faltforfristelsen Skrevet mandag kl 19:49 #14841 Del Skrevet mandag kl 19:49 Seroquel skrev (1 time siden): Den måten Stina har gjort det på kan ikke ses på som annet enn ulovlig. Hun er mindre opptatt av hva som skjer rundt i trafikken og mer av seg selv og temaet hun rabler om. Usedvanlig egoistisk handling å gjøre som potensielt kan sette alle rundt i fare. Jeg kan ikke finne et eneste argument som kan rettferdiggjøre det å filme seg selv under bilkjøring kontra å sørge for fullstendig fokus på trafikken og trafikksikkerheten til andre. Et ansvar man tar på seg hver gang man velger å være fører av kjøretøy i trafikken. Virker som de begge har blitt mer oppmerksom på det etter det ble nevnt her inne, fordi begge har påpekt at de ikke trykker mens de kjører. Men tenker også at det tar bort fokus uavhengig av om de trykker om skjermen eller ikke, fordi de snakker til den. Iallefall hun. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 20:13 #14842 Del Skrevet mandag kl 20:13 faltforfristelsen skrev (23 minutter siden): Virker som de begge har blitt mer oppmerksom på det etter det ble nevnt her inne, fordi begge har påpekt at de ikke trykker mens de kjører. Men tenker også at det tar bort fokus uavhengig av om de trykker om skjermen eller ikke, fordi de snakker til den. Iallefall hun. Det er klart det trykkes. Filminga må jo startes og stoppes… 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet mandag kl 20:20 #14843 Del Skrevet mandag kl 20:20 Pigaloppa skrev (2 timer siden): Da har han bursdag flere ganger i måneden 😄 Mener du de to gangene han fikk litt av hennes kyllingfiletmiddag med bretagnesaus og rotmos? Stas 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet mandag kl 21:00 #14844 Del Skrevet mandag kl 21:00 Palmemor skrev (45 minutter siden): Det er klart det trykkes. Filminga må jo startes og stoppes… Jaja det har man jo sett at Stina gjør flere ganger, jeg mente bare at de begge har nevnt det etter det ble nevnt her. Det er jo så åpenbart at en av de eller begge leser her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 21:22 #14845 Del Skrevet mandag kl 21:22 faltforfristelsen skrev (21 minutter siden): Jaja det har man jo sett at Stina gjør flere ganger, jeg mente bare at de begge har nevnt det etter det ble nevnt her. Det er jo så åpenbart at en av de eller begge leser her inne. Ja kommentaren var ikke ment negativt til de. Men det selvbedraget de driver med er jo gøy å følge med på. Klart de leser. Nekter å tru at de får tilsendt alt av «venner» eller følgere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet mandag kl 21:33 #14846 Del Skrevet mandag kl 21:33 Palmemor skrev (10 minutter siden): Ja kommentaren var ikke ment negativt til de. Men det selvbedraget de driver med er jo gøy å følge med på. Klart de leser. Nekter å tru at de får tilsendt alt av «venner» eller følgere Ja det skjer jo hele tiden virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet mandag kl 21:47 #14847 Del Skrevet mandag kl 21:47 faltforfristelsen skrev (45 minutter siden): Jaja det har man jo sett at Stina gjør flere ganger, jeg mente bare at de begge har nevnt det etter det ble nevnt her. Det er jo så åpenbart at en av de eller begge leser her inne. Ville vore dumt av dei å ikkje lese her inne. Her kan ein sjå kva som fengar eller ikkje. For influensarar må jo desse trådane være gullgruve, er jo reine reklameplakatar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet mandag kl 21:52 #14848 Del Skrevet mandag kl 21:52 Trulsa skrev (På 23.3.2025 den 22.50): Hvorfor henger du deg opp i alt? Bare idioter som oppfører seg slik. Bare idioter som ikke greier å vaske litt rundt seg og. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 21:56 #14849 Del Skrevet mandag kl 21:56 skruf skrev (4 timer siden): Ang å jobbe skift hjemme så er det babyen de bytter på å «jobbe skift» med. Feks da Stina vurderte å gå tur med babyen, men det var bare 30 min til klokken var 15 (eller noe sånt) og PF sitt skift med babyen begynte, så da ble det ikke tur. De har alltid hatt litt ulike liv under samme tak der ene delen av huset er Stina sin del og hennes område, mens den andre delen er PF sin. Hvert sitt bad da Stine overhodet ikke vil dele bad med PF; det gjør de bare når de er ute å reiser Middag spiser de alltid sammen, men så og si aldri samme middag. De lager to ulike middager. Stina er kresen og PF er opptatt av matens innhold og fordeling av karbohydrater, protein, fett, osv. Ang strikking så har jeg som strikker selv skapet fullt av hjemmestrikkede kofter, gensere, luer osv….når man elsker å strikke så føler man seg helt lost uten et strikkeprosjekt for hånda…..og det kommer til stadighet nye oppskrifter på strikkaklær man får lyst på….selv om skapet er fullt🙈 (til mitt forsvar så blir det også mange strikkaklær til døtrene mine, tantebarn, søskena mine etter eget ønske til feks bursdagsgave……så det er ikke til bare meg selv jeg strikker) Å se en film eller serie uten et strikking i hendene husker jeg ikke sist skjedde. Nå har jeg ikke vært innom snappen til Stina på ei stund, så har ikke fått med meg navnefesten…..men jeg er enig med de som mener at ved større anledninger som navnefest så bruker man ikke plastglass, papptallerkener og engangsbestikk. Til nøds engangsduk hvis den er av god kvalitet med tykt papir med tyngde i. Hvis det var sånn at Stina var alene med babyen og samtidig skulle dekke på til 30 gjester + pynte så forstår jeg godt at det var stressende Ang Stinas ordforråd, eller rettere sagt mangel på det, så er ikke det noe rart. Hun har levd som influenser siden ung alder, og har vel heller ikke fullført utdanning. Ikke leser hun bøker, og hun fremstår heller ikke som typen som leser Aftenposten eller andre nettaviser daglig. Da er det ikke rart at det er manko på ordforråd. (ang bildet av vaskemaskinen; ja, den var skitten og hadde behøvd en vask, men; det lå ei barne-bunadskjorte der, med mansjettknapper på….man skal fjerne disse mansjettknappene før vask! Har hatt utallige av disse selv til barna mine før de ble konfirmert og fikk ekte bunadskjorte, og på disse barneskjortene så er mansjettknappene løse nettopp for å ta de av for vask da de kan misfarge den hvite skjorten, eller lage hull i klærne den blir vasket med) Har full forståelse for at Stine synes det er stress og ordne til navnefest og ordne til selskap til 30stk. De som ikke synes det er stress med å organisere alt og å være vertsskap for større anledninger men koser seg med det tror jeg befinner seg i et mindretall. På denne modellen er det en knapp som er sydd fast. Litt av en jobb man skal ha om man skal sprette opp den hver gang man skal vaske. Får være måte på hva man skal ta folk på. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet mandag kl 22:06 #14850 Del Skrevet mandag kl 22:06 Angel75 skrev (5 minutter siden): På denne modellen er det en knapp som er sydd fast. Litt av en jobb man skal ha om man skal sprette opp den hver gang man skal vaske. Får være måte på hva man skal ta folk på. Hvordan vet du det? Var du der? Det var bilde av en bit av ermet stikkende ut av ei (skitten) vaskemaskin; det går ikke an å stadfeste modell ut i fra det. Skjorten og mansjettknapp er identisk med de som kjøpes på typ Cubus, Sparkjøp….Med løse mansjettknapper som man fjerner før vask for å ikke ødeleggel klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boomkat Skrevet mandag kl 22:13 #14851 Del Skrevet mandag kl 22:13 skruf skrev (5 minutter siden): Hvordan vet du det? Var du der? Det var bilde av en bit av ermet stikkende ut av ei (skitten) vaskemaskin; det går ikke an å stadfeste modell ut i fra det. Skjorten og mansjettknapp er identisk med de som kjøpes på typ Cubus, Sparkjøp….Med løse mansjettknapper som man fjerner før vask for å ikke ødeleggel klær. De har lagt ut før at den er kjøpt på barnas hus.. Er reflex merke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet mandag kl 23:09 #14852 Del Skrevet mandag kl 23:09 Boomkat skrev (56 minutter siden): De har lagt ut før at den er kjøpt på barnas hus.. Er reflex merke. https://www.barnashus.no/barneklar/festdrakt-og-pentoy/festdrakter/hardanger-classic-costume-small-boy-8c6e71a4 denne med skjorte ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet mandag kl 23:20 #14853 Del Skrevet mandag kl 23:20 (endret) m00na skrev (7 timer siden): En influencer kan ikke jobbe skift mot seg selv, fordi det er fysisk og logisk umulig. "Å jobbe skift" betyr at du og noen andre bytter på å jobbe forskjellige tider – for eksempel dagvakt og kveldsvakt. Men hvis du er den eneste ansatte (som influencere ofte er, siden de driver sitt eget merke/innhold/kanal), så kan du ikke bytte skift med deg selv, fordi… vel, du er bare én person. Det er som å prøve å spille fotballkamp alene og være på begge lagene samtidig. Endret 23 timer siden av Trulsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet mandag kl 23:32 #14854 Del Skrevet mandag kl 23:32 (endret) Feil Endret 16 timer siden av Trulsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet 23 timer siden #14855 Del Skrevet 23 timer siden Nussepus skrev (2 timer siden): Bare idioter som ikke greier å vaske litt rundt seg og. Da må jeg si ifra til vaskehjelpen min også.😂 Han tåler det håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 19 timer siden #14856 Del Skrevet 19 timer siden Trulsa skrev (5 timer siden): PF skal være med som dommer i Stjernekamp på lørdag. Ok? Dette måtte du informere om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet 17 timer siden #14857 Del Skrevet 17 timer siden Dojakitty skrev (1 time siden): Ok? Dette måtte du informere om? Ja. Mange på kvinneguiden som ikke tror at han jobber, men bare trener og handler mat. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 17 timer siden #14858 Del Skrevet 17 timer siden lillebamsemums skrev (8 timer siden): https://www.barnashus.no/barneklar/festdrakt-og-pentoy/festdrakter/hardanger-classic-costume-small-boy-8c6e71a4 denne med skjorte ? Hun kjøpte body. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17 timer siden #14859 Del Skrevet 17 timer siden Angel75 skrev (2 minutter siden): Hun kjøpte body. Det er body/skjorte som hører til, den er lengre nede på siden i linken, vil ikke tro det er knapper til å ta av, tenker det er rart om det var det i alle tilfelle til baby. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 17 timer siden #14860 Del Skrevet 17 timer siden skruf skrev (9 timer siden): Hvordan vet du det? Var du der? Det var bilde av en bit av ermet stikkende ut av ei (skitten) vaskemaskin; det går ikke an å stadfeste modell ut i fra det. Skjorten og mansjettknapp er identisk med de som kjøpes på typ Cubus, Sparkjøp….Med løse mansjettknapper som man fjerner før vask for å ikke ødeleggel klær. Viktig å få med at det var en skitten maskin? Nå har det seg slik at hun har vist frem at hun har kjøpt 2 bodyer fra Reflex og 2 strømpebukser i tilfelle han sølte. Så nei, jeg var ikke der, men fikk tilfeldigvis med meg de snappene. Ganske viktig før man påstår noe annet når man påpeker så mye feil hos henne fra før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå