Zooli Skrevet 30. mars #15121 Del Skrevet 30. mars Klump skrev (1 time siden): Jeg også. Hun har så ufattelig lav tåleevne at man kan begynne å lure på hvordan dette skal gå. Hun har et rolig barn, han er bare 4 mnd, denne fasen hun har vært i nå bør derfor ha vært fullstendig overkommelig. Stina kommer til å få heftig sjokk i mnd fremover. Av det jeg har sett har de fått den minst krevende babyen man kan få. (Naturligvis ikke alt vi ser men hadde de stått å vugget en kolikkbaby hele natten tror jeg vi hadde hørt henne klage på det, for å si det sånn.) Så ja denne fasen på 4 mnd bør ha vært helt overkommelig for de, uten klaging, sutring og egentid hit og dit. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline5 Skrevet 30. mars #15122 Del Skrevet 30. mars Kanskje bare la denne diskusjonen ligge nå? Vi vet jo ikke om hun dro på butikken før PF reiste til Oslo, eller om kanskje mammaen kom for å hjelpe med pjusk baby? Uansett tror jeg Stina legger det ut på den måten med vilje, sånn at folk skal spekulere og diskutere. Hun har jo oppnådd akkurat det også, for her går jo fortsatt diskusjonen et helt døgn senere 😳 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 30. mars #15123 Del Skrevet 30. mars Ta dette butikk temaet på pm. Please 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 30. mars #15124 Del Skrevet 30. mars Dojakitty skrev (3 minutter siden): Ta dette butikk temaet på pm. Please Hvorfor? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet søndag kl 11:19 #15125 Del Skrevet søndag kl 11:19 Klink skrev (16 timer siden): Spiller det noen rolle? Hun vil nok gjerne ha fram at hun ammer mye selv om hun ikke fullammer. Jobber fulltid jeg også,80%🤡 4 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet søndag kl 12:08 #15126 Del Skrevet søndag kl 12:08 clåvviii skrev (48 minutter siden): Jobber fulltid jeg også,80%🤡 Jeg også... jobber fulltid 70% 😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet søndag kl 12:49 #15127 Del Skrevet søndag kl 12:49 Bibbi_ skrev (17 timer siden): Seriøst? Blir spyttet sugd inn i brystet? Hvor kan jeg lese mer om dette? Du får lese deg opp litt! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet søndag kl 12:58 #15128 Del Skrevet søndag kl 12:58 Klink skrev (3 timer siden): Nå har Stina KANSKJE latt noen andre passe babyen en 30 minutter og det er jo helt feil må vite. I USA og i mange land i Europa er det vanlig å begynne å jobbe igjen etter 3-6 mnd. Det er bare i Norge vi har så lang permisjon når vi får barn. I Danmark har de kortere permisjon enn i Norge selv ved tvillingfødsel. Så å være borte fra en baby noen timer hver dag er helt vanlig. Tenk på det dere som mener at man skal være klistret sammen med en baby hele døgnet. Det er heller ikke bra å gi mødre dårlig samvittighet. Man gjør så godt man kan og det får være bra nok. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet søndag kl 13:04 #15129 Del Skrevet søndag kl 13:04 Palmemor skrev (16 timer siden): Hu er ikke allergisk mot pollen. Hu er allergisk mot å ta ansvar Er du lege? Eller synsk? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet søndag kl 13:31 #15130 Del Skrevet søndag kl 13:31 Trulsa skrev (26 minutter siden): Er du lege? Eller synsk? Jeg er synsk 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet søndag kl 15:39 #15131 Del Skrevet søndag kl 15:39 clåvviii skrev (4 timer siden): Jobber fulltid jeg også,80%🤡 Jeg også , jobber dog litt mindre enn deg , men jeg blir såpass sliten av det at det utgjør nok en 110% minst om ikke mer 😆😆😅😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet søndag kl 17:46 #15132 Del Skrevet søndag kl 17:46 Vinnanna15 skrev (2 timer siden): Hun er jo hjemme hver eneste dag. Akkurat det tror jeg går greit. Er mer bekymra for andre ting... Hun er hjemme hver eneste dag? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet søndag kl 18:03 #15133 Del Skrevet søndag kl 18:03 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet søndag kl 18:33 #15134 Del Skrevet søndag kl 18:33 (endret) Poly skrev (47 minutter siden): Hun er hjemme hver eneste dag? Hva mener du? Jeg tror ikke ungen får noen varige mén eller lider noen nød av at mor drar i butikken eller på vippetime i ny og ne. Endret søndag kl 18:34 av Vinnanna15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet søndag kl 20:20 #15135 Del Skrevet søndag kl 20:20 clåvviii skrev (9 timer siden): Jobber fulltid jeg også,80%🤡 😂😂😂😂😂😂Takk, trengte en god latter nå❤️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbellee Skrevet søndag kl 21:25 #15136 Del Skrevet søndag kl 21:25 Palmemor skrev (19 timer siden): Jeg har aldri sett noen klage så jævlig på eget barn som det hun gjør. Og han er 4.mnd. Jeg vet ikke om noen som har fått ett så «sjukt etterlengta» barn som tar så lite ansvar. Det er helt forferdelig å se hvordan hun holder på. Hun klarer ikke en dag (ikke ett døgn, men dag) uten barnevakt og barnefri. Det handler selvsagt på ingen måte om at hun måtte på butikken mens han ble syk. Det kan skje alle. Det handler om at hun er kronisk allergisk mot å ta ansvar, fordi hun har mindre tåleevne enn en fisk Klarer ikke en dag uten barnevakt? Hvem er barnevakt hos dem? Dette har jeg gått helt glipp av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet søndag kl 21:48 #15137 Del Skrevet søndag kl 21:48 Tinkerbellee skrev (22 minutter siden): Klarer ikke en dag uten barnevakt? Hvem er barnevakt hos dem? Dette har jeg gått helt glipp av Uten barnevakt og barnefri. Skulle kanskje presisert «barnevakt eller barnefri». Så det er enklere å forstå. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet søndag kl 21:57 #15138 Del Skrevet søndag kl 21:57 (endret) Klink skrev (På 29.3.2025 den 21.17): Og hvorfor kan hun ikke få litt alenetid dersom hun har behov for det? Hun får jo vanligvis alenetid, mer enn de fleste mødre, så dette er jo ikke akkurat sårt etterlengtet alenetid etter 5 mnd uten pauser. Når ungen er pjusk burde hun da kunne vente til mannen kommer hjem ... Endret søndag kl 22:23 av MariaIsabel Skriveleif 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 22:37 #15139 Del Skrevet søndag kl 22:37 Oline5 skrev (12 timer siden): Kanskje bare la denne diskusjonen ligge nå? Vi vet jo ikke om hun dro på butikken før PF reiste til Oslo, eller om kanskje mammaen kom for å hjelpe med pjusk baby? Uansett tror jeg Stina legger det ut på den måten med vilje, sånn at folk skal spekulere og diskutere. Hun har jo oppnådd akkurat det også, for her går jo fortsatt diskusjonen et helt døgn senere 😳 Det er vel ikke folk som mener hun dro fra babyen slik at han var alene hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet mandag kl 05:38 #15140 Del Skrevet mandag kl 05:38 Trulsa skrev (16 timer siden): I USA og i mange land i Europa er det vanlig å begynne å jobbe igjen etter 3-6 mnd. Det er bare i Norge vi har så lang permisjon når vi får barn. I Danmark har de kortere permisjon enn i Norge selv ved tvillingfødsel. Så å være borte fra en baby noen timer hver dag er helt vanlig. Tenk på det dere som mener at man skal være klistret sammen med en baby hele døgnet. Det er heller ikke bra å gi mødre dårlig samvittighet. Man gjør så godt man kan og det får være bra nok. Ååå herregud ... Naivitet lenge leve ... Forskjellen her er jo at de så gjerne skulle vært lengre hjemme med barnet sitt ... Men det går ikke pga velferdssystemet deres .. S derimot ... , ja det taler for seg ... ( For de fleste oppegående vel og merke ) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå