endret onsdag kl 16:37 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet onsdag kl 16:46 #15399 Del Skrevet onsdag kl 16:46 Litt på siden men amming beskytter da ikke mor mot smittsom sykdom uansett? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet onsdag kl 16:49 #15400 Del Skrevet onsdag kl 16:49 Palmemor skrev (53 minutter siden): Og denne konstante trackingen av alt. Mister man ikke verdifull tid ved å legge inn alt og telle og regne? 9 timer våkentid på dagen pga sykdom. Hvem teller sånt? Er det bare jeg som har for gamle unger og det er en ting nå? Det er ikke normalt å gjøre det. Noen tracker sove tid. Men barnet er snart 5 måneder og sover gått så det er ikke nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå