Pigaloppa Skrevet mandag kl 13:09 #15201 Del Skrevet mandag kl 13:09 Tessa12 skrev (45 minutter siden): Er nok mer det regime de følger det reageres på, at 4 timer til fast tidspunkt hver dag ikke kan fravikes på noen som helst måte, hva med familietid f.eks.? Det reageres på f.eks. mor kunne ikke gå ut på trilletur fordi det var kun 1 time igjen til far skulle ha babyen etc etc Fordi far krever å få sin tid når han står opp, og helt ærlig tror jeg ikke det er noe hun kan gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet mandag kl 13:10 #15202 Del Skrevet mandag kl 13:10 Nikoletta skrev (13 minutter siden): Hvor nevner jeg far i dette? Det er jo han som har ungen når Stina har egentid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet mandag kl 13:20 #15203 Del Skrevet mandag kl 13:20 (endret) Klink skrev (10 minutter siden): Det er jo han som har ungen når Stina har egentid. Og poenget ditt er? Endret mandag kl 13:21 av Nikoletta 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet mandag kl 14:38 #15204 Del Skrevet mandag kl 14:38 Tilbake til å spinne på gammelt nytt når det ikke er noe nytt å diskutere.. Hvor mange ganger kan man selge Eifeltårnet,egentlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet mandag kl 14:49 #15205 Del Skrevet mandag kl 14:49 Nikoletta skrev (1 time siden): Og poenget ditt er? At babyen har det fint selv om de velger løsninger som er annerledes og «merkelige» 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 15:08 #15206 Del Skrevet mandag kl 15:08 J.. skrev (29 minutter siden): Tilbake til å spinne på gammelt nytt når det ikke er noe nytt å diskutere.. Hvor mange ganger kan man selge Eifeltårnet,egentlig. ? Må spørre jeg, hva mener du?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet mandag kl 16:23 #15207 Del Skrevet mandag kl 16:23 Palmemor skrev (10 timer siden): Nei, jeg vet ikke hvem som passet han mens hun var i butikken. Men du skjønte jo hva jeg mente. Og nei, jeg mener heller ikke at en forelder er barnevakt til eget barn. Men hun trenger barneFRI hver eneste dag, i timesvis, fordi hun syns det er så sjukt slitsomt å ha barn Det er sjukt slitsomt å ha småbarn. De som ikke er enige får rekke opp handa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 16:47 #15208 Del Skrevet mandag kl 16:47 Trulsa skrev (22 minutter siden): Det er sjukt slitsomt å ha småbarn. De som ikke er enige får rekke opp handa Hvis man synes det er så sjukt å ha baby at man trenger flere timer fri fra det hver eneste dag, så sier jeg igjen ; da burde du ikke hatt barn! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet mandag kl 16:50 #15209 Del Skrevet mandag kl 16:50 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Hvis man synes det er så sjukt å ha baby at man trenger flere timer fri fra det hver eneste dag, så sier jeg igjen ; da burde du ikke hatt barn! Heldigvis ikke du som bestemmer hvem som burde ha barn eller ikke 😪 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 16:59 #15210 Del Skrevet mandag kl 16:59 clåvviii skrev (4 timer siden): Er ikke det folk reagerer på. Mer det 4 timers regimet de har fulgt siden ungen ble 💫føda💫 Ser ikke problemet. Om de vil ha det slik så kjør på.. det er deres liv 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 17:04 #15211 Del Skrevet mandag kl 17:04 clåvviii skrev (4 timer siden): Njææ... trur behovene til mor kommer før baby 💫foråsirresånn💫 Å hva så.. plager dette hverdagen din? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet mandag kl 17:20 #15212 Del Skrevet mandag kl 17:20 Trulsa skrev (55 minutter siden): Det er sjukt slitsomt å ha småbarn. De som ikke er enige får rekke opp handa Synes det e sjuuukt slitsomt med sånne som deg. Hva forventer du? Tenker du at barn skal komme ferdig utviklet ??? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet mandag kl 17:23 #15213 Del Skrevet mandag kl 17:23 elskersommer skrev (18 minutter siden): Å hva så.. plager dette hverdagen din? Normale folk setter vel barnas behov før seg selv eller😉 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet mandag kl 17:24 #15214 Del Skrevet mandag kl 17:24 clåvviii skrev (Akkurat nå): Normale folk setter vel barnas behov før seg selv eller😉 Så da er Stines unormal. Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet mandag kl 17:33 #15215 Del Skrevet mandag kl 17:33 clåvviii skrev (7 minutter siden): Normale folk setter vel barnas behov før seg selv eller😉 Her er ein viss rigiditet på opplevd normalitet her på tråden. Kan ikkje bli diskusjon når du har satt fakta😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 18:06 #15216 Del Skrevet mandag kl 18:06 Trulsa skrev (1 time siden): Det er sjukt slitsomt å ha småbarn. De som ikke er enige får rekke opp handa Hva er slitsomt med små barn? Har forøvrig 2 stk så jeg vet hva jeg prater om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 18:08 #15217 Del Skrevet mandag kl 18:08 clåvviii skrev (43 minutter siden): Normale folk setter vel barnas behov før seg selv eller😉 Men fortelle hvordan deres måte å oppdra sitt barn på vil gå utover din hverdag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl 18:29 #15218 Del Skrevet mandag kl 18:29 Tråden er ryddet for brukerdebatt og persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet mandag kl 18:35 #15219 Del Skrevet mandag kl 18:35 Tinkerbellee skrev (12 timer siden): Forstår fortsatt ikke hvem som er barnevakt? De er barnevakt for hverandre for deres felles ivf baby 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet mandag kl 18:36 #15220 Del Skrevet mandag kl 18:36 Himmelen_91 skrev (1 time siden): Synes det e sjuuukt slitsomt med sånne som deg. Hva forventer du? Tenker du at barn skal komme ferdig utviklet ??? Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå