Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Poly skrev (1 minutt siden):

Ikke noe offer det vel? Naturligste ting i verden og ville være med sin syke baby. Ja, for vi snakker om en liten baby her. 

Ikkje noko offer for verken mor eller barn. Ja ,vi snakkar om eit butikk besøk. Ho reiste ikkje til syden eller noko. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunabelle skrev (2 timer siden):

Da kunne hun spurt noen om de kunne kjøpe popkorn og bønner og stikke innom med. Det er unødvendig å dra fra en syk baby for å kjøpe det.

Alt for å slippe barnet sitt... 

Liker heller bruke tiden på å se seg selv i speilet og beundre sitte fake utseende 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (1 time siden):

Når hennes 4 måneder gamle sønn er syk og mannen er på jobb? Da må hun faktisk klare seg uten den alenetiden.

Hun må jo ikke det dersom hun fikk barnevakt en liten stund? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happyflopp skrev (11 minutter siden):

Liker heller bruke tiden på å se seg selv i speilet og beundre sitte fake utseende 

Hva er det du skriver? Hun dro på butikken , høres ut som hun skaffet barnevakt og dro på 2 ukers ferie. 

• Liker 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 timer siden):

Og hvorfor kan hun ikke få litt alenetid dersom hun har behov for det? 

Hvorfor trenger en mor alenetid HVER eneste dag? Det må da jammen være måte på. Og spesielt når babyen er syk, da kommer babyen først. Det gjør den uansett. Men å si at man trenger alenetid og har en syk baby. 🤮

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (5 timer siden):

Man har ikke barnevakt på syke babyer med mindre det er svært nødvendig. Punktum.

Det blir galt uansett hva hun gjør..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (5 timer siden):

Herregud nå vet ikke jeg hvem som passet ungen, men slik at Stina fikk dra på butikken kan man fint ha barnevakt. Hun valgte jo å ikke reise til Oslo fordi han er syk. Å ha barnevakt et par timer går da helt fint. Hva i alle dager! 

Enkelte kommentarer får meg til å undres om dem har barn selv, spesielt Poly som har liten virkelighetsoppfatning på utfordringer med å være førstegangs mamma. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke barnevakt på syke babyer med mindre det er svært nødvendig. Punktum.

Og hvem definerer graden av nødvendighet? Du?  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (31 minutter siden):

Hvorfor trenger en mor alenetid HVER eneste dag? Det må da jammen være måte på. Og spesielt når babyen er syk, da kommer babyen først. Det gjør den uansett. Men å si at man trenger alenetid og har en syk baby. 🤮

Hun dro ikke i butikken fordi hun trengte alenetid, hun dro i butikken fordi de ikke hadde handlet inn noe pga den planlagte Osloturen. Ungen er pjusk, mest sannsynlig litt snufsete, og overlever fint en time uten moren sin. Den hostingen i bakgrunnen når hun lagde frokost hørtes ikke akkurat dødelig ut. Snakk om å lage høns av to fjær. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker som om hun er den eneste i verden som har ammet 😅 For et aspeløv 

Stina er noe med det tøffeste, som står i all skittkasting hun får fra Gud og enhver mann. Kanskje var du heldig når du ammet,om du er mor da..og fikk til amming 100 prosent,null problem og stress. Aldri forlot du ungen et sekund for å gjøre egoistiske ting. Da er det kanskje ikke rart at du ikke klarer å sette deg inn i hvordan sårt det kan være å ikke være like vellykket

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 timer siden):

Hu er ikke allergisk mot pollen. Hu er allergisk mot å ta ansvar 

Tull og vås

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (4 timer siden):

Hun fant ikke noe heller, for nå delte hun en snap med en bestilt peppespizza. Så viktig var den butikkturen med noen som passet på den pjuske sønnen liksom.

chsa skrev (4 timer siden):

Hun fant ikke noe heller, for nå delte hun en snap med en bestilt peppespizza. Så viktig var den butikkturen med noen som passet på den pjuske sønnen liksom

Herregud hvor barnslig. For alt du vet handlet hun før PF dro til Oslo. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (3 timer siden):

Veit ikkje om ein skal le eller grine. Kva univers lev dykk i. Dømme dere dykk sjølve like hardt. Vær rause.  Klart andre kan passe barnet når det er pjuskt/sjukt, evt ta det med på butikken . 

Dem hadde nok måttet firt på krava om dem hadde stått i situasjonen aleine selv

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happyflopp skrev (2 timer siden):

På seg selv kjenner man andre? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (5 timer siden):

Ja måtte presiseres nok en gang idag, blir mer ekstremt for hver gang hun snakker om det også 😂 idag var det "jeg har hatt 4 heftige brystbetennelser med ekstremt ekstremt ekstremt mye smerte og heftig heftig feber og hele pakka alle 4 gangene, ikke typ tette melkeganger assa, vi snakker 4 heftige ekstreme ekstreme ekstreeeeeme smerter med brystbetennelse, sånn helt helt helt sjuuuuuuke smerter assa". Det var liksom ikke måte på hvor vondt der var beskrevet idag 🫣

Ekstreme brystbetennelse behandles med ab iv, Stina…. Gud, for en tragisk sjel

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Tull og vås

Jeg har aldri sett noen klage så jævlig på eget barn som det hun gjør. Og han er 4.mnd. Jeg vet ikke om noen som har fått ett så «sjukt etterlengta» barn som tar så lite ansvar. Det er helt forferdelig å se hvordan hun holder på. Hun klarer ikke en dag (ikke ett døgn, men dag) uten barnevakt og barnefri. Det handler selvsagt på ingen måte om at hun måtte på butikken mens han ble syk. Det kan skje alle. Det handler om at hun er kronisk allergisk mot å ta ansvar, fordi hun har mindre tåleevne enn en fisk 

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Hvis Stina er så heldig å få til det så kan hun det? Denne tråden her blir styggere og dummere hvor lenger tid det går. Ungen hennes er ikke akkurat dausjuk og hun har ikke dratt på 2 ukers ferie. Hun har dratt på en halvtimes butikktur! 
kanskje Per Fredrik ikke hadde dratt enda en gang? 

Endret av Klink
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (6 timer siden):

Enkelte kommentarer får meg til å undres om dem har barn selv, spesielt Poly som har liten virkelighetsoppfatning på utfordringer med å være førstegangs mamma. 

Jeg har tre barn. Hadde aldri uttalt meg om tema hvis ikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (45 minutter siden):

Jeg har tre barn. Hadde aldri uttalt meg om tema hvis ikke. 

Jeg også. Hun har så ufattelig lav tåleevne at man kan begynne å lure på hvordan dette skal gå. Hun har et rolig barn, han er bare 4 mnd, denne fasen hun har vært i nå bør derfor ha vært fullstendig overkommelig.  Stina kommer til å få heftig sjokk i mnd fremover. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mange som legger ut ting på snap en god tid etter de har filma det, ikke alt er i sanntid. Dessuten er den Meny-butikken ca 1 minutts kjøretid med bil fra huset deres.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...