Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

clåvviii skrev (3 minutter siden):

Det gulvet ER faktisk modent for utskifting,uansett hva fansen måtte mene! 

IMG_9233.png

Gidder ikke henge meg opp i om ting er slitt osv. Folk får gjøre som de vil med oppussing. Derimot synes jeg stemningen i huset er nærmest deprimerende, det er 0 sjarme og 0 hyggelig. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

clåvviii skrev (31 minutter siden):

IMG_9233.png

Det er ikke fansen eller kritikere som trenger å mene noe om det? Det er Stina og Per Fredrik sOm bor i huset. For oss andre er det vel revnende likegyldig? 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (13 minutter siden):

Det er ikke fansen eller kritikere som trenger å mene noe om det? Det er Stina og Per Fredrik sOm bor i huset. For oss andre er det vel revnende likegyldig? 

Neida, men det som vi henger oss opp i er jo hennes maniske fremtoning om at alt MÅ være rent og ryddig, og at hun ikke kan ha bilder på veggene f.eks. fordi det er så rotete…

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 minutt siden):

Neida, men det som vi henger oss opp i er jo hennes maniske fremtoning om at alt MÅ være rent og ryddig, og at hun ikke kan ha bilder på veggene f.eks. fordi det er så rotete…

Vi andre synes bilder på veggene er hjemmekoselig , men jeg blir stresset av det kjøkkengulvet for det ser det ut som fukt under 😫🤷🏼‍♀️Og rotete har hun jo det overalt ellers ……

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (21 minutter siden):

Da er det vel snart på tide å trekke tilbake alle titler som hu påberoper seg da eller?? Typ: Dronninga av rengøring. Prinsessen av hygiene,osv osv.  Vasker så sjuuukt mye!! Er så sjuuuukt nøye!! Klarer ikke rot,det er så sjuuuukt schtuk!! Enda så ser det ut som det gjør? Kan da bo i en container for alt jeg bryr meg,men ikke når du har så jævla høye tanker om deg selv og alt du foretar deg,DA bryr jeg meg! 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (15 minutter siden):

Bilder på veggene er hennes preferanse så kan jeg og du ha andre preferanser. 

Det ser ut som at en familie på 4 eller noe har laget mat hver sin gang uten å rydde etter seg på kjøkkenet der i blant. Igjen så ser jeg ikke hvor viktig det er for noen andre enn dem. Hun får gå rundt å tro at hun er eksepsjonelt ryddig av seg for meg. Det går dessuten an å ha det litt rotete og samtidig ha et ønske eller tenke at det MÅ være rent og ryddig. Slik har jeg det selv i blant også! Spesielt etter at ungene ble til. 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (8 minutter siden):

Vi andre synes bilder på veggene er hjemmekoselig , men jeg blir stresset av det kjøkkengulvet for det ser det ut som fukt under 😫🤷🏼‍♀️Og rotete har hun jo det overalt ellers ……

Hvis man har sett det vannet hun heller ut fra roboten, så ser man jo hvor rent det er.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at minimalistisk som ikke er gjennomført og gjennomtenkt ender opp med å bli litt rotete fordi man ender opp med å ha ting man ikke får plassert noe sted. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er absolutt ingen minimalist. Hun er en maksimalisist. Jo flere blomster jo bedre, jo mer lykter jo bedre, jo mer julepynt jo bedre. Rot overalt. Bruker også mye farger i innredning; rosa til vår, oransje til høst, rødt til jul osv.

Gulvteppe, malerier og gardiner kan man fint ha i minimalistiske hjem. Det gjør det bare varmt og mer koselig, gjennomført og innbydende. Mangel på det vil jeg heller si går mer på mangel av stil og smak enn noe annet. 

Endret av Poly
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (4 minutter siden):

Hun er absolutt ingen minimalist. Hun er en maksimalisist. Jo flere blomster jo bedre, jo mer lykter jo bedre, jo mer julepynt jo bedre. Rot overalt. Bruker også mye farger i innredning; rosa til vår, oransje til høst, rødt til jul osv.

Gulvteppe, malerier og gardiner kan man fint ha i minimalistiske hjem. Det gjør det bare varmt og mer koselig, gjennomført og innbydende. Mangel på det vil jeg heller si går mer på mangel av stil enn noe annet. 

Mangler hun stil fordi hun ikke har noe på veggene eller det hennes stil ? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clåvviii skrev (1 time siden):

IMG_9233.png

Ærlig talt.. må da være grenser på hva man Skal henge seg opp i. Du og jeg har da ikke noe med dette

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Mangler hun stil fordi hun ikke har noe på veggene eller det hennes stil ? 

Neida, hun mangler ikke stil fordi hun velger og ikke ha noe på veggene. Men hun sier selv det er fordi hun foretrekker en minimalistisk stil. Da mener jeg hun mangler innsikt i hva stil er. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline5 skrev (9 timer siden):

Jeg tror ikke de forstår at PF sine storyer ødelegger det perfekte inntrykket Stina ønsker å gi 😅

Men, helt utrolig at det går an å rote så mye! Stina stod jo på et helt ryddig kjøkken søndag kveld. Hun var så takknemlig for at mammaen hennes hadde rydda alt før hun dro. 

Noe annet jeg reagerer på nå det gjelder PF sin posting, er all smelling med dører til oppvaskmaskin og vaskemaskin, smeller grøten i skåla, kaster pastaen i vannet så det spruter, kaster maten i handlekurven... Det er skikkelig ubehagelig å se på, og jeg skjønner på en måte hvorfor alt har blitt så nedslitt der i huset.

Slurvete og kjeitete mennesker som ikke bryr seg åssen det ser ut rundt en selv... Urenslige er de begge 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

clåvviii skrev (1 time siden):

IMG_9233.png

Mon tro det sprekker opp pga vannskade .. ser sånn ut da når ting blir fuktig og vått.. det er billig laminat , ikke noe ekslusiv parkett ihvertfall 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har såpass grei inntekt, hvorfor i all verden gjør de ikke noe med det nedslitte huset sitt? Det er jo helt sarva, både gulv, vinduskarmer, kjøkkenbenk og ikke minst den verandaen…

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (Akkurat nå):

De som har såpass grei inntekt, hvorfor i all verden gjør de ikke noe med det nedslitte huset sitt? Det er jo helt sarva, både gulv, vinduskarmer, kjøkkenbenk og ikke minst den verandaen…

Og muren utenfor. Hadde vært flau. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lorieen skrev (7 minutter siden):

Noen er mer opptatt av ting og duppeditter , altså de bruker heller mye penger på ting som faller i verdi med en gang det taes ut av butikken , det være seg biler , klær , sminke , vesker, dilldall , nips og ræl.. fornuftige mennesker velger å heller legge penger i hus og hjem , der verdien svært sjeldent tapes. 

Det vitner kun om det vi alle allerede vet , det bor ingen fornuft eller kunnskap hos noen av de . 

Det er i gode tider man bør legge av penger , og ikke tro at alt vokser til himmels slik de gjør . Jeg tror de har et relativt enkelt syn på alt , en dag vil de kanskje sitte der  bankrått i ett nedslitt hus , og de spør seg selv , hvor ble alt av ... Noen evner ikke se fremover , eller se at ting kan ta slutt .. de er enkle enkle sjeler... 

Endret av Happyflopp
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Nei, hun sover med P hele natta. PF jobber på natta og derfor sover han til rundt 11-12. Hans arbeidsdag starter jo rundt midnatt siden han jobber for japanske selskaper 

Dem sover ikke ilag fordi PF våkner så lett når babyen skal amme. Ødelegger sleepscoren.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happyflopp skrev (2 minutter siden):

Noen er mer opptatt av ting og duppeditter , altså de bruker heller mye penger på ting som faller i verdi med en gang det taes ut av butikken , det være seg biler , klær , sminke , vesker, dilldall , nips og ræl.. fornuftige mennesker velger å heller legge penger i hus og hjem , der verdien svært sjeldent tapes. 

Det vitner kun om det vi alle allerede vet , det bor ingen fornuft eller kunnskap hos noen av de . 

Det er i gode tider man bør legge av penger , og ikke tro at alt vokser til himmels slik de gjør . Jeg tror de har et relativt enkelt syn på alt , en dag vil de kanskje sitte der  bankrått i ett nedslitt hus , og de spør seg selv , hvor ble alt av ... Noen evner ikke se fremover , eller se at ting kan ta slutt .. de er enkle enkle sjeler... 

Sant dette. Det hjelper lite og ha nedbetalt lån når huset er en forfalt rønne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...