Trulsa Skrevet mandag kl 18:39 #15221 Del Skrevet mandag kl 18:39 Bibbi_ skrev (På 31.3.2025 den 16.47): Hvis man synes det er så sjukt å ha baby at man trenger flere timer fri fra det hver eneste dag, så sier jeg igjen ; da burde du ikke hatt barn! Ekspander Det vet man ikke før man får barn. Jeg vet hvordan det er og heldigvis gikk det bra tross mye sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet mandag kl 18:56 #15222 Del Skrevet mandag kl 18:56 (endret) clåvviii skrev (På 31.3.2025 den 17.23): Normale folk setter vel barnas behov før seg selv eller😉 Ekspander "Normale" folk sett på si eiga oxygenmaske først😉, som influensaren gjer. Endret mandag kl 18:57 av oss-to 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet mandag kl 19:15 #15223 Del Skrevet mandag kl 19:15 oss-to skrev (På 31.3.2025 den 18.56): "Normale" folk sett på si eiga oxygenmaske først😉, som influensaren gjer. Ekspander At det var? 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet mandag kl 19:15 #15224 Del Skrevet mandag kl 19:15 De har vel tid de 3 sammen og, eller?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet mandag kl 19:18 #15225 Del Skrevet mandag kl 19:18 Moongirl skrev (På 31.3.2025 den 19.15): De har vel tid de 3 sammen og, eller?! Ekspander Ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet mandag kl 20:00 #15226 Del Skrevet mandag kl 20:00 oss-to skrev (På 31.3.2025 den 19.18): Ja 😊 Ekspander Det var da godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet mandag kl 20:15 #15227 Del Skrevet mandag kl 20:15 Moongirl skrev (På 31.3.2025 den 19.15): De har vel tid de 3 sammen og, eller?! Ekspander Ja, litt sånn på kvelden foran TV-en når de spiser middag i soffan. Skikkelig kvalitetstid som familie. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 20:25 #15228 Del Skrevet mandag kl 20:25 Moongirl skrev (På 31.3.2025 den 20.00): Det var da godt å høre! Ekspander Og en sjelden gang de er på plantasjen eller utekafee. Da tar de med junior halvnaken mens de selv er godt kledd. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 20:27 #15229 Del Skrevet mandag kl 20:27 Poly skrev (På 31.3.2025 den 20.15): Ja, litt sånn på kvelden foran TV-en når de spiser middag i soffan. Skikkelig kvalitetstid som familie. Ekspander Filmer de 24/7? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet mandag kl 20:27 #15230 Del Skrevet mandag kl 20:27 Poly skrev (På 31.3.2025 den 20.15): Ja, litt sånn på kvelden foran TV-en når de spiser middag i soffan. Skikkelig kvalitetstid som familie. Ekspander No driv du med vrang lære. I følge mannen et dei stort sett 2 måltider sammen kvar dag. I følge han er dei meir saman en dei vise på snap. De er jo også ute på handleturar saman (dokumentert på snap). Ang det å ete framfor tv, og ha tv som kvalitetstid, dette trur eg dei delar med milionar av andre i verden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet mandag kl 21:14 #15231 Del Skrevet mandag kl 21:14 Har vært inne på en annen stor influenser sin tråd og tatt noen skjermbilder,og det er merkelig hvordan visse personer forsvarer Stina med nebb og klør,men mot en annen hvor noe av det samme diskuteres,da må den influenseren tåle både kritikk og dumme tilbakemeldinger. Tåler de ikke det må man faktisk slutte å dele livet sitt skrives det. Det blir også nevnt at det overdrives,så det stoles ikke på at all kritikk som kommer er ille. Heller ikke at meldingene som kommer inn er så onde som den personen skal ha det til. Stiller meg oppriktig veldig undrende til hva forskjellen på Stina,og andre influensere hva gjelder kritikk og dritt som blir skrevet,er. Spesielt den med at når det deles såpass mye,må man tåle dritten. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet mandag kl 21:20 #15232 Del Skrevet mandag kl 21:20 Poly skrev (På 31.3.2025 den 9.46): Så fint at hun i det minste kan takke det at hun ammer for at hun ikke har blitt PJUSK på 4 mnd, når ammingen faktisk gjorde henne dødelig syk hele fire ganger. Eller hvordan var det nå igjen? Syk, ikke syk? Ekspander Hun sier at hun tror det er på grunn av ammingen at hun ikke ble syk da PF ble syk i jula. Jeg holder en knapp på det faktum at de sover på hvert sitt soverom og til ulike tider av døgnet OG de har hver sin avstengte del av huset - det skal jo ganske mye mer til for å bli smitta da 😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlii Skrevet mandag kl 21:44 #15233 Del Skrevet mandag kl 21:44 chsa skrev (På 29.3.2025 den 18.57): Ja måtte presiseres nok en gang idag, blir mer ekstremt for hver gang hun snakker om det også 😂 idag var det "jeg har hatt 4 heftige brystbetennelser med ekstremt ekstremt ekstremt mye smerte og heftig heftig feber og hele pakka alle 4 gangene, ikke typ tette melkeganger assa, vi snakker 4 heftige ekstreme ekstreme ekstreeeeeme smerter med brystbetennelse, sånn helt helt helt sjuuuuuuke smerter assa". Det var liksom ikke måte på hvor vondt der var beskrevet idag 🫣 Ekspander Heftig brystbetennelse krever ofte sykehusinnleggelse, jeg har jobbet på gyn og sett hvordan en heftig brystbetennelse arter seg. Da er Snapchat det siste du tenker på, for å sirre sånn.. Trulsa skrev (På 30.3.2025 den 12.58): I USA og i mange land i Europa er det vanlig å begynne å jobbe igjen etter 3-6 mnd. Det er bare i Norge vi har så lang permisjon når vi får barn. I Danmark har de kortere permisjon enn i Norge selv ved tvillingfødsel. Så å være borte fra en baby noen timer hver dag er helt vanlig. Tenk på det dere som mener at man skal være klistret sammen med en baby hele døgnet. Det er heller ikke bra å gi mødre dårlig samvittighet. Man gjør så godt man kan og det får være bra nok. Ekspander Tror du det er en grunn til at det er annerledes her? Er det anbefalt å dra fra ungen mange timer når de er så små? Ikke så vidt jeg vet, gjør det noe skade? Sansynligvis ikke en og to ganger, men som en fast greie, jeg syntes det er rart. Vi er forskjellige så klart, men jeg har 3 barn og har knapt klart å reise fra dem før de var 1 år uten at det vrengte seg i hele meg, så for meg virker jo det opplegget deres helt fjernt.. 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet mandag kl 21:49 #15234 Del Skrevet mandag kl 21:49 Enda godt Stina har fått AI til og lage en barnebok med fiktive og kunstige opplevelser. Virkeligheten består mer av sofa, tv, Meny og en og annen tur på Plantasjen. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet mandag kl 22:01 #15235 Del Skrevet mandag kl 22:01 elskersommer skrev (På 31.3.2025 den 18.06): Hva er slitsomt med små barn? Har forøvrig 2 stk så jeg vet hva jeg prater om Ekspander 4 mnd gamle babyer kan være slitsomt nok det. Våkentid på natt, amming, gråting, kveldsuro og så videre. Så kan du jo prøve en 1 åring som klatrer over alt, en treåring som skal bestemme alt og en 5 åring som vel også skal bestemme en hel del! Kom tilbake og si det ikke er slitsomt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet mandag kl 22:12 #15236 Del Skrevet mandag kl 22:12 Klink skrev (På 31.3.2025 den 22.01): 4 mnd gamle babyer kan være slitsomt nok det. Våkentid på natt, amming, gråting, kveldsuro og så videre. Så kan du jo prøve en 1 åring som klatrer over alt, en treåring som skal bestemme alt og en 5 åring som vel også skal bestemme en hel del! Kom tilbake og si det ikke er slitsomt! Ekspander Enig i at det er slitsomt. Verdt det, men absolutt slitsomt. Jeg støtter at hver familie løser sin egen kabal, vi behøver ikke alle å gjøre det likt. At jeg gjør ting annerledes enn Stina betyr ikke at hun gjør det feil. Vi trenger heller ikke å forstå hvorfor andre gjør som de gjør, vi trenger bare å respektere det. 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet mandag kl 22:21 #15237 Del Skrevet mandag kl 22:21 Soro123 skrev (På 31.3.2025 den 21.20): Hun sier at hun tror det er på grunn av ammingen at hun ikke ble syk da PF ble syk i jula. Jeg holder en knapp på det faktum at de sover på hvert sitt soverom og til ulike tider av døgnet OG de har hver sin avstengte del av huset - det skal jo ganske mye mer til for å bli smitta da 😉 Ekspander Hæ? Hun tror at det at hun ammer gjør at hun ikke blir syk??? Foresten så rørte ikke PF P på 10 dager den gangen, da var han nok ikke nær Stine heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 22:25 #15238 Del Skrevet mandag kl 22:25 clåvviii skrev (På 31.3.2025 den 21.14): Har vært inne på en annen stor influenser sin tråd og tatt noen skjermbilder,og det er merkelig hvordan visse personer forsvarer Stina med nebb og klør,men mot en annen hvor noe av det samme diskuteres,da må den influenseren tåle både kritikk og dumme tilbakemeldinger. Tåler de ikke det må man faktisk slutte å dele livet sitt skrives det. Det blir også nevnt at det overdrives,så det stoles ikke på at all kritikk som kommer er ille. Heller ikke at meldingene som kommer inn er så onde som den personen skal ha det til. Stiller meg oppriktig veldig undrende til hva forskjellen på Stina,og andre influensere hva gjelder kritikk og dritt som blir skrevet,er. Spesielt den med at når det deles såpass mye,må man tåle dritten. Ekspander Da er sikkert jeg en av de du sikter til. Å skal det virkelig være slik att vi skal enten heie på alle eller være i mot alle influencere her på KG? Vis meg gjerne regelen for att det skal være slik.. Det er måten folk kritiserer SB privat jeg er mottander til. Altså hadde folk skrevet alt som gjøres her i f.eks tråden om Sara Emilie så hadde den vært stengt på flekken. Men her er det fri flyt 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 22:28 #15239 Del Skrevet mandag kl 22:28 (endret) Klink skrev (På 31.3.2025 den 22.01): 4 mnd gamle babyer kan være slitsomt nok det. Våkentid på natt, amming, gråting, kveldsuro og så videre. Så kan du jo prøve en 1 åring som klatrer over alt, en treåring som skal bestemme alt og en 5 åring som vel også skal bestemme en hel del! Kom tilbake og si det ikke er slitsomt! Ekspander Jeg har to som ikke passer til din beskrivelse. Så alle barn er ikke slik. Jeg hadde ikke en våkenatt med mine. De fikk så klart rein bleie og jeg ammet.. også sov vi videre Jeg synes ikke den tiden var slitsom. Men derimot når de er 14 år og festing er på gang. Da er det slitsomt mentalt Endret mandag kl 22:29 av elskersommer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 23:05 #15240 Del Skrevet mandag kl 23:05 Melus skrev (På 31.3.2025 den 22.12): Enig i at det er slitsomt. Verdt det, men absolutt slitsomt. Jeg støtter at hver familie løser sin egen kabal, vi behøver ikke alle å gjøre det likt. At jeg gjør ting annerledes enn Stina betyr ikke at hun gjør det feil. Vi trenger heller ikke å forstå hvorfor andre gjør som de gjør, vi trenger bare å respektere det. Ekspander Flere her i tråden vet ikke hva respektere andre betyr. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå