Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trulsa skrev (3 minutter siden):

Det finnes noe som heter å jobbe skift. Da spiser man nesten aldri samtidig. 

Til spm om strikking. Stina har familie som strikker. Det er faktiskt begrenset hvor mange ullplagg en baby kan trenge de første månedene. 

I følge Pellek so et han og Stina 2 måltid for dag sammen.  Her i huset greier vi berre eit fellesmåltid.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (På 21.3.2025 den 12.47):

Enig i dette,det er veldig alvorlig.

Denne uken har også politiet ekstra kontroller Norge rundt der de spesielt ser på mobil og beltebruk,fint om hun blir stoppet i kontroll og får tilsnakk med tilhørende bot+prikker.

Er det ulovlig å filme seg selv når man kjører bil og mobilen/kameraet sitter fast i en holder på dashbordet?

• Liker 1
Skrevet
Trulsa skrev (4 minutter siden):

Er det ulovlig å filme seg selv når man kjører bil og mobilen/kameraet sitter fast i en holder på dashbordet?

Ettersom eg har forstått fra tråden her, er det i gråsona. Om det tek fokuset vekk frå køyringa er det ulovleg.

Her vart ei dame stoppa av politiet fordi ho åt mat. Ho fekk ikkje bot men tilsnakk fordi dei såg maten tok fokuset vekk i frå køyringa.

• Liker 5
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Var sykt koselig! 

skjønner ikke hva hun stresser med og mener er så sykt mye jobb å ha selskap. Og plastglass?? Brus smaker søppel av plastglass. Jeg er ikke nøye på det altså, men akkurat glass og bestikk må jo kunne gå an å vaske eller?

Enig! Reagerte på papp og plast hjemme i egen stue.. men hver sin smak. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Trulsa skrev (7 timer siden):

Det står ganske kort og presist på bl.a Statens vegvesen at hvis mobilen er plassert i en holder,kan man svare på anrop,ringe,og legge på.

Det står ikke at å filme seg selv,selv om man ikke holder mobilen,er lov.

https://www.vegvesen.no/trafikkinformasjon/trafikksikkerhet/sikker-kjoring/bruk-av-mobiltelefon/

Du må gjerne vise kilder som sier annet.

• Liker 2
Skrevet
Lzzy skrev (6 timer siden):

Ja absolutt. Men hu ville jo ikke bruke tid på å vaske opp…. 

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (2 timer siden):

Ja absolutt. Men hu ville jo ikke bruke tid på å vaske opp…. 

Hun vasker vel aldri opp, det er Per Fruktdrikk sin jobb

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Illusen skrev (På 22.3.2025 den 21.32):

Kanskje på tide at han blir litt bedre kjent i lokalbutikken sin da. Det finnes mer her i verden enn laks, brokkoli og burrata…^^

Hvis han ikke er i stand til å takle en handletur med 139 ting på listen, ja da lurer jeg på hvordan han skal takle å oppdra et barn. DET er utfordrende det.

• Liker 3
Skrevet
Pigaloppa skrev (3 minutter siden):

Hvis han ikke er i stand til å takle en handletur med 139 ting på listen, ja da lurer jeg på hvordan han skal takle å oppdra et barn. DET er utfordrende det.

Hørte nett Clara Törnvall seie. Det er ikkje alle som forstår at en ikkje greier skrelle ei appelsin men kan kan være utdanna journalist . Poenget er vel at vi har forskjellige områder som fell lettare for oss ,og andre områder som er vanskligare. Verre er det ikkje.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Hun vasker vel aldri opp, det er Per Fruktdrikk sin jobb

Sant. Men å putte 30 bestikk og 30 glass i oppvaska burde jo han evne

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Trulsa skrev (11 timer siden):

Til spm om strikking. Stina har familie som strikker. Det er faktiskt begrenset hvor mange ullplagg en baby kan trenge de første månedene. 

Visste ikke at Stina og PF jobber skift? Trodde begge jobbet hjemmefra jeg?? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Visste ikke at Stina og PF jobber skift? Trodde begge jobbet hjemmefra jeg?? 

Han jobber på natta og sover frempå. Naturlig nok. Og de har jo mer enn en gang sagt at de spiser sammen hver eneste dag. At de spiser til merkelige tider i forhold til oss andre er jo noe helt annet. Men hun spiser vel to ganger om dagen såvidt jeg har fått med meg.

• Liker 2
Skrevet
Trulsa skrev (11 timer siden):

Det er vel egentlig begrenset hvor mange ullgensere, fuskpelsjakker og fløyelsdresser ett voksent menneske trenger og - men det har da aldri stoppet henne ;)

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Trulsa skrev (12 timer siden):

Barn døpes ikke i humanistisk seremoni

Men de går sikkert ett type papir på att de har hatt navnefest. Å de kan legges i ett slik dåpsrør

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
oss-to skrev (11 timer siden):

Ettersom eg har forstått fra tråden her, er det i gråsona. Om det tek fokuset vekk frå køyringa er det ulovleg.

Her vart ei dame stoppa av politiet fordi ho åt mat. Ho fekk ikkje bot men tilsnakk fordi dei såg maten tok fokuset vekk i frå køyringa.

Om dette ikke er lov så er det mange de bør stoppe.. jeg mener det ikke burde vært lov fordi det må jo ta fokuset vekk fra kjøring 

Skrevet
Lzzy skrev (11 timer siden):

Her er folk forskjellige.. i familien til gubben bruker de plast og papp i alt av selskaper. Da er det bare og kaste🙈 Mens jeg er stikk motsatt og må ha sølvbestikk og glass

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (36 minutter siden):

Han jobber på natta og sover frempå. Naturlig nok. Og de har jo mer enn en gang sagt at de spiser sammen hver eneste dag. At de spiser til merkelige tider i forhold til oss andre er jo noe helt annet. Men hun spiser vel to ganger om dagen såvidt jeg har fått med meg.

To ganger? Hun spiser hvertfall frokost, lunsj og (sen)middag. Og så mye sukkerfritt innimellom..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå fikk vi vel svaret på hvorfor hun ikke lager mat til Pefedikk f.eks. Hun har ikke hjernekapasitet til og tenke på andre enn seg selv og babyen. (Hennes ord) Enda godt hun ikke har andre barn og ta seg av 😳

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
Poly skrev (9 minutter siden):

To ganger? Hun spiser hvertfall frokost, lunsj og (sen)middag. Og så mye sukkerfritt innimellom..

Ja, det er sant. My bad. Men hun har hvertfall sagt at de spiser middag sammen hver eneste dag. Etter å ha lest her inne har de jo i noen dager vist at de spiser sammen og... 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Mippiie123 skrev (16 timer siden):

Er du Stina?

Nei, jeg er ikke Stina 🙂

Endret av Trulsa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...