Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

chsa skrev (4 minutter siden):

Det var jo også noe å henge seg opp i. Stina har selv sagt på snap flere ganger at hun bruker billigere klær hun ikke er redd for nå i småbarnstiden nettopp fordi det er så mye gulping og søl med baby, og hun vil bevare strikkeplaggene sine uten gulp på 😊

Juicy couture er ikke billig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lawyer skrev (5 minutter siden):

I andre land så er både mor og far tilbake på jobb når babyen bare er noen uker gammel. Og da er det snakk om 8 timer i daycare. Vi er veldig privilegerte her i landet. 

Hvilken betydning har det at permisjonsrettighetene i andre land er dårligere? Det endrer ikke på hva forskningen sier om tilknytting, eller om hvordan en baby reagerer på å være adskilt sin hovedomsorgsperson over flere timer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittykaat skrev (1 minutt siden):

Juicy couture er ikke billig da. 

Hun bytter klær (tar av juicy) ila dagen mellom amming/gulping osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (26 minutter siden):

Trur både du og eg er på nivå under fars evne til å sette seg inn i saker . Og hadde vi fått han i tale, hadde han nok lagt fram forskning som støttar/ viser viktigheita av fars og mors.tilstedeværelse som omsorgspersonar.

Hah. Du vet ingenting om min evne til det takk.

Uansett, poenget var; litt mindre fokus på trening, sleep score og olivenolje og litt mer på de potensielt skadelige virkningene det at mor til hans barn forsvinner vekk fra det i 4 timer hver dag. 

Endret av Poly
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (Akkurat nå):

Hah. Du vet ingenting om min evne til det takk.

Uansett, poenget var; litt mindre fokus på trening og olivenolje og litt mer på de potensielt skadelige virkningene det at mor til hans barn forsvinner fra sønnen i 4 timer hver dag. 

Det veit eg jo. Har jo lest kommentarane dine.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (6 minutter siden):

🤦‍♀️

Poenget mit er at slik dømmer ein på snap., Eit bilde sendt, ei setning sagt , folk som tolkar og vips vart ei drue til 14 høns, fordi dette veit ein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (51 minutter siden):

I andre land så er både mor og far tilbake på jobb når babyen bare er noen uker gammel. Og da er det snakk om 8 timer i daycare. Vi er veldig privilegerte her i landet. 

Hva de gjør i andre land har vel ingenting med saken her å gjøre? 

Klart vi er heldige, Stina og PF er ekstra heldige som er hjemme 24/7 og kunne brukt så mye tid på sønnen sin. Men det gidder de ikke. Kanskje derfor babyen ikke GIDDER å amme eller GIDDER å sove.. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Rapportert

Det går fint. Det var eit forsøk på humor som eg trur motakaren forstod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (19 minutter siden):

Rapportert

Eit spørsmål. Når eg rapporterar pleier eg ikkje gi beskjed til den eg rapporterar ,men er dette kutyme?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja mye gnål om det samme no 🙈😂men er det sånn at når denne ungen blir 12 mnd så er pappa tiden 12 timer da eller ? Da snakker vi likestiling og deling av jobb /oppgaver 😂🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (5 timer siden):

Ja ja mye gnål om det samme no 🙈😂men er det sånn at når denne ungen blir 12 mnd så er pappa tiden 12 timer da eller ? Da snakker vi likestiling og deling av jobb /oppgaver 😂🙈

Dette kommer de til å løse fint tenker jeg. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (8 timer siden):

Eit spørsmål. Når eg rapporterar pleier eg ikkje gi beskjed til den eg rapporterar ,men er dette kutyme?

Er flere av superfansen her inne som reklamerer om rapportering også,så da kan vel de som ikke er så sjuuukt fans reklamere om det😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at vi som «forsvarer» ikke nødvendigvis er fans? Jeg er personlig ikke fan, følger med nå og da og er veldig enig i mye av kritikken her inne, men føler allikevel et behov for å forsvare, fordi mye av det som blir skrevet her er direkte stygt og unødvendig. Blir så oppgitt over at så fort ingen slenger dritt så er vi fans og ødelegger diskusjonen, men hadde det blitt diskusjon om alle hadde hatt samme mening? 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tinkerbellee skrev (11 minutter siden):

Dere vet at vi som «forsvarer» ikke nødvendigvis er fans? 

Nei,det går faktisk over hodet på de fleste..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clåvviii skrev (37 minutter siden):

Er flere av superfansen her inne som reklamerer om rapportering også,så da kan vel de som ikke er så sjuuukt fans reklamere om det😉

Du er svært opptat av båsar. Svart eller kvitt. Lite optatt av sak eller?

Endret av oss-to
Endra to ord
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (11 timer siden):

Eg deltek mykje i diskusjonen. Håpar om du les igjennom kommentarane mine så held eg meg til sak stortsett. Men her er eit hardt debattklima der stygge ord, kalling   overdrivelsar og lempeleg omgang med sannheita er akkseptert . Dermed har eg har nok trødd hardare mot nokon eg det  normalt plar gjere. 

Eg er engasjert barn rettigheitar mot å være i media, influensaranes bruk av born men også barnet sin rett å sleppe bli gjenstand for diskusjon her. Eg er også opptatt av det å få være annaleis og framleis bli akseptert. Eg er ikkje so opptatt av kva flest folk synst , då verda er større en som så og vi må ha plass til alle. Opplev  samme som du, når eg diskuterer mine standpunkt får eg beskjed om at eg er heiagjeng eller at ein ikkje gidd svare.

Ja, du har nok rett i det :) Jeg syns og at det er tidvis altfor stygge kommentarer og språkbruk i denne tråden, og man blir jo frustrert når man blir misforstått.

Jeg syns de får unødvendig mye "hat" og hets, men jeg er fortsatt enig i at de fremstiller seg på en måte som gjør de vanskelig å like. Også kan man jo diskutere hvorvidt man (jeg) er så svak at jeg fortsetter å se på. 

Har aldri ment å diskutere barn i så måte, men det har nok skjedd ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkerbellee skrev (36 minutter siden):

Dere vet at vi som «forsvarer» ikke nødvendigvis er fans? Jeg er personlig ikke fan, følger med nå og da og er veldig enig i mye av kritikken her inne, men føler allikevel et behov for å forsvare, fordi mye av det som blir skrevet her er direkte stygt og unødvendig. Blir så oppgitt over at så fort ingen slenger dritt så er vi fans og ødelegger diskusjonen, men hadde det blitt diskusjon om alle hadde hatt samme mening? 

👆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...