Vintermåne Skrevet 31. mars 2025 #15241 Skrevet 31. mars 2025 clåvviii skrev (1 time siden): Har vært inne på en annen stor influenser sin tråd og tatt noen skjermbilder,og det er merkelig hvordan visse personer forsvarer Stina med nebb og klør,men mot en annen hvor noe av det samme diskuteres,da må den influenseren tåle både kritikk og dumme tilbakemeldinger. Tåler de ikke det må man faktisk slutte å dele livet sitt skrives det. Det blir også nevnt at det overdrives,så det stoles ikke på at all kritikk som kommer er ille. Heller ikke at meldingene som kommer inn er så onde som den personen skal ha det til. Stiller meg oppriktig veldig undrende til hva forskjellen på Stina,og andre influensere hva gjelder kritikk og dritt som blir skrevet,er. Spesielt den med at når det deles såpass mye,må man tåle dritten. Jeg har lagt merke til det samme, bare motsatt vei! At brukere som i denne tråden er kritiske til ALT og harselerer med det meste, forsvarer ting som barneeksponering osv hos andre influensere 🤪 6 5
Palmemor Skrevet 1. april 2025 #15242 Skrevet 1. april 2025 Angel75 skrev (5 timer siden): Flere her i tråden vet ikke hva respektere andre betyr. Tror dere blander respekt og aksept. Jeg må på ingen måte respektere mennesker som gjør ting jeg ikke kan stå inne for 3
oss-to Skrevet 1. april 2025 #15243 Skrevet 1. april 2025 (endret) Palmemor skrev (1 time siden): Tror dere blander respekt og aksept. Jeg må på ingen måte respektere mennesker som gjør ting jeg ikke kan stå inne for Endret 1. april 2025 av oss-to Sletta kommentaren min grunna den gjorde narr av teksten . Vill legge til at det eine ikkje utelukkar det andre slik som debatanten ser ut til å tru.
Nikoletta Skrevet 1. april 2025 #15244 Skrevet 1. april 2025 Klink skrev (14 timer siden): At babyen har det fint selv om de velger løsninger som er annerledes og «merkelige» Og for tredje gang svarer du meg med ting jeg ikke har nevnt i mine innlegg. 2 1
oss-to Skrevet 1. april 2025 #15245 Skrevet 1. april 2025 clåvviii skrev (9 timer siden): Har vært inne på en annen stor influenser sin tråd og tatt noen skjermbilder,og det er merkelig hvordan visse personer forsvarer Stina med nebb og klør,men mot en annen hvor noe av det samme diskuteres,da må den influenseren tåle både kritikk og dumme tilbakemeldinger. Tåler de ikke det må man faktisk slutte å dele livet sitt skrives det. Det blir også nevnt at det overdrives,så det stoles ikke på at all kritikk som kommer er ille. Heller ikke at meldingene som kommer inn er så onde som den personen skal ha det til. Stiller meg oppriktig veldig undrende til hva forskjellen på Stina,og andre influensere hva gjelder kritikk og dritt som blir skrevet,er. Spesielt den med at når det deles såpass mye,må man tåle dritten. Ha ha, tar skjermbilder av trådar🤣🤣. Nei, eg veit kva dag det er i dag. Så den går eg faktisk ikkje på. 3
Trulsa Skrevet 1. april 2025 #15246 Skrevet 1. april 2025 Marlii skrev (9 timer siden): Heftig brystbetennelse krever ofte sykehusinnleggelse, jeg har jobbet på gyn og sett hvordan en heftig brystbetennelse arter seg. Da er Snapchat det siste du tenker på, for å sirre sånn.. Tror du det er en grunn til at det er annerledes her? Er det anbefalt å dra fra ungen mange timer når de er så små? Ikke så vidt jeg vet, gjør det noe skade? Sansynligvis ikke en og to ganger, men som en fast greie, jeg syntes det er rart. Vi er forskjellige så klart, men jeg har 3 barn og har knapt klart å reise fra dem før de var 1 år uten at det vrengte seg i hele meg, så for meg virker jo det opplegget deres helt fjernt.. Mange par deler permisjonen 50/50. Det er noe helt annet enn å stikke innom butikken en halvtime. Det er annerledes i Norge fordi vi her får større ytelser. Vi har et bedre helsevesen uansett hvilken forsikring man har.
Trulsa Skrevet 1. april 2025 #15247 Skrevet 1. april 2025 Poly skrev (10 timer siden): Ja, litt sånn på kvelden foran TV-en når de spiser middag i soffan. Skikkelig kvalitetstid som familie. Er det mere kvalitetstid å spille ludo sammen enn å se film eller fotball på tv... Er det bedre å sitte på stol enn i sofa å spise mat? Har det egentlig noe å si? 3 1
Palmemor Skrevet 1. april 2025 #15248 Skrevet 1. april 2025 oss-to skrev (1 time siden): Hva er dette? Du kan jo bare skrive det du ønsker å si, istedenfor å slette og legge inn subtile kommentarer? 3
oss-to Skrevet 1. april 2025 #15249 Skrevet 1. april 2025 Palmemor skrev (2 minutter siden): Hva er dette? Du kan jo bare skrive det du ønsker å si, istedenfor å slette og legge inn subtile kommentarer? Fekk ikkje legge inn tekst etter eg sletta kommentaren. Kunne ikkje la innliminga stå aleine , då det var fare for at nokon kunne tru eg var einig.. 1
Poly Skrevet 1. april 2025 #15250 Skrevet 1. april 2025 Trulsa skrev (20 minutter siden): Er det mere kvalitetstid å spille ludo sammen enn å se film eller fotball på tv... Er det bedre å sitte på stol enn i sofa å spise mat? Har det egentlig noe å si? At familien sitter rundt middagsbordet, og kommuniserer og spiser mat uten skjerm har alt og si. 9 1
Visla Skrevet 1. april 2025 #15251 Skrevet 1. april 2025 Trulsa skrev (20 minutter siden): Er det mere kvalitetstid å spille ludo sammen enn å se film eller fotball på tv... Er det bedre å sitte på stol enn i sofa å spise mat? Har det egentlig noe å si? Når man spiller ludo sammen prater man ofte sammen og SPILLER et spill sammen. De fleste som ser et program/serie på tv blir litt oppslukt og følger med på det man ser på, så man prater naturligvis ikke like mye sammen da. vi prater iallefall mye mer sammen når vi spiller spill enn når vi ser tv 5
Visla Skrevet 1. april 2025 #15252 Skrevet 1. april 2025 elskersommer skrev (8 timer siden): Jeg har to som ikke passer til din beskrivelse. Så alle barn er ikke slik. Jeg hadde ikke en våkenatt med mine. De fikk så klart rein bleie og jeg ammet.. også sov vi videre Jeg synes ikke den tiden var slitsom. Men derimot når de er 14 år og festing er på gang. Da er det slitsomt mentalt Tror det kan ha noe med at mange som får barn er innstilt og forberedt på at det er slik det er å ha små barn. De må ha mat og ren bleie, kanskje minst hele det første året🤷♀️ opptil flere ganger hver natt. Jeg gikk inn i det med den innstillingen, så ble det en bonus om de sov natten over tidligere (ene barnet var noen få måneder, ene 15 mnd, ene 6 måneder) Alle aldre har sin sjarm❤️ men jeg ser ikke på det som slitsomt, før tenåringstiden mentalt, da er de mer jevnbyrdige😂 1
clåvviii Skrevet 1. april 2025 #15253 Skrevet 1. april 2025 oss-to skrev (1 time siden): Ha ha, tar skjermbilder av trådar🤣🤣. Nei, eg veit kva dag det er i dag. Så den går eg faktisk ikkje på. Vet ikke om det er lov å legge ut her,skulle gladelig delt!
oss-to Skrevet 1. april 2025 #15254 Skrevet 1. april 2025 (endret) Visla skrev (2 timer siden): Når man spiller ludo sammen prater man ofte sammen og SPILLER et spill sammen. De fleste som ser et program/serie på tv blir litt oppslukt og følger med på det man ser på, så man prater naturligvis ikke like mye sammen da. vi prater iallefall mye mer sammen når vi spiller spill enn når vi ser tv So kjekt dykk har det 😊. Takk for du delar om dine erfaringar. Dette er nettopp dine erfaringar. Problemet oppstår når nokon påpeikar at deiras måte er bedre enn andre. So lenge sambuarane er nøgd så er det bra. Og som mannen har sagt opp til fleire gangar, dei delar ikkje alt. Endret 1. april 2025 av oss-to Har fått vite dei ikkje er gift so endra ekteparet til sambuarane. 2 1
oss-to Skrevet 1. april 2025 #15255 Skrevet 1. april 2025 Poly skrev (1 time siden): At familien sitter rundt middagsbordet, og kommuniserer og spiser mat uten skjerm har alt og si. Meinar du vi ikkje har fri vilje. Der kvar og ein får bestemme sin livskvalitet so langt det lar seg gjere? 3 1
Poly Skrevet 1. april 2025 #15256 Skrevet 1. april 2025 oss-to skrev (8 minutter siden): Meinar du vi ikkje har fri vilje. Der kvar og ein får bestemme sin livskvalitet so langt det lar seg gjere? 😅😅 ok nå orker jeg ikke mer av denne tråden snart 1 5
JegErIkkeMeg Skrevet 1. april 2025 #15257 Skrevet 1. april 2025 oss-to skrev (42 minutter siden): So kjekt dykk har det 😊. Takk for du delar om dine erfaringar. Dette er nettopp dine erfaringar. Problemet oppstår når nokon påpeikar at deiras måte er bedre enn andre. So lenge ekteparet er nøgd så er det bra. Og som mannen har sagt opp til fleire gangar, dei delar ikkje alt. Siden du er så regelrytter: De er ikke gift 😉 5
oss-to Skrevet 1. april 2025 #15258 Skrevet 1. april 2025 JegErIkkeMeg skrev (5 minutter siden): Siden du er så regelrytter: De er ikke gift 😉 Ok. Takk for info. 1
elskersommer Skrevet 1. april 2025 #15259 Skrevet 1. april 2025 Poly skrev (2 timer siden): At familien sitter rundt middagsbordet, og kommuniserer og spiser mat uten skjerm har alt og si. Hvorfor? Blir det en mindre harmonisk familie? Klarer ikke barn seg videre i livet? Eller hva? 3
Bibbi_ Skrevet 1. april 2025 #15260 Skrevet 1. april 2025 Poly skrev (57 minutter siden): 😅😅 ok nå orker jeg ikke mer av denne tråden snart Enig, man kan få mark 😂 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå