Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Poly skrev (7 timer siden):

Da kan du jo like godt spørre hvorfor han skal rydde kjøkkenet etter henne hver dag? Hun som bare suller rundt hele dagen…

Rydder han egentlig så mye? For meg hadde det tatt en halv time. Litt rot på kjøkkenbenken, 3 poser med klær å brette og et par minutter med å rydde sammen leker. Hun vasker klærne,han bretter. Ellers bidrar han lite bortsett fra når det ser bra ut utad. Da kysser hsn dem på hodet og hevder seg selv!! Synes det er litt rart at kvinner ikke ser verdien av å være hovedpersonen for et barn hele døgnet bortsett fra 4 timer med far, og hvis han  gjør noe er hun en dårlig person. Jeg vet hvor mye energi det tar å være den ene, så jeg unner Stina den tiden hun får for seg selv❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

clåvviii skrev (4 timer siden):

Hvorfor vasker ikke Stina opp etter seg? Kaster matrester og fjerner brusbokser? Hu har da vel god nok tid til det selv eller?? Feks sette tallerken i oppvaskmaskina før vippetime?? 

Hvorfor heter du det samme som hunden? Rydder du opp etter deg selv, eller lar du hundeskålen stå til noen vasker opp etter deg🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (På 26.3.2025 den 21.59):

Så nasty! 
Selv med mann og 3 unger ser ikke søppelbøttene våre sånn ut. 

Skummelt med så lett tilgjengelige batterier for barn, håper hun flytter de etterhvert. Men det mest skumle var de brukte batteriene som lå samlet. De kan selvantenne når som helst. Til og med 9-åringen min vet at brukte batterier har restenergi og derfor må tapes på hver pole samt oppbevares under lokk - type syltetøyglass- frem til resirkulering. 

Ehh nei. Kaster de bare i søpla 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (4 timer siden):

Hvorfor heter du det samme som hunden? Rydder du opp etter deg selv, eller lar du hundeskålen stå til noen vasker opp etter deg🤪

Hundeskålen vaskes ikke,jeg bor jo med Stina. Pisser på verandaen gjør jeg også! 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faltforfristelsen

Syns det fokuset hennes er så egoistisk. "Natt til i går ble jeg vekt sånn 15 ganger". Ja Stina, babyen var syk så han trengte deg 15 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (6 minutter siden):

Syns det fokuset hennes er så egoistisk. "Natt til i går ble jeg vekt sånn 15 ganger". Ja Stina, babyen var syk så han trengte deg 15 ganger.

Reagerte på det samme. Babyen er syk men fokuset hennes er på hvor lite søvn HUN fikk og at hun hadde smerter ut av «en annen verden» når hun hadde brystbetennelse. (Selvom hun var på skitur dagen etter😅)

Hun kommer inn på tema amming pga immunstoffene i melka som hjelper sønnen, men selv i en slik positiv setting angående morsmelk glir fokuset over på henne selv og hennes ubehag rundt det. Hun må være så slitsom og være rundt så selvsentrert og negativ som hun er 😳

Endret av Poly
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

faltforfristelsen skrev (40 minutter siden):

Sånn er det når egoistiske mennesker får barn….. beyond tragisk 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faltforfristelsen skrev (50 minutter siden):

Var det ikkje det ho sa då? ..

At dette også kan vendast negativt skjønnar eg ikkje. Er tydeleg vi har forskjellige øyrer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 time siden):

Reagerte på det samme. Babyen er syk men fokuset hennes er på hvor lite søvn HUN fikk og at hun hadde smerter ut av «en annen verden» når hun hadde brystbetennelse. (Selvom hun var på skitur dagen etter😅)

Hun kommer inn på tema amming pga immunstoffene i melka som hjelper sønnen, men selv i en slik positiv setting angående morsmelk glir fokuset over på henne selv og hennes ubehag rundt det. Hun må være så slitsom og være rundt så selvsentrert og negativ som hun er 😳

Jeg kaller sånne som hun "energityver".

Har en sånn i familien, og de suger ut all energi og motivasjon fra de de er rundt.

Sånne mennesker som du blir sliten av å være sammen med.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (1 time siden):

Ja, men det og tolke, deretter presentere det som sannheit ,er jo svært uheldig  og i verstefall farlig. 

På hvilken måte kan dette eksempelet vi diskuterer være farlig? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (59 minutter siden):

Mener hun at han ikke har vært syk før nå fordi hun ammer? Jeg lar meg stadig fascinere 

Hun sa noe sånt som "han hadde sikkert vært mye mer syk frem til nå hvis jeg ikke hadde amma, så nå er jeg så glad for at jeg ammer så han blir fortere frisk, fordi hans spytt under amming sender signaler inn i kroppen min om å sende ut antistoffer så han blir fortere frisk, og det er så sykt at amminga mi gjør at korttids- og langtidshelsa hannes blir bedre av amminga mi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fulltidsammer hun 80% direkte av bryst og fra pumpe i flaske da, mens 20% er nannn. Fulltidsamming i form av å pumpe i flaske og gi flaske er også fulltidsamming informerer hun om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

chsa skrev (7 minutter siden):

Hun sa noe sånt som "han hadde sikkert vært mye mer syk frem til nå hvis jeg ikke hadde amma, så nå er jeg så glad for at jeg ammer så han blir fortere frisk, fordi hans spytt under amming sender signaler inn i kroppen min om å sende ut antistoffer så han blir fortere frisk, og det er så sykt at amminga mi gjør at korttids- og langtidshelsa hannes blir bedre av amminga mi".

Akkurat… hehe. Det er gøy. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og åpenbart fått ordna barnevakt. Tenkte det ville bli vanskelig å vike fra alenetiden mens PF er i Oslo, ja 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (33 minutter siden):

Helvete disse IVF babyene er blitt avanserte ass!

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Palmemor skrev (22 minutter siden):

Og åpenbart fått ordna barnevakt. Tenkte det ville bli vanskelig å vike fra alenetiden mens PF er i Oslo, ja 

Seriøst? 🥲 Når han er pjusk og trenger mammaen sin som mest…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (5 minutter siden):

Seriøst? 🥲 Når han er pjusk og trenger mammaen sin som mest…

Måtte jo dra å handle mat må vite. Ellers hadde hu vel sulta ihjel 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (37 minutter siden):

Måtte jo dra å handle mat må vite. Ellers hadde hu vel sulta ihjel 

De visste jo at PF skulle dra. Hva med og handle inn? Evner jo ikke og planlegge lengre frem enn 1 dag de to der 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (3 minutter siden):

De visste jo at PF skulle dra. Hva med og handle inn? Evner jo ikke og planlegge lengre frem enn 1 dag de to der 

De skulle jo egentlig være med. Og hun har strengt tatt kjøleskap og kjøkken fullt av mat 🤣 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...