Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Spiser hun rundstykker med kun smør og appelsin? 
og hun kaster jo halve appelsinen! 

Endret av Klink
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Haha tenker det samme om de appelsinene. 😂😅 Bare skrell de. 

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (17 minutter siden):

Du graver dypt nå, for å finne noe å kritisere….. 🤦🏻‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
h/k skrev (15 minutter siden):

Haha tenker det samme om de appelsinene. 😂😅 Bare skrell de. 

Herregud…… virkelig- kritesere hva hun har på maten- og hvordan hun skreller appelsiner?? Really? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (34 minutter siden):

Jepp. Hver dag 

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (35 minutter siden):

Og ost. Ikke hver eneste dag, men veldig ofte.

Skrevet
MariaIsabel skrev (1 time siden):

Hva er det jeg vrir og vrenger på? Du klager over at hun klager, men du sier hun har lov til å klage ... Hvilken del av det du sier er det jeg isåfall misforstår? Jeg føler nemlig ikke at jeg var vridd på noe som helst her, så om du mener det, så må jeg jo åpenbart ha misforstått deg.

Du blir aldri ferdig . De kverner så sykt. Hva vil du egentlig? Jeg har forklart hva jeg mener. Men du blir aldri ferdig. Kom deg over det. 

• Nyttig 3
Skrevet
Nussepus skrev (2 timer siden):

Mongoloide blir fortsatt brukt av mange i samfunnet. 

Det sier mer om din omgangskrets enn du skulle tro.

• Liker 7
Skrevet
Mrshopalot skrev (26 minutter siden):

Du graver dypt nå, for å finne noe å kritisere….. 🤦🏻‍♀️

Dette er ikke kritikk, kun av nysgjerrighet.  Og det er jo en skam å hive halve appelsinen! 

• Liker 4
Skrevet

Er det nøye hva hun spiser da? 😄 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Spyflua skrev (4 minutter siden):

Det sier mer om din omgangskrets enn du skulle tro.

Hoho vi har jo kommet litt videre snart heter det ikke downs lenger heller! 😊 Funksjonsvariert er vel en samlebetegnelse  på alt. 

• Nyttig 2
Gjest Glufseguri
Skrevet
Melus skrev (Akkurat nå):

Er det nøye hva hun spiser da? 😄 

Om hun tenker at hun er så sunn at hun burde få reproduktive fordeler så ja🙄

Skrevet
Glufseguri skrev (1 minutt siden):

Om hun tenker at hun er så sunn at hun burde få reproduktive fordeler så ja🙄

Fikk ikke med meg akkurat det, men det høres ut som bitterhet. 

• Nyttig 1
Skrevet
Rem skrev (13 minutter siden):

Og ost. Ikke hver eneste dag, men veldig ofte.

Ah da var det 

mer forståelig, fikk ikke med meg osten. Rundstykke med appelsin hørtes ikke så godt ut. 

Skrevet (endret)
FruRosa skrev (1 time siden):

Det er spydig å skrive "og poenget ditt er" når jeg har forklart saken i et svar til din kommentar.

Ordet "mongo" er en forkortelse av "mongoloid", IKKE av Downs! Det anses som gammeldags, nedlatende og respektløst å omtale personer med Downs som "mongo".

Hæ? Jeg forsto ikke hva poenget ditt var med å forklare hva "mongo" er, når det ikke var poenget, derfor spurte jeg hva poenget ditt var ...

At det er en gammeldags, nedlatende og respektløs måte å omtale folk med Downs syndrom på, er jeg selvsagt helt enig i. Har en bror med Downs, og folk kan jo bare prøve seg på å kalle han mongo ...

Jeg føler ikke egentlig at vi er uenige her?

Endret av MariaIsabel
Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

Dette er ikke kritikk, kun av nysgjerrighet.  Og det er jo en skam å hive halve appelsinen! 

Merkelig ting å være nysgjerrig på… men siden du dør av nysgjerrighet, så pleier hun å spise rundstykke med smør, gulost, og appelsin. Osten legger hun vedsiden av på tallerkenen, for at den ikke skal bli svett oppå det varme rundstykke. Appelsinen legger hun oppå osten til slutt når hun spiser. Håper dette tilfredsstilte nysgjerrigheten din tilstrekkelig! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Mrshopalot skrev (2 minutter siden):

Merkelig ting å være nysgjerrig på… men siden du dør av nysgjerrighet, så pleier hun å spise rundstykke med smør, gulost, og appelsin. Osten legger hun vedsiden av på tallerkenen, for at den ikke skal bli svett oppå det varme rundstykke. Appelsinen legger hun oppå osten til slutt når hun spiser. Håper dette tilfredsstilte nysgjerrigheten din tilstrekkelig! 

Har du stått opp på feil bein eller? Faktisk har jeg nesten ikke kritisert henne i det hele tatt. Jeg fikk ikke med meg at hun hadde ost på rundstykket, ikke hørt om rundstykke med kun appelsin på før. 

Endret av Klink
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Har du stått opp på feil bein eller? 

Tror du virkelig jeg er så dum at jeg tror på at du dør av nysgjerrighet av pålegget hennes? Såklart var det for å le av henne og kritisere.. 

• Liker 2
Skrevet
Mrshopalot skrev (Akkurat nå):

Tror du virkelig jeg er så dum at jeg tror på at du dør av nysgjerrighet av pålegget hennes? Såklart var det for å le av henne og kritisere.. 

Jeg har da heller hatt forståelse for følelsene hennes og situasjonen hennes i den tråden her? Du framstår veldig aggressiv. 

• Liker 3
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (25 minutter siden):

Du blir aldri ferdig . De kverner så sykt. Hva vil du egentlig? Jeg har forklart hva jeg mener. Men du blir aldri ferdig. Kom deg over det. 

Det er ingen som tvinger deg til å svare meg vet du.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...