Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Pigaloppa skrev (1 minutt siden):

Dem sover ikke ilag fordi PF våkner så lett når babyen skal amme. Ødelegger sleepscoren.

Han jobber jo om natta? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poly skrev (1 minutt siden):

Sant dette. Det hjelper lite og ha nedbetalt lån når huset er en forfalt rønne. 

Det er bedre enn å ha lån på forfalt rønne. Og det er vel litt voldsomt å kategorisere huset deres som rønne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (1 minutt siden):

Dem sover ikke ilag fordi PF våkner så lett når babyen skal amme. Ødelegger sleepscoren.

Ja,er det de har sagt. Også tror jeg han jobber en del på natt fordi han tar igjen tapt arbeidstid de 4 timene han må ha ungen for Stina. Greit nok at han «jobber for japanske selskaper» og nok har et og annet møte nattestid. Men han trenger nok ikke og sitte i nåtid og snakke med japanere hele natten, han produserer musikk når det passer han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Det er bedre enn å ha lån på forfalt rønne. Og det er vel litt voldsomt å kategorisere huset deres som rønne. 

Er den veien det går si

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

På god vei til å bli en rønne , ift at de kunne ivaretatt huset lat de det bare forfalle over flere år ..det er enklere forebygge enn å reparere ... Det tror jeg ikke S og PF forstår hva betyr 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (5 minutter siden):

De klarer jo verken nedbetale lån , eller ivareta huset sitt , på tross av at de kunne nok betalt ned 3 x @avdrag hver mnd ... Men de velger fjåse bort pengene på tull og vas istedenfor ... De graver sin egen grav 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happyflopp skrev (57 minutter siden):

De klarer jo verken nedbetale lån , eller ivareta huset sitt , på tross av at de kunne nok betalt ned 3 x @avdrag hver mnd ... Men de velger fjåse bort pengene på tull og vas istedenfor ... De graver sin egen grav 

Per Fredrik betalte ned for flere år siden, sa Stina her for en stund tilbake. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happyflopp skrev (1 time siden):

Mon tro det sprekker opp pga vannskade .. ser sånn ut da når ting blir fuktig og vått.. det er billig laminat , ikke noe ekslusiv parkett ihvertfall 

Det er vannskadet. Mtp gulvet ser likt ut både i stue og på kjøkken, skal man ikke se bort i fra at robotstøvsugeren/robotvaskeren er grunnen til fuktskadet gulv. Jeg ser min robotstøvsuger med vaskefunksjon pøser ut en hel del vann, til tross for å ha stilt ned vannmengden. 

hvis jeg ikke husker helt feil, så pusset de opp kjøkken og hele stua når de kjøpte huset. Skal si meg enig i at ting blir hardt brukt..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (38 minutter siden):

Per Fredrik betalte ned for flere år siden, sa Stina her for en stund tilbake. 

Meget underlig og rent idiotisk av han ikke bruke mer penger på vedlikehold da ihvertfall ! Men ser man på hans oppførsel behandler han jo bilen og mummikoppene sine bedre enn både hus og eget barn , så det sier seg jo selv 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette siste her viser at enkelte her baserer påstander og lager mer drama en nødvendig basert på spekulasjoner. Hvorfor spekulere til det negative hele tiden? 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (39 minutter siden):

Dette siste her viser at enkelte her baserer påstander og lager mer drama en nødvendig basert på spekulasjoner. Hvorfor spekulere til det negative hele tiden? 

Fordi det gir bensin på bålet, så de kan klage mer🙃

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har alltid jobbet om natten, fordi han har mye samarbeid med Japan. De er jo mange timer foran oss. Han må jobbe når de er våkne, altså om natten norsk tid.

Dette er uavhengig av baby og husarbeid.

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (52 minutter siden):

Han har alltid jobbet om natten, fordi han har mye samarbeid med Japan. De er jo mange timer foran oss. Han må jobbe når de er våkne, altså om natten norsk tid.

Dette er uavhengig av baby og husarbeid.

Hvorfor må han jobbe når de er våken? Tror du de sitter og kommuniserer direkte i flere timer eller hva?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (2 minutter siden):

Tror du de sitter og kommuniserer direkte i flere timer eller hva?

Er jo nettopp dette han sier de gjør. De har møter for å avtale hva de vil ha,hvordan,og når det skal være klart bl.a. Ganske vanlig det,vil jeg si.

I kreative yrker er det også mye brainstorming og pitching av ideer frem og tilbake..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (9 timer siden):

Ja,er det de har sagt. Også tror jeg han jobber en del på natt fordi han tar igjen tapt arbeidstid de 4 timene han må ha ungen for Stina. Greit nok at han «jobber for japanske selskaper» og nok har et og annet møte nattestid. Men han trenger nok ikke og sitte i nåtid og snakke med japanere hele natten, han produserer musikk når det passer han. 

Han må ha ungen for Stina!? Trodde det var deres felles barn, og ikke bare Stina sitt! Utifra det som vises på begges snap har han lite ansvar for barnet. De fire timene skulle bare mangle! 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Melus skrev (1 minutt siden):

Han må ha ungen for Stina!? Trodde det var deres felles barn, og ikke bare Stina sitt! Utifra det som vises på begges snap har han lite ansvar for barnet. De fire timene skulle bare mangle! 

Denne ordningen har de valgt helt selv,uten noen åpenbar grunn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu burde i tillegg lære seg hva begrepet fullamme betyr. Hu fullammer IKKE. Han får jo nannn. Han kan gjerne DRIKKE cola for meg,så lenge de riktige ordene blir brukt. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje han GIDDER og amme eller så foretrekker han Nannn på flaske, hvem vet? Kanskje om hun hadde GIDDET og fullamme så hadde ikke ungen blitt så sugeforvirret fra start. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (13 minutter siden):

Er jo nettopp dette han sier de gjør. De har møter for å avtale hva de vil ha,hvordan,og når det skal være klart bl.a. Ganske vanlig det,vil jeg si.

I kreative yrker er det også mye brainstorming og pitching av ideer frem og tilbake..

Han sitter da vel ikke i nøte med de hele natta, hver natt?? Når får han produsert noe da? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...