Poly Skrevet onsdag kl 08:10 #14921 Del Skrevet onsdag kl 08:10 Melus skrev (På 26.3.2025 den 7.57): Han må ha ungen for Stina!? Trodde det var deres felles barn, og ikke bare Stina sitt! Utifra det som vises på begges snap har han lite ansvar for barnet. De fire timene skulle bare mangle! Ekspander Han må jo ha ungen 4 timer i strekk så prinsessa kan dyrke seg selv uten forstyrrelser vet du 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 08:10 #14922 Del Skrevet onsdag kl 08:10 clåvviii skrev (På 26.3.2025 den 8.01): Asså hva er det det brødhue sitter å sier?? "Forhåpentligvis så gidder'n å amme" Enkelte ganger så begynner jeg virkelig å lure om det er noe omløp i toppen der at all! screen-20250325-212126.movHenter informasjon... Ekspander Gidder?? Fy faen! Hun er jo rett og slett helt blåst. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet onsdag kl 08:11 #14923 Del Skrevet onsdag kl 08:11 clåvviii skrev (På 26.3.2025 den 8.03): Hu burde i tillegg lære seg hva begrepet fullamme betyr. Hu fullammer IKKE. Han får jo nannn. Han kan gjerne DRIKKE cola for meg,så lenge de riktige ordene blir brukt. Ekspander Det riktige ordet her er ikke amme. Babyer dier, det er kun mødre som er fysisk i stand til å amme. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet onsdag kl 08:12 #14924 Del Skrevet onsdag kl 08:12 J.. skrev (På 26.3.2025 den 7.56): Er jo nettopp dette han sier de gjør. De har møter for å avtale hva de vil ha,hvordan,og når det skal være klart bl.a. Ganske vanlig det,vil jeg si. I kreative yrker er det også mye brainstorming og pitching av ideer frem og tilbake.. Ekspander Litt direkte kontakt er det selfølgelig, men det meste av tiden går jo med til og produsere, det trenger han ikke gjøre på natta når japanerne er våken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet onsdag kl 08:14 #14925 Del Skrevet onsdag kl 08:14 cassio skrev (På 26.3.2025 den 8.11): Det riktige ordet her er ikke amme. Babyer dier, det er kun mødre som er fysisk i stand til å amme. Ekspander Foretrekker at hun sier å amme fremfor å DRIKKE av henne som hun pleier og si 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 08:43 #14926 Del Skrevet onsdag kl 08:43 Klink skrev (På 25.3.2025 den 21.11): Bilder på veggene er hennes preferanse så kan jeg og du ha andre preferanser. Det ser ut som at en familie på 4 eller noe har laget mat hver sin gang uten å rydde etter seg på kjøkkenet der i blant. Igjen så ser jeg ikke hvor viktig det er for noen andre enn dem. Hun får gå rundt å tro at hun er eksepsjonelt ryddig av seg for meg. Det går dessuten an å ha det litt rotete og samtidig ha et ønske eller tenke at det MÅ være rent og ryddig. Slik har jeg det selv i blant også! Spesielt etter at ungene ble til. Ekspander Bildene på veggen var bare for å illustrere at hun selv har uttalt at hun ikke takler rot og "forstyrrelser" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet onsdag kl 08:59 #14927 Del Skrevet onsdag kl 08:59 Poly skrev (På 26.3.2025 den 7.52): Hvorfor må han jobbe når de er våken? Tror du de sitter og kommuniserer direkte i flere timer eller hva? Ekspander I et samarbeid er det jo viktig at begge parter er «tilstede» samtidig. Når han forteller om jobben sin sier han at de har møter, samtaler osv om natten, altså når det er dag i Japan. Dette handler ikke om hva jeg tror, men om hva han har fortalt om jobben sin. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annah Skrevet onsdag kl 09:18 #14928 Del Skrevet onsdag kl 09:18 Jeg undres over hvorfor hun alltid skal filme innkjørselen deres? Jeg følger henne ikke, men titter av og til på snapene fordi de dukker opp med rare overskrifter. Jeg kjører av og til forbi der og huset er lett gjenkjennelig fra "hovedveien". Selv ville jeg ikke ha kringkasta så hardt om hvor jeg bodde hvis jeg hadde hatt så mye verdier i huset. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet onsdag kl 09:26 #14929 Del Skrevet onsdag kl 09:26 Annah skrev (På 26.3.2025 den 9.18): Jeg undres over hvorfor hun alltid skal filme innkjørselen deres? Jeg følger henne ikke, men titter av og til på snapene fordi de dukker opp med rare overskrifter. Jeg kjører av og til forbi der og huset er lett gjenkjennelig fra "hovedveien". Selv ville jeg ikke ha kringkasta så hardt om hvor jeg bodde hvis jeg hadde hatt så mye verdier i huset. Ekspander Hva verdier har de i huset? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet onsdag kl 09:35 #14930 Del Skrevet onsdag kl 09:35 Poly skrev (På 26.3.2025 den 8.14): Foretrekker at hun sier å amme fremfor å DRIKKE av henne som hun pleier og si Ekspander Jaaaa æsj det er så gyselig kvalmende å.høre på... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet onsdag kl 09:36 #14931 Del Skrevet onsdag kl 09:36 (endret) Dojakitty skrev (På 26.3.2025 den 9.26): Hva verdier har de i huset? Ekspander Fordi hun tror det er en Royal park ,/ slott , slik herskapelige villaer har eller flotte store mansion har i utlandet 🤣🤣 Endret onsdag kl 09:40 av Happyflopp Geil 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet onsdag kl 09:37 #14932 Del Skrevet onsdag kl 09:37 (endret) Annah skrev (På 26.3.2025 den 9.18): Jeg undres over hvorfor hun alltid skal filme innkjørselen deres? Jeg følger henne ikke, men titter av og til på snapene fordi de dukker opp med rare overskrifter. Jeg kjører av og til forbi der og huset er lett gjenkjennelig fra "hovedveien". Selv ville jeg ikke ha kringkasta så hardt om hvor jeg bodde hvis jeg hadde hatt så mye verdier i huset. Ekspander Fordi hun tror det er en Royal park ,/ slott , slik herskapelige villaer har eller flotte store mansion har i utlandet 🤣🤣 Også er det bare et helt vanlig hus i dårlig stand , nede ved sumpen av Sandefjord , industriområde .. Alle kan jo enkelt finne ut hvor hun bor ja , hun filmet jo ut i sumpen hele tiden og da er det ikke vanskelig se det på.kartet nei Endret onsdag kl 09:41 av Happyflopp 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annah Skrevet onsdag kl 09:41 #14933 Del Skrevet onsdag kl 09:41 Dojakitty skrev (På 26.3.2025 den 9.26): Hva verdier har de i huset? Ekspander PF har jo et studio og bilen hans er vel ganske dyr. I tillegg til hundre utgaver av jc-dresser og andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet onsdag kl 09:43 #14934 Del Skrevet onsdag kl 09:43 Annah skrev (På 26.3.2025 den 9.41): PF har jo et studio og bilen hans er vel ganske dyr. I tillegg til hundre utgaver av jc-dresser og andre ting. Ekspander Betalte han ikke nettopp nærmere 100K for én mummikopp også? Så hele den totale samlingen er jo en lite formue der også.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet onsdag kl 09:52 #14935 Del Skrevet onsdag kl 09:52 clåvviii skrev (På 26.3.2025 den 8.01): Asså hva er det det brødhue sitter å sier?? "Forhåpentligvis så gidder'n å amme" Enkelte ganger så begynner jeg virkelig å lure om det er noe omløp i toppen der at all! screen-20250325-212126.movHenter informasjon... Ekspander Bibbi_ skrev (På 26.3.2025 den 8.10): Gidder?? Fy faen! Hun er jo rett og slett helt blåst. Ekspander Tenkjer dette er berre ord. Stina bruker "gidde " om han dier nok. Dei fleste ov oss ville nok ikkje tatt i bruk slike ord om ein slik situasjon. På samme måte som dere bruker ord som " lurer på o det er noe omløp i toppen" eller " rett og slett helt blåst" 😅 . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 09:57 #14936 Del Skrevet onsdag kl 09:57 Dojakitty skrev (På 26.3.2025 den 9.26): Hva verdier har de i huset? Ekspander Smykker til mange herrans tusen, bunad med sølv, ørten svindyre vesker, alt studioutstyret hans, samlingens hans med bilder, og samlingen hans med mummikopper til over 200tusen... Det er jo de "store" tingene. Også kommer alt annet (som ikke er verdt å stjele) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cami9 Skrevet onsdag kl 09:58 #14937 Del Skrevet onsdag kl 09:58 Palmemor skrev (På 25.3.2025 den 20.58): Nei, hun sover med P hele natta. PF jobber på natta og derfor sover han til rundt 11-12. Hans arbeidsdag starter jo rundt midnatt siden han jobber for japanske selskaper Ekspander Ok, har endret seg litt siste tiden da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cami9 Skrevet onsdag kl 09:59 #14938 Del Skrevet onsdag kl 09:59 Palmemor skrev (På 26.3.2025 den 9.57): Smykker til mange herrans tusen, bunad med sølv, ørten svindyre vesker, alt studioutstyret hans, samlingens hans med bilder, og samlingen hans med mummikopper til over 200tusen... Det er jo de "store" tingene. Også kommer alt annet (som ikke er verdt å stjele) J.. skrev (På 26.3.2025 den 9.43): Betalte han ikke nettopp nærmere 100K for én mummikopp også? Så hele den totale samlingen er jo en lite formue der også.. Ekspander Han har en ganske råd inntekt/formue - så kan vel kjøpe seg det han ønsker? Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet onsdag kl 10:00 #14939 Del Skrevet onsdag kl 10:00 Cami9 skrev (På 26.3.2025 den 9.59): Ekspander Ingen av oss sa han ikke kunne kjøpe seg hva han vil,vi svarte på hvilke ting de har av verdi mtp innbrudd.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet onsdag kl 10:03 #14940 Del Skrevet onsdag kl 10:03 oss-to skrev (På 26.3.2025 den 9.52): Tenkjer dette er berre ord. Stina bruker "gidde " om han dier nok. Dei fleste ov oss ville nok ikkje tatt i bruk slike ord om ein slik situasjon. På samme måte som dere bruker ord som " lurer på o det er noe omløp i toppen" eller " rett og slett helt blåst" 😅 . Ekspander Det stemmer jo om de er såpass skjødesløse med å vise hvor de bor med betydelige summer og verdier i huset. Men du har vel en forklaring på det også? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå